esp hakkab kurvi võttes põlema
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
esp hakkab kurvi võttes põlema
tere
mul selline probleem et passat 2002 1.9 tdi 96 kw.autoga sõites lauget paremat kurvi võttes hakkab esp iseenesest vilkuma ja veojõu kontroll aktiveerub . esp välja lülitades kõik stabiliseerub. viga ainult kurvi võttes. sirgel teel ja vasakut kurvi võttes on kõik korras. jama toimub kiirusel 50+
mul selline probleem et passat 2002 1.9 tdi 96 kw.autoga sõites lauget paremat kurvi võttes hakkab esp iseenesest vilkuma ja veojõu kontroll aktiveerub . esp välja lülitades kõik stabiliseerub. viga ainult kurvi võttes. sirgel teel ja vasakut kurvi võttes on kõik korras. jama toimub kiirusel 50+
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
ESP peabki aktiveeruma kui auto hakkab teelt ära kalduma. Mismõttes ESP välja lülitades kõik stabiliseerub? Auto sõidab otse kraavi või?
Rehvid ikka korralikud all?
Rehvid ikka korralikud all?
Viimati muutis HawkHill, 23 Nov 2011, 01:22, muudetud 2 korda kokku.
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
ega siis kraavi ei sõida esp aktiveerub parem lauges kurvis sõites kurvi läbides esp tuli enam ei vilgu.tule vilkumsel võtan esp nuppust maha ja siis jälle auto liigub nagu vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
mõtled siis seda et autol ei kao jõud ära v siis õigemini ESP ei piira moto jõudu? aga see aktiveerub iga kord pmt isegi kuiva teega rahulikult linnakiiruesl kah sõites?aix98 kirjutas:ega siis kraavi ei sõida esp aktiveerub parem lauges kurvis sõites kurvi läbides esp tuli enam ei vilgu.tule vilkumsel võtan esp nuppust maha ja siis jälle auto liigub nagu vaja.
Veakoode oled lugenud? vb mingi ABS andur loeb valesti v mingi ühenduse viga st loeb ratta pöörlemise kiirust valesti. V siis soetud näiteks rooli asendi anduriga a la vigane, ühenduse viga v vajab kalibreerimist. ei anna pead aga vist on ka süsteemis kasutatud külgkiirenduse andureid vms
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja nagu hawkhill küsis, et mis olukorras rehvid on st ei ole üks rohkem kulunud kui teine ja kõik 4 ratast ikka ühes mõõdus ja teljeti enamvähem ühtlase kulumisastmega?
Viimati muutis copilot, 23 Nov 2011, 01:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
Siit videost on näha kuidas ESP peab toimima:
http://www.youtube.com/watch?v=cIxeIKYE ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Niiet algatuseks tuleks kontrollida kõiki eelpoolnimetatud asju, mis võivad põhjustada auto ebaühtlast liikumist alustades siis rehvidest, nende rõhkudest, liikumiskiiruse-kiirenduse sobivusest teekatte või kurviga jne. Lisaks veel, et lauge kurv pole iseenesest mingi näitaja kuna ESP võib rakenduda ka täiesti sirgel teel.
Alles seejärel, kui kõik eelnev välistatud, tasuks asuda kahtlustama elektroonikat ja sealt viga otsima.
http://www.youtube.com/watch?v=cIxeIKYE ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Niiet algatuseks tuleks kontrollida kõiki eelpoolnimetatud asju, mis võivad põhjustada auto ebaühtlast liikumist alustades siis rehvidest, nende rõhkudest, liikumiskiiruse-kiirenduse sobivusest teekatte või kurviga jne. Lisaks veel, et lauge kurv pole iseenesest mingi näitaja kuna ESP võib rakenduda ka täiesti sirgel teel.
Alles seejärel, kui kõik eelnev välistatud, tasuks asuda kahtlustama elektroonikat ja sealt viga otsima.
Viimati muutis HawkHill, 23 Nov 2011, 18:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
Kettad sirged? Ehk kui kurvis keerad tõmbab piduri peale ja andur loeb juba kahtlaseks. Mul oli ühe kettal mingi väike viga ja talvel lõrtsiga hakkas ABS suht segast panema. Muidu pidurdades ja teiste ilmadega ei saanud isegi aru.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
Ei hakanud uut teemat tegema arvan, et käib siia alla. Tegu Golf IV 1999a
Probleem siis selline. Eemaldasin rooli, et suunatule kangi vahetada. Tagasi kokku pannes selgus, et ESP tuli põleb armaturis. Maha seda võtta ei saa kuna ESP lüliti ei tööta. Vaatasin üle veakoodid ja seal ütles, et tegu rooliasendi anduri veaga. Võtsin korra veel lahti, et vaadata üle ühendused. Sooviks teada, kas probleem võib olla ainult kalibreerimises või tõesti vigastasin andurit. Kusagilt lugesin, et kui asendiandur läbi on siis ei tohiks ABS ka tööd teha, kuid ABS töötab priljantselt. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga.
Probleem siis selline. Eemaldasin rooli, et suunatule kangi vahetada. Tagasi kokku pannes selgus, et ESP tuli põleb armaturis. Maha seda võtta ei saa kuna ESP lüliti ei tööta. Vaatasin üle veakoodid ja seal ütles, et tegu rooliasendi anduri veaga. Võtsin korra veel lahti, et vaadata üle ühendused. Sooviks teada, kas probleem võib olla ainult kalibreerimises või tõesti vigastasin andurit. Kusagilt lugesin, et kui asendiandur läbi on siis ei tohiks ABS ka tööd teha, kuid ABS töötab priljantselt. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga.
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
Aga kui veakoodi ära kustutad? Vag-comis on ka variant, kus saad asendianduri uuesti kalibreerida. Kirjuta siia veakood, siis oskab täpsemalt juhatada.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: esp hakkab kurvi võttes põlema
Kui rooli maha võtad, siis seal rooli taga on lintjuhe vms(passatil vähemalt). Ju sul see juhe ringi või paar tiiru peale teinud ja ongi paigast ära. Nii võid ka selle lindi katki keerata rooliga! Mul läks ka kunagi passatil see lint 360 kraadi vastupäeva, võtsin rooli uuesti maha keerasin tagasi ja oligi kõik korras. Vag-comiga saab ka seda kontrollida!m33s kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema arvan, et käib siia alla. Tegu Golf IV 1999a
Probleem siis selline. Eemaldasin rooli, et suunatule kangi vahetada. Tagasi kokku pannes selgus, et ESP tuli põleb armaturis. Maha seda võtta ei saa kuna ESP lüliti ei tööta. Vaatasin üle veakoodid ja seal ütles, et tegu rooliasendi anduri veaga. Võtsin korra veel lahti, et vaadata üle ühendused. Sooviks teada, kas probleem võib olla ainult kalibreerimises või tõesti vigastasin andurit. Kusagilt lugesin, et kui asendiandur läbi on siis ei tohiks ABS ka tööd teha, kuid ABS töötab priljantselt. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
![Pilt](https://viruit.ee/staff/MySQL.png)
![Pilt](https://viruit.ee/staff/MariaDB.png)
![Pilt](https://viruit.ee/staff/PostgreSQL.png)
![Pilt](https://viruit.ee/staff/MySQL.png)
![Pilt](https://viruit.ee/staff/MariaDB.png)
![Pilt](https://viruit.ee/staff/PostgreSQL.png)