Nüüd peale keretöid, seisis auto c-a 2 kuud õues, niiskuses ja enam omal jõul käima ei lähe. Pump sai viimati kogematta küttest tühjaks sõidetud ja nüüd kevadel uuesti käivitada üritades, enam ei lähe.. Või noh kui pump kütte kätte saab ja se pihustiteni jõuab, siis läheb korraks käima, ja seda ka siis kui pedaal põhjas hoida ja siis jõuavad pöörded kuskile 2.5k RPM, ja seda ainult hetkeks, peale seda sureb kohe välja.. Seda võibki tegema jääda..
Ühesõnaga tagant tuleb kõvasti sinist, mootor "lonkab", tundub, et esimene või teine pihusti on "kinni", või siis on pumbal miskit viga, ise arvan, et niiskus keeras pumbas sees midagi pekki, et siis üks kahest pihustist ei tööta..

Samas ma seda pumba ehitust hösti ei tea, äkki keegi tahab miskit joonist panna siia?
Eile saime käima, seda nimodi(paagis on kütet üle 15L'i), et nestea pudeli korgile tegime augu sisse, kuhu läks peale vool Pumpa, ja seda pressides kokku(pudel ääreni täis 1 vend kapoti all..), samalajal 4 venda jooksid ja 5 vend istus sees, kes lappas käike ja hoidis pedaali põhjas, lõpuks läks käima, siis käis tühipöördel ilusti, kui pudelit pressisid..

Jõudu pole, pöörded max 2500, sinine lont väljas..
Mõtlesin, et äkki liiga palju kütet "peale" keeratud, aga sai ilusti paika tagasi pandud, kui siis ainult natukene aitas..
Muide, plokikaane tihend on läbi autol, kas see võib midagi mõjutada? Muidu mul tutikas plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] olemas, tihendi ka ostma..
Paagist sai sõel ilusti puhtaks tehtud, voolikud kompressoriga läbi puhutud.
Kellelgi ideid?