Kütusekulu 14 sajale

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Golf16
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Mär 2012, 19:19
Asukoht:

Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas Golf16 »

Tere, autoks on 88a golf 2 1.6 55kw, mure selline, et hakkas mingi aeg külmalt väga longates käima siis kui soojaks läheb hakkab normaalselt tööle aga kütusekulu endise 6-7 asemel 14 sajale. Äkki oskab keegi aidata? Tänud!

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

endal oli sama mure, peale temp. anduri vahetust olukord paranes.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas 100avant »

J2germeister kirjutas:endal oli sama mure, peale temp. anduri vahetust olukord paranes.
1,6 55KW G 2 on teatavasti karpaga asi. Sellist tempi andurit seal pole, nagu pritsel.
Kuidas õhuklapp avaneb mootori soojenedes? Kas karburaatori vahaelementi ja automaattoorest läbiv jahutusvedelik saab takistusteta liikuda(käega katsudes soojeneb süsteem samal määral ja kiiresti kui mootor)?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Golf16
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Mär 2012, 19:19
Asukoht:

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas Golf16 »

Mingisugune temperatuurilüliti seal vist ikka on. Seda soojenemise asja hetkel ei teagi, peab proovima. Mis seda jahutusvedelikku seal muidu takistada saab? Tänud!

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Golf16 kirjutas:Mingisugune temperatuurilüliti seal vist ikka on. Seda soojenemise asja hetkel ei teagi, peab proovima. Mis seda jahutusvedelikku seal muidu takistada saab? Tänud!
On küll kaks tempi lülitit. Üks lülitab kollektoris peituva "siili" toidet ja teine automaattoore spiraali kütteelemendi toidet(omaette küsimus on see, kas see spiraal enam oma vanuses elus on).
Ummistus peidab end sageli vahaelemendis.
Kui juba karpat ligemalt uurima minna, tasub üle vaadata ka see, et igasugu vaakumvoolikud terved oleks ja et enne õhufiltrit paiknev klapisüsteem, mis sooja- külma õhku reguleerib toimiks(ja et oleks olemas ka voolik väljalaskekolle ja klapi vahel.
Neile karpadel on teinekord niiskete ilmadega komme jäätuda, kui eelpool mainitud klapp või toru puudulikud on.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Golf16
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Mär 2012, 19:19
Asukoht:

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas Golf16 »

Proovisin ära, karpa läheb sama kiiresti soojaks kui mootor ja õhuklapi avab ka aga sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune! Kas see on normaalne?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas GTI »

...sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune
Pole küll üheselt mõistetav aga pakun et arvatavasti kiirenduspump lekib - las targemad parandavad!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kütusekulu 14 sajale

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Golf16 kirjutas:Proovisin ära, karpa läheb sama kiiresti soojaks kui mootor ja õhuklapi avab ka aga sealt klapi alt august tilgub kogu aeg bentsu nii et alt on bensune! Kas see on normaalne?
Kas see "tilkumine" tuleb peadüüsist(lõõri keskel asuvast koonusest ) või selle küljelt(kiirenduspump)?
Pisut kõrgematel pööretel või pisutki suletud õhuklapi korral hakkabki peadüüsist mingis koguses kütust välja imema...
Seda on ülalt sisse vaadates täitsa näha.
Liig kõrge ujuki tasapind või lekkiv nõel muidugi soodustavad sealt liigse koguse väljumist.
Aga sellest ei saa ma aru, miks sellisel juhul probleem just külmalt tekib... Loogiliselt võttes peaks siis sooja mootoriga, kui mootor enam tööks rikkamat segu ei vaja, asi hoopis hullem olema... :shock:
Muud asjad kindlalt paigas ja korras?
Rihm üle ei ole visanud? Süüde paigas? Süütesüsteem korras? Viimane küsimus eriti aktuaalne niiskete ilmadega.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”