66kw->81 kwks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

sipelgas21
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 29 Jaan 2010, 01:51
Auto: vw sharan 1.9tdi 66kw
Asukoht:

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas sipelgas21 »

Kui aus olla siis olen kuulnud, et 66kw ja 81kw mootori erinevus seisneb ainult ajus ja mootorid on täpselt samad ja väiksed kwd saad juba siis kui vahetad intercooleri suurema vastu kui originaal on. Siis näpid natukse turbot ja on püss valmis ja nii mõnigi bensukas jääb foori taga maha :P endal ka plaan mootor ümber teha :D kuna vana mootor juba nii kulunud siis paneks vähe pirakamad kolvid sisse. Näpiks natukse siit ja natukse sealt ja vaatab mis saab :) Aga teema algatajale sooviks jõudu ja õliseid näppe 8)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas copilot »

sipelgas21 kirjutas:Kui aus olla siis olen kuulnud, et 66kw ja 81kw mootori erinevus seisneb ainult ajus ja mootorid on täpselt samad ja väiksed kwd saad juba siis kui vahetad intercooleri suurema vastu kui originaal on. Siis näpid natukse turbot ja on püss valmis ja nii mõnigi bensukas jääb foori taga maha :P endal ka plaan mootor ümber teha :D kuna vana mootor juba nii kulunud siis paneks vähe pirakamad kolvid sisse. Näpiks natukse siit ja natukse sealt ja vaatab mis saab :) Aga teema algatajale sooviks jõudu ja õliseid näppe 8)

:lol: :lol: :lol: loe teema algusest läbi....seal natuke siis ikkagi tõde mis 66kw ja 81kw motodel vahet on, lisaks sellele oleneb mootoritest(mootori koodidest)....igasuguseid kuulujutte ei tasu päris uskuda v siis vähemalt veidi ise uurida kas on tõsi....kuigi tundub et teema sul algusest korralikult lugemata jäänud.

Kuigi diisli tuunimise koha pealt on väike tõetera su jutus olemas st lisakilovatte väga niisama sisselaset v fööni suurema vastu vahetades ei saa, tuleb veidi ikka ajus kah sätteid muuta sest kütte etteanne on olemasoleva riistavara jaoks niivõrd optimaalselt seadistatud.
Diesel Power KEEPS ME GOING

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas mix17 »

ei taha teemat solkida aga kui miskit mootori tükkidest puudu jääb siis seisab mul ülks 81kw AFN moto enam vähen ühes tükkis.hinna suhtes kirvega ei löö ja kui vähegi võimali saadan smart postiga.PS ärge siis kohe näkku hakkake peksma,ma lihtsalt ütlesin kui peaks miskit puudu jääma või katki minema.. :lol:
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Pole küll 66kw sõitnud, kuid pakun, et asjal on kõvasti rohkem vahet kui 15kw. Seda arvu võetakse ju tipust. Kuid tähtis on ala jõukurvi all.
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad :D)
Viimati muutis ValgeKotkas, 22 Juul 2011, 11:06, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas anti555 »

ValgeKotkas kirjutas:Pole küll 66kw sõitnud, kuid pakun, et asjal on kõvasti rohkem vahet kui 15kw. Seda arvu võetakse ju tipust. Kuid tähtis on ala jõukurvi all.
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad :D)

Kust sa need andmed võtnud oled et 1500 full boost on?Kui arvutiga vaadata saavutab full boosti alles 2100 pööret.Kui võtsin eelviimase ja viimase püti alt ja jäi toru siis tõesti saavutas full booosti 1500-1600 kandis.1bari hoiab ta ilusti lõpuni küll redlineni.
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Täitsa ununes võibolla "väike" nüanss : Mul auto müüja väitis, et turbost alates on "sportsumpa" tehtud, üks väike reso kohe alguses põhja all ja lõpupütt on mul ainsad, viimane vähe sportlikum tõesti. Tõelevastavust kontrollida ei saa, pole stocki näinud :D
Mitu asja stock sumpal vahel? Äkki too kutt ei valetanudki...

Õhtul kui sõitu teen, siis vaatan arvutiga täpsemalt järgi, millal kui palju tuleb.
Samas tuli meelde selline asi : mehaanilise kellaga mõõtes oli mul tegelikult niimoodi, et tipp oli kuskil 2100 kandis (1,15bar) ning siis kukkus ära kuni lõpuni 0.6 kanti. Sõbra autogauge, ei tea, kas tasub usaldada :D Peaks parema leidma ja kontrollima.... äkki vagcom/arvuti paneb segast.


E: plottimine ebaõnnestus, kuid mida ma nägin ka arvutiga oli tõesti rõhu spike nii seal 2000 rpm kandis ~1bari peale, peale mida kukkus rõhk ära, siis tõusis vähe ja jäigi nii 0.7 peale kuni kõrgete pööreteni. Peab vist kala otsima hakkama, kui normaalne oleks 1 bar ülerõhku... Korralik rõhk oli nii 1600-1700 rpm peal juba olemas.

E2: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e4b" onclick="window.open(this.href);return false;
The VNT turbo must not reach full boost pressure until above 2000 engine rpm, and should preferably produce no more than about 6 psi boost pressure at 1500 rpm, to avoid operating the compressor in the highly damaging "surge" regime. Turbo manufacturers recommend staying at least 10% clear of operation in the surge regime.
Peab asja uurima täpsemalt...

/OT lõpp :D
Viimati muutis ValgeKotkas, 23 Juul 2011, 13:50, muudetud 8 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 66kw->81 kwks

Lugemata postitus Postitas dellu »

Mul on ainult lõpupütt ja seegi sport, Mattiase GTI jättis igatahes SR avalaksul seljataha.
Kui oma Boral katalüsaatori ära viskasin, siis hakkas ka justkui madalamalt vedama, aga see rohkem tagumikudüno värk.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Diislid”