Esiteks alustan sellest, et olen täiesti uus kasutaja nagu näha ning ma ei ole suutnud leida sellele probleemile vastavat teemat, et saaks kõikidele oma küsimustele vastused. Naiste värk vist. Kuid Ma loodan, et siinsed vanad olijad minu peale ei pahanda, et ma tulin nüüd ja sadasin sisse, et oma auto kohta natukene rohkem teada saada. Tehnikahuvi on mul suur, isegi väga suur. Et andke palun mulle nõu ja ma püüan oma auto korda saada.
Masin on aastast 1996. Nagu mainitud 1.8 Turbo 110 kw.
Probleem järgmine:
Algas siis kõik sellest, et ükspäev hakkas õlituli vilkuma. Vilkus, kuni vahetasin filtri ja õli ära. 500 km ja tundus, et kõik on okei. Ja siis jälle. Vahetasin õlianduri ära ja ikka hakkas vilkuma. Siis panin tähele, et see tuli hakkab vilkuma, kui ma sõidan autoga nii, et pöörded alla 2000 natuke aega. Kui olid üle 2000, siis ei olnud probleemi. Saatsime auto tuttava juurde, kes oskab nendega tegeleda, võttis seal mootori lahti ja vahetas ka pumba ära. See siis sai korda. Räägin selle ära, sest äkki on tänu sellele õlijamale mul midagi mäda.
Läksin auto järgi ja kui käivitasin läks auto väga hästi käima,kuid siis tõmbas pöörded tühikäigul 400 peale ja hakkas juba välja surema, kuni gaasi andsin. Lasin gaasi lahti ja jälle sama lugu.See mees ise oli ära läinud ning tema tööline ütles, et see on külma mootoriga "normaalne". Minu vaist mõtleb siiski midagi muud. Täna hommikul oli sama jama. Käivitan mootori, pöörded 400 peal ja vaevaliselt jõuab käia kuni välja suri. Käivitasin uuesti, käima läks normaalselt ja tõmbab pöörded jälle alla. andsin gaasi, et mootor soojaks lasta, sest siis pöörded tõusevad 800-1000 ja mootor töötab normaalselt. Natukene aega käib selline plagin veel ja kaob ka see ära ning mu Passat nurrub nagu peab.
Küünlaid ma ei kahtlusta, eelmine kuu said vahetatud. Panin ka kvaliteetsed, plaatinum otsaga, kahjuks firmat ei mäleta,kuid autopoest soovitati neid. Õlivahetus on olnud äsja. Võib olla, et süütepoolidest 1 ei toimi? Keegi väitis mulle, et 1 püttidest ei tööta, kuid kas see on võimalik, et kui ta mul külma mootoriga ei tööta, siis sooja mootoriga hakkab tööle?
Hetkel on mõistus otsakorral ja täiesti nõutus.
Vabandan veel kord, et ma tõesti ei suutnud leida vastavat teemat, mis vastaks minu küsimustele. Ning suur-suur aitähh inimestele, kes saavad mulle natukenegi nõu anda, mida teha.
Selline ta on siis:
