Passat ei taha poolsoojalt käivituda- lahendus käes- lukku!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Passat ei taha poolsoojalt käivituda- lahendus käes- lukku!
Niisiis olen tähele pannud, et vihmase ilmaga, kui eelnevalt on sõitmas käidud,siis auto teatud ajaks seisma jäetud ning kui siis uuesti käivitada, ei taha auto esimesel korral hästi käima minna. Gaasi andes läheb. Kui auto on juba käima läinud siis edaspidi käivitamisel muret pole. Tundub, et temperatuur ei mängi selles rolli. Kuiva ilmaga käivitub normaalselt.
Vahest hakkab ka külmalt käivitades mootor rappuma(käivitub näiteks hästi aga jääb rappuma), nagu kõik silindrid ei hakkaks korraga tööle vms, mootori töö normaliseerub kuskil 5-8 sekundi jooksul.
Samas ei juhtu see kõik igal vihmasel päeval, kokku võib need korrad ühe käe sõrmedel ülesse lugeda. Täna näiteks sadas hommikul vihma, käima läks hästi aga mootor jäi algul ikka natukeseks ajaks rappuma.
Kütuse haisu lööb ka ülesse külmalt käivitades. Muid anomaaliaid ei esine.
Milles võiks viga olla?
Autoks siis passat mootoriga 2.3 V5.
Aitäh vastamast!
Vahest hakkab ka külmalt käivitades mootor rappuma(käivitub näiteks hästi aga jääb rappuma), nagu kõik silindrid ei hakkaks korraga tööle vms, mootori töö normaliseerub kuskil 5-8 sekundi jooksul.
Samas ei juhtu see kõik igal vihmasel päeval, kokku võib need korrad ühe käe sõrmedel ülesse lugeda. Täna näiteks sadas hommikul vihma, käima läks hästi aga mootor jäi algul ikka natukeseks ajaks rappuma.
Kütuse haisu lööb ka ülesse külmalt käivitades. Muid anomaaliaid ei esine.
Milles võiks viga olla?
Autoks siis passat mootoriga 2.3 V5.
Aitäh vastamast!
Viimati muutis tibullus, 13 Mär 2013, 13:59, muudetud 8 korda kokku.
W8
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
VR5 ja VR6 põhimure on coilpack e. süütepool - jagajat selle põlvkonna autodel ei ole. Alustada võiks veakoodidega tutvumisest. Ilusaid jõule!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Tänud!
Kauneid jõule sullegi!
Ok. Lasen mingi aeg neid veakoode kontrollida. Kui süütepoolis on viga kas siis see jätab ka ilmtingimata veakoodi?
Ega see nüüd väga häiriv ja sage viga olegi aga mul on hetkel vist liiga igav, jõulukomöödiad on juba ülevisanud.
Kauneid jõule sullegi!
Ok. Lasen mingi aeg neid veakoode kontrollida. Kui süütepoolis on viga kas siis see jätab ka ilmtingimata veakoodi?
Ega see nüüd väga häiriv ja sage viga olegi aga mul on hetkel vist liiga igav, jõulukomöödiad on juba ülevisanud.

W8
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
tibullus kirjutas:Tänud!
Kauneid jõule sullegi!
Ok. Lasen mingi aeg neid veakoode kontrollida. Kui süütepoolis on viga kas siis see jätab ka ilmtingimata veakoodi?
Ega see nüüd väga häiriv ja sage viga olegi aga mul on hetkel vist liiga igav, jõulukomöödiad on juba ülevisanud.
OT.
Die Hard 2 siiski ka käib ju.

- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.

Aga muidu siis vigane süütepool võib põhjustada seda kesist käivitamist vihmase ilmaga, mootori ebaühtlast tööd ja kütuse haisu külmkäivitusel?
Ja kas süütepooli viga on ilmtingimata ka veakoodina näha?
Edit: Kui süütepool peaks vahetusse minema siis mis firmade toodangut tasuks eelistada?
Viimati muutis tibullus, 24 Dets 2011, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
W8
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Tavaliselt peaks mingi silindri misfire veakoodina kajastuma, eelistada võiks tuntud firmade omi (Beru, Hüco, Bosch) ja vältida hiinakaid.tibullus kirjutas:![]()
Ja kas süütepooli viga on ilmtingimata ka veakoodina näha?
Edit: Kui süütepool peaks vahetusse minema siis mis firmade toodangut tasuks eelistada?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Niisiis...arvutiga mingeid veakoode ei näidanud. Sai siis kõik süütepoolid välja kakutud ja üks neist(neljas) oli niiskust saanud. Küünlad olid korras. Ega siin vahepeal ongi auto korralikult tööle läinud ja puterdanud pole ka.
Millest/kuidas võis see niiskus sinna sattuda?
Kütuse haisu viskab ikka vahest, tundub nagu segu oleks liiga rikas vms. Seda värki on ka uuritud,puuritud aga keegi midagi öelda ei oska.
Millest/kuidas võis see niiskus sinna sattuda?
Kütuse haisu viskab ikka vahest, tundub nagu segu oleks liiga rikas vms. Seda värki on ka uuritud,puuritud aga keegi midagi öelda ei oska.

W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Kütusehaisule sain ka tõenäoliselt lahenduse. Vahetusse läks temperatuuri andur. Täna igatahes haisu ei olnud. Natuke kütusehaisu oli vaid kütusepaagi luugi juures tunda. Pärast oli see ka kadunud. Aga see on vast normaalne?
Lisaks langes küttekulu linnas 13lt 11le.
Tänud kaasamõtlejatele
Lisaks langes küttekulu linnas 13lt 11le.

Tänud kaasamõtlejatele

W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Kotermann on tagasi.
Üleeile juhtus siis nii, et hommikul käivitus auto ilusasti, kolm tundi hiljem aga ei tahtnud käima minna. Käitus samamoodi( ainuke vahe et nüüd ei puterdanud) nagu eelnevalt oli vihmase ilmaga,et esimesel korral on okidoki aga mõni tund hiljem ei käivitu kui just gaasi ei anna. Ketrab, ketrab aga pöörded langevad siis nii madalale, et auto sureb välja.
Täna siis teistkordsel käivitamisel kuskil 5 tundi hiljem ketras ka suht kaua käima- gaasi ei pidanud siiski kasutama. Kütuse haisu oli ka auto ümber tunda.
Viga vist jälle selles süütepoolis. Mingit muud asja ei oska küll kahtlustada. Tuttav remondimees oli ka mul päris nõutu selle koha pealt, et kui süütepool oleks vigane siis peaks ju arvuti seda viga näitama. Et tema ei julge niimoodi huupi vahetama hakata kui pärast ei pruugi sest mingit kasu olla.
Kas võib nii olla, et süütepool jamab aga veakoode ei näita? Et süütepoolil võivad kuskil mingid mikropraod sees olla kust see niiskus sisse poeb( et esimese sõiduga soojeneb üles, jahtudes tekib sinna mõne tunniga niiskus ning see siis pahandust teebki-kui auto kauem seisab kaob see ära vms?)?
Või on kellelgi mingi parem teooria välja pakkuda?

Üleeile juhtus siis nii, et hommikul käivitus auto ilusasti, kolm tundi hiljem aga ei tahtnud käima minna. Käitus samamoodi( ainuke vahe et nüüd ei puterdanud) nagu eelnevalt oli vihmase ilmaga,et esimesel korral on okidoki aga mõni tund hiljem ei käivitu kui just gaasi ei anna. Ketrab, ketrab aga pöörded langevad siis nii madalale, et auto sureb välja.
Täna siis teistkordsel käivitamisel kuskil 5 tundi hiljem ketras ka suht kaua käima- gaasi ei pidanud siiski kasutama. Kütuse haisu oli ka auto ümber tunda.
Viga vist jälle selles süütepoolis. Mingit muud asja ei oska küll kahtlustada. Tuttav remondimees oli ka mul päris nõutu selle koha pealt, et kui süütepool oleks vigane siis peaks ju arvuti seda viga näitama. Et tema ei julge niimoodi huupi vahetama hakata kui pärast ei pruugi sest mingit kasu olla.
Kas võib nii olla, et süütepool jamab aga veakoode ei näita? Et süütepoolil võivad kuskil mingid mikropraod sees olla kust see niiskus sisse poeb( et esimese sõiduga soojeneb üles, jahtudes tekib sinna mõne tunniga niiskus ning see siis pahandust teebki-kui auto kauem seisab kaob see ära vms?)?
Või on kellelgi mingi parem teooria välja pakkuda?

Viimati muutis tibullus, 18 Jaan 2012, 16:09, muudetud 1 kord kokku.
W8
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 25 Nov 2011, 10:47
- Auto: Volkswagen Touareg 2.5 TDI
- Asukoht: Viljandi
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
tibullus kirjutas:Kotermann on tagasi.![]()
Üleeile juhtus siis nii, et hommikul käivitus auto ilusasti, kolm tundi hiljem aga ei tahtnud käima minna. Käitus samamoodi( ainuke vahe et nüüd ei puterdanud) nagu eelnevalt oli vihmase ilmaga,et esimesel korral on okidoki aga mõni tund hiljem ei käivitu kui just gaasi ei anna. Ketrab, ketrab aga pöörded langevad siis nii madalale, et auto sureb välja.
Täna siis teistkordsel käivitamisel kuskil 5 tundi hiljem ketras ka suht kaua käima- gaasi ei pidanud siiski kasutama. Kütuse haisu oli ka auto ümber tunda.
Viga vist jälle selles süütepoolis. Mingit muud asja ei oska küll kahtlustada. Tuttav remondimees oli ka mul päris nõutu selle koha pealt, et kui süütepool oleks vigane siis peaks ju arvuti seda viga näitama. Et tema ei julge niimoodi huupi vahetama hakata kui pärast ei pruugi sest mingit kasu olla.
Kas võib nii olla, et süütepool jamab aga veakoode ei näita? Et süütepoolil võivad kuskil mingid mikropraod sees olla kust see niiskus sisse poeb( et esimese sõiduga soojeneb üles, jahtudes tekib sinna mõne tunniga niiskus ning see siis pahandust teebki-kui auto kauem seisab kaob see ära vms?)?
Või on kellelgi mingi parem teooria välja pakkuda?
Mul enda Passatil sama lugu. Kuid mootor vappub seni, kuni see soojaks läheb ning sõidu ajal auto väriseb,kui külma mootoriga minna. MA endal kahtlustan lamdat, sest süütepoolid ja küünlad on korras. Bensiini haisu tuleb minul ka või siis mulle tundub. Ma pole küll eriline asjatundja, kuid oma isendi tundsin selle jutu järgi ära küll, eriti on see, et pöörded langevad nii madalale, et auto lihtsalt sureb välja, mul õnneks seda juhtunud vaid korra.
Kõike paremat!
Re: Passat jamab vahest.
Proovida võib ka sellist lihtsat asja, et hämaras-pimedas tõstad mootorikatte üles ja paned mootori tööle. Nüüd jälgid süütepoole - küünlajuhtmeid, kui "välgud" jooksma hakkavad nimetatud objektide piirkonnas, siis selge, et detailides on mikropraod sees ja vajavad vahetust. Ise olen nii kahel autol antud veale jälile saanud. Viimane oli üks Caddy, mis hakkas kah tembutama, küll ei läinud käima jne. Nojah, sellel Caddyl oli süütepool küll ka suisa lõhki, mis selgus alles peale süütepooli maha keeramist. Mikropragusid ei pruugi aga niisama peos hoides ja peale vaadates näha.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Mul pole peale temperatuuri anduri vahetust mootor nö rappuma jäänud. Kui käima läheb siis jääb ühtlaselt tööle. Ja sõidu ajal pole ta kunagi värisenud.Mmelllu kirjutas:Mul enda Passatil sama lugu. Kuid mootor vappub seni, kuni see soojaks läheb ning sõidu ajal auto väriseb,kui külma mootoriga minna. MA endal kahtlustan lamdat, sest süütepoolid ja küünlad on korras. Bensiini haisu tuleb minul ka või siis mulle tundub. Ma pole küll eriline asjatundja, kuid oma isendi tundsin selle jutu järgi ära küll, eriti on see, et pöörded langevad nii madalale, et auto lihtsalt sureb välja, mul õnneks seda juhtunud vaid korra.tibullus kirjutas:Kotermann on tagasi.![]()
Üleeile juhtus siis nii, et hommikul käivitus auto ilusasti, kolm tundi hiljem aga ei tahtnud käima minna. Käitus samamoodi( ainuke vahe et nüüd ei puterdanud) nagu eelnevalt oli vihmase ilmaga,et esimesel korral on okidoki aga mõni tund hiljem ei käivitu kui just gaasi ei anna. Ketrab, ketrab aga pöörded langevad siis nii madalale, et auto sureb välja.
Täna siis teistkordsel käivitamisel kuskil 5 tundi hiljem ketras ka suht kaua käima- gaasi ei pidanud siiski kasutama. Kütuse haisu oli ka auto ümber tunda.
Viga vist jälle selles süütepoolis. Mingit muud asja ei oska küll kahtlustada. Tuttav remondimees oli ka mul päris nõutu selle koha pealt, et kui süütepool oleks vigane siis peaks ju arvuti seda viga näitama. Et tema ei julge niimoodi huupi vahetama hakata kui pärast ei pruugi sest mingit kasu olla.
Kas võib nii olla, et süütepool jamab aga veakoode ei näita? Et süütepoolil võivad kuskil mingid mikropraod sees olla kust see niiskus sisse poeb( et esimese sõiduga soojeneb üles, jahtudes tekib sinna mõne tunniga niiskus ning see siis pahandust teebki-kui auto kauem seisab kaob see ära vms?)?
Või on kellelgi mingi parem teooria välja pakkuda?
Kõike paremat!
Nii, et päris sama ikka pole. Pealegi lugesin, et sinu auto läheb käima ja siis sureb välja. Minu oma aga tahab pikemat ketramist või siis veidi gaasi, et käivituda- pärast käivitumist ta välja ei sure. Ja see käivitumisjama esineb alati teisel korral. Kui auto on pikemat aega seisnud( öösel nt) siis käivitub hästi.
tuuleiil kirjutas:Proovida võib ka sellist lihtsat asja, et hämaras-pimedas tõstad mootorikatte üles ja paned mootori tööle. Nüüd jälgid süütepoole - küünlajuhtmeid, kui "välgud" jooksma hakkavad nimetatud objektide piirkonnas, siis selge, et detailides on mikropraod sees ja vajavad vahetust. Ise olen nii kahel autol antud veale jälile saanud. Viimane oli üks Caddy, mis hakkas kah tembutama, küll ei läinud käima jne. Nojah, sellel Caddyl oli süütepool küll ka suisa lõhki, mis selgus alles peale süütepooli maha keeramist. Mikropragusid ei pruugi aga niisama peos hoides ja peale vaadates näha.
Oleks see katte äravõtmine vaid nii lihtne. Mul seal peotäis kruvisid mida tuleb ära kruvida ning selleks puuduvad mul vastavad vahendid. Pealegi, ei tee ta ju alati nii. Iga kord käivitades ei viitsi seda katet ära kruvida nagu.
Arvan, et vahetan selle neljanda süütepooli ära ikka. Juba silmaga vaadates on näha, et see on niiskust saanud.
Edit: Ajaa ja kütusepaagi luugi juurest tulevale kütusehaisule sain ka jälile- vahetasin korgi ära ja enam pole mingit haisu.

Viimati muutis tibullus, 20 Jaan 2012, 20:42, muudetud 1 kord kokku.
W8
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 10 Apr 2011, 20:46
- Telefon: 53067944
- Auto: Volkswagen Passat 2,3 110kw
- Asukoht: Lääne Virumaa
Re: Niiske/vihmase ilmaga passat jamab vahest.
Tere kaaskannataja.tibullus kirjutas:Mul pole peale temperatuuri anduri vahetust mootor nö rappuma jäänud. Kui käima läheb siis jääb ühtlaselt tööle. Ja sõidu ajal pole ta kunagi värisenud.Mmelllu kirjutas:Mul enda Passatil sama lugu. Kuid mootor vappub seni, kuni see soojaks läheb ning sõidu ajal auto väriseb,kui külma mootoriga minna. MA endal kahtlustan lamdat, sest süütepoolid ja küünlad on korras. Bensiini haisu tuleb minul ka või siis mulle tundub. Ma pole küll eriline asjatundja, kuid oma isendi tundsin selle jutu järgi ära küll, eriti on see, et pöörded langevad nii madalale, et auto lihtsalt sureb välja, mul õnneks seda juhtunud vaid korra.tibullus kirjutas:Kotermann on tagasi.![]()
Üleeile juhtus siis nii, et hommikul käivitus auto ilusasti, kolm tundi hiljem aga ei tahtnud käima minna. Käitus samamoodi( ainuke vahe et nüüd ei puterdanud) nagu eelnevalt oli vihmase ilmaga,et esimesel korral on okidoki aga mõni tund hiljem ei käivitu kui just gaasi ei anna. Ketrab, ketrab aga pöörded langevad siis nii madalale, et auto sureb välja.
Täna siis teistkordsel käivitamisel kuskil 5 tundi hiljem ketras ka suht kaua käima- gaasi ei pidanud siiski kasutama. Kütuse haisu oli ka auto ümber tunda.
Viga vist jälle selles süütepoolis. Mingit muud asja ei oska küll kahtlustada. Tuttav remondimees oli ka mul päris nõutu selle koha pealt, et kui süütepool oleks vigane siis peaks ju arvuti seda viga näitama. Et tema ei julge niimoodi huupi vahetama hakata kui pärast ei pruugi sest mingit kasu olla.
Kas võib nii olla, et süütepool jamab aga veakoode ei näita? Et süütepoolil võivad kuskil mingid mikropraod sees olla kust see niiskus sisse poeb( et esimese sõiduga soojeneb üles, jahtudes tekib sinna mõne tunniga niiskus ning see siis pahandust teebki-kui auto kauem seisab kaob see ära vms?)?
Või on kellelgi mingi parem teooria välja pakkuda?
Kõike paremat!
Nii, et päris sama ikka pole. Pealegi lugesin, et sinu auto läheb käima ja siis sureb välja. Minu oma aga tahab pikemat ketramist või siis veidi gaasi, et käivituda- pärast käivitumist ta välja ei sure. Ja see käivitumisjama esineb alati teisel korral. Kui auto on pikemat aega seisnud( öösel nt) siis käivitub hästi.
tuuleiil kirjutas:Proovida võib ka sellist lihtsat asja, et hämaras-pimedas tõstad mootorikatte üles ja paned mootori tööle. Nüüd jälgid süütepoole - küünlajuhtmeid, kui "välgud" jooksma hakkavad nimetatud objektide piirkonnas, siis selge, et detailides on mikropraod sees ja vajavad vahetust. Ise olen nii kahel autol antud veale jälile saanud. Viimane oli üks Caddy, mis hakkas kah tembutama, küll ei läinud käima jne. Nojah, sellel Caddyl oli süütepool küll ka suisa lõhki, mis selgus alles peale süütepooli maha keeramist. Mikropragusid ei pruugi aga niisama peos hoides ja peale vaadates näha.
Oleks see katte äravõtmine vaid nii lihtne. Mul seal peotäis kruvisid mida tuleb ära kruvida ning selleks puuduvad mul vastavad vahendid. Pealegi, ei tee ta ju alati nii. Iga kord käivitades ei viitsi seda katet ära kruvida nagu.
Arvan, et vahetan selle neljanda süütepooli ära ikka. Juba silmaga vaadates on näha, et see on niiskust saanud.
Edit: Ajaa ja kütusepaagi luugi juurest tulevale kütusehaisule sain ka jälile- vahetasin korgi ära ja enam pole mingit haisu.
mul sama mootor mis sinul. ok mitte minul ja mitte sinul vaid meie autol. Minu omal oli sama mure ja käisin sellega Rakveres Linnuse autos. Uurisid ja puurisid ja lõpuks said asjale pihta. Oligi süütepool. Vahetasin selle ära ja asi tibens siia maani olnud.
Söömine on ainus töö mis toidab.
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat jamab vahest.

Mul see süütepool olemas juba. Homme lähen ja katsun vahetuseks aja kinni panna- neljapäevaks arvatavasti. Eks siis annan ka siia teada, et kuidas mõjus.
Loodame, et aitab.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat ei taha poolsooja mootoriga käivituda
Süütepool vahetatud aga kasu ei midagi.
Ikka on nii, et külmalt läheb normaalselt käima aga kui auto on kuskil 3-4 tundi seisnud siis vajab pikemat ketramist, et käivituda.
Praegu just käisin ja proovisin käivitada. Eelnevast sõidust oli 3 tundi möödas. Ketras, ketras ning siis kui starteri tagant ära lasin jäi väga madalate pööretega kuidagimoodi tööle. Lisasin veits gaasi ning siis suri hoopis välja. Käivitasin uuesti ja andsin kohe veits gaasi, siis jäi tööle.
No mis ingli asi see on?

Ikka on nii, et külmalt läheb normaalselt käima aga kui auto on kuskil 3-4 tundi seisnud siis vajab pikemat ketramist, et käivituda.
Praegu just käisin ja proovisin käivitada. Eelnevast sõidust oli 3 tundi möödas. Ketras, ketras ning siis kui starteri tagant ära lasin jäi väga madalate pööretega kuidagimoodi tööle. Lisasin veits gaasi ning siis suri hoopis välja. Käivitasin uuesti ja andsin kohe veits gaasi, siis jäi tööle.
No mis ingli asi see on?
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat ei taha poolsooja mootoriga käivituda- PALUN NÕU!
Njaa, täna selgus siis, et piisab ka hulga vähemast ajast, et antud jama tekiks. Olin poes kuskil pool tundi ning uuesti käivitades kordus sama ooper- ketrab, ketrab ja pöördeid ülesse ei võta ning ilma gaasi lisamata ei käivitu.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat ei taha poolsooja mootoriga käivituda- PALUN NÕU!
Niisiis, vahepeal sai seda segusiibrit puhastatud ja seadistatud ning asi läks natuke paremaks- käima ta läheb aga ikka peab pikalt ketrama.
Käima läheb ta poolsoojalt nii, et algul lööb pöörded hetkeks üles ja siis kohe langevad need alla, tunne nagu hakkaks välja surema. Mõne sekundi pärast aga lööb pöörded uuesti ülespoole ja mootor käib normaalselt edasi. See jama tekib ikkagi ainult siis, kui auto on teatud määral jahtunud. Praeguste ilmadega( -4) läheb selleks nii 4 tundi umbes, kui oli siin üle -20 siis piisas vaid poolest tunnist.
Külmalt käivitub ikka hästi, ainult vahel harva jääb mootor suht tugevalt rappuma- temperatuur ei mängi selles rolli.
Sai käidud siin heitgaase mõõtmas. Need olid ideaalsed.
Lisaks selgus, et lambda on kuidagi uimane ning küünlad on valged.
Vahepeal oli ka paagis kerge vaakum. Korki oli jube raske lahti saada ja selle avamisel kostis kuskilt auto alt( rohkem eestpoolt) sellist klobinat( koputavat häält). Nüüd pole seda jälle olnud aga korgi avamisel kostub ikka susinat.
Järgmisena on plaanis lasta kütuse surve ära mõõta.
Käima läheb ta poolsoojalt nii, et algul lööb pöörded hetkeks üles ja siis kohe langevad need alla, tunne nagu hakkaks välja surema. Mõne sekundi pärast aga lööb pöörded uuesti ülespoole ja mootor käib normaalselt edasi. See jama tekib ikkagi ainult siis, kui auto on teatud määral jahtunud. Praeguste ilmadega( -4) läheb selleks nii 4 tundi umbes, kui oli siin üle -20 siis piisas vaid poolest tunnist.
Külmalt käivitub ikka hästi, ainult vahel harva jääb mootor suht tugevalt rappuma- temperatuur ei mängi selles rolli.
Sai käidud siin heitgaase mõõtmas. Need olid ideaalsed.
Lisaks selgus, et lambda on kuidagi uimane ning küünlad on valged.
Vahepeal oli ka paagis kerge vaakum. Korki oli jube raske lahti saada ja selle avamisel kostis kuskilt auto alt( rohkem eestpoolt) sellist klobinat( koputavat häält). Nüüd pole seda jälle olnud aga korgi avamisel kostub ikka susinat.
Järgmisena on plaanis lasta kütuse surve ära mõõta.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat ei taha poolsoojalt käivituda-lahendus käes,lukku
Teema võib lõpuks lukku panna, kuna lahendus on käes.
Suured tänud Alekseile( Monahile), keda sai siin pikalt sellega seoses piinatud.
Põhjus oli siis selles, et eelnevalt oli autoga suht vanainimese moodi sõidetud ja auto oli lambdad nö "ära unustanud". Väike seadistamine ja mõlemad lambdad töötavad nagu kellavärk- enne olid päris uimased. Auto käivitub igas olukorras hästi ja on palju erksamaks ka muutunud.
Suured tänud Alekseile( Monahile), keda sai siin pikalt sellega seoses piinatud.
Põhjus oli siis selles, et eelnevalt oli autoga suht vanainimese moodi sõidetud ja auto oli lambdad nö "ära unustanud". Väike seadistamine ja mõlemad lambdad töötavad nagu kellavärk- enne olid päris uimased. Auto käivitub igas olukorras hästi ja on palju erksamaks ka muutunud.

W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat ei taha poolsoojalt käivituda
Nüüd siis aasta hiljem on lahendus lõpuks käes ja probleem lahendatud.
Lõppkokkuvõttes oli kõige kurja allikaks peetis katalüsaator ja üks lambdadest( see, mis enne kat'i).
Nüüd siis käivitus nii külmalt kui poolsoojalt ideaalne.

Lõppkokkuvõttes oli kõige kurja allikaks peetis katalüsaator ja üks lambdadest( see, mis enne kat'i).
Nüüd siis käivitus nii külmalt kui poolsoojalt ideaalne.
W8