Tiptronicu kohta see ei kehti, tiptronicul saab käiguvahetuse õppimise deaktiveerida mis on parem variant minuarust.vipex kirjutas:tere tere
keegi Tartus ei tahaks mu tiptronicule juhet järgi visata?oli juba aasta tagasi selline plaan,aga siis jäi kuidagi asi soikuma ja kui siin lugeda,et ikka tuntav vahe,siis prooviks ära.
DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
- Auto: Passat
- Asukoht: Lõuna
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Loodetavasti saad ise aru mida räägid? Vähemalt mina küll aru ei saa, isegi mitme kordse lugemise järele, mis ei kehti tiptronicule?Marx0 kirjutas:Tiptronicu kohta see ei kehti, tiptronicul saab käiguvahetuse õppimise deaktiveerida mis on parem variant minuarust.vipex kirjutas:tere tere
keegi Tartus ei tahaks mu tiptronicule juhet järgi visata?oli juba aasta tagasi selline plaan,aga siis jäi kuidagi asi soikuma ja kui siin lugeda,et ikka tuntav vahe,siis prooviks ära.
Viimati muutis HawkHill, 26 Apr 2011, 22:15, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
- Auto: Passat
- Asukoht: Lõuna
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Rääkisin õpetusest mis on esimeses postituses kuid minu viga et ei lugenud vahepealt et on olemas õpetus ka tiptronicu DSP deaktiveerimiseks.
Tartus saan abistada ka kui kellelgi vaja.
Tartus saan abistada ka kui kellelgi vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Huvitav kas sellist asja ei saa surkida, et ntx 2000rpm pealt vahetaks või 2500rpm pealt, hetkel laseb pea 3000.
Viimati muutis Nokia555, 27 Apr 2011, 06:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
kuidas ma mida ma peaksin kirjutama kui tahakn DSP maha võtta.
Mida ma pean kõsimärgi asemele panema ja mida " x " asemele?
Coding
* 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points)
o 0 = DSP active
o 1 = DSP inactive
* 000x?: Transmission Mode
o 0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode)
o 1 = Force Economy Mode (lower Shift Points)
o 2 = Force Sport Mode (higher Shift Points)
Common Settings:
* 00000 = Factory Mode
* 00011 = Econonmy/Touring Mode
* 00012 = Sport Mode
Mida ma pean kõsimärgi asemele panema ja mida " x " asemele?
Coding
* 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points)
o 0 = DSP active
o 1 = DSP inactive
* 000x?: Transmission Mode
o 0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode)
o 1 = Force Economy Mode (lower Shift Points)
o 2 = Force Sport Mode (higher Shift Points)
Common Settings:
* 00000 = Factory Mode
* 00011 = Econonmy/Touring Mode
* 00012 = Sport Mode
volkswagen, das Auto :)
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
jurka 00012 teeb sama millest jutt (DSP inactive ja Sport Mode). Enne ikka vaata ka mis seal praegu on. Küsimärk näitab muudetavat kohta ja x mida veel saab muuta.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis HawkHill, 27 Apr 2011, 08:18, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Kohati jah kui ühtlaselt mingi vahe kiirusega sõita võiks kiiremini käigu vahetada aga ilmselt oleks üks võimalus Old Strategy panna koodi. Et pöördeid määrata pole küll kusagil näinud.Nokia555 kirjutas:Huvitav kas sellist asja ei saa surkida, et ntx 2000rpm pealt vahetaks või 2500rpm pealt, hetkel laseb pea 3000.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Aga mida see "Old strategy" täpsemalt teeb? Muudab ka vahetus rpm-e? Endal on terve aeg new peal olnud ja ei ole eriti kursis, lugesin materjale, aga täpselt ikka pihta ei saanud.HawkHill kirjutas:Kohati jah kui ühtlaselt mingi vahe kiirusega sõita võiks kiiremini käigu vahetada aga ilmselt oleks üks võimalus Old Strategy panna koodi. Et pöördeid määrata pole küll kusagil näinud.Nokia555 kirjutas:Huvitav kas sellist asja ei saa surkida, et ntx 2000rpm pealt vahetaks või 2500rpm pealt, hetkel laseb pea 3000.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=116118" onclick="window.open(this.href);return false; no sellel lingil on kogu jutt aga see nõuab korralikku süvenemist. Ilmselt ma ei mäleta isegi seda old-new vahet täpselt...Nokia555 kirjutas:Aga mida see "Old strategy" täpsemalt teeb? Muudab ka vahetus rpm-e? Endal on terve aeg new peal olnud ja ei ole eriti kursis, lugesin materjale, aga täpselt ikka pihta ei saanud.HawkHill kirjutas:Kohati jah kui ühtlaselt mingi vahe kiirusega sõita võiks kiiremini käigu vahetada aga ilmselt oleks üks võimalus Old Strategy panna koodi. Et pöördeid määrata pole küll kusagil näinud.Nokia555 kirjutas:Huvitav kas sellist asja ei saa surkida, et ntx 2000rpm pealt vahetaks või 2500rpm pealt, hetkel laseb pea 3000.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
üritasin ka 2001a passatil, tiptronic kast, koodi muuta vag comiga, praegune kood on 00103, tahtsin panna 00012, aga panen "do it" natuke mõtleb ja paneb selle 00103 tagasi. oskab keegi öelda miks ta nii teeb ja kuidas ma saaksin ikkagi koodi ära muuta?
5060671
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Tegid ikka kindlaks ka, mis on automaatkasti tähis, enne kui midagi sisestama hakkasid?AutomatiC kirjutas:üritasin ka 2001a passatil, tiptronic kast, koodi muuta vag comiga, praegune kood on 00103, tahtsin panna 00012, aga panen "do it" natuke mõtleb ja paneb selle 00103 tagasi. oskab keegi öelda miks ta nii teeb ja kuidas ma saaksin ikkagi koodi ära muuta?
Lihtsalt suvalisi numbreid võib proovida kui raha väga palju üle on. Niikui kasiinos või nii.
Vana kood meenutab küll 01V kasti...
Viimati muutis HawkHill, 27 Apr 2011, 22:08, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Kusjuures mina ei vaadanud midagi, lampi panin ja ohho kõik hää .D, ühesõnaga vedas mul siis või teine variant on mingi protection peal, mis ei lase nii kergelt metsa keerata .DHawkHill kirjutas:Tegid ikka kindlaks ka, mis on automaatkasti tähis, enne kui midagi sisestama hakkasid?AutomatiC kirjutas:üritasin ka 2001a passatil, tiptronic kast, koodi muuta vag comiga, praegune kood on 00103, tahtsin panna 00012, aga panen "do it" natuke mõtleb ja paneb selle 00103 tagasi. oskab keegi öelda miks ta nii teeb ja kuidas ma saaksin ikkagi koodi ära muuta?
Lihtsalt suvalisi numbreid võib proovida kui raha väga palju üle on. Niikui kasiinos või nii.
Vana kood meenutab küll 01V kasti...
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
vot ei tulnud selle pealegi et seal mingi teise koodiga kast võib ollaHawkHill kirjutas:Tegid ikka kindlaks ka, mis on automaatkasti tähis, enne kui midagi sisestama hakkasid?AutomatiC kirjutas:üritasin ka 2001a passatil, tiptronic kast, koodi muuta vag comiga, praegune kood on 00103, tahtsin panna 00012, aga panen "do it" natuke mõtleb ja paneb selle 00103 tagasi. oskab keegi öelda miks ta nii teeb ja kuidas ma saaksin ikkagi koodi ära muuta?
Lihtsalt suvalisi numbreid võib proovida kui raha väga palju üle on. Niikui kasiinos või nii.
Vana kood meenutab küll 01V kasti...
5060671
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Täna tegin kokku pea 200 km otsa linnast välja ja tagasi sõites püsikiirushoidjaga enamusaja fikseeritult peaaegu 100km/h spido järgi ja kütusekulu keskmine tuli maanteel täpselt 6,0 liitrit, kusjuures selle sees oli paar väga järsku kiirendust. Varasemast ei mäleta küll, et maanteel nii väike näit oleks olnud kunagi. Tundub väga sedamoodi, et see DSP suudab kasti ikka täitsa lolliks ajada pikapeale ning ilma on mootor lõpptulemusena palju optimaalsemas reziimis.Nokia555 kirjutas:Endal on nii vahest, et paneb mäe peal neljanda veel (Vanasti sai seal ntx kolmandaga ainult ülesse sõidetud, 4 kooles ära 2.0 mootori bensukal, et päris järsk mägi oli), ei tea kas see DSP värk või mitte. Küttekulu on hetkel siis liikunud nõks ülesse ainult?HawkHill kirjutas:Nüüdseks siis natuke linna mööda ringi aetud selle DSP inactive asetusega. Kommentaariks võin öelda, et üldjuhul tundub, et kast laseb mootoril pöörded natuke kõrgemale joosta enne käiguvahetust ja samas on ka kiirendus sellevõrra aktiivsem. Kadunud on ka varasem väga häiriv kohatine pikem viivitus kiirendamisel. Kui turbo taha tuleb siis üldjuhul ka läheb kohe edasi, mitte ei mõtle niikui varem, et kas nüüd vahetada käik alla või üles.Nokia555 kirjutas: Eks anna teada , mul endal peaks sama kast olema, ei taha niisama muutma hakata, aga esimese -> teise vahe tundub vahepeal imeliku jonksu tegevat, arvatavasti DSP süü siis, kuna igakord ei ole ja ainult kui erinevalt pedaaliga mängida.
Praeguse seisuga ei ole küll isu seda DSP uuesti aktiveerida ja kui olen küttekulu jälginud, siis mingit väga tohutut erinevust ei tundu ka olevat.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Ehk siis arvad, et kast reageeris pedaali järsule vajutusele püsikaga sõites kuidagi kiiremini?Marx0 kirjutas:Kui minul oli DSP aktiivne siis pika maanteesõidu peal püsikaga tegi kast lihtsamalt kickdowni.
Vähemalt linnas sõites arvan mina küll, et pedaalile reageerimine on kastil oluliselt kiirem kui DSP active versiooniga.
Viimati muutis HawkHill, 01 Mai 2011, 10:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
- Auto: Passat
- Asukoht: Lõuna
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Kuna sõidan samu pikemaid marsuute üsna tihti siis täheldasin seda et DSP-ga tegi sellisel tõusul kickdowni mida mille ilma DSP-ta läbis ilma kickdownita.HawkHill kirjutas:Ehk siis arvad, et kast reageeris pedaali järsule vajutusele püsikaga sõites kuidagi kiiremini?Marx0 kirjutas:Kui minul oli DSP aktiivne siis pika maanteesõidu peal püsikaga tegi kast lihtsamalt kickdowni.
Vähemalt linnas sõites arvan mina küll, et pedaalile reageerimine on kastil oluliselt kiirem kui DSP active versiooniga.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Huviline Nokia555 väidab ka midagi sellist varasemas postituses. Ise pole seda tähendanud, kuna pole mägesi üldjuhul kusagil võtta.
Mis ise arvad kütusekulu suurenemisest-vähenemisest Marx0?
Mis ise arvad kütusekulu suurenemisest-vähenemisest Marx0?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Mis on automaatkasti tähis ja kas veakoodide lugemisel laseb pöörduda kasti poole ja näitab, et vigu pole või mis veateade tuleb mitte ligi laskmisel koodi muutmiseks?klõnk kirjutas:Tere selline mure et mul ei lasknud Vag-com 10.6.2 kaabliga sinna ligi kust saaks muuta resiimi autoks vw bora 2002 a 96kw automaat tiptronic oskab keegi aidata?
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 19:33
- Auto: Mazda 323f BG, Mazda 626 GD kupee, Mazda Xedos 9, BMW e38 750i, Volkswagen Passat b5 tdi
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Loll küsimus, aga kuidas teha kindlaks kasti tähist? Auto 2001.a. Sharan 5 käiguline tiptronic.
Viimati muutis rvs, 03 Okt 2011, 15:10, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Sõiduautodel on näiteks rattakoopas kleepekas kus kõik varustus ja koodid kirjas. Ilmselt on ka Sharanil see kusagil.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 19:33
- Auto: Mazda 323f BG, Mazda 626 GD kupee, Mazda Xedos 9, BMW e38 750i, Volkswagen Passat b5 tdi
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY Automaatkast sujuvamaks (VAG-COM)
Kasti varuosakoodi sain VW esindusest teada (09b300035h). Vag comi lehel on valikuteks "5-Speed Automatic Transmission (01V)" ja "5-Speed Automatic Transmission (09A)". Siit järeldaksin, et minu kast läheb 09A kasti alla?
See vist omakorda tähendab, et ma ei saa kaabliga kasti juurest midagi muuta? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ansmission_(09A" onclick="window.open(this.href);return false;) (siin aadressi lõpus peab ka sulg olema, ma ei ole kindel, kas siia copides see sedasi ka töötab)
"Coding
This module does not support coding!"
See vist omakorda tähendab, et ma ei saa kaabliga kasti juurest midagi muuta? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ansmission_(09A" onclick="window.open(this.href);return false;) (siin aadressi lõpus peab ka sulg olema, ma ei ole kindel, kas siia copides see sedasi ka töötab)
"Coding
This module does not support coding!"
Viimati muutis rvs, 06 Okt 2011, 16:26, muudetud 1 kord kokku.