
VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!

Viimati muutis R36, 09 Okt 2011, 10:56, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
see golfivenna pandud pilt on siis täna saadud vag-com kaabliga. Mulle ausalt öeldes palju ei ütle.
Niipalju veel, et üritasin täna turbot vägisi limp mode`i ajada, kuid ei õnnestunud. Sooja mootoriga võib pöörded punasesse ajada (~5000 pöördeni) ei miskit. Külma mootoriga andsin ka korralikult lapatsit, aga kõik toimis. Minek on ok. Kui MAF andurilt juhe ära võtta, siis kadus minek kõrgematel pööretel ära. Muidu töötas kõik hästi, nagu ikka, kui hakkad vigu otsima. Täiesti tüüpiline olukord.
Niipalju veel, et üritasin täna turbot vägisi limp mode`i ajada, kuid ei õnnestunud. Sooja mootoriga võib pöörded punasesse ajada (~5000 pöördeni) ei miskit. Külma mootoriga andsin ka korralikult lapatsit, aga kõik toimis. Minek on ok. Kui MAF andurilt juhe ära võtta, siis kadus minek kõrgematel pööretel ära. Muidu töötas kõik hästi, nagu ikka, kui hakkad vigu otsima. Täiesti tüüpiline olukord.
Viimati muutis VeiksK, 09 Okt 2011, 11:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
nagu aru saan on tegu MAF i graafikuga...ja sellelt graafikult loeb v2lja et MAF peaks nagu ok olema. Kui testis6itu tegid siis kui aju n6udis ala seal 850mg/str siis nii ka oli? selle tõestuseks ka see et andurilt pistik tagant yhedades minek l2ks kehvemaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
vat selles asi oligi et aju ei nõudnud 850, vaid umbes poole vähem... mis paneb mind meenutama, et teeninduses ju vana ütles, et õhu kogus on liiga suur (2x suurem kui peaks), ning kruttis seal midagi, nii et asi "oli paigas". see oli siis, kui pihusti pistik ühendust ei andnud. Äkki kogu jama ongi seal?
Viimati muutis VeiksK, 09 Okt 2011, 16:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Kui auto käib tühikäigul, siis nõuab ~ 250. Koormusega nõuab 850.
Viimati muutis walkman, 09 Okt 2011, 16:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
njah, ma ei tea mis ja kuidas tehti aga koormuse juures peaks olema jah miskine 850 vms, kohapeal tuuritades on vb max jah seal 400-450 kui 6igesti m2letan.VeiksK kirjutas:vat selles asi oligi et aju ei nõudnud 850, vaid umbes poole vähem... mis paneb mind meenutama, et teeninduses ju vana ütles, et õhu kogus on liiga suur (2x suurem kui peaks), ning kruttis seal midagi, nii et asi "oli paigas". see oli siis, kui pihusti pistik ühendust ei andnud. Äkki kogu jama ongi seal?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Vahepeal siis niipalju infot, et probleem kadus ära iseenesest. Hakkasin kütust tanklast ostma, ma ei tea, kas sellel on otsene seos, aga pärast seda asi lahenes.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Ja veel lisaks, et nüüd on probleemid selle autoga lõppenud. Auto sai müüdud ja eks uus omanik harutab edasi seda asja. Aga et mured maailmast ei lõpeks, hankisin vahepeal teise volswageni ja see ka jube õnnetusehunnik 

Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Ma ei taha kritiseerida, aga kas te ostueelset ülevaatust ka kuskil esinduses/asjalikus töökojas teha lasete ? Põrsast kotis ju pole mõtet osta või mis ? 

-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Mina pakkusin ostjale kõiki võimalusi. 25m kaugusel oli kanal, mida ta ei soovinud kasutada, et pilk auto alla visata. Olin nõus minema suvalisse teenindusse kontrolli ostja kulul. nad ei soovinud. 2 erinevat inimest tegid proovisõitu ja nii ta ostuks läks. Ega autol siis midagi erilist viga olnudki. Auto oli pealt ilus sile ja puhas. Seest ka viimane vint. Müüja nõue oli, et üleandmisel peab auto puhas olema
Otseselt veaks oli vaid 2 x ukse lülitite mittetöötamine, mida ostja ei märganud ja arvuti ka ei näitaks seda. Sorry, ma ei hakanud reklaamima seda. Muu oli hetkel ok, külmaga kadus see turbo limpimine ära ja siduri suur vabakäik ei valmistanud ostjale muret. Kindlasti ei tohiks keegi mind süüdistama pettuses, sest ostjal olid kõik võimalused auto kontrollimiseks, kogu protsess toimus mitme päeva jooksul, kui erinevad spetsid tal käisid autot näppimas ja kiitsid heaks.
Oma sharanile lasin teha ülevaatuse ja ostueelse kontrolli aga ikka sain mütsi. Nii et ei aita see kontroll ka midagi. Auto oli müügiks tehtud.

Oma sharanile lasin teha ülevaatuse ja ostueelse kontrolli aga ikka sain mütsi. Nii et ei aita see kontroll ka midagi. Auto oli müügiks tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
rääkides uste lülitite mitte toimimisest siis peaks see küll nüüd diagnostiga välja tulema(st minu eesti boratil ja inglismaal oleval masinal kah ühe üksega selle lõlitiga jama ja kaabel näidanud igakord selle vea ära...aga see selleks. Pigem on asi see et kus ja kelle juures sa oma masinat remontida lased...need "made in kuuri taga" töökojad ei kõlba kohe kindlasti mitte PD diislite diagnostiks ja remondiks ja kohati tundub et isegi mitte esindus(ühel tuttaval kebernii aasta aega juba 2.0 TDI PD motoga ja käinud nii soome vw esinduses kui ka eestis pärnus).VeiksK kirjutas:Mina pakkusin ostjale kõiki võimalusi. 25m kaugusel oli kanal, mida ta ei soovinud kasutada, et pilk auto alla visata. Olin nõus minema suvalisse teenindusse kontrolli ostja kulul. nad ei soovinud. 2 erinevat inimest tegid proovisõitu ja nii ta ostuks läks. Ega autol siis midagi erilist viga olnudki. Auto oli pealt ilus sile ja puhas. Seest ka viimane vint. Müüja nõue oli, et üleandmisel peab auto puhas olemaOtseselt veaks oli vaid 2 x ukse lülitite mittetöötamine, mida ostja ei märganud ja arvuti ka ei näitaks seda. Sorry, ma ei hakanud reklaamima seda. Muu oli hetkel ok, külmaga kadus see turbo limpimine ära ja siduri suur vabakäik ei valmistanud ostjale muret. Kindlasti ei tohiks keegi mind süüdistama pettuses, sest ostjal olid kõik võimalused auto kontrollimiseks, kogu protsess toimus mitme päeva jooksul, kui erinevad spetsid tal käisid autot näppimas ja kiitsid heaks.
Oma sharanile lasin teha ülevaatuse ja ostueelse kontrolli aga ikka sain mütsi. Nii et ei aita see kontroll ka midagi. Auto oli müügiks tehtud.
Parem viia asi ikka tegelaste kätte kel on hea taust ja soovitused ja oma ala tegijad....hammasrihma saab ka kodus vahetada kui vähegi võtit oskad käes hoida ja natuke oidu on aga kui sealt edasi vaja mõelda ja kui läheb diagnostiks siis igaüks sellega hakkama ei saa.
Viimati muutis copilot, 28 Mär 2012, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
No ma ei tea millisel autol näitab arvuti ukse lüliti riket. Kui lüliti on katki, siis aju ei saa signaali ja "arvab" et uks on kinni. Ja kõik näitab OK. Äkki mõnel autol on targem aju 
Auto remondiga on nii, et ega sa ikka raha eest üldiselt korralikku tööd ei saagi. Võõrast rahast on kõigil poogen, eriti esindusel. Siis ongi see, et kui miski ei funka, siis hakkame aga otsast juppe vahetama ja klient maksku. Hingega on asja juures see, kes teeb enda jaoks. Ja siis veel mõned üksikud mehed KES REEGLINA EI TÖÖTA ESINDUSES, vaid sageli just kuskil eragaraažis. Oma kogemus on just selline, et enne saad abi sealt. Olen köhinud pappi igasugu uhketele teenindustele ja esindustele (mitte küll selle autoga), viga ei leita, arve saad ikka. Lõpuks teeb auto korda mõni erategija ja võtab selle eest sümboolse tasu. Ja kui viga ei leia, ei võta raha ka.
Olen käinud hooldustes uue autoga, kus klaasipesuvedeliku juurdevalamise eest keevitati arve 150 eeku jne, võõras raha ei huvita teisi rohkem, kui niipalju et kuidas selle kätte saaks.
Aga üldiselt vahet pole, seda autot pole mul enam ja praegu on küll suht kindel arvamus, et kasutatud PD mootoriga autot ei osta enam kunagi.

Auto remondiga on nii, et ega sa ikka raha eest üldiselt korralikku tööd ei saagi. Võõrast rahast on kõigil poogen, eriti esindusel. Siis ongi see, et kui miski ei funka, siis hakkame aga otsast juppe vahetama ja klient maksku. Hingega on asja juures see, kes teeb enda jaoks. Ja siis veel mõned üksikud mehed KES REEGLINA EI TÖÖTA ESINDUSES, vaid sageli just kuskil eragaraažis. Oma kogemus on just selline, et enne saad abi sealt. Olen köhinud pappi igasugu uhketele teenindustele ja esindustele (mitte küll selle autoga), viga ei leita, arve saad ikka. Lõpuks teeb auto korda mõni erategija ja võtab selle eest sümboolse tasu. Ja kui viga ei leia, ei võta raha ka.
Olen käinud hooldustes uue autoga, kus klaasipesuvedeliku juurdevalamise eest keevitati arve 150 eeku jne, võõras raha ei huvita teisi rohkem, kui niipalju et kuidas selle kätte saaks.
Aga üldiselt vahet pole, seda autot pole mul enam ja praegu on küll suht kindel arvamus, et kasutatud PD mootoriga autot ei osta enam kunagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
vut ei anna sulle pead aga minu masinal miski pärast annab küll veakoodi...ei oska sulle nüüd kopida kohe sest pole viitsinud sellega tegeleda hetkel aga pmt kindlasti oleneb mis ja kuidas seal katki on st vb mingitel juhtudel ka mingit veakoodi ei näita aga teatud juhtudel kui ikkagi aju ei saa tagasi signaali kui peaks siis peaks selge olema ka veakoodi ilmumine a la näit juhul kui lukustad v avad uksi kesklukust aga aju ei saa signaali tagasi kas ka nii toimus....küll aga annab kaabliga nende mikrolülitite tööd kontrollida st vaadata mis signaali aju saab ustelt jne aga see teine teema.VeiksK kirjutas:No ma ei tea millisel autol näitab arvuti ukse lüliti riket. Kui lüliti on katki, siis aju ei saa signaali ja "arvab" et uks on kinni. Ja kõik näitab OK. Äkki mõnel autol on targem aju
Auto remondiga on nii, et ega sa ikka raha eest üldiselt korralikku tööd ei saagi. Võõrast rahast on kõigil poogen, eriti esindusel. Siis ongi see, et kui miski ei funka, siis hakkame aga otsast juppe vahetama ja klient maksku. Hingega on asja juures see, kes teeb enda jaoks. Ja siis veel mõned üksikud mehed KES REEGLINA EI TÖÖTA ESINDUSES, vaid sageli just kuskil eragaraažis. Oma kogemus on just selline, et enne saad abi sealt. Olen köhinud pappi igasugu uhketele teenindustele ja esindustele (mitte küll selle autoga), viga ei leita, arve saad ikka. Lõpuks teeb auto korda mõni erategija ja võtab selle eest sümboolse tasu. Ja kui viga ei leia, ei võta raha ka.
Olen käinud hooldustes uue autoga, kus klaasipesuvedeliku juurdevalamise eest keevitati arve 150 eeku jne, võõras raha ei huvita teisi rohkem, kui niipalju et kuidas selle kätte saaks.
Aga üldiselt vahet pole, seda autot pole mul enam ja praegu on küll suht kindel arvamus, et kasutatud PD mootoriga autot ei osta enam kunagi.
Nuh...kui soov omada diislit aga mitte kasutatud , siis võimalus ju uus osta...iseasi palju sel asjal hind näit peale 5 aastat sõitmist kukub ja kes ütleb et ka selle ei ilmu mingeid ulmelisi jamasid...ega uuemad benad targemad pole st elektroonikat nad kõik täis.
Minul seni olnud 3 diislit...see 3. nüüd siis PD ja selle kuu aja jooksul mis omanud võin rahul olla...teatud tüüpvigadest olen kursis aga diisli sõidumõnu ja kütte kulu need mis mulle meeldivad...ja vb veidi ka see traktori hääl ning turbo vilin

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Eks ta ole, diisel on muidu mõnus. Mõtlesingi et kui, siis uut. Või äärmisel juhul 100% kindla ajalooga kasutatud masinat. Ei taha enam neid "naisterahvas käis kord nädalas 20 km kaugusel linnas poes" autosid. Ja muidu, ega korras PD on ju ok, aga kuu aega on vara midagi veel öelda. See oligi passati puhul nõme. Koguaeg ootasid hirmuga, et mis siis järgmine
... ja ta alati oskas ka. kohe kui mõni asi korda sai, andis kusagilt mujalt järgi
Vot nüüd miski oktoober-november kadusidki kõik vead põhimõtteliselt ära ja autoga võis rahul olla. Külmkäivitusega ehk võis ka viriseda, kui oli külmem kui -25 siis ei tahtnud käima minna, ehkki uus aku oli peal.
Ise olen omanud 4 diislit ja 7 bensukat. Bensukad olid kõik vanemad, üks oli jah täitsa uus ka (2007). Ja muide, need uuemad bensiinimootorid polegi enam väga ahned, aga jah, ega nende remont ka eriti odav pole. Elektroonikat on nad kõik täis ja nurgataguse garaaži mehed seda ei jaga. Auto pidamine ongi jah üsna keeruline, alates ostmisest siis remont ja muud kulud, ning müümine on see kõige keerulisem, eriti kui oled ahne. Mul läks müük kergelt ja kiirelt, sest küsisin turu keskmisest madalamat hinda. Olen auto müügihinda arvutanud alati sellise valemiga: hind ostes(kroonides)+suuremad remondikulud -minu poolt läbisõidetud kilomeetrite arv= müügihind kroonides. Ehk siis auto kulu minu jaoks on kroon kilomeeter. Kes tahab võib euri lüüa. Muidugi, mul oli üks auto, millega sõitsin rohkem kilomeetreid kui auto maksis, siis panin hinna lambist ja alla turuhinna. Sõbrad on ka nii müünud ja on alati ruttu lahti saanud ja ka ise rahule jäänud. Passati müügihind tuli nii: Ostsin 90000+remont~9000 -läbisõit 30000 (2 aastaga)=müügihind 70000. Eekudes siis.


Ise olen omanud 4 diislit ja 7 bensukat. Bensukad olid kõik vanemad, üks oli jah täitsa uus ka (2007). Ja muide, need uuemad bensiinimootorid polegi enam väga ahned, aga jah, ega nende remont ka eriti odav pole. Elektroonikat on nad kõik täis ja nurgataguse garaaži mehed seda ei jaga. Auto pidamine ongi jah üsna keeruline, alates ostmisest siis remont ja muud kulud, ning müümine on see kõige keerulisem, eriti kui oled ahne. Mul läks müük kergelt ja kiirelt, sest küsisin turu keskmisest madalamat hinda. Olen auto müügihinda arvutanud alati sellise valemiga: hind ostes(kroonides)+suuremad remondikulud -minu poolt läbisõidetud kilomeetrite arv= müügihind kroonides. Ehk siis auto kulu minu jaoks on kroon kilomeeter. Kes tahab võib euri lüüa. Muidugi, mul oli üks auto, millega sõitsin rohkem kilomeetreid kui auto maksis, siis panin hinna lambist ja alla turuhinna. Sõbrad on ka nii müünud ja on alati ruttu lahti saanud ja ka ise rahule jäänud. Passati müügihind tuli nii: Ostsin 90000+remont~9000 -läbisõit 30000 (2 aastaga)=müügihind 70000. Eekudes siis.
-
- Klubiline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 18 Mai 2006, 12:53
- Auto: G7 2014 77kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Ju mul siis targema ajuga auto, minu auto ukselüliti vead:copilot kirjutas:vut ei anna sulle pead aga minu masinal miski pärast annab küll veakoodi...ei oska sulle nüüd kopida kohe sest pole viitsinud sellega tegeleda hetkel aga pmt kindlasti oleneb mis ja kuidas seal katki on st vb mingitel juhtudel ka mingit veakoodi ei näita aga teatud juhtudel kui ikkagi aju ei saa tagasi signaali kui peaks siis peaks selge olema ka veakoodi ilmumine a la näit juhul kui lukustad v avad uksi kesklukust aga aju ei saa signaali tagasi kas ka nii toimus....küll aga annab kaabliga nende mikrolülitite tööd kontrollida st vaadata mis signaali aju saab ustelt jne aga see teine teema.VeiksK kirjutas:No ma ei tea millisel autol näitab arvuti ukse lüliti riket. Kui lüliti on katki, siis aju ei saa signaali ja "arvab" et uks on kinni. Ja kõik näitab OK. Äkki mõnel autol on targem aju
Address 35: Centr. Locks Labels: 1C0-962-258-II.lbl
Part No: 1C0 962 258 N
4 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
Likvideeritavad mikrolüliti või lukustussüsteemi vahetusega
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
ei pea alati uusi ostma....välismaistes ja ka siin foorumis see teema läbi käinud aga alles eile sai paaris välismaises foorumis DIY teemasid vadatud nende parandamiseks...muidugi sellisel juhul peab ikka ise jagama seda ust lahti võtta ja veidi tinutuskolbi kasutada.murka kirjutas:Ju mul siis targema ajuga auto, minu auto ukselüliti vead:copilot kirjutas:vut ei anna sulle pead aga minu masinal miski pärast annab küll veakoodi...ei oska sulle nüüd kopida kohe sest pole viitsinud sellega tegeleda hetkel aga pmt kindlasti oleneb mis ja kuidas seal katki on st vb mingitel juhtudel ka mingit veakoodi ei näita aga teatud juhtudel kui ikkagi aju ei saa tagasi signaali kui peaks siis peaks selge olema ka veakoodi ilmumine a la näit juhul kui lukustad v avad uksi kesklukust aga aju ei saa signaali tagasi kas ka nii toimus....küll aga annab kaabliga nende mikrolülitite tööd kontrollida st vaadata mis signaali aju saab ustelt jne aga see teine teema.VeiksK kirjutas:No ma ei tea millisel autol näitab arvuti ukse lüliti riket. Kui lüliti on katki, siis aju ei saa signaali ja "arvab" et uks on kinni. Ja kõik näitab OK. Äkki mõnel autol on targem aju
Address 35: Centr. Locks Labels: 1C0-962-258-II.lbl
Part No: 1C0 962 258 N
4 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
Likvideeritavad mikrolüliti või lukustussüsteemi vahetusega

PS! antud vead tuttavad st vist midagi sarnast annab ka minu masin/masinad paari ukse puhul.

Viimati muutis copilot, 29 Mär 2012, 14:17, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
selge siis. mul oli kaks lülitit peetis ja arvuti näitas puhast lehte alati. Aga LUKUD mul muidugi toimetasid, kesklukk avas ja sulges nagu vaja, lihtsalt armatuuril ei näidanud kui uks oli avatud. See mikrolüliti maksab mingi 1€ tk, mul olid need isegi olemas aga ust lahti kiskuda ei viitsinud kuidagi, sellega läheb jube aeg... Siin foorumites kusagil on isegi piltidena selle lüliti vahetamise õpetused olemas.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Kas see uste lahti kiskumine siis väga suur töö? Küsin sellepärast, et oleks ka vaja paar tükki vahetada.VeiksK kirjutas:selge siis. mul oli kaks lülitit peetis ja arvuti näitas puhast lehte alati. Aga LUKUD mul muidugi toimetasid, kesklukk avas ja sulges nagu vaja, lihtsalt armatuuril ei näidanud kui uks oli avatud. See mikrolüliti maksab mingi 1€ tk, mul olid need isegi olemas aga ust lahti kiskuda ei viitsinud kuidagi, sellega läheb jube aeg... Siin foorumites kusagil on isegi piltidena selle lüliti vahetamise õpetused olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
kuidas võtta. tunde läks mul aknatõstuki vahetamisega, aga aknatõstuk oli katki sellel uksel, kus lüliti oli terve... tundus siis küll nii, et lukuni pääsemiseks on vaja veel edasi lammutada. Ega seal üle mõistuse midagi ole, kättevõtmise asi. Ja aega varu vähemalt esimese ukse lahtikiskumiseks rohkem. Pärast, kui nipid käes ehk läheb libedamalt juba 
P.S. Lülitid on ka soovitav enna valmis hankida, aga... tavaliselt polegi lüliti katki, vaid külmjoodised ei anna ühendust. Minu auto juhiuksel oli ka nii, sest kui uks esimesse klõpsu sulgeda, siis näitas et uks lahti, seega lüliti liikus ja andis ühendust.

P.S. Lülitid on ka soovitav enna valmis hankida, aga... tavaliselt polegi lüliti katki, vaid külmjoodised ei anna ühendust. Minu auto juhiuksel oli ka nii, sest kui uks esimesse klõpsu sulgeda, siis näitas et uks lahti, seega lüliti liikus ja andis ühendust.
Viimati muutis VeiksK, 29 Mär 2012, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Kas aken tuleb alguses alla lasta ja vaheplaat tuleb koos selle aknatõstukiga ning aknaga välja?
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Ei mäleta enam täpselt. Mul oligi aken all, sest tõstuk oli katki ju. Aga seal vaheplaadil on korkidega augud, sealt saad klaasi tõstuki raamist lahti lasta ja siis sai klaasi ilusasti kätte. Vaata, otsi teemadest, aga see pole üle mõistuse asi, töö käigus näed ise ka, kui ikka kruvikeeraja käes püsib 
Uksepolstri tüüblid olid mul sellise ehitusega, et katki ei läinud midagi, aga kõik kruvid pead muidugi enne üles leidma ja lahti keerama

Uksepolstri tüüblid olid mul sellise ehitusega, et katki ei läinud midagi, aga kõik kruvid pead muidugi enne üles leidma ja lahti keerama

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107
näide küll Bora peal aga sama kindlasti G4 puhul ja vast saab nippe ka passati jaoks.
näide küll Bora peal aga sama kindlasti G4 puhul ja vast saab nippe ka passati jaoks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Oleks vaja Passatil vahetada aga eriti ise inglise keelest aru ei saa ning tekkis küsimus. Seal on mainitud, et need katte all olevad poldid(punkt10) tuleb ainult lahti lasta kui vaja võtta ainult ukse lukustussüsteemi. Siit siis küsimus: kas ka siis pean akna toetama ja tuleb see vaheplaat ilma klaasita ära kui need poldid lõdvaks lasen?copilot kirjutas:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107
näide küll Bora peal aga sama kindlasti G4 puhul ja vast saab nippe ka passati jaoks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
pmt peaks niiviisi saama lõdvaks lasta et polte päris välja ei pea võtmaroomlane2 kirjutas:Oleks vaja Passatil vahetada aga eriti ise inglise keelest aru ei saa ning tekkis küsimus. Seal on mainitud, et need katte all olevad poldid(punkt10) tuleb ainult lahti lasta kui vaja võtta ainult ukse lukustussüsteemi. Siit siis küsimus: kas ka siis pean akna toetama ja tuleb see vaheplaat ilma klaasita ära kui need poldid lõdvaks lasen?copilot kirjutas:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107
näide küll Bora peal aga sama kindlasti G4 puhul ja vast saab nippe ka passati jaoks.

Viimati muutis copilot, 29 Mär 2012, 20:58, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Passat 74kw 1,9td jupsib!
Suured tänud nüüd siis asi selge kuidas tegeutsema peabcopilot kirjutas:pmt peaks niiviisi saama lõdvaks lasta et polte päris välja ei pea võtmaroomlane2 kirjutas:Oleks vaja Passatil vahetada aga eriti ise inglise keelest aru ei saa ning tekkis küsimus. Seal on mainitud, et need katte all olevad poldid(punkt10) tuleb ainult lahti lasta kui vaja võtta ainult ukse lukustussüsteemi. Siit siis küsimus: kas ka siis pean akna toetama ja tuleb see vaheplaat ilma klaasita ära kui need poldid lõdvaks lasen?copilot kirjutas:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107
näide küll Bora peal aga sama kindlasti G4 puhul ja vast saab nippe ka passati jaoks.st siis lased ainult lõdvaks nii et saad juba klaasi käsisi ukse sees üles nendest klambritest välja tõsta...ise panin kah nagu seal õpetuses teiniga kinni selle klaasi ukse külge ja siis edasi plaati eemaldama st jah siis saad plaadi ilma klaasita kätte.
