Kast vahetatud , aga auto ei käivitu. Oskab keegi öelda , mida tegema peaks , et auto tööle saada? Sinna käigukangi alla jooksis mingi punt , et sealt midagi kokku pistma ?
Pedaali mure ka veel alles , et pole neid kätte saanud.
Ette tänades
Viimati muutis argo, 04 Okt 2012, 22:16, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus:Lisatud kategooria.
kardaanirist kirjutas:Mure siis pedaalidega , viskasin golfil manuaali automaadi asemele , aga küsiks siis kuidas pedaalidega saab ? kas kõik pedaalikomplekt tuleb vahetada ? või ainult siduripedaali saab eraldi juurde panna ja piduripedaali väiksemaks teha ?
Pead ei anna, kuidas golfil see asi on, aga tõenäoliselt tuleks terve komplekt ümber vahetada. Passatil vähemalt nii tegin. Omal ka lihtsam ju.
Kas starteri võtab taha või ei? Kui ei võta siis kas automaadil pole starteri blokeering, kui käigukang on näit. D peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
kardaanirist kirjutas:Kast vahetatud , aga auto ei käivitu. Oskab keegi öelda , mida tegema peaks , et auto tööle saada? Sinna käigukangi alla jooksis mingi punt , et sealt midagi kokku pistma ?
Pedaali mure ka veel alles , et pole neid kätte saanud.
Ette tänades
uuriks, mis vana (autom.) kastiga juhtus muidu? Äkki vajan seda doonoriks? Kuid jah, nõustun GTI-ga, et automaadil ju käimari peal mingi pistik (sry, otstarvet ei ta), mis mingeid andmeid ikkagi loeb ja manuaalil puudub - sai nv.- just manuaali juhtmestikku enda omale proovitud, ei klapi 1 pistik + 1 pistik, mis käimari peale läheb, päris puudu
kardaanirist kirjutas:Kast vahetatud , aga auto ei käivitu. Oskab keegi öelda , mida tegema peaks , et auto tööle saada? Sinna käigukangi alla jooksis mingi punt , et sealt midagi kokku pistma ?
Pedaali mure ka veel alles , et pole neid kätte saanud.
Ette tänades
uuriks, mis vana (autom.) kastiga juhtus muidu? Äkki vajan seda doonoriks? Kuid jah, nõustun GTI-ga, et automaadil ju käimari peal mingi pistik (sry, otstarvet ei ta), mis mingeid andmeid ikkagi loeb ja manuaalil puudub - sai nv.- just manuaali juhtmestikku enda omale proovitud, ei klapi 1 pistik + 1 pistik, mis käimari peale läheb, päris puudu
Pedaalid sai külge ja nüüd ainuke mure ongi , et võtmest ei käivitu , otse starteri pealt pannes läheb käima. Sai neid juhtmeid kokku pandud , mis automaadi kangile pistikusse tulid , aga ikka eimidagi. Vana kast libises, et ju need lamellid vms seal sees kulunud.
Olen ühe Vento teinud automaadist ümber manuaaliks,aga ajukallale pole küll mõtet minna. Kui nüüd täpselt mõtlen et tegin midagi kaitsmeploki taga. See jutt täiesti õige et automaadil on starteri blokeering,et käivitades peab olema parkingu peal. Mina viskasin kõik automaat kastiga seotud juhtmed minema ja kas mitte automaat kastiga Ventol polnud ka käimakastijaoks mingi aju tagaistmeall. Kui väga vaja siis võin homme piiluda sinna kaitsmeplokitaha mida olen ümber teinud seal.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
kevva kirjutas:Olen ühe Vento teinud automaadist ümber manuaaliks,aga ajukallale pole küll mõtet minna. Kui nüüd täpselt mõtlen et tegin midagi kaitsmeploki taga. See jutt täiesti õige et automaadil on starteri blokeering,et käivitades peab olema parkingu peal. Mina viskasin kõik automaat kastiga seotud juhtmed minema ja kas mitte automaat kastiga Ventol polnud ka käimakastijaoks mingi aju tagaistmeall. Kui väga vaja siis võin homme piiluda sinna kaitsmeplokitaha mida olen ümber teinud seal.
Mis motoga Vento oli muidu? Ega motojuhtmestikku järele ei jäänud?
P.S Sinu praegune juhtmestik, mis minu käes, saabub neljap. Võrru, nagu kokku leppisime
kevva kirjutas:Olen ühe Vento teinud automaadist ümber manuaaliks,aga ajukallale pole küll mõtet minna. Kui nüüd täpselt mõtlen et tegin midagi kaitsmeploki taga. See jutt täiesti õige et automaadil on starteri blokeering,et käivitades peab olema parkingu peal. Mina viskasin kõik automaat kastiga seotud juhtmed minema ja kas mitte automaat kastiga Ventol polnud ka käimakastijaoks mingi aju tagaistmeall. Kui väga vaja siis võin homme piiluda sinna kaitsmeplokitaha mida olen ümber teinud seal.
Oleks tore , kui viitsiksid vaadata , auto võiks ikka võtmest käima minna
kardaanirist kirjutas:Endiselt läheb auto ainult kapotialt käima , kui keegi teaks mida teha , oleks abi eest tänulik!
Kui keegi midagi muud välja ei paku, siis soovitan sul tester kätte võtta ja vaikselt jälgi hakata ajama, millistesse juhtmetesse mis signaal liigub. Endal pusisin asja sedasi ära, aga möödas on sellest juba liiga palju, et midagi täpsemini öelda.
Noh kui nüüd kirvereegliga võtta, et kapoti alt läheb (eeldan et niiöelda erugustelt), siis tõmba süütelukust sinna uus kaabel. Aga jah automaadil asi teistmoodi, võta auto elektriskeemid kätte ja hakka uurima. Lampi lahmida ka ei saa juhtmeid kokku ühendades. AUtomaatkastidel jah eraldi aju.
EDIT vaatasin ise skeemi, kuna auto aastat ei tea võtsin 95 aluseks.
Süütelukust tuleb H1/1 Punane/must.
Edasi läheb kaitsmeplokist F/1 punane, manuaalil otse starterile, automaadil edasi miskisele releele.
See relee peaks olema kaitse/releeplokis (ma pakuks et üks ülemistest, kui ei siis ei tea).
Juhtmed releesse:
2 (punane) - pidev toide
6 (punane) - süüteluku start ehk kaitsmekarbi F/1
8 (punane/must) - läheb starterisse
1 (punane/kollane) - tahaistme alla moodulisse
3 (punane/must) - tahaistme alla moodulisse
Sina pead kokku panema 6 ja 8 (aga kuna neid punaseid ja punane/must kaks tükki siis kontrolli või tõmba parem F/1 otse ergutuse klemmile).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
dellu kirjutas:Noh kui nüüd kirvereegliga võtta, et kapoti alt läheb (eeldan et niiöelda erugustelt), siis tõmba süütelukust sinna uus kaabel. Aga jah automaadil asi teistmoodi, võta auto elektriskeemid kätte ja hakka uurima. Lampi lahmida ka ei saa juhtmeid kokku ühendades. AUtomaatkastidel jah eraldi aju.
EDIT vaatasin ise skeemi, kuna auto aastat ei tea võtsin 95 aluseks.
Süütelukust tuleb H1/1 Punane/must.
Edasi läheb kaitsmeplokist F/1 punane, manuaalil otse starterile, automaadil edasi miskisele releele.
See relee peaks olema kaitse/releeplokis (ma pakuks et üks ülemistest, kui ei siis ei tea).
Juhtmed releesse:
2 (punane) - pidev toide
6 (punane) - süüteluku start ehk kaitsmekarbi F/1
8 (punane/must) - läheb starterisse
1 (punane/kollane) - tahaistme alla moodulisse
3 (punane/must) - tahaistme alla moodulisse
Sina pead kokku panema 6 ja 8 (aga kuna neid punaseid ja punane/must kaks tükki siis kontrolli või tõmba parem F/1 otse ergutuse klemmile).
Eks nädalavahetusel saan proovida, kui koju lähen.
Tänud vastuse eest!
Miks sa seda P asendit pead õpetama. Blokeering tehakse startile, mootoriaju ei tea automaatkastist midagi, tal ükskõik kes ta küljes on. Öeldi ju, et kapoti alt läheb käima, järelikult ka sõidab.
Piduripedaali pressimist pole ka G4-l mitte, uuemate kohta ei oska kommenteerida. Küll aga on selle ajastu automaatidel juba tross kangist süütelukku, mis ei lase teistes asendites käivitada.
Viimati muutis dellu, 01 Okt 2012, 13:20, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
dellu kirjutas:Miks sa seda P asendit pead õpetama. Blokeering tehakse startile, mootoriaju ei tea automaatkastist midagi, tal ükskõik kes ta küljes on. Öeldi ju, et kapoti alt läheb käima, järelikult ka sõidab.
Piduripedaali pressimist pole ka G4-l mitte, uuemate kohta ei oska kommenteerida. Küll aga on selle ajastu automaatidel juba tross kangist süütelukku, mis ei lase teistes asendites käivitada.
Ok, ei hakka vaidlema. Kui trossiga, siis trossiga, kuid püüdsingi öelda, et kuidagi peab auto ära "petma", et laseks käivitada ja manuaal käimari puhul (valitsa asendit pean silmas).
Kui vähegi lugesid, siis ärapetmisest kirjutasin juba ammu ammu, ehk millist releed käimariaju blokib ja kuidas sellest mööda minna. See kõik on ju kirjas juba.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Sai endal ka vahetatud automaat manuaaliks ja nuputatud käivitamist. Hakkasin ise ka dellu õpetuse järgi juhtmeid ühendama kui avastasin. et starteri ahelas ongi jäetud pistik automaadi releemajanduse jaoks, manuaalil käib sinna hoopis selline asi: