Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 25 Veebr 2012, 23:23

Tulles sõidust u. 50 km (ehk siis täiesti sooja mootoriga) hüppasin korra poodi. Pärast käivitades viskas pöörded korraks 1500-2000 ja puterdas seejuures u 3-4 sek-i. Sõitu (siis töötas tühikäigul juba normaalselt) alustades ei olnud autol enam seda minekut, mis varem. Kodus garaazis lasin kütusefiltrist(sügisel vahetatud) natuke alt Neste kütet välja.Pärast seda käivitades kordus eelpool kirjeldatu -tossu tuli ka, siis kui puterdas. Kui keeran süüte sisse (ei käivita) kostub mootorist mingi pinin, mis ei lõppegi. Kas on see mingi kütuse pump või on ABS - il ka mingi pump. Mina ei tea on sel asjaga mingit seost. Igal juhul olen mures oma seni laitmatult töötanud Golfi (ls 280000 km) pärast. Oskab ehk keegi selle info põhjal midagi arvata? Jah kaabel ja arvuti tuleks järgi panna, aga seda nüüd nii kohe mina ei saa. Täpsustaks kui keegi mingile mõttele on tulnud ja midagi küsida soovib.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:40, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: pealkiri

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 09 Mär 2012, 12:03

Teema jätkuks ja võibolla ka lõpetuseks lisan, et auto töötab nüüd endiselt so. laitmatult. Ei teinudki midagi. Järgmine päev töötas mootor jälle ilusti, kaablit pole aega saanud järgi panna nii, et ei tea mis ta puterdas. Arvan, et viga võis olla kondentsvees kütuse paagis, kuna hoian autot garaazis. Nende suurte külmade ajal oli temperatuuride vahe 30 kraadi. Unustasin mainida,et kasutasin peale seda ka seda Karla Auto kütuselisandit.

taavi_
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Juul 2009, 22:59
Auto: Golf mk1/Golf mk4
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas taavi_ » 10 Mär 2012, 18:34

Igaksjuhuks soovitaksin ikkagi kaabli järgi panna ning uurida ega pole mingeid veakoode sellest ajusse jäänud. Nimelt enadal esines sarnane anomaalia (golf4 sdi), umbes 10-15 min peale väljasuretamist, töösooja mootori taaskäivitamisel viskas pöörded kuskil 1500 peale 2-3 sekundiks, kuna esimest korda juhtus see eelmisel suvel ning edasi käitus auto normaalselt, siis ma sellele erilist tähelepanu ei pööranud.

Kuid umbes paar nädalat tagasi hakkas sama nali pihta ning nüüd juba iga kord sõidust tulnud sooja mootorit taaskäivitades olid 2-3 sekundit pöörded 1500 peal ning autol ei olnud enam mingit kiirendust, hädavaevu läks 90-100 km/h ja see oli ka kõik, kõige selle juures kasvas ka kütusekulu seniselt 4.5 liitrilt saja kilomeetri kohta kuskil 7.5 liitrini.

Kaabliga kontrollides andis veakoodiks:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
04-00 - Mechanical Malfunction

Ajutise lahendusena võtsin selle solenoidi lahti, puhastasin, kontrollisin o-rõnga, panin külge tagasi ning kustutasin ajust veakoodi. Hetkel töötab auto taas normaalselt, kuid ilmselt tuleb lähiajal ikkagi uus jupp muretseda.

Keda huvitab, siis pikem ja targem jutt antud probleemist on järgnevatel lehtedel:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=129328
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=241746
Viimati muutis taavi_, 10 Mär 2012, 18:37, muudetud 1 kord kokku.

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 11 Mär 2012, 19:02

Tänud info eest. Lähen homme uurin asja, annan siis teada. Kütuse kulu on jah tasapisi suuremaks läinud. Eelmine talv 5-5,5 see talv 6-6,5.Suvel oli ükskord isegi 4,6 (mõõdan igal tankimisel- alati kõrini täis ja kilometraaz nulli) Pidasin põhjuseks, et see talv linnas sõitmist rohkem, aga päris nii see vist pole. Kui palju või vähe sellise auto normaalne keskmine peaks olema, kui linna 50 % ja maanteed ka 50% ? Raske jalaga ei ole.

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 12 Mär 2012, 12:23

Täna sai siis kaabel järgi pandud ja veakood vastas Taavi poolt ennustatule. Tegu oligi siis selle solenoid klapiga. Vahetan homme ära.

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 13 Mär 2012, 12:40

Sai siis see eelpool mainitud klapp vahetatud Tallinnas Männikul Testrem-is 22 eur-i koos tööga. Näis kas kütusekulu ka väheneb kui see üldse seda mõjutab. Annan teada.

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 31 Mär 2012, 11:16

Tere !
Sõidetud 850 km, siis süttis kütuse märgutuli. Tankisin paagi täis 45 liitrit ja keskmine siis 5,3 sajale. Pool sellest sai maanteel sõidetud. Ei tea kas mõjuvad soojad ilmad või aitas selle klapi vahetus või aitasid mõlemad. Igal juhul olen rahul.
Ilusat kevadet !

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw g4 turbo külmaga ?

Lugemata postitus Postitas priit40 » 27 Jaan 2019, 19:40

Asi siis selles, et kui külma alla -15 , siis sõites u.100 km hakkab turbo rakenduma 2200 -2400 pööretel ? Ei lähe avarii reziimi...lihtsalt ei tule enne järgi. Gaasi vajutades nagu korra nõksatab nagj oleks norm, aga siis venitab ilma turbota 2300 pöördenk ja siis lendab jälle ...
Päev varem algas see...pärast seismist õues töötas ilusti. Tuuritasin tahma ka välja kuni enam ei visanudki musta, aga pärast 100 km sõitu - 15 - 17 algas sama jama. Mainiks veel seda, et enne sai autot korralikult pestud...eesmärgiga soola maha saada. G4 tdi 81 kw ahv. Kütuse kulu norm arvan ..jätkuvalt alla viie, aga möödasõit keeruline sedasi 😢. Jube kaua mökutab...

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Jaan 2019, 10:04

Teema küll vähe vales kohas, aga vaata või võimalusel vaheta esimese asjana kõik vaakumvoolikud ära. Selle turbo peaks töötama põhimõttel, et algul tõmmatakse vaakumiga geomeetria teise asendisse ja suuremal pöördel hakatakse järgi laskma. Sul nagu ei töötaks asi alguses. Võid ka käiva mootoriga vaadata, kas turbo juures üldse mingit vaakumit on. Enne võid muidugi üleval pool ka kontrollida, seal vist oli isegi mingi jätkutükk kui õigesti mäletan. Võib ka arvutiga testi teha, et näha kas geomeetria liigub. Üle tasuks vaadata/vahetada muidugi kõik vaakumvoolikud. Kunagi mulle sattunud auto, kus kokku vist leidsin 5 auku äkki kogu vaakumvoolikutes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 28 Jaan 2019, 10:15

Jah, vaakumpump on uus, ja voolikud vanad 😊. Need voolikud vahetaks hea meelega välja, et kas v tulevikus mingit viga lihtsam leida. Aga asi töötab algul...so -15 käivitub ilusti ja turbo ka järgi nii nagu peab... no ikka ergas on auto 😊. Aga kui eile tartust tulin siis peale 100 km läbimist algas see jama. Meelitades ja gaasiga mängides võtab turbo järgi 2200 pöördel mitte varem ja siis liigub nagu peab. Eelmine päev oli umbes samuti. Miski nagu külmuks v kardab külma seal hirmsasti. Kas õhulugeja ei või agoonias olla ?

priit40
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
Telefon: 5029874
Auto: VW Golf SDI 1999
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf SDI 1999 mootoriprobleemid

Lugemata postitus Postitas priit40 » 28 Jaan 2019, 10:18

Ah jaa turbo on nö uus taastatud peal 10 000 sõitnud tänaseks ja selle turbo vaakum klapp liigub ka kergelt. Egr klapp samuti. Tõsi, vahejahuti lekib, aga siiani pole see mu sõitmisi häirinud. Vahetan selle ka lähiajal välja.

Vasta

Mine “Diislid”