Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Zender
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18 Mär 2011, 11:53
Auto: Vw Golf 2 GL 1990a 1.9 47kw
Asukoht: Eesti

Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas Zender »

Kui palju tuleks segukruvi keerata nagu et kui kinni keerad segukruvi siis palju lahti peaks tagasi keerama , mul on näpitud segukruvi ja segu liiga rikas ..
äkki keegi intelligentne inimene teab vastust , ja palju tuleks keerata vaakumpumpal neid keermeid ? see ka vale mul ma arvan ..

Lund teile :)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei saa aru, mis pagana vaakumpumbast jutt?
Tühikäigukruvi 1,0-1,5 pööret lahti alustuseks, aga seda reguleeritakse ikka mootori töö järgi, mitte niisama.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Zender
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18 Mär 2011, 11:53
Auto: Vw Golf 2 GL 1990a 1.9 47kw
Asukoht: Eesti

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas Zender »

aga no on ju kui õhupuhasti maha võtad siis seal karpa juures on üks jurakas kuhu vaakumid sisse l2hevad , pierburg on peale trükitud . seal mingi ümmargune julla mida kruttida saab ...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas 100avant »

golffaraway kirjutas:aga no on ju kui õhupuhasti maha võtad siis seal karpa juures on üks jurakas kuhu vaakumid sisse l2hevad , pierburg on peale trükitud . seal mingi ümmargune julla mida kruttida saab ...
See ei ole pump. Ei teagi, kuidas seda eesti keeles täpselt nimetada(ingliskeeles "pull-down unit"). Asja ülesandeks vajadusel õhuklappi vaakumi abil rohkem avada, kui seda automaattoore klapp teeb. Ja seda niisama kruttida ei tasu(reguleering nõuab õhuklapi asendi mõõtmist koos vaakumi tekitamisega). Ega seal mingeid kindlaid "pöördeid " ei ole.
Põhimõtteliselt saab seda ka koduste vahenditega enam-vähem paika- vaja pikemat vaakumvoolikut, head kopsumahtu vaakumi tekitamiseks ja peenikesi puure(nendega hea mõõta õhuklapi ja lõõri vahet), olid vist 1,8 ja 4mm, kui mälu ei peta.
Selle asja ja ka karpa enda kohta siin juttu- http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=124945" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Zender
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18 Mär 2011, 11:53
Auto: Vw Golf 2 GL 1990a 1.9 47kw
Asukoht: Eesti

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas Zender »

nyyd see asi p2ris tuksis .
ajab musta tagant välja ja jätab vahele , süüdet paika ei saagi ...
kütet võtab ka meeletult .
äkki keegi viitsib uurida kui mitu täisringi ma pean segukruvi keerama lahti et õige oleks ja siis seda vaakumpumba jullat ka ...
julmalt peetis asi ..
Terv.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Saad sa aru, või ei saa? Seal ei ole mingeid kindlaid pöördeid, segukruvi reguleeritakse vastavalt heitgaasianalüsaatori näidule või selle puudumisel vastavalt mootori tööle(püütakse leida kruvi asend, mille juures töösooja mootori pöörded on tühikäigul maksimaalsed. Ja seda tehakse väga rahulikult).
Endal on tavaliselt see sinna 1+0,5 pöörde kanti jäänud.
Pulldowni esimese astme reguleering(käib sellest mustast sisekuuskandiga "kruvist") kisub veel peenemaks teaduseks.
Ja mida sa selleks tegid, et asi täiesti p...se läks? Õhuklapp tuleb peale käivitust ja mootori soojenedes lahti või ei?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Zender
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18 Mär 2011, 11:53
Auto: Vw Golf 2 GL 1990a 1.9 47kw
Asukoht: Eesti

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas Zender »

see karpa juba nii perses mulle õeldi et seda ei saa enam korda odavam on teine karpa osta ..

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Pierburg 2e2 karpa segukruvi ??

Lugemata postitus Postitas 100avant »

See pidi ikka päris tark mees olema, kes nii täpse diagnoosi pani. :twisted:
Aga noh, kui sa küsimustele vastust anda ei taha, siis mis teha...
Olgu mis on, aga see jant peab olema õhuklapiga seotud. Igasugused muud asjad seal ümber ei suuda segu nii rikkaks ajada.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”