G2 1.6d 40kw madal tühikäik külmalt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G2 1.6d 40kw madal tühikäik külmalt
Kas 1,6d-l on tavaline nähtus see, et külmalt on tühikäik liiga väike ja auto ei taha käia tühikäigul. Kui gaasi natuke peal hoida käib ilusti.
Peale paari minutit on tühikäik normaalne. Kõrgusurve pumbal pole mingit hoovastikku, mis külmalt klapiga pöördeid tõstab koos süütenurgaga.
Peale paari minutit on tühikäik normaalne. Kõrgusurve pumbal pole mingit hoovastikku, mis külmalt klapiga pöördeid tõstab koos süütenurgaga.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
Kas oleme netis hiromandid? Mis autoga tegemist? G2-hel on igaljuhul kõrgsurve pumbal hoob,milleküljes olev tross tuleb salongi. Selle tõmbamisel pannakse süüde varasemaks,ka pöörded tõusevad külma mootoriga.
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
t6nis3 kirjutas:Kas oleme netis hiromandid? Mis autoga tegemist? G2-hel on igaljuhul kõrgsurve pumbal hoob,milleküljes olev tross tuleb salongi. Selle tõmbamisel pannakse süüde varasemaks,ka pöörded tõusevad külma mootoriga.
VW 40kw-sed 1,6d mootorid on minuteada samad mootorid. Vahet pole kas Golf, jetta,passat jne. Üle 40kw-sed turboga on ju uuemad mootorid üldse. Või ma eksin?
Kui vahet, siis mul 85a Golf 2.
Paar pilti ka arutuseks:


Pildil td pumbad, kuid vahe selgelt näha.
Küsin siis teistmoodi. Kuidas tagatakse alumisel pumbavarjandil külmalt tühikäik?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
Hautz sul on pump otsas omadega.
Ja on kõigil nendel pumpadel olemas tross millest saab nii süüdet kui ka siis põõrdeid muuta.
Suunatule kangist allapoole peab olema mingi "sang" millele saad näpud taha ajada ja seda välja sikutada.
Ja on kõigil nendel pumpadel olemas tross millest saab nii süüdet kui ka siis põõrdeid muuta.
Suunatule kangist allapoole peab olema mingi "sang" millele saad näpud taha ajada ja seda välja sikutada.
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
Palju sul üldse tühikäigul pöördeid on? Nomaalne on 800-850 rpm enamvähem sooja mootoriga... Reguleeri pisut juurde kui muidu ei käi. Või kui paks õli mootoris on?
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
grahv kirjutas:Palju sul üldse tühikäigul pöördeid on? Nomaalne on 800-850 rpm enamvähem sooja mootoriga... Reguleeri pisut juurde kui muidu ei käi. Või kui paks õli mootoris on?
No külmalt ilma gaasi peal hoidmata ei lähe üldse käima. Kui käima saab, siis vaja umbes pool minutit natuke gaasi peal hoida ja siis lääb kohapeale suht vaevu tööle(terve auto vibreerib). Kui mootor soe, siis tühikäik 1000rpm ringis. Enam ei tahaks nagu pöörded peale keerata. Kütet ei kanata ka enam peale keerata. Kiirendades viskab päris korralikult musta tagant.
Õli ja filtrit ise vahetanud pole, kuid eelmine omanik ütles, et hiljuti vahetatud. Praeguste ilmadega ei tohiks 20w60 ka enam mootorit niipalju pidurdada, et tühikäigu ära võtab.
Auto käivitamine üldse suht huvitav. Alguses "klapp" (pole just eriti klapp, kuid peaks arusaadab olema) sisse lükatud, siis käivitub auto ja kui käima läheb auto, siis peab klapi välja tõmbama, et mingigi tühikäik oleks. Klapp välja tõmmatud käuvitub tunduvalt vaevalisemalt.
Mainin igaksjuhuks sellise tähtsa asja ka ära, et auto sõidab 50:50 toiduõli ja diisli seguga. Tühikäigujama oli ka puhta diisliga sõites.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
- Auto: G2
- Asukoht:
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
Tal võib olla süüde niipalju varajane, et ei jõua üle momendi tõmmata, kui "klapp" on välja tõmmatud, või aku kehva või starter poob, jne.
Kui liiga palju kütet peale keerata, siis uputab tühikäigul ära ja tolle pärast pööre ka lange(omad kogemused)
Küttekogus ikka normi enamvähem, nii, et kiirendades kui gaas põjas on ja kui gaasi tagasi lased, siis tunned, et tömme kaob, mitte, et gaasi maha lastes mingi moment liigub paremini.
Kütte pooles olen ise sõitnud ikka igasuguse solgiga ja sooja ilmaga to ei mõjutanud käivitumis, külma mootiriga oli lihtsalt sinine taga.
Mina panustaksin pumba vahetusele.
Kui liiga palju kütet peale keerata, siis uputab tühikäigul ära ja tolle pärast pööre ka lange(omad kogemused)
Küttekogus ikka normi enamvähem, nii, et kiirendades kui gaas põjas on ja kui gaasi tagasi lased, siis tunned, et tömme kaob, mitte, et gaasi maha lastes mingi moment liigub paremini.
Kütte pooles olen ise sõitnud ikka igasuguse solgiga ja sooja ilmaga to ei mõjutanud käivitumis, külma mootiriga oli lihtsalt sinine taga.
Mina panustaksin pumba vahetusele.
Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt
Süütenurk sai kõvasti varasemaks keeratud ja tühikäik olemas, auto käivitub normaalselt ja tossab vähem.
Eks muidugi paremini liigub edasi ka.
