1.9 diisel mootor
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 diisel mootor
Tere, foorumis uus tegelane , kuid soov osta endale passat , mootori valik esialgne 1.9 kuid mis kilovattide ja aasta arvuga seda otsingi et keegi asjalik seletaks ja põhjendaks miks just 81 kilovatti , miks mitte 96? neid kilovati määrasid teisigi , mõni 85 mõni 74, osad pisemadki, no olen aru saanud et 74 ja 96 selle uuema kere peal, mida olen vaadanudki, mis vahe on 74 ja 96 diislil, ja mis neid eristab vanema kere peal olevatest diislitest, olen lugenud et 74 ja 96 on pumppihustitega, kas siis 85 ja alla olevad ei ole pumppihusttitega? ootaks tarka nõu et mida soetada ja miks ! Üleüldse võib siia iga kilovati määra kohta midagi tarka kirjutada, et millised on samad ja millised erinevad tüübid ja millised pumbad neil peal on jne!
Viimati muutis pppp, 25 Apr 2012, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisasin kategooria
Põhjus: lisasin kategooria
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 diisel mootor
No 66kw ja 81kw on nö. vanakooli diislid ehk siis kõrgsurve pumbaga. Need 74kw,85kw ja 96kw on pumppihustitega aga pumppihustid on palju kallimad juhul kui mõni peaks otsad andma. Räägitakse ka, et pumppihustid pidid kütte suhtes pirtsakamad olema.raudva kirjutas:Tere, foorumis uus tegelane , kuid soov osta endale passat , mootori valik esialgne 1.9 kuid mis kilovattide ja aasta arvuga seda otsingi et keegi asjalik seletaks ja põhjendaks miks just 81 kilovatti , miks mitte 96? neid kilovati määrasid teisigi , mõni 85 mõni 74, osad pisemadki, no olen aru saanud et 74 ja 96 selle uuema kere peal, mida olen vaadanudki, mis vahe on 74 ja 96 diislil, ja mis neid eristab vanema kere peal olevatest diislitest, olen lugenud et 74 ja 96 on pumppihustitega, kas siis 85 ja alla olevad ei ole pumppihusttitega? ootaks tarka nõu et mida soetada ja miks ! Üleüldse võib siia iga kilovati määra kohta midagi tarka kirjutada, et millised on samad ja millised erinevad tüübid ja millised pumbad neil peal on jne!
Re: 1.9 diisel mootor
Selge, aga kõrgsurve pumbaga mootorit 2000 ja edasi aastaarvuga auto kapoti alt leia? mõtlen just seda et kui õnnetud need pumppihustid siis ikkagi on ?ja mis selle 2000 aasta ja edasi passati teised vead mootoriga seoses on? Midagi mis tuleks kindlasti kõrva taha jätta, kuskilt jäi silma midagi hooratta suhtes!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 diisel mootor
Need kahemassilised hoorattad jah suht kallid aga seda vist kasutati kõigil 1996-2004a masinatel. Hooratta pidi suht ruttu tuksi keerama eba korras pihusti.raudva kirjutas:Selge, aga kõrgsurve pumbaga mootorit 2000 ja edasi aastaarvuga auto kapoti alt leia? mõtlen just seda et kui õnnetud need pumppihustid siis ikkagi on ?ja mis selle 2000 aasta ja edasi passati teised vead mootoriga seoses on? Midagi mis tuleks kindlasti kõrva taha jätta, kuskilt jäi silma midagi hooratta suhtes!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 diisel mootor
roomlane2 kirjutas:Need kahemassilised hoorattad jah suht kallid aga seda vist kasutati kõigil 1996-2004a masinatel. Hooratta pidi suht ruttu tuksi keerama eba korras pihusti.raudva kirjutas:Selge, aga kõrgsurve pumbaga mootorit 2000 ja edasi aastaarvuga auto kapoti alt leia? mõtlen just seda et kui õnnetud need pumppihustid siis ikkagi on ?ja mis selle 2000 aasta ja edasi passati teised vead mootoriga seoses on? Midagi mis tuleks kindlasti kõrva taha jätta, kuskilt jäi silma midagi hooratta suhtes!
DMF ehk kahemassilisi hoorattaid pannakse senini peale diislitele kui ei eksi...vähemalt 2006 ja isegi veidi uutematel kohe kindlasti need peal ja on VAG grupi masinate puhul 1.9 ja 2.0 diislite puhul üks tüüpvigadest. Vb ka suurtemate mootoriga diislitel see jama nendega.
Viimati muutis copilot, 23 Apr 2012, 18:27, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 diisel mootor
Selge selle hoorattaga, no remont kallis see selge, eks ma lähiajal pean otsustama siis kumb, kas pumbaga või pumppihustitega, eks näis, peab lootma ainult et satun korraliku isendi otsa:)
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 diisel mootor
Ise küll ei ole tundnud aga tühikäigul pidi vibra sees olema ja vahest imelikult kolksuma/kolisema ja imelik kolin ka seismajätmisel. Vähemalt nii olen teiste jutust aru saanudgrahv kirjutas:Milles see hooratta viga avaldub... kuidas ära tunda?

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 diisel mootor
roomlane2 kirjutas:Ise küll ei ole tundnud aga tühikäigul pidi vibra sees olema ja vahest imelikult kolksuma/kolisema ja imelik kolin ka seismajätmisel. Vähemalt nii olen teiste jutust aru saanudgrahv kirjutas:Milles see hooratta viga avaldub... kuidas ära tunda?
pmt nii ta on et vahest tekib tühikäigul vibra sisse ja vahest on ka koos selle vibraga imelik kolksumine kapoti alt...kui kapoti alla kaeda siis on suht peetis kahemassilise puhul näha kuidas kast ja moto selle kolksu ajal liigub/võnksatab ja väljasuretamisel eriti hästi kuulda seda imeliku kolinat sealt kasti piirkonnast. Kusjuures olen tähele pannud et lööb välja rohkem siis kui kas moto külm v siis kui auto pikemat aega seisnud(a la päris mitu päeva v nädal) ja siis käivitades külma motoga kah hakkab heli tegema.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 diisel mootor
eeldan et kõik bensukad ilma...automaatklastidel kah vist mitte...uued DSG kastiga kohe kindlasti kahemassilisega.raudva kirjutas:Millistel passati mudelitel seda hooratast pole siis, millisel tavaline on?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 diisel mootor
t6nis3 kirjutas:1996 vl. passatil ,millel 66kw. mootor,pole kahemassilist hooratast. 66 KW.TDi.
täiesti võimalik sest et see 1996 peaks olema ülemineku aasta kus hakkati kahemassilisi peale panema.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 diisel mootor
No seljuhul tuleb ikkagi kahemassiline, aasta jäeb ikkagi 2000 ja peale, eks näis kuidas käitub ja mis saab, kui hätta jäen siis kirjutan
ega need tegelikult vast nii hullult ei lagune:)

Re: 1.9 diisel mootor
Aga kuulsin kuskilt mingit sellist juttu et nendel 96 kilovatti diislitel pidi kahe erineva maa plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] olema et osad saksas tehtud ja teised kuskil mujal, kellegil selle kohta on mingit asjakohast informatsiooni?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 diisel mootor
eip tea pole kuulnud ega lugenud nende plokikaate erineva tootmismaa kohta aga ega nendega ei tohiks minu teada ka mingit probleemi olla.raudva kirjutas:Aga kuulsin kuskilt mingit sellist juttu et nendel 96 kilovatti diislitel pidi kahe erineva maa plokikaas olema et osad saksas tehtud ja teised kuskil mujal, kellegil selle kohta on mingit asjakohast informatsiooni?
ja muidugi selle kahemassilise kestvuse kohapealt mängib rolli ka sõidustiil...ei kannatavat need kahemassilised just järske kohalt võtte.
Viimati muutis copilot, 29 Apr 2012, 04:54, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 diisel mootor
No se selge et kui isa normaalselt sõidad siis kestab ka, aga asi just ongi eelmises omanikus:D nendel diislitel veel mingit eripära mida peaks silmas pidama ja üleüldse selle 2001 -2007 passati juures mingi eripära mida peaks silmas pidama?
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: 1.9 diisel mootor
Selle passati üheks eripäraks on see, et kui kapoti all midagi juhtub, siis maksad segaseks ennast. Teine eripära on see, et kui esisild kolisema hakkab, siis vaheta kõik jubinad välja lemförderi osade vastu. hind ~500€. Selle Passati kolmas eripära on see, et tegemist on äärmiselt vastupidava autoga. Kahjuks on esimene omanik selle vastupidavuse tavaliselt ära kasutanud ja sulle jätnud tõelise saia. Kordan, ENAMASTI on see nii. Autoomanik, kes arvab, et sai odava raha eest vähesõitnud auto, unistagu edasi. Need passatid ostetakse saksamaal selleks et sõita suuri vahemaid. Olen näinud passatit, mis oli kolme aastaga sõitnud 390000. Mu oma endine passat oli sõitnud ühe aastaga saksamaal üle 130000 kilomeetri. Nagu öeldud, tegemist on töökindla ja usaldusväärse autoga 

Re: 1.9 diisel mootor
Hästi kokkuvõetud, eks remontima peab nkn see kindel ja kui tulebki palju maksta eks siis peab maksma aga peale seda ilmselt saab sõita ka!
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: 1.9 diisel mootor
Vaidlen sellele vigaseks maksmisele vastu. Eks see segaseks maksmine on muidugi suhteline. Golf 3 remont on kindlasti märksa odavam, aga pole see Passat midagi nii hullu. Esimene auto minul, millega olen sisuliselt esinduse klient olnud. Ja tegelikult pole peale vaakumvoolikute korrastuse, geneka remondi ja korrapärase õli- ja filtrite vahetuse seal 125000km jooksul midagi vaja teha olnudki (kui auto sain oli ees väga usutav 155 000km - hetkel 280 000). Nüüd on 1 pihusti probleemne ja selle tellisin Saksa e-bayst 250€ (uus) eest. niipalju kapoti alt..
Esisilla teema on puhas müüt. Selle ls juures (peamiselt pealinna teede kliendina) olen vahetanud 2 x 2 ülemist õõtsa ja 1 alumise. Olen seda teed läinud, et ülemised õõtsad paaris vahetada ja alumist kannatab ka üksi vahetada. Viimased aasta aega on sild vaikne olnud. Kui raha peale vihane olla või tõesti on sild nii käest lastud, siis tasub jah komplekti peale mõelda. Muidu ei näe mingit põhjust.
Kui otsida, siis 96kw + nelikvedu on puhas sõidurõõm
+ tagasilla puhul tuleb juppide hinna puhul arvestada u 1,5..2x hinnaga. Vähemalt minu kogemusest tuli see vedrude + amortide vahetusel välja.
Esisilla teema on puhas müüt. Selle ls juures (peamiselt pealinna teede kliendina) olen vahetanud 2 x 2 ülemist õõtsa ja 1 alumise. Olen seda teed läinud, et ülemised õõtsad paaris vahetada ja alumist kannatab ka üksi vahetada. Viimased aasta aega on sild vaikne olnud. Kui raha peale vihane olla või tõesti on sild nii käest lastud, siis tasub jah komplekti peale mõelda. Muidu ei näe mingit põhjust.
Kui otsida, siis 96kw + nelikvedu on puhas sõidurõõm

VeiksK kirjutas:Selle passati üheks eripäraks on see, et kui kapoti all midagi juhtub, siis maksad segaseks ennast. Teine eripära on see, et kui esisild kolisema hakkab, siis vaheta kõik jubinad välja lemförderi osade vastu. hind ~500€. Selle Passati kolmas eripära on see, et tegemist on äärmiselt vastupidava autoga. Kahjuks on esimene omanik selle vastupidavuse tavaliselt ära kasutanud ja sulle jätnud tõelise saia. Kordan, ENAMASTI on see nii. Autoomanik, kes arvab, et sai odava raha eest vähesõitnud auto, unistagu edasi. Need passatid ostetakse saksamaal selleks et sõita suuri vahemaid. Olen näinud passatit, mis oli kolme aastaga sõitnud 390000. Mu oma endine passat oli sõitnud ühe aastaga saksamaal üle 130000 kilomeetri. Nagu öeldud, tegemist on töökindla ja usaldusväärse autoga
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: 1.9 diisel mootor
No siis pole sul seal kapoti all ka midagi erilist juhtunud, kui ainult vaakumvoolikuid vahetasid. Mu oma passatil ka ei olnud midagi tõsist. Selle eest on mitmed tuttavad suures hädas olnud pihustitega, turboga, kahemassilise hoorattaga ja ka tandempumbaga. Samuti on seal igasugust muud kraami, mis streikima võib hakata, nagu õhulugeja, erinevad klapid jms. Esisilla kohta üldiselt jah, võib ka ühekaupa vahetada, aga kui ikka juba mitu jubinat korraga läbi, siis ei ole nagu väga mõtet enam, parem siis kõik korraga vahetada. Ega üldiselt see esisild kestab küll, aga mul tuli mingi imelik klobin sisse ja viga üles ei leidnudki. Lasin teda raputada nii teeninduses kui ka ülevaatuspunktis, aga kõik oli nende sõnul korras. Müüdud sai ka koos klobinaga.
Ja selle 250€ eest tellitud pihustiga ei pruugi lugu veel lõppenud olla. Mul tuttav tellis ka uue pihusti, kuid lõpuks pidi ikka kõik neli ära vahetama.
Ja selle 250€ eest tellitud pihustiga ei pruugi lugu veel lõppenud olla. Mul tuttav tellis ka uue pihusti, kuid lõpuks pidi ikka kõik neli ära vahetama.
Re: 1.9 diisel mootor
eks see remont ja tõesti suhtleine, asi ikka haoidjas nagu ennist mainitud, loodan seljuhul enamvähem isendi otsa sattuda ja kõik:)