Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Tere
Kuna on olemas 1,9 tdi 66kw 1994 aasta Passat siis tahaks säästunippe kasutades püsikiirusehoidjat kasutada. Eraldi kangi selle jaoks osta ei taha ja nupu tahan panna armatuurile. Netist otsides ei leia kuskil konkreetset juhist kuidas ja mida teha juhtmetega ning mis peab minema kuhugi nupu alla.
Siia teemasse ootaks postitusi inimestelt, kes teavad kuidas saab püsika käima ilma kangita.
Minu poolsed küsimused esialgu oleksid:
Kus asub aju, millesse vaja lisajuhtmeid ühendada? Kas üldse lisajuhtmeid vaja või leiab juba mingi pistiku rooli alt?
Millise skeemiga need ajusse minevad juhtmed ühendada lülitisse/lülititesse, et saada süteem käima? Millised võimalused jäävad võrreldes kangi kasutamisega rakendamata?
Võimalusel ootaks ka pilte või skeeme.
Ajust aktiveerimise jätaks hilisemaks teemaks, kui juhtmemajandus oleks veetud?
Kuna on olemas 1,9 tdi 66kw 1994 aasta Passat siis tahaks säästunippe kasutades püsikiirusehoidjat kasutada. Eraldi kangi selle jaoks osta ei taha ja nupu tahan panna armatuurile. Netist otsides ei leia kuskil konkreetset juhist kuidas ja mida teha juhtmetega ning mis peab minema kuhugi nupu alla.
Siia teemasse ootaks postitusi inimestelt, kes teavad kuidas saab püsika käima ilma kangita.
Minu poolsed küsimused esialgu oleksid:
Kus asub aju, millesse vaja lisajuhtmeid ühendada? Kas üldse lisajuhtmeid vaja või leiab juba mingi pistiku rooli alt?
Millise skeemiga need ajusse minevad juhtmed ühendada lülitisse/lülititesse, et saada süteem käima? Millised võimalused jäävad võrreldes kangi kasutamisega rakendamata?
Võimalusel ootaks ka pilte või skeeme.
Ajust aktiveerimise jätaks hilisemaks teemaks, kui juhtmemajandus oleks veetud?
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
ma ei saa sellisele üleskutsele vastamata jätta. panen pildi asemel suisa õpetuse videona.kuusk623 kirjutas:Tere
Siia teemasse ootaks postitusi inimestelt, kes teavad kuidas saab püsika käima ilma kangita
Võimalusel ootaks ka pilte või skeeme.
http://youtu.be/HGaiOG6dDxI" onclick="window.open(this.href);return false;
vabandused ette
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 04 Apr 2010, 20:00
- Auto: 3x VW Passat (-96 ; -98 ; -07)
- Asukoht: Põlvamaa
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Eriti naljavend oled. Sinusugused võiks postitamata jätta, kui muud tarka öelda ei oska!ounou kirjutas:ma ei saa sellisele üleskutsele vastamata jätta. panen pildi asemel suisa õpetuse videona.kuusk623 kirjutas:Tere
Siia teemasse ootaks postitusi inimestelt, kes teavad kuidas saab püsika käima ilma kangita
Võimalusel ootaks ka pilte või skeeme.
http://youtu.be/HGaiOG6dDxI" onclick="window.open(this.href);return false;
vabandused ette
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Sa siis pead silmas midagi sellist?
http://s948.photobucket.com/albums/ad33 ... %20Module/" onclick="window.open(this.href);return false;
Infoks veel Forsis ( Tartu ) 72,9€ on kang ja kohapeal olemas. ehk siis kliendikaardiga tuleb asi kätte 69,42€
http://s948.photobucket.com/albums/ad33 ... %20Module/" onclick="window.open(this.href);return false;
Infoks veel Forsis ( Tartu ) 72,9€ on kang ja kohapeal olemas. ehk siis kliendikaardiga tuleb asi kätte 69,42€
Viimati muutis rako, 28 Sept 2011, 15:29, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Klubiline
- Postitusi: 381
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 11 korda
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?p=347580#p347580" onclick="window.open(this.href);return false; äkki on abi.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Tänud vastajatele ja niisama naljameestele. Nüüdseks juhtmestik veetud ja lülitid vahel. Lülitid ostsin kokku 5.80 eest ja juhtmed sain tasuta. Isegi vist palju raha panin nende lülitite alla.
Esimese asjana võtsin siis ECU tagant pistiku lahti, et näha kas vastavates PINides on juhtmed sees. Olid olemas. PINide numbrid leidsin SEAT clubi foormuist DIY alt. Seega ECU kokku tagasi ja salongi poole lammutama.
Võtsin kaitsmebloki eest plastikud maha ja ka kaitsmeblokki liigutasin oma algasendist eemale. Kokku siis 4 kruvi ja kaitsmeblokil plastikust fiksaatorid. Ja ennnäe imet, kaitsmebloki tagant tuligi välja pistik juba SEAT clubi kirjeldatud juhtmetega. Pistikusse ühendasin siis kolm juhet. Musta kust tuleb süüde sees plus panin läbi ON ja OFF funktsiooniga lüliti kokku must/valge juhtmega. Sellega peaks siis väidetavalt saama püsika vajadusel üldse välja lülitada.
Siis punase juhtme panin kokku jälle must/valgega ning selleks kasutasin ainult survestamisel ON asendis olevat lülitit - väidetavalt nüüd lüliti pressimine peaks tähendama SET.
Neljanda juhtme jätsin vabaks ning sellega loobusin RESET funktsioonist. Kõigi eelduste kohaselt ei tohiks takistada see püsika kasutamist.
Tundub, et saaks ka ainult ühe SET lülitiga hakkama. Siis peaks ON-OFFi lihtsalt seal kaitsmekarbi taguses pistikus sildama ja püsikas oleks koguaeg nö. aktiivses faasis.
Proovitiirul kahjuks püsikas veel ei töödanud. Nüüd siis vaja leida abilis kes õpetavad selle funktisooni aktiveerimist ajus.
Esimese asjana võtsin siis ECU tagant pistiku lahti, et näha kas vastavates PINides on juhtmed sees. Olid olemas. PINide numbrid leidsin SEAT clubi foormuist DIY alt. Seega ECU kokku tagasi ja salongi poole lammutama.
Võtsin kaitsmebloki eest plastikud maha ja ka kaitsmeblokki liigutasin oma algasendist eemale. Kokku siis 4 kruvi ja kaitsmeblokil plastikust fiksaatorid. Ja ennnäe imet, kaitsmebloki tagant tuligi välja pistik juba SEAT clubi kirjeldatud juhtmetega. Pistikusse ühendasin siis kolm juhet. Musta kust tuleb süüde sees plus panin läbi ON ja OFF funktsiooniga lüliti kokku must/valge juhtmega. Sellega peaks siis väidetavalt saama püsika vajadusel üldse välja lülitada.
Siis punase juhtme panin kokku jälle must/valgega ning selleks kasutasin ainult survestamisel ON asendis olevat lülitit - väidetavalt nüüd lüliti pressimine peaks tähendama SET.
Neljanda juhtme jätsin vabaks ning sellega loobusin RESET funktsioonist. Kõigi eelduste kohaselt ei tohiks takistada see püsika kasutamist.
Tundub, et saaks ka ainult ühe SET lülitiga hakkama. Siis peaks ON-OFFi lihtsalt seal kaitsmekarbi taguses pistikus sildama ja püsikas oleks koguaeg nö. aktiivses faasis.
Proovitiirul kahjuks püsikas veel ei töödanud. Nüüd siis vaja leida abilis kes õpetavad selle funktisooni aktiveerimist ajus.
Viimati muutis kuusk623, 28 Sept 2011, 20:30, muudetud 2 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Kle tead ole sa tänatud, nv võtan kätte ja katsun valmis teha omalgi. Kas tegid samamoodi kangi külge lülitud?
Ega juhuslikult DIY jaoks pildimaterjali ei teinud? kui ei siis katsun adekvaatsed pildid teha ja ka siia üles ripudata.
Ega juhuslikult DIY jaoks pildimaterjali ei teinud? kui ei siis katsun adekvaatsed pildid teha ja ka siia üles ripudata.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Kle pilte ei teinud, kuna polnud aparaati.rako kirjutas:Kle tead ole sa tänatud, nv võtan kätte ja katsun valmis teha omalgi. Kas tegid samamoodi kangi külge lülitud?
Ega juhuslikult DIY jaoks pildimaterjali ei teinud? kui ei siis katsun adekvaatsed pildid teha ja ka siia üles ripudata.
ECU asub kapoti all/esiakna all, salongi õhufiltri kõrval. Sealt vaatasin ainult kas juhtmed on olemas. Pistikul on selline plastmassist lukustus mida tuleb nihutada vaakumvooliku suunas. Siis saad pistiku lahti nii, et ECU jääb auto külge.
Kaitsmeplokk liiguta oma esialgselt kohalt ära. Mul oli see pistik seal taga ikka konkreetselt peidus.
Mina panin selle ON - OFF lüliti tuhatoosi külge. Sai selline must väike ringi kujuline lüliti.
SET nupu lüliti panin maki all olevasse nupuritta kõige vasakpoolsemasse mulaazi. Siis hea käpaga kohe rooli juurest vajutada.
Ma ei hakanud kangi otsa aretama, kuna ei viitsinud rooli ja lüliteid maha võtta. Siis oleks pidanu ka mingi eriti peened juhtmed vist olema. Praegu olen salongi visuaalse poolega rahul.
Homme tahaks juba aktiveerida ajust. Just leidsin ka netis koodi. Nüüd vaja veel seade orgunnida.
Viimati muutis kuusk623, 28 Sept 2011, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Mul peaks olema G3 lüliteid ja katsun enne siiski proovida kangi sisse aretada ( kuna olen ka B5.5 harjunud, et seal ) siis vaatab kuidas asi välja tuleb.
Ma ise mõtlesin selle ON/OFF nupu ka panna keskonsooli maki alla ( mul seal üks tühi nupp täitsa olemas ). Täna lõunaaeg käin oomipoes ära vaatan miskeid ON (OFF) üliteid väikseid mis mahuks kangi sisse. Hoian kursis kuidas välja kukub.
Ma ise mõtlesin selle ON/OFF nupu ka panna keskonsooli maki alla ( mul seal üks tühi nupp täitsa olemas ). Täna lõunaaeg käin oomipoes ära vaatan miskeid ON (OFF) üliteid väikseid mis mahuks kangi sisse. Hoian kursis kuidas välja kukub.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Hetkel olen oma aktiveerimisega ummikus.
Kasutan seadet V-Checker. Äkki keegi oskab panna siia koodijada, kuidas selle seadmega jõuda cruisi aktiviseerimiseni.
Tänud vastajatele.
Kasutan seadet V-Checker. Äkki keegi oskab panna siia koodijada, kuidas selle seadmega jõuda cruisi aktiviseerimiseni.
Tänud vastajatele.
Viimati muutis kuusk623, 29 Sept 2011, 10:34, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Kõige lihtsam vast kui keegi klubiline oma kaabliga sul seda teeb. Vb polnud surt abi aga kes vb rohkem seal ringi surfanud on ehk asi veits turvalisem.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 04 Apr 2010, 20:00
- Auto: 3x VW Passat (-96 ; -98 ; -07)
- Asukoht: Põlvamaa
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Mis saanud on asjast? Plaanis endal ka järgi proovida see asi ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
asi minupuhul vähemalt niikaugel, et nv mis oli plaanitud selle tegemiseks läks kuidagi sujuvalt alko nahka:) igatahes kõik lülitid ja kaablid on varutud asi endale kenasti selgeks tehtud ja pildiaparaat kindlasti kaasa kui asja paigaladama hakkan, niet kannatust. Nädala alguses ( peale tulevat nv d ) panen DIY teema ülesse.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Telefon: 55 kakskolmkaks 50
- Auto: G4 99, T4 95, Octaavik 15
- Asukoht: Mäeküla
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Endal ka pikemat aega plaanis olnud, eks tuleva paari nädala jooksul saab tehtud ka.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
VAG-COM i puhul oleks ka täitsa asjaeest kui keegi ütleks kuidas aktiveerida:)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Mul ka ikka vaja veel ajust aktiveerida. Kahjuks endal juhet ja läpparit ei ole. Ise asun Pärnus / Tallinnas. Kiiremate tulemuste nägemiseks, ehk leidub entusiaste, kes oleksid oma vahenditega nõus aktiveerimist proovima? Lepiks midagi kokku, tulen ise kohale. Kellelegi erilisi summasid selle asja eest maksta ei tahaks - tegemist ikkagi säästupüsikaga. Ühel sõbral praegu programm ja juhe olemas, kuid ei ole aega lihtsalt tegeleda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Mul kabla olemas ja Tallinnas võib ju pilgu peale visata, aga päris tasuta ka oma aega ei tahaks raisata. Mingi väike meene siiski võiks olla. Saab vajadusel ka üle vaadata, et kas nuppude impulssid kohale jõuavavad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
See peaks nüüd siis olema VAG-COM i puhul:
Activating Cruise Control on a new ECU (DBW):
Factory fresh ECU's often come with cruise control de-activated.
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 11463 to activate cruise control
[Do It!]
Allikas: http://unlock.cellcorner.com/phpBB2/abo ... m-faq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Activating Cruise Control on a new ECU (DBW):
Factory fresh ECU's often come with cruise control de-activated.
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 11463 to activate cruise control
[Do It!]
Allikas: http://unlock.cellcorner.com/phpBB2/abo ... m-faq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis rako, 07 Okt 2011, 08:31, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Kui äkki keegi Tartust või Võrust Kabla abi vajab siis olen abiks.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
No minu tegemised kipuvad minema sinna Tallinna ehituse teemasse
Igatahes, asi on nüüd niikaugel, et hakkasin kontoris vaikselt vabadel hetkedel asjaga tegelema. Sai siis oomipoest ostetud 1m lint kaablit ( 20 soonega ) mida saab niipalju lõikuda kui vaja. ja 2x on ( OFF ) micro lülitit.
Pilt siis lülitist:
![Pilt](http://rtkh.eu/passat/DIY/2.JPG)
Kuna B4 ja G3 on samade suuna kangidega siis sai doonoriks võetud G3 oma millel sai ots laiali lammutautd ja kaabel läbi varre veetud.
![Pilt](http://rtkh.eu/passat/DIY/1.JPG)
Sry, pildi kvaliteedi pärast polnud midagi paremat käepärast.
Hoian teid asjaga kursis.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pilt siis lülitist:
Kuna B4 ja G3 on samade suuna kangidega siis sai doonoriks võetud G3 oma millel sai ots laiali lammutautd ja kaabel läbi varre veetud.
Sry, pildi kvaliteedi pärast polnud midagi paremat käepärast.
Hoian teid asjaga kursis.
Viimati muutis rako, 10 Okt 2011, 13:25, muudetud 2 korda kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
valmis
külge pane mata
nv käisin maal kuid muid tegemise oli liiga palju jõudsin aint roolialuse plastiku maha võtta ja siis enne trt tagasi sõitu uuesti külge keerata. Kuid pidimaterjal on kontori arvutis olemas.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
- Telefon: 55 kakskolmkaks 50
- Auto: G4 99, T4 95, Octaavik 15
- Asukoht: Mäeküla
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
valmis saad siis dokumenteeri kenasti ja pane mingi DIY õpetus üles kui viitsid, endal plaanis ka see varsti külge panna, maanteel oleks vist teine tera sõita. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 1,9 tdi püsikiirusehoidja paigaldamise õpetus?
Nonii, tänase seisuga sai paigaldatud kang. ajus aktiveeritud. Kuid pildimaterjali sealt ei tulnud kuna juhtmed ühendamata. Pole ajust aramtuuri alla valmidust ja täna ei viitsinud sellega tegeleda kuna 00575 veakoodiga tegelesin. Eitea mis jama seal on, vahetasin ära G60,N75 ja kontrollisin kõik voolikud ( 3tk võtsin otsad maha olid kahtlased ) kuid ikka veateade, kas tõesti turbo?
Lõpp läks OT ära![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lõpp läks OT ära
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m