3000km ja 4 turbot?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
3000km ja 4 turbot?
Terekest. Probleem selline, et autol ei pea turbod sugugi vastu. Esimene turbo millega auto ostsin läks 10000km õhtale. Peale selle panin peale tallinnas taastatud turbo see läks 380km läbi. Sain garantii vastu teise see läks 500km läbi. Peale selle panin peale kasutatud turbo sain sõita 2000km ja sellel läks võll pooleks. Igale turbole olen enne peale panemist õli sisse valanud. Õli avasid puru eest kaitsevad punnid võtsi ka alles siis maha kui oli vaja torud külge keerata. Iga turbo vahetusega olen õli ka vahetanud. Pole enda diislit piinanud ka ja enne seisma jätmist olen lasknud ca 30 sekundid tühikäigul töötada. Mõõtsin õlirõhu ka ära. Sooja mootoriga tühikäigol oli 1.8 ja gaasi lisades tõusis kohe 5 peale. Turbot õlitavad torud on ka kontrollitud. Pole katki ega kinni jäänud. Autoks on 2001 a. 96kw 1,9tdi passat. Igasugused soovitused teretulnud. Ehk saan kunagi hädast lahti
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 19 Aug 2009, 13:23
- Telefon: 56497234
- Auto: corrado
- Asukoht: Järvamaa
Re: 3000km ja 4 turbot
Proovi välja selgitada kui palju põlemisjääke ja muud saasta on mootori sisse kogunenud. Kui ikka klapikambrikaane alla on kogunenud kõntsakiht mida saab pahtlilabidaga maha lükata, siis on loogiline et uue õliga hakkab seda maha pesema ja ummistab õlitoru ja rikub turbo.
madis 56497234
Re: 3000km ja 4 turbot
Õlitoru jäi vana jah. aga võtsin maha puhusin läbi ka. Eile võtsi plokikaane maha. Mootor on seest nii puhas nagu bensukas täis sünt õli kasutades.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3000km ja 4 turbot
vut sa ei tea kunagi mis jama sa sealt torust lahti said ja mis sisse jäi, nii palju kui ma lugenud olen, siis kui ikkagi turbo vahetus toimub tuleb ka vähemasti peale tuleva õli toru ära vahetada. 380km ja turbo õhtal viitab küll sellele et õlitust sisuliselt polegi. kindel et õli ikka turboni jõuab nii nagu peab? Ma ei tea muidugi kuidas seda mõõta saab aga kas ka turboni jõudes on õlisurve piisav? äravoolu toru vast ei saa ära ummistuda sest selle läbimõõt üsna suur kui ei eksi.oppar kirjutas:Õlitoru jäi vana jah. aga võtsin maha puhusin läbi ka. Eile võtsi plokikaane maha. Mootor on seest nii puhas nagu bensukas täis sünt õli kasutades.
Viimati muutis copilot, 19 Veebr 2012, 22:36, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 3000km ja 4 turbot
Kuidas turbod on purunenud ,st mis puruks laheb.
VAG autode remont Tartus
509 7478
509 7478
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: 3000km ja 4 turbot
Kui äravool kinni ,siis peaks räigelt sinist tagant tulema.copilot kirjutas: äravoolu toru vast ei saa ära ummistuda sest selle läbimõõt üsna suur kui ei eksi.
Aga kui võlli pooleks lõi ,siis võiks küll nagu arvata ,et ebapiisav määrimine

Paigaldades õlitustoru kokku ei võinud murda? Peaks olema plasttoru metall rüüga ,saab väga lihtsalt mehaaniliselt vigastada teist .
Re: 3000km ja 4 turbot
Turbod kuluvad nii ära, et labad hakkavad vastu korpust käima. Õli peale tuleva toru keerasin maha võtmisega kuigi palju keerdu. Seda sai sii gaasiga soojendatud ja tagasi keeratud(ei teadnud, et seal plastassi sees võib olla). Puhudes on toru täidsa tühi. Äkki sai toru sees plastmass lahti sulatatud ja õli survega tekitab mingi tropi ette? Kuna turbo on nagunii õhtal siis pakkuge mulle turbot ka. Vaja on ka seda plastikut mis käib nukkvõlli hamasratta taha.
Viimati muutis oppar, 20 Veebr 2012, 12:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3000km ja 4 turbot
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.oppar kirjutas:Turbod kuluvad nii ära, et labad hakkavad vastu korpust käima. Õli peale tuleva toru keerasin maha võtmisega kuigi palju keerdu. Seda sai sii gaasiga soojendatud ja tagasi keeratud(ei teadnud, et seal plastassi sees võib olla). Puhudes on toru täidsa tühi. Äkki sai toru sees plastmass lahti sulatatud ja õli survega tekitab mingi tropi ette? Kuna turbo on nagunii õhtal siis pakkuge mulle turbot ka. Vaja on ka seda plastikut mis käib nukkvõlli hamasratta taha.
Viimati muutis copilot, 20 Veebr 2012, 14:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: 3000km ja 4 turbot
Ma endale lasin teha spetsiommi Hydroscandis ja maksis 35 juurot, mis pole turbo hinnaga võrreldes midagicopilot kirjutas:
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3000km ja 4 turbot
mis neil siis muidu ka vahet on? Lihtsalt sutsu odavam kui esindusest osta? Vaatasin just etkast enda masinale selle varuoas nr ja saksa auto varuosa päring annab hinnaks 46.- juudiraha, ebayst saab nn spetsomm tehtu kätte 25.- juudiraha eesttito kirjutas:Ma endale lasin teha spetsiommi Hydroscandis ja maksis 35 juurot, mis pole turbo hinnaga võrreldes midagicopilot kirjutas:
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.
Viimati muutis copilot, 20 Veebr 2012, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: 3000km ja 4 turbot
Mul oli üldse eriprojekt ja "oli" vaja teha, originaalis sellist põlecopilot kirjutas: mis neil siis muidu ka vahet on? Lihtsalt sutsu odavam kui esindusest osta? Vaatasin just etkast enda masinale selle varuoas nr ja saksa auto varuosa päring annab hinnaks 46.- juudiraha, ebayst saab nn spetsomm tehtu kätte 25.- juudiraha eest

Re: 3000km ja 4 turbot?
auto on nüüdseks teise turbo ja toruga sõitnud ca 3000 km. Nagu nõia väel on ka viies turbo mineku peal. Auto võtab juba meeldivalt õli ja turbo võll logiseb. Ühesõnaga toru vahetus ei aidanud. Kui kellelgi on veel ideid siis andke teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3000km ja 4 turbot?
kat kinni ei ole vms? Teine asi mis ma lugenud olen vahepeal on see et on juhtunud ka nii et kui on kasutatud neid õlidesse lisatavaid moto pesu aineid, siis nood pidavat seda vana p*ska lahti võtma ja pole ime kui mingi jama turosse kinni jääb.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3000km ja 4 turbot?
ja kas sa inimesi, kes tegelevad turbode defekteerimisega, oled külastanud?
Diesel Power KEEPS ME GOING