G2 1.6d 40kw madal tühikäik külmalt

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
hautz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Dets 2011, 14:18
Telefon: 56502382
Asukoht:

G2 1.6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas hautz »

Kas 1,6d-l on tavaline nähtus see, et külmalt on tühikäik liiga väike ja auto ei taha käia tühikäigul. Kui gaasi natuke peal hoida käib ilusti.
Peale paari minutit on tühikäik normaalne. Kõrgusurve pumbal pole mingit hoovastikku, mis külmalt klapiga pöördeid tõstab koos süütenurgaga.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:40, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas oleme netis hiromandid? Mis autoga tegemist? G2-hel on igaljuhul kõrgsurve pumbal hoob,milleküljes olev tross tuleb salongi. Selle tõmbamisel pannakse süüde varasemaks,ka pöörded tõusevad külma mootoriga.

hautz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Dets 2011, 14:18
Telefon: 56502382
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas hautz »

t6nis3 kirjutas:Kas oleme netis hiromandid? Mis autoga tegemist? G2-hel on igaljuhul kõrgsurve pumbal hoob,milleküljes olev tross tuleb salongi. Selle tõmbamisel pannakse süüde varasemaks,ka pöörded tõusevad külma mootoriga.

VW 40kw-sed 1,6d mootorid on minuteada samad mootorid. Vahet pole kas Golf, jetta,passat jne. Üle 40kw-sed turboga on ju uuemad mootorid üldse. Või ma eksin?
Kui vahet, siis mul 85a Golf 2.

Paar pilti ka arutuseks:
Pilt
Pilt

Pildil td pumbad, kuid vahe selgelt näha.

Küsin siis teistmoodi. Kuidas tagatakse alumisel pumbavarjandil külmalt tühikäik?

turbohoolik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
Auto: G2
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas turbohoolik »

Hautz sul on pump otsas omadega.
Ja on kõigil nendel pumpadel olemas tross millest saab nii süüdet kui ka siis põõrdeid muuta.
Suunatule kangist allapoole peab olema mingi "sang" millele saad näpud taha ajada ja seda välja sikutada.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas grahv »

Palju sul üldse tühikäigul pöördeid on? Nomaalne on 800-850 rpm enamvähem sooja mootoriga... Reguleeri pisut juurde kui muidu ei käi. Või kui paks õli mootoris on?

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

40kw-se pump ja hoob on olemas:

Pilt

hautz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Dets 2011, 14:18
Telefon: 56502382
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas hautz »

grahv kirjutas:Palju sul üldse tühikäigul pöördeid on? Nomaalne on 800-850 rpm enamvähem sooja mootoriga... Reguleeri pisut juurde kui muidu ei käi. Või kui paks õli mootoris on?

No külmalt ilma gaasi peal hoidmata ei lähe üldse käima. Kui käima saab, siis vaja umbes pool minutit natuke gaasi peal hoida ja siis lääb kohapeale suht vaevu tööle(terve auto vibreerib). Kui mootor soe, siis tühikäik 1000rpm ringis. Enam ei tahaks nagu pöörded peale keerata. Kütet ei kanata ka enam peale keerata. Kiirendades viskab päris korralikult musta tagant.

Õli ja filtrit ise vahetanud pole, kuid eelmine omanik ütles, et hiljuti vahetatud. Praeguste ilmadega ei tohiks 20w60 ka enam mootorit niipalju pidurdada, et tühikäigu ära võtab.


Auto käivitamine üldse suht huvitav. Alguses "klapp" (pole just eriti klapp, kuid peaks arusaadab olema) sisse lükatud, siis käivitub auto ja kui käima läheb auto, siis peab klapi välja tõmbama, et mingigi tühikäik oleks. Klapp välja tõmmatud käuvitub tunduvalt vaevalisemalt.

Mainin igaksjuhuks sellise tähtsa asja ka ära, et auto sõidab 50:50 toiduõli ja diisli seguga. Tühikäigujama oli ka puhta diisliga sõites.

turbohoolik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2010, 23:21
Auto: G2
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas turbohoolik »

Tal võib olla süüde niipalju varajane, et ei jõua üle momendi tõmmata, kui "klapp" on välja tõmmatud, või aku kehva või starter poob, jne.
Kui liiga palju kütet peale keerata, siis uputab tühikäigul ära ja tolle pärast pööre ka lange(omad kogemused)
Küttekogus ikka normi enamvähem, nii, et kiirendades kui gaas põjas on ja kui gaasi tagasi lased, siis tunned, et tömme kaob, mitte, et gaasi maha lastes mingi moment liigub paremini.
Kütte pooles olen ise sõitnud ikka igasuguse solgiga ja sooja ilmaga to ei mõjutanud käivitumis, külma mootiriga oli lihtsalt sinine taga.
Mina panustaksin pumba vahetusele.

hautz
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Dets 2011, 14:18
Telefon: 56502382
Asukoht:

Re: 1,6d 40kw madal tühikäik külmalt

Lugemata postitus Postitas hautz »

Süütenurk sai kõvasti varasemaks keeratud ja tühikäik olemas, auto käivitub normaalselt ja tossab vähem. :D Eks muidugi paremini liigub edasi ka.

Vasta

Mine “Diislid”