Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

tere

uuris enne teema tegemist foorumist aga jah kahjuks jäimul murele vastuse saamine kätte saamatuks. seega teen teema et saaks ikka vastuse oma murele.


masinaks siis :

mark: vw passat
aasta: 2000a
mootor: 1,8T (apu)
kw: 110
lisa: kliimaautomaatika
käigukast: manuaal


teema siis selles:

avastasin täna õhtul et armatuuris olev tem.näitaja ei taha kuidagi sinna 90c lähedale minna, pihem on peaaegu selle valge osa ülemises poole. Katsusin siis jahutuse radikasse minevaid lõdvikuid ja ülemine oli ikka normaalselt kuum pigem sinna tulise poole olema ja alumine ikka külm mis külm. radikas kah ise külm saab kätt ikka peal hoida.( ahjaa, mootori alune kate küljest ära aga vaevalt et see nii mõjutab) samas kui seisab ja siis uuesti tööle panna siis on seier tõusnud oma jagu ja kui mootor töötab siis on märgata et hakkab temp. seier langema sinna alguse poole. radikal käib see termo siduriga vent ringi küll. salongis on meeldivalt soe ehk puhub sooja. termostaad on vahetatud kuskil aasta alguses. jahutus vedeliku kadu pole kah nagu silma jäänud loiku all nagu pole.

minu poolsed ideed mis veaks võivad olla on sellised:

1. kunagi paigaltatud uus termostaat andis saba ( samas ennem kui nüüd külmad tuli ei täheldanud sellit muret temp püsis kogu aeg seal 90c peal)

2. mõttes oli ka temp andur aga miks siis radikas külma poolne on --- selle välistaks esialgu

3. veepump on küll kunagi vahetatud kuid kui seda natukese näppida siis neid lõtkukesi pole ja mingeid muid helisi nagu ei täheldanud.
selle varjandi käisin selle välja et kui mootor töötab siis ei täheldanud seal paisupaagis jahutus vedeliku liikumis, kui aga seda ülemist lõdvikud muljuda
siis on seal paisupaagis vedeliku liikunist näga.


on kellelgi mingeid ideeid mis veaks võib olla.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

Katsu kaabliga vaadata, mis temp. mootori ajus on ja kas ta käitub samamoodi, kui näidik armatuuris. Kas pikemal maanteesõidul jääb temp. näidik ikka sinna külmapoole? Võid proovida radika eest osaliselt kinni katta - kui nüüd temp. jääb kõrgem, kahtlustaks ikka termostaati, mis on avatud olekus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

GTI kirjutas:Katsu kaabliga vaadata, mis temp. mootori ajus on ja kas ta käitub samamoodi, kui näidik armatuuris. Kas pikemal maanteesõidul jääb temp. näidik ikka sinna külmapoole? Võid proovida radika eest osaliselt kinni katta - kui nüüd temp. jääb kõrgem, kahtlustaks ikka termostaati, mis on avatud olekus.
Katsu kaabliga vaadata, mis temp. mootori ajus on ja kas ta käitub samamoodi, kui näidik armatuuris.
käisin hommikul just ülevaatus punktis ja seal uteldi et mootor on küllalti hea tervisega. kõik normid paigas - seal miinimumi lähistel. ei mainitud küll et mootori tembiga miskid jama ja kui ma nüüd ei eksi siis seal see näidik oli töökeskonnas. vaevalt et seal miskid peeti keeras. siis oleks ju sealt koju soites mootor manala teele läinud ehk keema.
(muuseas mootorid kontrollimise ajal ei piinatud -see oli omelegi üllatuseks et ei pandud tampi taha)

Kas pikemal maanteesõidul jääb temp. näidik ikka sinna külmapoole?
tulin tln - kiisale ja temp oli seal külma pool. lasin kodus seista ja siis oli tempi seier tõusnud oma jagu ja oli ka silmaga näha kui see hakkas praktiliselt
kohe langema sinna külma poole. aga kui see termostat on avatud asendis siis miks radikas külm on peaks ju leige olema mingil määral samas termostaadi juurest radikasse oli leiga jälle.

samas küssa veel ------------------- et kui veepump ei aja vett ringi siis peaks ju sõidu ajal oma üle 30 km mnt sõiduga mootori kotti ajama eks. aga mul ta ei läinud ja siis ei tohiks ka tulla salongi sooja raasugi. voi mis
elu on karm ja sellega peab harjuma;

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

leidsin sama probleemi kaas kannataja

http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=51196" onclick="window.open(this.href);return false;

aga JUBE KAHJU teemas pole välja toodud probleemile lahendust et mis ta tegi siis.


siit moraal teistele kui olete mingi teema teinud siis oleks ülim super teema ka lõpetada et teised saaksid kah murest lahti.


seega ootan endiselt minu murele lahendeid et saaks teemast lahti.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

no nii mul nüüd mõistus kiilus täiega kinni :


täna sai siis sõidetud ja masi käitus järgnevalt --- hommikul siis mootor tõõle ja hakkasin klaase puhtaks tegema. hetk hiljem alustasin liikumist. temp näidik hakkas siis mingil hetkel sinna 90c poole liikuma. saavutas selle 90c soojuse ja korraks kukkus algusesse tagasi ja siis uuest 90c peale. radika ülemine lõdvik kuumapoolne ja alumine külm mis külm.

järgi on jäänud siis minu oletuste põhjal :

1. veebruaris vahetatud termostaat on oma töö lõpetanud minuga
2. vee pump milles ma muidugi kahtlen kui oleks kutu siis oleks ju masi praktiliselt koheselt keenud. aga ei hakanud mulksuma.ega ei miskid
(kuidas muidu antud isendil saab vee pumpa kontrollida kas toimetab või ei.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

plaan lähiajal termostaat ära vahetada ja seega uurin vähe inffi:

nimelt segadust tekitam see et kumba pidi ikka ee termostaat sisse läheb-

pildil ülemise mootori juure nr 13 termostaaat läheks sedasi et vedrude pol termostaaati korpuse sisse
http://www.vagcat.com/p/B156/121100.png" onclick="window.open(this.href);return false;

aga kui nüüd mäletan siis kui aasta alguses vahetsin siis ei annugi muud moodi sise panna kui ainult sedasi et vedrude värk läks mootorisse.


oleks igati abist tänulik või linkidest kust saaks vajaliku inffi
elu on karm ja sellega peab harjuma;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vedrude pool jääb ikka pumba poole - ega teisiti ei annagi sinna kaane alla panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

ikka madlen selle teemaga:

olen siis vahepeal teostanud järgmised tööd:

1. uus termostaat - mingi paar nädlad tagasi
2. panin ka uue veepumba vana vähe lekkis korpuse mingi metall punnist.(lasin siis ka ära vahetada hammasrihma kui juba nina laiali kisti) - paar päeva tagasi
3. tosooli ära ei kao kogu aeg sama tase paisupaagis. pole ka ülearu ehk liialt paisunud.



praeguse seisuga on sedasi:

külmalt mootor tööle pannes ja sõites liigub temp seier 90C peale. on natukese aega seal ja siis kukub kolinal alla algusesse ja kogu lugu. nüüd aju täitsa kinni kiilunud mul ega tea mis teha. termostaat nagu toimiks kui temp tõuseb 90C peale samas nagu ei toimi kah kuna kukub tagasi algusesse. vahel tõuseb jälle üles aga vahel ei mõtlegi ennast liigutada. kui termot. vahetati siis ruumis oli temp 90 nii kui välja aeti kukkus alla.

sai küll segaselt kirja pandud aga vast saate aimu.

samas kes omavad passat 1,8T 110kw mootoriga isendid võiksite vaadata kuidas teil see termosiduriga tiivik toimetab külma mootori puhul kuni soojaks samiseni ja siis siia teada anda mis selgus. saaaksin natu targemaks akki oma teemas.

kuda see muiu termo siduriga radika jahutus toimetab. mul nii kui mootor töötab siis see kurivaim keerleb kogu aeg, peaks ju sedasi olema et algul paigal kui radikal mingi temp. olemas hakkab vaikselt tiirutama. või mis
elu on karm ja sellega peab harjuma;

juula3
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 24 Jaan 2011, 08:59
Telefon: 5kolm62349kuus
Auto: seat leon 1,9 d 77 kw, 2007.a.
Asukoht: põlvamaa

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas juula3 »

eile soetasin sama veaga auto. aasta 1999.a. homme uurin asja ligemalt. kui jagu saan annan teada.

Raits754
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 03 Aug 2010, 15:59
Asukoht:

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas Raits754 »

Temperatuuriandur läbi. Sama nali oli mul 1.6 1997 passatiga.

juula3
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 24 Jaan 2011, 08:59
Telefon: 5kolm62349kuus
Auto: seat leon 1,9 d 77 kw, 2007.a.
Asukoht: põlvamaa

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas juula3 »

sain omast passatist jagu. termostaadi vahetasin ära ja süüd mootor soe ja nii nagu vaja.

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: Vw passat 2000a 1,8T 110kw ---- jahutuse mure

Lugemata postitus Postitas marko »

juula3 kirjutas:sain omast passatist jagu. termostaadi vahetasin ära ja süüd mootor soe ja nii nagu vaja.

nojah eks tuleb siis jällegi järjekordne termostaadi vahetus ette võtta.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

Vasta

Mine “Mootor”