g2 gti 16v
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Apr 2011, 20:51
- Telefon: 56395181
- Auto: G2 GTI 16V DIGIFITZ 95kw
- Asukoht:
g2 gti 16v
tervist selline isend vw golf 2 GTI 16V 95kw, probleem selline et auto pool aastat seisis
ja läksin käima panema ja läks ja töötas ilusti aga käisin toas ära ja kui tagasi tulin
siis vaatasin et mootori temp 95C ja ventikas ei tööda vaatasin mootori all pistikud üle
kõik korras proovisin otse aku pealt ja töötas ventikas ajas vee ringi jne .probleem selles et miks ta ise ei hakka tööle`?
ja teine probleem selles et mootor tundub uimane mootor tiksub ca 1000rmp ja kui põhja litsuta ja natukese aja pärast lahti
lasta sis jõuab aint 2-2,5k rpm-ini ja kui 4000 vajutada siis ärkab nagu ellu
ja 7100 vni pöörded sis mootor hakkab ära surema et milles asi?
sai tehtud 3 aastad tagasi ka mootori vahetus kuna eelmine omanik
sõitis õlita ja sai vahele pandud audi alumine osta ja GTI pealmine.
ja läksin käima panema ja läks ja töötas ilusti aga käisin toas ära ja kui tagasi tulin
siis vaatasin et mootori temp 95C ja ventikas ei tööda vaatasin mootori all pistikud üle
kõik korras proovisin otse aku pealt ja töötas ventikas ajas vee ringi jne .probleem selles et miks ta ise ei hakka tööle`?
ja teine probleem selles et mootor tundub uimane mootor tiksub ca 1000rmp ja kui põhja litsuta ja natukese aja pärast lahti
lasta sis jõuab aint 2-2,5k rpm-ini ja kui 4000 vajutada siis ärkab nagu ellu
ja 7100 vni pöörded sis mootor hakkab ära surema et milles asi?
sai tehtud 3 aastad tagasi ka mootori vahetus kuna eelmine omanik
sõitis õlita ja sai vahele pandud audi alumine osta ja GTI pealmine.
Re: g2 gti 16v
Esiteks paneb ventika tööle radika küljes olev andur, vaata see üle.-edition- kirjutas:tervist selline isend vw golf 2 GTI 16V 95kw, probleem selline et auto pool aastat seisis
ja läksin käima panema ja läks ja töötas ilusti aga käisin toas ära ja kui tagasi tulin
siis vaatasin et mootori temp 95C ja ventikas ei tööda vaatasin mootori all pistikud üle
kõik korras proovisin otse aku pealt ja töötas ventikas ajas vee ringi jne .probleem selles et miks ta ise ei hakka tööle`?
ja teine probleem selles et mootor tundub uimane mootor tiksub ca 1000rmp ja kui põhja litsuta ja natukese aja pärast lahti
lasta sis jõuab aint 2-2,5k rpm-ini ja kui 4000 vajutada siis ärkab nagu ellu
ja 7100 vni pöörded sis mootor hakkab ära surema et milles asi?
sai tehtud 3 aastad tagasi ka mootori vahetus kuna eelmine omanik
sõitis õlita ja sai vahele pandud audi alumine osta ja GTI pealmine.
teiseks ventikas ei aja kuidagi vett ringi. Mida sa selle all silmas pidasid?
väga umbmäärane jutt selle uimasuse kohta! Mine diagnostiku juurde ja lase pritsepea ära seadistada.
16v mootoril on elektrooniline piiraja 7000rmp peal. Kui sul ei ole teistsuguseid nukkvõlle on su jutt veel segasem.
Plokk on audil ja volkaril sama. Kui kolvid, kepsud ja vänt 16v omad said siis ei ole sellega probleemi.
Püüa uuesti kirjeldada oma probleeme, mis tegelikult ka esinevad. Kui auto 1 aasta seisnud oleks hea autoga liikuda ja vaadata, mis juhtub ja mis ei juhtu. Mõned asjad loksuvad ise paika.
Viimati muutis Martti, 17 Apr 2011, 10:12, muudetud 1 kord kokku.
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Apr 2011, 20:51
- Telefon: 56395181
- Auto: G2 GTI 16V DIGIFITZ 95kw
- Asukoht:
Re: g2 gti 16v
No kui vent tõõtas sis ta ajas vee paaki tagasi ,ja kus kohas se andur täpsemalt asub?,ja mootor tundub madalatel pööretel uimane 3000 rpm-i pealt hakkab ennast liigutama. masin on aastast 1988 ja digifitziga, tänud abi eest!
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

Re: g2 gti 16v
Jahutus ventika termoandurit kõige lihtsam kontorllida nii,et võtad pistiku lahti radiaatori küljest ja lühistad mõlemad otsad omavahel ära, siis peaks hakkama ventilaator tööle ees,kui hakkab siis ilmsalt viga anduris. Kui ei hakka nii tööle siis viga milleski muus(juhtmetes ventilaatoris endas jne)
Uimasuse põhjuseks võib olla nagu eel mainitud pritsepea reguleering koos kõigi oma andurite ja regulaatoritega, võib kontrollida ka mootori temperatuuri andurit. Ntc tüüpi anduril temperatuuri tõusuga takistus väheneb, väheneb ka pinge.
Uimasuse põhjuseks võib olla nagu eel mainitud pritsepea reguleering koos kõigi oma andurite ja regulaatoritega, võib kontrollida ka mootori temperatuuri andurit. Ntc tüüpi anduril temperatuuri tõusuga takistus väheneb, väheneb ka pinge.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: g2 gti 16v
Võid ju elemntaarsed asjad ära vahetada. Näiteks bensufiltri, õhufiltri, küünlad ja vaadata jagajat.
EDIT: mul on küll 1.8 Mehh.pritse, kuid olid samad tunnused. Aitas pihustite puhastus. Kuid siis ta ei tahtnud tühikäigul normaalselt käia. Käisid õrnad paugud vahepeal.
EDIT: mul on küll 1.8 Mehh.pritse, kuid olid samad tunnused. Aitas pihustite puhastus. Kuid siis ta ei tahtnud tühikäigul normaalselt käia. Käisid õrnad paugud vahepeal.
Viimati muutis Zenki, 19 Apr 2011, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.