Tere.
Küsimus selline,kas kellegil on olnud kokkupuudet vw t4-ga mis on nn.Venemaa versjoon ja toodud uuena Eestisse 1995a.(veidi varem või ka hiljem) Mootoriks on 2,0 bensiin ja 62kw.Tehase poolt ei ole antud masinal ei lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andurit ega katalüsaatorit.
Tahaks teada sellise masina tehnilisi andmeid ja palju on erinevus euroopa varjandiga?
vw transporter bensukas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: vw transporter bensukas
Kuna eelnevale küsimusele pole ühtegi vastust,siis küsiks järgmise küsimuse sama masina kohta.
Kui mootor käima panna,siis kostub õrna kõrinat mootorist. Millest võib see tingitud olla? Olgu öeldud,et tõukurid on juba vahetatud,süüde on paigas ja ka rihma märgid on paigas. Tegemist on pritsungiga mootoriga.Masinal jõudu on ja käib muidu ilusti aga see kõrvaline heli häirib ning kütuse kulu ka veits suur selle mootori kohta.Tagant on tunda ka põlemata kütuse lõhna.
Kui mootor käima panna,siis kostub õrna kõrinat mootorist. Millest võib see tingitud olla? Olgu öeldud,et tõukurid on juba vahetatud,süüde on paigas ja ka rihma märgid on paigas. Tegemist on pritsungiga mootoriga.Masinal jõudu on ja käib muidu ilusti aga see kõrvaline heli häirib ning kütuse kulu ka veits suur selle mootori kohta.Tagant on tunda ka põlemata kütuse lõhna.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: vw transporter bensukas
Kontrolli ECU temp. andurit. Ei teagi täpselt, missugune seal on - küllap 4 klemmiga isend. Asub see igal juhul plokikaane küljes (3. ja 4. silindri küünalde vahel) oleva jahutusvedeliku flantsi sees. Kontrollandmed leiad siit: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... 33#p476744" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainus 2-liitrine T4 bensiinimootor, mille ma leidsin, on tähisega AAC: http://www.t4-wiki.de/wiki/AAC" onclick="window.open(this.href);return false; (Google translate aitab vajadusel tõlkida). Digifant-pritse ECU 38 klemmiga nagu B3 Passatitel. Aga sellel peaks kat ja lambda ka olema. Nii et tuleb ilmselt idanaabri VW foorumeid selle koha pealt uurida...
Ainus 2-liitrine T4 bensiinimootor, mille ma leidsin, on tähisega AAC: http://www.t4-wiki.de/wiki/AAC" onclick="window.open(this.href);return false; (Google translate aitab vajadusel tõlkida). Digifant-pritse ECU 38 klemmiga nagu B3 Passatitel. Aga sellel peaks kat ja lambda ka olema. Nii et tuleb ilmselt idanaabri VW foorumeid selle koha pealt uurida...
Viimati muutis pppp, 03 Okt 2012, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
Re: vw transporter bensukas
Sellel mootoril on seal kaks andurit.Üks sinine kahe klemmiga ja teine must ja nelja klemmiga.See must andur mõjutab temperatuuri näitu näidikus.See on mul vahetatud ja samuti sai vahetatud see sinine andur.Viimati kui selle tabeli järgi takistusi kontrollisin tundus kõik normis olema.pppp kirjutas:Kontrolli ECU temp. andurit. Ei teagi täpselt, missugune seal on - küllap 4 klemmiga isend. Asub see igal juhul plokikaane küljes (3. ja 4. silindri küünalde vahel) oleva jahutusvedeliku flantsi sees. Kontrollandmed leiad siit: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... 33#p476744" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainus 2-liitrine T4 bensiinimootor, mille ma leidsin, on tähisega AAC: http://www.t4-wiki.de/wiki/AAC" onclick="window.open(this.href);return false; (Google translate aitab vajadusel tõlkida). Digifant-pritse ECU 38 klemmiga nagu B3 Passatitel. Aga sellel peaks kat ja lambda ka olema. Nii et tuleb ilmselt idanaabri VW foorumeid selle koha pealt uurida...
Tegemist ongi AAC mootoriga.Minu mootoril on pealt ainult paar vidinat puudu,millele ma ei oska nime anda.Algul oli tal passis kat.sisse märgitud.Kuna aga polnud mingit jälge kat-i ja lambda [VW Bot: "Keel korda!"] olemasolust sai Saksa autost uuritud selle masina tegelikke andmeid.Üllatus oli suur,kui selgus,et tehase data näitas,et tal ei peagi neid vidinaid olema.Nii sai ka passi vastavad muutused ARK-s tehtud.
Käisin masinaga ka Ain Luige juures diagnostikas aga oluliselt targemaks ei saanud.Tema ütles,et näitajad on paigas aga tundub,et aju hoiab pihusteid liiga kaua avatud asendis.Ühe sõbra tuttav,kes tegeleb autode tuunimisega ja ajudega,lükkas selle väite kohe ümber (selle.et viga on ajus). Samuti uurisin,et kas ei või pihustite viga olla.Forsis öeldi,et tegu väga töökindlate pihustitega ja see suht vähe usutav.Idanaabri foorumeid kahjuks raske lugeda,kuna see Vene keele oskus pole just eriti kiita.