3000km ja 4 turbot?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
oppar
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Jaan 2009, 20:12
Asukoht:

3000km ja 4 turbot?

Lugemata postitus Postitas oppar »

Terekest. Probleem selline, et autol ei pea turbod sugugi vastu. Esimene turbo millega auto ostsin läks 10000km õhtale. Peale selle panin peale tallinnas taastatud turbo see läks 380km läbi. Sain garantii vastu teise see läks 500km läbi. Peale selle panin peale kasutatud turbo sain sõita 2000km ja sellel läks võll pooleks. Igale turbole olen enne peale panemist õli sisse valanud. Õli avasid puru eest kaitsevad punnid võtsi ka alles siis maha kui oli vaja torud külge keerata. Iga turbo vahetusega olen õli ka vahetanud. Pole enda diislit piinanud ka ja enne seisma jätmist olen lasknud ca 30 sekundid tühikäigul töötada. Mõõtsin õlirõhu ka ära. Sooja mootoriga tühikäigol oli 1.8 ja gaasi lisades tõusis kohe 5 peale. Turbot õlitavad torud on ka kontrollitud. Pole katki ega kinni jäänud. Autoks on 2001 a. 96kw 1,9tdi passat. Igasugused soovitused teretulnud. Ehk saan kunagi hädast lahti
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 16:33, muudetud 2 korda kokku.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Õli toru ei vahetanud ära?

-mk-
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 19 Aug 2009, 13:23
Telefon: 56497234
Auto: corrado
Asukoht: Järvamaa

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas -mk- »

Proovi välja selgitada kui palju põlemisjääke ja muud saasta on mootori sisse kogunenud. Kui ikka klapikambrikaane alla on kogunenud kõntsakiht mida saab pahtlilabidaga maha lükata, siis on loogiline et uue õliga hakkab seda maha pesema ja ummistab õlitoru ja rikub turbo.
madis 56497234

oppar
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Jaan 2009, 20:12
Asukoht:

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas oppar »

Õlitoru jäi vana jah. aga võtsin maha puhusin läbi ka. Eile võtsi plokikaane maha. Mootor on seest nii puhas nagu bensukas täis sünt õli kasutades.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas copilot »

oppar kirjutas:Õlitoru jäi vana jah. aga võtsin maha puhusin läbi ka. Eile võtsi plokikaane maha. Mootor on seest nii puhas nagu bensukas täis sünt õli kasutades.
vut sa ei tea kunagi mis jama sa sealt torust lahti said ja mis sisse jäi, nii palju kui ma lugenud olen, siis kui ikkagi turbo vahetus toimub tuleb ka vähemasti peale tuleva õli toru ära vahetada. 380km ja turbo õhtal viitab küll sellele et õlitust sisuliselt polegi. kindel et õli ikka turboni jõuab nii nagu peab? Ma ei tea muidugi kuidas seda mõõta saab aga kas ka turboni jõudes on õlisurve piisav? äravoolu toru vast ei saa ära ummistuda sest selle läbimõõt üsna suur kui ei eksi.
Viimati muutis copilot, 19 Veebr 2012, 22:36, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Wagenist
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Veebr 2007, 23:18
Asukoht:

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas Wagenist »

Kuidas turbod on purunenud ,st mis puruks laheb.
VAG autode remont Tartus
509 7478

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5293
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas tito »

copilot kirjutas: äravoolu toru vast ei saa ära ummistuda sest selle läbimõõt üsna suur kui ei eksi.
Kui äravool kinni ,siis peaks räigelt sinist tagant tulema.
Aga kui võlli pooleks lõi ,siis võiks küll nagu arvata ,et ebapiisav määrimine :roll:
Paigaldades õlitustoru kokku ei võinud murda? Peaks olema plasttoru metall rüüga ,saab väga lihtsalt mehaaniliselt vigastada teist .

oppar
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Jaan 2009, 20:12
Asukoht:

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas oppar »

Turbod kuluvad nii ära, et labad hakkavad vastu korpust käima. Õli peale tuleva toru keerasin maha võtmisega kuigi palju keerdu. Seda sai sii gaasiga soojendatud ja tagasi keeratud(ei teadnud, et seal plastassi sees võib olla). Puhudes on toru täidsa tühi. Äkki sai toru sees plastmass lahti sulatatud ja õli survega tekitab mingi tropi ette? Kuna turbo on nagunii õhtal siis pakkuge mulle turbot ka. Vaja on ka seda plastikut mis käib nukkvõlli hamasratta taha.
Viimati muutis oppar, 20 Veebr 2012, 12:31, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas copilot »

oppar kirjutas:Turbod kuluvad nii ära, et labad hakkavad vastu korpust käima. Õli peale tuleva toru keerasin maha võtmisega kuigi palju keerdu. Seda sai sii gaasiga soojendatud ja tagasi keeratud(ei teadnud, et seal plastassi sees võib olla). Puhudes on toru täidsa tühi. Äkki sai toru sees plastmass lahti sulatatud ja õli survega tekitab mingi tropi ette? Kuna turbo on nagunii õhtal siis pakkuge mulle turbot ka. Vaja on ka seda plastikut mis käib nukkvõlli hamasratta taha.
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.
Viimati muutis copilot, 20 Veebr 2012, 14:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5293
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas tito »

copilot kirjutas:
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.
Ma endale lasin teha spetsiommi Hydroscandis ja maksis 35 juurot, mis pole turbo hinnaga võrreldes midagi :roll:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas copilot »

tito kirjutas:
copilot kirjutas:
küllap siis selles õlitustorus see kala peitub...arvestades seda et esimesega said sõita 10tkm(ja kes teab kuidas sellega ennem sind käitutud oldi) ja nagu aru saan siis keerasid selle toru keerdu esimest korda turbot vahetades peale mida siis hakkasid üksteise järgi need turbod lendama. vb torus see plastik niiviisi sulanud, et läbivool ei ole piisav, kuid siiski päris umbes ei ole....ei ole minu teada see uus toru nüüd hirmus kallis kah et uus soetada.
Ma endale lasin teha spetsiommi Hydroscandis ja maksis 35 juurot, mis pole turbo hinnaga võrreldes midagi :roll:
mis neil siis muidu ka vahet on? Lihtsalt sutsu odavam kui esindusest osta? Vaatasin just etkast enda masinale selle varuoas nr ja saksa auto varuosa päring annab hinnaks 46.- juudiraha, ebayst saab nn spetsomm tehtu kätte 25.- juudiraha eest
Viimati muutis copilot, 20 Veebr 2012, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5293
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: 3000km ja 4 turbot

Lugemata postitus Postitas tito »

copilot kirjutas: mis neil siis muidu ka vahet on? Lihtsalt sutsu odavam kui esindusest osta? Vaatasin just etkast enda masinale selle varuoas nr ja saksa auto varuosa päring annab hinnaks 46.- juudiraha, ebayst saab nn spetsomm tehtu kätte 25.- juudiraha eest
Mul oli üldse eriprojekt ja "oli" vaja teha, originaalis sellist põle :wink:

oppar
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Jaan 2009, 20:12
Asukoht:

Re: 3000km ja 4 turbot?

Lugemata postitus Postitas oppar »

auto on nüüdseks teise turbo ja toruga sõitnud ca 3000 km. Nagu nõia väel on ka viies turbo mineku peal. Auto võtab juba meeldivalt õli ja turbo võll logiseb. Ühesõnaga toru vahetus ei aidanud. Kui kellelgi on veel ideid siis andke teada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 3000km ja 4 turbot?

Lugemata postitus Postitas copilot »

kat kinni ei ole vms? Teine asi mis ma lugenud olen vahepeal on see et on juhtunud ka nii et kui on kasutatud neid õlidesse lisatavaid moto pesu aineid, siis nood pidavat seda vana p*ska lahti võtma ja pole ime kui mingi jama turosse kinni jääb.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 3000km ja 4 turbot?

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja kas sa inimesi, kes tegelevad turbode defekteerimisega, oled külastanud?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Mootor”