66kw->81 kwks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
sipelgas21
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 01:51
- Auto: vw sharan 1.9tdi 66kw
- Asukoht:
Re: 66kw->81 kwks
Kui aus olla siis olen kuulnud, et 66kw ja 81kw mootori erinevus seisneb ainult ajus ja mootorid on täpselt samad ja väiksed kwd saad juba siis kui vahetad intercooleri suurema vastu kui originaal on. Siis näpid natukse turbot ja on püss valmis ja nii mõnigi bensukas jääb foori taga maha
endal ka plaan mootor ümber teha
kuna vana mootor juba nii kulunud siis paneks vähe pirakamad kolvid sisse. Näpiks natukse siit ja natukse sealt ja vaatab mis saab
Aga teema algatajale sooviks jõudu ja õliseid näppe 
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 66kw->81 kwks
sipelgas21 kirjutas:Kui aus olla siis olen kuulnud, et 66kw ja 81kw mootori erinevus seisneb ainult ajus ja mootorid on täpselt samad ja väiksed kwd saad juba siis kui vahetad intercooleri suurema vastu kui originaal on. Siis näpid natukse turbot ja on püss valmis ja nii mõnigi bensukas jääb foori taga mahaendal ka plaan mootor ümber teha
kuna vana mootor juba nii kulunud siis paneks vähe pirakamad kolvid sisse. Näpiks natukse siit ja natukse sealt ja vaatab mis saab
Aga teema algatajale sooviks jõudu ja õliseid näppe
Kuigi diisli tuunimise koha pealt on väike tõetera su jutus olemas st lisakilovatte väga niisama sisselaset v fööni suurema vastu vahetades ei saa, tuleb veidi ikka ajus kah sätteid muuta sest kütte etteanne on olemasoleva riistavara jaoks niivõrd optimaalselt seadistatud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
mix17
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: 66kw->81 kwks
ei taha teemat solkida aga kui miskit mootori tükkidest puudu jääb siis seisab mul ülks 81kw AFN moto enam vähen ühes tükkis.hinna suhtes kirvega ei löö ja kui vähegi võimali saadan smart postiga.PS ärge siis kohe näkku hakkake peksma,ma lihtsalt ütlesin kui peaks miskit puudu jääma või katki minema.. 
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
ValgeKotkas
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 66kw->81 kwks
Pole küll 66kw sõitnud, kuid pakun, et asjal on kõvasti rohkem vahet kui 15kw. Seda arvu võetakse ju tipust. Kuid tähtis on ala jõukurvi all.
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad
)
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad
Viimati muutis ValgeKotkas, 22 Juul 2011, 11:06, muudetud 1 kord kokku.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: 66kw->81 kwks
ValgeKotkas kirjutas:Pole küll 66kw sõitnud, kuid pakun, et asjal on kõvasti rohkem vahet kui 15kw. Seda arvu võetakse ju tipust. Kuid tähtis on ala jõukurvi all.
Unustada ei tasu AFN'i geomeetrilist turbot = terve jõukurv on palju kõrgem ja ühtlasem.
Mu 81watil tuleb turbo vaikselt taha nii 1200 rpm pealt, 1500 (või suts ennegi) juba puhub vist full boosti ning seda hoiab enamvähem lõpuni. (bensiini otseselt enda taha ei jätaks, kuid foori all kindlasti jõudsamalt ja kiiremini ökotan kui kaasliiklejad)
Kust sa need andmed võtnud oled et 1500 full boost on?Kui arvutiga vaadata saavutab full boosti alles 2100 pööret.Kui võtsin eelviimase ja viimase püti alt ja jäi toru siis tõesti saavutas full booosti 1500-1600 kandis.1bari hoiab ta ilusti lõpuni küll redlineni.
-
ValgeKotkas
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: 66kw->81 kwks
Täitsa ununes võibolla "väike" nüanss : Mul auto müüja väitis, et turbost alates on "sportsumpa" tehtud, üks väike reso kohe alguses põhja all ja lõpupütt on mul ainsad, viimane vähe sportlikum tõesti. Tõelevastavust kontrollida ei saa, pole stocki näinud 
Mitu asja stock sumpal vahel? Äkki too kutt ei valetanudki...
Õhtul kui sõitu teen, siis vaatan arvutiga täpsemalt järgi, millal kui palju tuleb.
Samas tuli meelde selline asi : mehaanilise kellaga mõõtes oli mul tegelikult niimoodi, et tipp oli kuskil 2100 kandis (1,15bar) ning siis kukkus ära kuni lõpuni 0.6 kanti. Sõbra autogauge, ei tea, kas tasub usaldada
Peaks parema leidma ja kontrollima.... äkki vagcom/arvuti paneb segast.
E: plottimine ebaõnnestus, kuid mida ma nägin ka arvutiga oli tõesti rõhu spike nii seal 2000 rpm kandis ~1bari peale, peale mida kukkus rõhk ära, siis tõusis vähe ja jäigi nii 0.7 peale kuni kõrgete pööreteni. Peab vist kala otsima hakkama, kui normaalne oleks 1 bar ülerõhku... Korralik rõhk oli nii 1600-1700 rpm peal juba olemas.
E2: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e4b" onclick="window.open(this.href);return false;
/OT lõpp
Mitu asja stock sumpal vahel? Äkki too kutt ei valetanudki...
Õhtul kui sõitu teen, siis vaatan arvutiga täpsemalt järgi, millal kui palju tuleb.
Samas tuli meelde selline asi : mehaanilise kellaga mõõtes oli mul tegelikult niimoodi, et tipp oli kuskil 2100 kandis (1,15bar) ning siis kukkus ära kuni lõpuni 0.6 kanti. Sõbra autogauge, ei tea, kas tasub usaldada
E: plottimine ebaõnnestus, kuid mida ma nägin ka arvutiga oli tõesti rõhu spike nii seal 2000 rpm kandis ~1bari peale, peale mida kukkus rõhk ära, siis tõusis vähe ja jäigi nii 0.7 peale kuni kõrgete pööreteni. Peab vist kala otsima hakkama, kui normaalne oleks 1 bar ülerõhku... Korralik rõhk oli nii 1600-1700 rpm peal juba olemas.
E2: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e4b" onclick="window.open(this.href);return false;
Peab asja uurima täpsemalt...The VNT turbo must not reach full boost pressure until above 2000 engine rpm, and should preferably produce no more than about 6 psi boost pressure at 1500 rpm, to avoid operating the compressor in the highly damaging "surge" regime. Turbo manufacturers recommend staying at least 10% clear of operation in the surge regime.
/OT lõpp
Viimati muutis ValgeKotkas, 23 Juul 2011, 13:50, muudetud 8 korda kokku.
-
dellu
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 66kw->81 kwks
Mul on ainult lõpupütt ja seegi sport, Mattiase GTI jättis igatahes SR avalaksul seljataha.
Kui oma Boral katalüsaatori ära viskasin, siis hakkas ka justkui madalamalt vedama, aga see rohkem tagumikudüno värk.
Kui oma Boral katalüsaatori ära viskasin, siis hakkas ka justkui madalamalt vedama, aga see rohkem tagumikudüno värk.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

