1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
horizon
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Mär 2011, 12:04
Asukoht: Tartu mk

1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas horizon »

Jama algas siis sellest kui sai küte otsa ja pump enam kütet üles ei tõmbanud. Vend võttis pumba laiali ja pani juhendi järgi kokku tagasi. Peale seda käis pump ka stendist läbi kus õeldi, et pump on töökorras. Auto käivitamisel ei taha alguses õieti käima minna, kui käimagi läheb siis pole tühikäiku ja pöörded kõiguvad käimisel. Üks variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks ehk, et kas nüüd on saanud rihm valesti peale hambavõrra ja ei käi? Või kas on väljaspoolt pumpa võimalik reguleerida.
Ehk on kellegil mingisugust juhist mille järgi kontrollida kas rihm on õigesti peal
Ehk on kellegil samasugust jama olnud ja oskab aidata.?

Martin.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Tere
Kust kohast sellise juhendi leiab?

Mul on selline probleem, et tühikäik puudub täielikult.
Külma mootoriga oleks tühikäik 0
Ja sooja mootoriga kipub 2000 kanti minema.
Peale gaasi andmist langevad pöörded aeglaselt.
Tagant tuleb sinist suitsu ja mitte grammigi musta.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas Mätu »

horizon:
Vaata omal eelsüüteküünlad üle, see võib üks probleem olla, miks ei lähe disla tööle, pluss sul võib olla nii pritsenurk kui ka "segukruvi" valesti seadistatud.
Rihma saad kontrollida nii, et käigukasti küljes, sidurikoja peal peaks olema üks kummist/plastikust "kork". Võta see küljest ära ja keeruta nii kaua, kuniks sa näed hooratta küljes ühte kriipsu, mis peab olema täpselt augu keskel. Teine märk asub aga klapikambrikaane all. Olles auto ees, siis paremal pool on nukkvõllil üks sälk sees, mis peab olema paralleelselt plokikaanega. Viimane märk, ehk pumba märk, asub pumba ratta küljes, üks väiksem auk. Ja teine pool sellest asub plokikaane küljes(sinupool plokikaane küljes mitte salongi pool).

fomoco:
Sinul soovitan ma alguses võtta lahti turbo lõdvik ja vaadata, kas ja kui õline see on. Palju muidu õli sööb mootor? Teine asi oleks vaadata veel, kui suur loks on turbol sees. Kui turbo on läbi, lööb see kõik turbo õlituseks mõeldud õli silindrisse. Kui on loks ja lõdvik õline, siis seisneb sinu sinine suits summutis, turbost. Soovitan sul natukene kütust peale keerata kõrgsurvepumbast, see peaks lahendama sinu tühikäigu probleemi.

Loodan, et on abiks teile.
Viimati muutis Mätu, 12 Apr 2011, 23:10, muudetud 1 kord kokku.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Õli sööb ca. 1L:1000km
Kui turbost väljuv toru on õline, siis on turbo rem. ees?
Viimati muutis fomoco, 15 Apr 2011, 16:22, muudetud 1 kord kokku.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Noo siis ta sööb suhteliselt palju. Vaata üle näiteks turbo küljes olev vaakumvoolik. Vahetasin endal selle vooliku ära, kuna oli kivikõva ja polnud õhukindel enam.
Ennem vooliku vahetust võttis nii 3000km peale normi ära, aga nüüd pole 2000km peale tilkagi võtnud.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Turbost väljuv toru on seest õline.
Kui palju sellise asja remont maksab?

Kuidas saab vaakumvoolik õlikulu mõjutada?
Kas sa mõtled seda peenikest kummivoolikut?
Viimati muutis fomoco, 21 Apr 2011, 16:47, muudetud 1 kord kokku.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Täna piilusin eelsüüteküünalt ja see oli valge tahmaga koos :shock:

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Kel kogemusi turbode remondiga, võib mulle hinnapakkumise või ka remondi kirjelduse ps. panna.
Eesmärgiks eemaldada õlileke turbost sisselaske kollektorisse.

Otsin odavaimat lahendust.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Ei, mitte see väike vaakumvoolik, mis on kõrgsurvepumbaga ühendatud. Seal taga on vaakumklapi voolik, kui selle panin uue, oli õlikulu kadunud, kuigi siiani ajab tagant õlihaisu välja aga õli vähemaks ei lähe.

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas wapsik »

Oskab keegi puust ja punaselt(hea kui piltidega) puupeale selgeks teha kuidas siis keerata seda kütuse peale andmist maha. 7l/100 km on ikka liiga.. enne mootori remonti ja pumba remonti oli 5,5 -6,2... või siis tõesti vaid töökoja poole sõita....märgid paigas ja surved silindris ka igati ok... sooviks siis teada et kust ja kuidas seda teha.... Tänud.

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas wapsik »

Nii. Peale pikki uurimusi interneti avarustes sai siis see kütuse peale voolu kruvi näpitud.
Nagu neti avarustest välja koorus siis tuleb seda teed teha töösooja mootoriga ja mõningad kohad isegi soovitasid töötava mootoriga seda teda. veel sai selgeks et seda ei tohi teha üle poole pöörde kuna siis muutub kütte ja õhu segu tasakaal liiga palju ja väljub mootorile lubatud piiridest... samuti võib tekkida probleeme talvel.... ma siis keerasin veerand pööret. Algul nagu ei olnud mõju tunda aga natuke sõites hakkasid muutused tunda andma.... Tühikäik tiba madalam, linnas kulgeda rahulikum ja tundub et ärksust ka tiba langend aga seda mitte eriti drastiliselt... mis puutub kütte kulusse siis seda ei saa veel kommenteerida...homme hommikul keeran vist veel poolest pool pööret ja vaatan mis saab ....mis aga puudutab peale keeramist siis nn. 0 seadest ei tohtivat üle veerand pöörde peale keerata ilma coolerit lisamata ... või suurema mahuga turbot lisamata...

loksvaagen
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Jaan 2009, 18:13
Auto: G3 1.9TD ja Passat b5 1.6.
Asukoht: Viljandimaa

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas loksvaagen »

Mina keerasin kütet pool ringi peale ning tõstsin turbo rõhku 1.3 bar ei ole mootoriga aasta jooksul midagi juhtund
Bensiiniga võid pintsleid pesta,diisliga tehakse jõudu.

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas wapsik »

pm sa ju suurendasid ikkagi õhu hulka mis silindrisse jõuab ... seega peaks ju ok olema....ühes foorumis soovitati ka natuke muuta süüte nurka kui suurendati kütuse peale voolu hulka, tibake varajasemaks kuna siis põlevat segu paremini ära ja olevat parem efektiivsus...pihustite teemast ei saanud hästi aru aga olevat saada vist või keegi teeb kusagil saksas 6 auguga pihusti otsi mis ka parandavat mootori näitajaid kütte kasutamise osas...

loksvaagen
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 10 Jaan 2009, 18:13
Auto: G3 1.9TD ja Passat b5 1.6.
Asukoht: Viljandimaa

Re: 1.9 td golf 3 kõrgsurvepump (55 kw)

Lugemata postitus Postitas loksvaagen »

Asi on ok tõesti ja pumpa on pandud ka 1.6 TD boostpin mis on järsema tõusuga kui originaal.
Minek on väga hea ja kütusekulu normaalne + talvel läheb kiiresti soojaks.
Bensiiniga võid pintsleid pesta,diisliga tehakse jõudu.

Vasta

Mine “Diislid”