
EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
oskab keegi öelda mis võib viga olla et egr õline? lisan ka pildi


Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 06:38, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
tyypviga...tahad lahti saada tuleb osta uus EGR klapp v nn asendustoru ja teha ajus EGR delete....v leppida selle lekkimisega.homer121 kirjutas:oskab keegi öelda mis võib viga olla et egr õline? lisan ka pildi
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
kas siis selle tõttu ka õli söömine?
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
selline kogus õli, mis sul seal egr il on, ei tohiks küll õlivardast aru olla saada, kui sul seal just loiku all pole.
http://tibbudmed.ru/ecfda
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
See näitab pigem seda, et sisselasketorustikus liigub ülemäärast õli.
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
mis seda põhjustada võib?bora24 kirjutas:See näitab pigem seda, et sisselasketorustikus liigub ülemäärast õli.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
pmt kõigil TDI del sisselasked õlimärjad ja õlivardast sa seda õlikadu ei näe kui õli ei söö ja kui söön siis see tingitud kas tubost, klapisäärtest, õlirõngastest v lekib kuskilt...enda 96kw boratil pole näiteks 3000tkm jooksul õli tase tilkagi kukkunud samas peale seda EGR klapi puhastust ja mõnesaja km läbimist on see klapp nendest õhutusaukudest jälle märg....asi selles et see EGR klapp kulub niiviisi ära et hakkab neid õliaure sisselaskes oleva rõhu tõttu suruma välja nendest EGR klapi membraani ventileerimisaukudest. mingit ülemäärast õli sisselaskes ei pea selleks olema et nendest aukudest hakkaks õli välja pressima. samas minu 81kw vanakoolikas sööb õli omajagu st paari tkm peale ikka tilk tuleb juurde lisada(turbo suts väsinud) aga EGR klapp ei lähe niiviisi ja nii kiiresti märjaks kui sel 96kw isendil aga pika peale sealt õli välja surub. kui paned uue EGR klapi siis ei leki nendest aukudest tilkagi õli ka siis mitte kui turbo laiali pmt lendab ja sisselase õli täis. ja toonitan veelkord, et tahaks näha ühte VAG turbodiislit millel oleks sisselase täiesti õlikuiv nii et näppu ära ei määriks rääkimata teiste tootjate TDI dest????bora24 võiks veidi asja uurida ennem kui hakkad uupi pakkuma....sel teemal olnud juttu küll ja küll nii siin foorumis kui ka välismaistest foorumites....lahenduseks uus klapp v nn asendustoru(pmt nn EGR delete) ja viimase puhul on PD puhul suure tõenäosusega vaja ka veidi aju flashi EGR töö koha pealt muuta et ei tuleks CEL tuld armatuuri v veakoode peale EGR klapi vahelt viskamist.bora24 kirjutas:See näitab pigem seda, et sisselasketorustikus liigub ülemäärast õli.
loe seda teemat, sealt juttu ka aju flashi muutmisest peale EGR klapi eemaldamisest ja selle klapi tööpõhimõte puust ja punasest ette tehtud:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=80510
Viimati muutis copilot, 31 Okt 2012, 11:21, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
Jätsid 1 olulise asja õli sisselaskesse sattumise loetelust välja- küündimatult tehtud karterigaaside õlieraldus. Kõik see jutt kokku tähendab siiski ülemäärast õli sisselaskes, teisiti pole seda võimalik üldistada. Avaldub see siis EGR-i klapi äraväsinud tihendis.
EGR-i väljarookimist ära siiski nii valjult propageeri, eriti veel vähese tahmakorra pärast klapi välispinnal.
EGR-i väljarookimist ära siiski nii valjult propageeri, eriti veel vähese tahmakorra pärast klapi välispinnal.
Viimati muutis bora24, 31 Okt 2012, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
Palju räägitud, aga tasuks üle vaadata mis olukorras karterituulutus on. Kui see umbes, hakkab ka igale poole kuhu vaja pole, õli suruma (bemmi 3,0d-l mitmel sellega kokkupuutunud).homer121 kirjutas:mis seda põhjustada võib?bora24 kirjutas:See näitab pigem seda, et sisselasketorustikus liigub ülemäärast õli.
Näh - borat jõudis jälle ette

Viimati muutis TiitRE, 31 Okt 2012, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
bora24 kirjutas:Jätsid 1 olulise asja õli sisselaskesse sattumise loetelust välja- küündimatult tehtud karterigaaside õlieraldus. Kõik see jutt kokku tähendab siiski ülemäärast õli sisselaskes, teisiti pole seda võimalik üldistada. Avaldub see siis EGR-i klapi äraväsinud tihendis.
EGR-i väljarookimist ära siiski nii valjult propageeri, eriti veel vähese tahmakorra pärast klapi välispinnal.
karterituulutus ammu nimetatud....see et sealt õliaure satub sisselaskesse vana teema....kui see aga kinni jääb st tuulutus ei toimi siis hakkab õli suruma välja sealt kus seda ei tohiks mitte teha ja seda oleks näha ka mootori välispindadelt....ja väljarookimist tehakse ikkagi eelkõige muu pärast kui õli(mitte tahma) olemasolu klapi välispinnal....sisselaske ummistumine peaks olema kokkuvõttev sõna....ning ma ei propageeri seda sest igaüks teab mis teeb(pakkusin variandid)...minu jaoks on selle välja rookimine/modimine 2 korda odavam lõbu kui uus klapp, mis aga hakkab mingi aeg jälle lekkima rääkimata muudest jamadest mida EGR klapp pika peale tekitab.on ka EGR klapi lahti jäämise jamasid mis väljendub auto mineku puudumises(kuid seda viga eriti ei osata arvata v isegi mitte diagnoosida) rääkima sisselaske ummistumisest!!!
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
Kas 100- 200 tuh km järgi ei oska traadist nn pudeliharja kasutada,
? Just rookisin oma 66kW põrnikal sisselaskekolle puhtaks, ei muutunud minekus midagi paremaks, st see mõnikümmend gr tahma pole seal oluline. Ja 100% ei ummistu kolle kunagi. Tänavamasinal pseudoprobleem.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
juu siis pole sa veel korralikult kinni tahmanud sisselaske kollet näinud....ja me ei räägi siin 100tkm v 200tkm läbimisest....ja kui rääkida puhastamisest siis kui sai enda 81kw isendi sisselaske kollet puhastatud, siis pudeliharjaga oleks olnud ehk teha miskit peldikus mitte aga ~1cm paksuse kõntsa eemaldamisel.bora24 kirjutas:Kas 100- 200 tuh km järgi ei oska traadist nn pudeliharja kasutada,? Just rookisin oma 66kW põrnikal sisselaskekolle puhtaks, ei muutunud minekus midagi paremaks, st see mõnikümmend gr tahma pole seal oluline. Ja 100% ei ummistu kolle kunagi. Tänavamasinal pseudoprobleem.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/c ... carbon.htm
loe seda teemat, keri veidi allapoole ja näed kui kinni saab asi minna....juu siis sul seda juba ennem sind vb see 100tkm tagasi just puhastatud. hakkad kahngesti t6nni meenutama oma jutuga juba kus üks v teine asi ei ole võimalik kuigi samas on sada venda just selle sama "mitte võimaliku" probleemiga maadelnud.

ja 75% ummistumine tähendab juba seda et moto ei saa piisavalt õhku...keegi pole 100% ummistumisest jahunud...ka pooleldi kinni olev sisselase on ummistunud sisselase mis tähendab aga pea poole väiksema ettenähtud õhukoguse motosse liikumise.
Viimati muutis copilot, 31 Okt 2012, 14:35, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
1 foorumi pilt on tore küll, kuid ma lähtun oma faktist, et 200 tuh km läbinud moto kollektor polnud oluliselt ummistunud. Kumba ma siis rohkem peaksin uskuma,
. Aga sa ära muutu isiklikuks, tundud kuidagi palju hüppavat. Vaata, et ikka pükstes püsid,
.


-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95133
veidi egr klapi viguritest....ja oli selle süü kah üks viimaseid mida arvati....rääkides happevihmadest jms roheliste jurast siis ei ole minu masinal ei katti ega toimi ka EGR....ja eile käisin ülevaatusel samas kui ülevaataja kapoti all toimetades võis näha kuidas EGR klapilt tagant tõmmatud ning pimedaga kinni pandud vaakumivoolik klapi kõrval silma paistis....tahm oli eeskuujulik 0.24 (lubatud 2.5) ja ei mäletagi et tahm oleks nii madal olnud ennem...ennem tõstab tahma veidi just see EGR klapp, eriti veel kui peaks olema kiilunud veidi lahtisesse asendisse....ajagu need rohelised mis tahavad aga ilma nende lisavidinateta töötab moto palju paremini. kas vanematel ilma nende roheliste lisavidinateta on selliseid jamasid?????? sama teema nüüdse DPF teemaga kus kipuvad umbe minema ning uus maksab oi kui palju....odavam on asi vahelt visata v tühjaks peksta vms ja ajust see asi üldse välja kirjutada ning asi unustada!!!
juu siis oled veidi agressiivsem sõitja mitte nagu vanaema mis tähendab seda et EGR klapp on vähem lahti ja torude tühjaks laskmine mõjub motole aint hästi. püksid püsivad ikka jalas...kui vaja panen rihma kah peale
ja mina lähtun oma faktist mis vaatas vastu minu sisselaske kolde küljest võtmisel ning võtan arvesse ka paljude teiste kogemused kus sisselase olnud ikka suht kole ennem puhastamist st ei olnud juttu paari mm paksusest tahma kihist.
veidi egr klapi viguritest....ja oli selle süü kah üks viimaseid mida arvati....rääkides happevihmadest jms roheliste jurast siis ei ole minu masinal ei katti ega toimi ka EGR....ja eile käisin ülevaatusel samas kui ülevaataja kapoti all toimetades võis näha kuidas EGR klapilt tagant tõmmatud ning pimedaga kinni pandud vaakumivoolik klapi kõrval silma paistis....tahm oli eeskuujulik 0.24 (lubatud 2.5) ja ei mäletagi et tahm oleks nii madal olnud ennem...ennem tõstab tahma veidi just see EGR klapp, eriti veel kui peaks olema kiilunud veidi lahtisesse asendisse....ajagu need rohelised mis tahavad aga ilma nende lisavidinateta töötab moto palju paremini. kas vanematel ilma nende roheliste lisavidinateta on selliseid jamasid?????? sama teema nüüdse DPF teemaga kus kipuvad umbe minema ning uus maksab oi kui palju....odavam on asi vahelt visata v tühjaks peksta vms ja ajust see asi üldse välja kirjutada ning asi unustada!!!
juu siis oled veidi agressiivsem sõitja mitte nagu vanaema mis tähendab seda et EGR klapp on vähem lahti ja torude tühjaks laskmine mõjub motole aint hästi. püksid püsivad ikka jalas...kui vaja panen rihma kah peale

Viimati muutis copilot, 31 Okt 2012, 15:06, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
Vaidluse lõpuks minu poolt, kui kõik hakkaksid nii tegema, oleks tänav rohkem saastunud. Vanasõna ütleb ka, et ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: EGR õline, vw passat 1.9TDI PD, 2003.
bora24 kirjutas:Vaidluse lõpuks minu poolt, kui kõik hakkaksid nii tegema, oleks tänav rohkem saastunud. Vanasõna ütleb ka, et ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks.

Diesel Power KEEPS ME GOING