G IV põrand märg?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G IV põrand märg?
Probleem selline, et kaasreisija tagant põrand märg. Vesi tungib sisse vihmaga. Kõik teised põranda osad on kuivad, nii esimesed kui ka vasakpoolne tagumine. Autol on originaalkatuseluuk. Kas keegi teab, palju on sellel katuseluugil vee äravoolutorusid? Kaks äravoolu jooksevad ettepoole, A piilaritesse. Nene puhastamine pole probleem ja neid olen ma ka jälginud. Vihmaga esiuste hingede juures olevatest kummilutudest vett tilgub, nii et need päris umbes pole. Kas katuseluugil on äravoolusid ka taha poole? Luugi vahelt neid näha pole ja samuti pole leidnud kohta, kuhu need välja jõuda võiks. Väike võimalus on ka selline, et vesi imbub sisse antenni vahelt, aga see tundub vähetõenäoline, sest laepolster on kuiv. Mingi variant on ka, et põhja alt mõni kork kaduma läinud, kuid kas sealt saab nii palju vett sisse pritsida, et põrand lirtsub, kahtlane. Pole ka kanalit käepärast, et auto põhjaalust operatiivselt uurida. Oskab äkki keegi teadjam nõu anda?
Edit:
peale teema tekitamist leidsin varasemad teemad kah. Sain natuke targemaks. Esiklaasi alused äravoolud on seoses püsika paigaldusega hiljuti puhastatud, ni et seal ei tohiks probleem olla.
Et vesi võib tagumistest ustest salongi jõuda, selle peale ei tulnudki. Kuigi jah, eile suure vihmaga istusin autos ja püüdsin aru saada, kust see vesi sinna põrandale saab ja tagumiste uste servad olid justkui kuivad. Aga testin selle veel täna eraldi ära.
Edit:
peale teema tekitamist leidsin varasemad teemad kah. Sain natuke targemaks. Esiklaasi alused äravoolud on seoses püsika paigaldusega hiljuti puhastatud, ni et seal ei tohiks probleem olla.
Et vesi võib tagumistest ustest salongi jõuda, selle peale ei tulnudki. Kuigi jah, eile suure vihmaga istusin autos ja püüdsin aru saada, kust see vesi sinna põrandale saab ja tagumiste uste servad olid justkui kuivad. Aga testin selle veel täna eraldi ära.
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 22:08, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G IV põrand märg
Katuseluugi äravoolud peaks ka tahapoole jooksma stange taha ehk siis ilma lammutamata neid ei näe.
Re: G IV põrand märg
Kurb! Seega, kui tahaks puhastada tagumisi äravoole, siis on kaks võimalust - kas tagumine stange või katuseluuk maha võtta. Katuseluugi juures olevad tagumised äravoolud on nii palju peidus, et isegi täiesti avatud luugi puhul neid näha pole 

Re: G IV põrand märg
Vahepeal niipalju targemaks saadud, et ka eest on põrand siiski märg. Vesi jookseb mööda parempoolset A piilarit alla ja sealt kõrvalistuja jalgade juurde ja edasi tagumise istme ette, kus on kõige märjem. Katsetasin veega luugi ettepoole suunduvaid äravoole - uksehingede juures olevatest kummilutudest ei tule midagi. Vesi kaob kuhugi A piilari sisse, nii et osa valgub põrandale ja osa niriseb auto põhja alt välja. Tuleb hakata laepolstrit eemaldama, et aru saada, kust see vesi lekib. Tundub nagu oleks äravoolutorud ülevalt otsast lahti. Igatahes vesi üle katuseluugi veerenni ei tõuse ja kui äravooluauku traat sisse lükata, läheb see kuhugi väga pikalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: G IV põrand märg?
... või siis üldse lõhki puhutud. Minu autol oli toru küljepealt lõhki. Ravi oli aga lihtne. Lükkasin katuseluugi äravooluavast rüüsi sisse (katkisest kohast läbi) ja ümbert lasin silikooniga kinni. Nüüd on veemured murtud, need viimased suured vihmad oli nägu naerul 

Re: G IV põrand märg?
Paar päeva vahepeal möödunud ja mõnevõrra asi selgemaks saanud. Võtsin laepolstri lahti ja nägin, et äravoolutorud on kõik ülemistes otstes ilusasti küljes. Küll aga olid lahti hoopis kaks alumist otsa. Ükski toru umbes ei olnud, kõik ilusasti puhtad. Lahti olid alt otsast esimene parempoolne ja tagumine vasakpoolne.
Esimesest jooksiski vesi ilmselt mööda A piilari alumist osa osaliselt põrandale, osaliselt mööda kere tuulutuskanaleid maha.
Tagumised äravoolud lähevad tagumiste tulede juurde ja nende puhastamiseks siiski pamperit eemaldada vaja pole. Piisab, kui seest natuke polstreid ja ka tagatuled lahti võtta. Tagumine lahtine voolikuots üleujutust ei tekitanud, sest kohe tagatule juures on kork, mille vahelt liigne vesi välja imbus.
Mis ma veel tegin?
Puhasasin esimeste logarite ja porilapakate taguse sogast ja liivast. Kahe aastaga oli sinna kogunenud arvestatav kogus pori, muda ja liiva.
Kuna katuseluugi vee äravoolutorude ühendused on väga lohvad, eriti alumised, mis suisa loksuvad kummilutude sees ja irduvad sealt sisuliselt puudutuse peale, siis tihendasin neid ühendusi silikooniga. Lisaks tõmbasin sinna ümber paar tiiru riidest teipi, et torud kummilutudes kindlamalt sees püsiks.
Kontrollisin üle ka muud lekkevariandid. Valasin ustele ohtralt vett ja vaatasin, kas vesi tungib salongi uksepolstri vahelt. Lisaks ujutasin esiklaasi ja vaatasin, kas esiklaasi alusesse ruumi, kus on salongifilter jms, jääb vesi pidama, või läheb ilusasti minema. Uksed justkui pidasid vett ja ka esiklaasi alla see pidama ei jäänud, kadus kohe sorinal.
Kokkuvõte: lekke likvideerimisele kulus kokku kaks päeva, üle poole päeva kõige lammutamisele ja tagasi kokku panemisele, ülejäänud aeg aga kuivatamisele (vajalikud istmed välja, polstrid üles ja võimalusel välja, uksed lahti ja puhur puhuma, ajalehed märgade polstrite vahele jne). Kogu tegevust soosis meeldivalt soe ja kuiv ilm.
Esimesest jooksiski vesi ilmselt mööda A piilari alumist osa osaliselt põrandale, osaliselt mööda kere tuulutuskanaleid maha.
Tagumised äravoolud lähevad tagumiste tulede juurde ja nende puhastamiseks siiski pamperit eemaldada vaja pole. Piisab, kui seest natuke polstreid ja ka tagatuled lahti võtta. Tagumine lahtine voolikuots üleujutust ei tekitanud, sest kohe tagatule juures on kork, mille vahelt liigne vesi välja imbus.
Mis ma veel tegin?
Puhasasin esimeste logarite ja porilapakate taguse sogast ja liivast. Kahe aastaga oli sinna kogunenud arvestatav kogus pori, muda ja liiva.
Kuna katuseluugi vee äravoolutorude ühendused on väga lohvad, eriti alumised, mis suisa loksuvad kummilutude sees ja irduvad sealt sisuliselt puudutuse peale, siis tihendasin neid ühendusi silikooniga. Lisaks tõmbasin sinna ümber paar tiiru riidest teipi, et torud kummilutudes kindlamalt sees püsiks.
Kontrollisin üle ka muud lekkevariandid. Valasin ustele ohtralt vett ja vaatasin, kas vesi tungib salongi uksepolstri vahelt. Lisaks ujutasin esiklaasi ja vaatasin, kas esiklaasi alusesse ruumi, kus on salongifilter jms, jääb vesi pidama, või läheb ilusasti minema. Uksed justkui pidasid vett ja ka esiklaasi alla see pidama ei jäänud, kadus kohe sorinal.
Kokkuvõte: lekke likvideerimisele kulus kokku kaks päeva, üle poole päeva kõige lammutamisele ja tagasi kokku panemisele, ülejäänud aeg aga kuivatamisele (vajalikud istmed välja, polstrid üles ja võimalusel välja, uksed lahti ja puhur puhuma, ajalehed märgade polstrite vahele jne). Kogu tegevust soosis meeldivalt soe ja kuiv ilm.
Viimati muutis tuuleiil, 21 Mai 2012, 09:22, muudetud 1 kord kokku.