selle järgi pakuks ma et on pritse nurk suht hiline, kuigi seal mingi lubatud piir -3. pmt 1 kraadine muutus pidi päris palju mõjuma ja külmkäivitus kohe ka raskemaks minema. Jagad ise asja paika panna v siis soovitaks minna kuskile kus see paika pannakse.? ise paneks esialgu sinna 0.5 kanti ja vaataks siis kas on ka mingi vahe külmkävitustel(muidugi vaata et midagi tuksi ei keera a la peale kruttimist hakkab masin üldse halvasti käima jne). ja muiudgi eeldan et see tulemus sul seal on töösooja(90c) motoga ilma suurtemate elektri tarbijateta.
Ega seal ju mingit tuumafüüsikat ei ole 3 polti lahti ja keera aga. Algul muidugi märgin viimase seisu ära ..igaks juhuks, et oleks mille järgi orjenteeruda. Muidugi on hiline sest hommikul tõmbab ennast ikka ilusti täis. Minu küsimus oli pigem see, et kas ``Synchro angel`` ja ``torsion value`` on ikka samad asjad ? Mulle endale tundub et on?
See on muidugi kummalinet, et miks peab kõik suuremad elektri tarbijad tagant ära võtma? Kui mul autol on auto. tuled siis kui mootori ilusti käima saab ja lülitan tuled sisse siis võib just juhtuda see, et on asi kööga. Ei jõua käima minna koormuse pärast, aga kui koormuse all käima saab siis ju okei... või mis?
nu nagu aru saan siis ikkagi on tegu õige infi ja kanaliga. Lihtsalt jah label file vms võib olla erinev. timmi see asi sinna 0,5 kanti vähemalt. ei tee ka paha kui saab 1 olema nagu aru saanud. päris kohe hullult keerama hakka, 1mm muutust ja muutus võib olla üpris suur. ja juu siis PD motol reguleerib seda pritse ajastust olenevalt milline on moto koormus ka aju ise. Kui ei eksi siis kui sa näiteks vajutad gaasi siis hakkab see nr kõikuma st moto saab juba koormust ja pöördeid ja aju midagi seal ikkagi muudab. sama ka sellega kui moto veidi jahe st aju ikkagi muudab mingil määral pritse ajastust ka ise vastavalt moto temp ja soovitatakse vaadata seda töösooja motoga. ehk siis töösoe moto, ventikad maha keerata kui muidu uugavad ja kõikvõimalike tulesid ei ole kah vast hea ees põlema panna st pargid peale siis ok.
Kuigi jah, füüsiliselt paigas olev pritsenurk on ikkagi diisli puhul nurgakivi.
Viimati muutis copilot, 04 Sept 2012, 17:37, muudetud 1 kord kokku.
Se pagana näit töllab koguaeg edasi tagasi hetksel sai seisu 0,5 0,8 1,1 proovin veel edasi jebida ehk õnnestus selle 0,0 0,5 piirile ära sättida. Hetkel lähen teen ühe tiiru vaatan kuda sõidu aeg on. Aga soojat peast käivitamis vahet pole küll tundnud pöörded on nii nagu ikka ja käima läheb sama hästi kui miinus näitudga.
Kui näit hüppab siis vast rihm liiga lõdva.
Aga see -1 ei tohiks küll mingit erilist mõju veel avaldada, enda omal sai huvi pärast ikka äärmusest äärmusse proovitud ja käima läks koguaeg ilusti.
No ei tea aga tundub et see diisli süüte paika panek on sama värk nagu jagajatega bensukal. Kui ikka on süüde kas liiga varane või liiga hiline siis ikka käima ei lähe ja kaasnevad muud hädad
kas ei lähe külmalt käima või ei lähe soojalt käima jne ühesõnaga puhas käsitöö. Sai siis proovitud üsna peeneks ajada ehk näidud varieerusid 0,0 0,3 0,5 tulemuseks oli see, et käis küll aga kui seisis ala 10 min siis ei tahtnud poolest pöördest käima minna-mootor pidi ikka mitu ringi tegema enne kui käima läks, käima minek oli vaevaline. Sai tagasi krutitud varieeruvale seisule 0,5 0,8 1,1 - soojast peast käivitub ilusti, pöödes ja muud näitajad on ka ilusti paigas. Proovi sõidul tundus ka kõik okei olema ja tunduvalt parem kui näitajatega -1,4. Pregult tundub kõik hea olema aga kuldne tõde selgub hommikul kas käivitub normaalselt või peab jälle hoovi suitsu täis ajama ja starteriga kõvasati materdama ...
Viimati muutis tartuvaim, 04 Sept 2012, 21:16, muudetud 2 korda kokku.
ejay kirjutas:Kui näit hüppab siis vast rihm liiga lõdva.
Aga see -1 ei tohiks küll mingit erilist mõju veel avaldada, enda omal sai huvi pärast ikka äärmusest äärmusse proovitud ja käima läks koguaeg ilusti.
see võib erineva auto puhul täiesti erinev olla, antud lingis mis ennem õpetuseks andsin, siis seal oli ka mainitud et mingitel passatitel(ei tea mis moto kood ka palju kw) aga pidi kõige parem olema just 1-1.5 vahemikus st see 0.5 ei olnud kõige parem punkt.
tartuvaim kirjutas:No ei tea aga tundub et see diisli süüte paika panek on sama värk nagu jagajatega bensukal. Kui ikka on süüde kas liiga varane või liiga hiline siis ikka käima ei lähe ja kaasnevad muud hädad
kas ei lähe külmalt käima või ei lähe soojalt käima jne ühesõnaga puhas käsitöö. Sai siis proovitud üsna peeneks ajada ehk näidud varieerusid 0,0 0,3 0,5 tulemuseks oli see, et käis küll aga kui seisis ala 10 min siis ei tahtnud poolest pöördest käima minna-mootor pidi ikka mitu ringi tegema enne kui käima läks, käima minek oli vaevaline. Sai tagasi krutitud varieeruvale seisule 0,5 0,8 1,1 - soojast peast käivitub ilusti, pöödes ja muud näitajad on ka ilusti paigas. Proovi sõidul tundus ka kõik okei olema ja tunduvalt parem kui näitajatega -1,4. Pregult tundub kõik hea olema aga kuldne tõde selgub hommikul kas käivitub normaalselt või peab jälle hoovi suitsu täis ajama ja starteriga kõvasati materdama ...
ma ei ole nüüd aru saanud kas suits on must v rohkem valge ja selline toore diisli haisune. kuigi jah must suitse on see mis tähendab rohkem põlemata dislat.
Viimati muutis copilot, 04 Sept 2012, 23:21, muudetud 1 kord kokku.
tartuvaim kirjutas:No ei tea aga tundub et see diisli süüte paika panek on sama värk nagu jagajatega bensukal. Kui ikka on süüde kas liiga varane või liiga hiline siis ikka käima ei lähe ja kaasnevad muud hädad
kas ei lähe külmalt käima või ei lähe soojalt käima jne ühesõnaga puhas käsitöö. Sai siis proovitud üsna peeneks ajada ehk näidud varieerusid 0,0 0,3 0,5 tulemuseks oli see, et käis küll aga kui seisis ala 10 min siis ei tahtnud poolest pöördest käima minna-mootor pidi ikka mitu ringi tegema enne kui käima läks, käima minek oli vaevaline. Sai tagasi krutitud varieeruvale seisule 0,5 0,8 1,1 - soojast peast käivitub ilusti, pöödes ja muud näitajad on ka ilusti paigas. Proovi sõidul tundus ka kõik okei olema ja tunduvalt parem kui näitajatega -1,4. Pregult tundub kõik hea olema aga kuldne tõde selgub hommikul kas käivitub normaalselt või peab jälle hoovi suitsu täis ajama ja starteriga kõvasati materdama ...
ma ei ole nüüd aru saanud kas suits on must v rohkem valge ja selline toore diisli haisune. kuigi jah must suitse on see mis tähendab rohkem põlemata dislat.
Täna hommikul sai siis käivitatud. Käima läks tunduvalt paremini ehk siis andsin korra starterit nagu tahaks minna aga ei läinud ja kui uuesti andsin siis läks paugust käima, musta suitsu enam ei tulnud aga võiks paremini käima minna. Positiivne on see, et süüte keeramiset oli väga palju kasu kuna auto sai vähemalt inimlikumalt käima. Õhtul proovin keerata veel varajasemaks ehk sinna 1-1,5 kanti eks siis näeb mis toimub .... hetkel on tunne selline nagu jääks natuke näljaseks.
proovi jah veidi veel varajasemaks panna ja vaata mis siis teeb, kui ikka veidi vaevalinest pole päris see v hakkab jama tagasi tulema kui ilmad hakkavad juba sinna talve poole minema st öösel juba alla 9c jne ja sellest tekib ka käivituse jama siis võib edasi mõelda. Muidu sisselase on ikka puhas?kuigi passatil vist ei tohiks see egr nii kinni tahmata aga tasub lahti võtta ja vaadata ega pole täis st vb vaevab motot veidi ka õhu puudus esimesel käivitusel. mingi teemas kus oli sarnane jama, oli põhjuseks mingi liblikas mis oli kuidagi EGR klappi kinni jäänud ja põhjustas õhu vaegust autol-kuidas see sinna sattus ei tea aga siiski. Kinni tahmanud EGR/sisselaske kolle võib kah seda jama põhjustada v siis mingil põhjusel pool avatud asendis olev EGR klapp.
Viimati muutis copilot, 05 Sept 2012, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
copilot kirjutas:proovi jah veidi veel varajasemaks panna ja vaata mis siis teeb, kui ikka veidi vaevalinest pole päris see v hakkab jama tagasi tulema kui ilmad hakkavad juba sinna talve poole minema st öösel juba alla 9c jne ja sellest tekib ka käivituse jama siis võib edasi mõelda. Muidu sisselase on ikka puhas?kuigi passatil vist ei tohiks see egr nii kinni tahmata aga tasub lahti võtta ja vaadata ega pole täis st vb vaevab motot veidi ka õhu puudus esimesel käivitusel. mingi teemas kus oli sarnane jama, oli põhjuseks mingi liblikas mis oli kuidagi EGR klappi kinni jäänud ja põhjustas õhu vaegust autol-kuidas see sinna sattus ei tea aga siiski. Kinni tahmanud EGR/sisselaske kolle võib kah seda jama põhjustada v siis mingil põhjusel pool avatud asendis olev EGR klapp.
EGR klapp ja sisselase oli esimene asi teisel päeval mis ma maha kiskusin ja puhtaks tegin. Erg klapp oli sellist kõntsa täis, et anna olla ja ajas pealt aukudest õli välja. Peale puhastust hakkas mootor nagu veits paremini käima ja EGR klapp ei aja enam õli ka välja- vähemalt viimased nädalad pole sealt tilkagi tulnud. EGR klapi see oli mingi pulk mis vaakumi abil pidi liikuma üles alla see oli ka täiesti kinni- need asjad said kõik liikuma pandu ja puhtaks tehtud kaasa arvatud kolle ise. Ja õhufilter on ka vahetatud. Nii et õhupuuduses ei tohiks küll probleem olla.
Ei päris paugu pill ei ole jah.... miski koterman on kuskil sees. Eile kiskusin paagist etteande pumba ka välja ja puhastasin sõela ära... ega eriti midagi puhastada ei olnud,paagisisesed voolikud on ka terved. Homme vahetan kütuse filtri ära äkki on see omadega veits ummuksis. Kui süüde reguleerida 0,5-1 peale siis eriti suitsu ei tule ....nii nagu ikka diisli käivitamisel aga käivitamine on pikaldane. Aga mitte nii hull nagu -1,4 .Vaist kahtlustab kütuse tagasivoolamist.... tunne on selline nagu tagsivoolu klapp ei peaks??!! või mis veel võib olla......
Sai natuke VCDSiga mootori näite jälgitud. Coolant temp 30 minise maantesõidu järel üle 70 kraadi ei näidand, samas spidokal näitab ~80+. Netist uurides peaks 80+ ikka reaalselt ära tulema. Võib sellest järeldada, et temperatuuri andur jamab?
veeruk kirjutas:Sai natuke VCDSiga mootori näite jälgitud. Coolant temp 30 minise maantesõidu järel üle 70 kraadi ei näidand, samas spidokal näitab ~80+. Netist uurides peaks 80+ ikka reaalselt ära tulema. Võib sellest järeldada, et temperatuuri andur jamab?
spidokal siis on seier keskel st siis töö temp kriipsu peal? siis pakuks küll et aju ei saa õiget infi. Kui moto nn töösoe siis peaks vähemalt üle 80c näitama vag com is küll minu mäletamist mööda.
veeruk kirjutas:Sai natuke VCDSiga mootori näite jälgitud. Coolant temp 30 minise maantesõidu järel üle 70 kraadi ei näidand, samas spidokal näitab ~80+. Netist uurides peaks 80+ ikka reaalselt ära tulema. Võib sellest järeldada, et temperatuuri andur jamab?
spidokal siis on seier keskel st siis töö temp kriipsu peal?
Keskel on ju 90. tdi jahutustemp näidik elabki oma elu, lugedes väljamaa saite. Teadatuntud lood, kuidas tdi-d ei taha talvel soojaks minna, siis autokasutaja mittehäirimiseks näitab seier salongis 90. 80+ on alla 90
romeoD kirjutas:Keskel on ju 90. tdi jahutustemp näidik elabki oma elu, lugedes väljamaa saite. Teadatuntud lood, kuidas tdi-d ei taha talvel soojaks minna, siis autokasutaja mittehäirimiseks näitab seier salongis 90. 80+ on alla 90
nagu mina olen aru saanud, siis vag grupi masinatel ongi see seieri näit veidike kõrgem kui tegelik....osad arvavad, et tehtud see selleks et juhul kui peaks hakkama moto keema minema siis seier peaks juba mingi jupp maad ennem sellest märku andma ja ilmselt ka mingi ohu tuluke armatuuris süttima et siis motot päris ära ei küpsetataks. Pmt teatud masinatel on võimalik eepromi(tahhoka oma nagu aru saanud) muutes panna asi näitama nn üks ühele v siis vähemasti et seier näitaks moto tegeliku temp tõusu üks ühele. nn töö temp peaks hakkama jah 80c. kui näiteks kontrollida vag com kaabliga pritse nurka vanakoolikatel siis ütleb programm ka ära kui moto temp pole väh 80c. muidugi kui teg temp 70c ja seieril nn 90 siis ei ole asi õige, peas olema ikkagi seier sutsu ennem seda 90c kriipsu.
Minu autol vag näitab 82c-83c ja tatsiku seier on täpselt 90c peal. Kus juures hakkasin ka katlustama temp. andurit aga pole veel sinnani jõudnud aga praeguste juttude järgi tundub, et see on normaalne.