Passat B4 käivitamisanomaalia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B4 käivitamisanomaalia
Tere,
probleem järgmine: kui käivitada, siis starter mootorit ringi veab, aga plahvatust ei tule. Aga kui enne käivitamist keerata lihtsalt süüdet sisse-välja nii kolm-neli korda, siis käivitub probleemideta. Temperatuuriandur on vahetatud, tühikäigumootor puhastatud. Tühikäik läks küll palju paremaks pärast seda, aga käima läheb ikka samamoodi jebides. Diagnostika näitas, et kõik on korras. On kellelgi ideid, milles siis probleem olla võiks? Süütepool? Bensiinipump hakkab ära väsima (aga siis peaks ju sõiteks ka midagi märkama...)?
Ah jaa, auto on ´94 aasta B4, mootor 2,0.
Priit.
probleem järgmine: kui käivitada, siis starter mootorit ringi veab, aga plahvatust ei tule. Aga kui enne käivitamist keerata lihtsalt süüdet sisse-välja nii kolm-neli korda, siis käivitub probleemideta. Temperatuuriandur on vahetatud, tühikäigumootor puhastatud. Tühikäik läks küll palju paremaks pärast seda, aga käima läheb ikka samamoodi jebides. Diagnostika näitas, et kõik on korras. On kellelgi ideid, milles siis probleem olla võiks? Süütepool? Bensiinipump hakkab ära väsima (aga siis peaks ju sõiteks ka midagi märkama...)?
Ah jaa, auto on ´94 aasta B4, mootor 2,0.
Priit.
Viimati muutis kenno, 02 Mär 2012, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Kui sellel autol on elektriline pump(kahjuks ei tea kas on või ei ole) siis arvatavasti vajub bensiin seismisega alla. Muidu kui seisma jätad ja kohe proovid käivitada kas siis läheb ilusti?
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Ei lähe ka kohe uuesti käivitades. Soe ega külm mootor ei paista ka midagi muutvat. Keerulisemaks teebki probleemi tuvastamise see, et mõnikord läheb käima ka kohe süüdet andes, ükskõik, kui kaua aega auto seisnud on.
Ma ei tea, kas selline asi on võimalik, aga vähemalt tundub nii, et mõnikord süüdet sisse keerates ma kuulen bensiinipumba surinat (paar sekundit teeb) ja mõnikord ei kuule. Kas on võimalik, et mõnikord jõuab elekter pumbani ja mõnikord mitte? Või on sellisel juhul juba süüteluku põhi süüdi?
Aitäh kaasamõtlejatele
Ma ei tea, kas selline asi on võimalik, aga vähemalt tundub nii, et mõnikord süüdet sisse keerates ma kuulen bensiinipumba surinat (paar sekundit teeb) ja mõnikord ei kuule. Kas on võimalik, et mõnikord jõuab elekter pumbani ja mõnikord mitte? Või on sellisel juhul juba süüteluku põhi süüdi?
Aitäh kaasamõtlejatele

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Võta keegi endale appi ja testi ära, kas igakord pump suriseb. Las abiline paneb kõrva vastu pagasniku katet ja sina mine süütega mängima.sia kirjutas:Ei lähe ka kohe uuesti käivitades. Soe ega külm mootor ei paista ka midagi muutvat. Keerulisemaks teebki probleemi tuvastamise see, et mõnikord läheb käima ka kohe süüdet andes, ükskõik, kui kaua aega auto seisnud on.
Ma ei tea, kas selline asi on võimalik, aga vähemalt tundub nii, et mõnikord süüdet sisse keerates ma kuulen bensiinipumba surinat (paar sekundit teeb) ja mõnikord ei kuule. Kas on võimalik, et mõnikord jõuab elekter pumbani ja mõnikord mitte? Või on sellisel juhul juba süüteluku põhi süüdi?
Aitäh kaasamõtlejatele
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Homme saan kohe ära proovida koos abilisega.
Aga kas pump peaks iga kord surisema, kui süüde sisse keerata? Isegi siis, kui seda teha kordi järjest? Võib-olla loll mõte, aga kui pump juba surve üles on löönud, siis kas kohe uuesti süüdet andes ta hakkab uuesti häält tegema? Ei tunne ise hästi seda teemat, sellest ka sellised ilmselt lollid küsimused:)
Ja kui tõestu pump iga kord võtit keerates häält ei tee, siis on süüteluku probleem?
Aga kas pump peaks iga kord surisema, kui süüde sisse keerata? Isegi siis, kui seda teha kordi järjest? Võib-olla loll mõte, aga kui pump juba surve üles on löönud, siis kas kohe uuesti süüdet andes ta hakkab uuesti häält tegema? Ei tunne ise hästi seda teemat, sellest ka sellised ilmselt lollid küsimused:)
Ja kui tõestu pump iga kord võtit keerates häält ei tee, siis on süüteluku probleem?
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Pumbaga on selline teema, et sisse-välja-sisse keerates pump kohe lööma ei hakka. kui süüte sisse keerad läheb pump käima ja jääb seisma. Nüüd kui süüte välja keerad ja ootad ca 5 sekundit, teeb üks relee klõpsu. Pärast seda lööb pump uuesti süüte sisse keeramisel.
Aga selline anomaalia äkki on süüteluku põhjas kinni. Proovi näiteks käivitamise ajal võtmega logistada, kas muutub midagi?
Näiteks võib siis ka jälgida kas mitte käivitumise ajal süütepoolile pinge tuleb peale.
Aga selline anomaalia äkki on süüteluku põhjas kinni. Proovi näiteks käivitamise ajal võtmega logistada, kas muutub midagi?
Näiteks võib siis ka jälgida kas mitte käivitumise ajal süütepoolile pinge tuleb peale.
Re: Passat B4 käivitamisanomaalia
Nädal otsa olen katsetanud nüüd. Enamasti pump suristab süüte sisse keeramisel ja siis läheb alati ka masin käima. Mõnikord täitsa lambist enam pumba häält ei kuule ja siis võib käiama jäädagi. Võtmega sudimine ei anna ka tulemust. Lihtsalt süüte sisse- ja välja keeramine tavaliselt lõpuks aitab, mingi hetk saab jälle käima. Ilmselt siis ikka süüteluku põhi.