ei, ma ei teagi....aga ka sina ei tea, et väita et 6l/100km kohta on paljuCato kirjutas:Kas sa tead, mis sõidustiiliga mees on? Kui väidad, et 6 pole üldse palju? Äkki ta ei sõidagi hetkel Eestis, vaid Soomes. Ja sõidab peamiselt trassil. Ning on suhteliselt tagasihoidliku jalaga.
Ja niimoodi on kütusekulu 6L sajale. Kui palju kütusekulu veel tõuseks, kui mees peaks veel Eestis sõitma, kohaliku tankla küttega?
Olen samuti sellise masinaga sõitnud. Ja küttekulu oli 4,5-5L sajale, kombineeritud. Eestis.
Külmkäivitus halb!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Viimati muutis copilot, 13 Nov 2012, 16:02, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
so0da
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Külmkäivitus halb!
pritse teema vaatan esimesel võimalusel üle , moment pole võimalik kuna pole Eestis!copilot kirjutas:mis see kast külmkäivitusel siia puutubCato kirjutas:Automaat või manuaalkast?
aga pritsenurga oled üle kontrollinud???mina isiklikult ei usaldaks küll 100% selle tegija juttu et on paigas. usalda aga kontrolli!
-
so0da
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Külmkäivitus halb!
sõidan soomes kiirteedel lubatud kiirustega ja igapäevaselt 25 kilti sellist pool linna, pool küla. all 16 tolli velg, ökotamist pole eriti katsetand selle masinaga,ilusate ilmadega jalgu pole kellegile veel jäänd teedel, oman diisli pilli veidi üle aasta!
kui paaki kuskil 58 l sisse olen pressind siis tule lööb põlema kuskil pea 90 kildi juures. komp näitab 5,6 keskmist 4000 kildi läbimisel. viimased 5 paaki olen sõitnud soome küttega, aga vaevalt see nii väga midagi mõjutab.
kui paaki kuskil 58 l sisse olen pressind siis tule lööb põlema kuskil pea 90 kildi juures. komp näitab 5,6 keskmist 4000 kildi läbimisel. viimased 5 paaki olen sõitnud soome küttega, aga vaevalt see nii väga midagi mõjutab.
Viimati muutis argo, 13 Nov 2012, 18:15, muudetud 1 kord kokku.
-
tartuvaim
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Siin ei ole nagu midagi vaielda ega üritada kellelegi midagi selgeks teha. Tehase andmed ehk siis uue auto andmed on linn: 6.6, maantee: 4,1 (pole täpsustatud mis kiiruse juures, paljudes maades ongi maantee kiirus 80km\h) ja keskmine on: 5 l\100km. Arvestades seda, et auto on pea 12 aastat vana ja kui keskmiseks tuleb eelpool mainutud 6 l\100km või noh sinna kanti siis on küttevõtmine ju täitsa okei. Ja kui lisaks on veel kliima siis pole miskit imestada, et 6 ja veits rohkemgi tuleb ära. Millegipärast on eestlasel selline paha tahtmine või soov, et tema 12-20a vana auto peab võtma sama palju kütust nagu on tehase andmetes kirjas
no kuulge saage ükskord üle
. Copilot jutu kinnituseks palun väga http://www.autoevolution.com/engine/vol ... 10-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
so0da
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Külmkäivitus halb!
Kas keegi teab kedagi Tartust või viljandist pädevat meest kellel lasta arvutiga vaadata seda pritse teemat . kohas kus soomes töötan ple kohalikud poisid kuulnutki, et asjale võib arvutiga ligi minna ! kas copilot selle kõrri peale mis käib paar sekki peale käimaminekut oskab midagi arvata .mingi viis korda käivitades järjest siis enam hääl ei tee!
-
tartuvaim
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Kui Tartu tuled siis anna märku ega tükki küljes ära ei võta, et kaabel külge visata ja korra üle vaadata. Ma arvan, et selle kõrri tekitab sul pendiks mis on kuiv ja ei tõmba kohe hoorattalt ``starterit``tagasi.
Viimati muutis tartuvaim, 13 Nov 2012, 18:32, muudetud 2 korda kokku.
-
tartuvaim
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Vabandust aga seda 100 ja 200 ml teemat võidakse jahuda mitu lehekülge ja targemaks ei sa keegi
arvestame ikka natuke auto vanust ka.
Viimati muutis tartuvaim, 13 Nov 2012, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Jutt õige...lihtsalt pöörasin tähelepanu et mõned pisiasjad mõjutavad kah kulu siia sinna sutsuke.aga teema algatajale selle kõrina kohta...ma küll ei tea milline see kõrin sul seal täpselt on st seda peab vast ise kuulma/nägema aga arvan et normaalne ei ole sest mul küll mingit kõrinat ei tee.aga seda et vanakoolikatel saab nii lihtsalt pritse nurka kontrollida ei tea paljud kes eriti tdi dega pole kokku puutinud nö diy tasemel.tartuvaim kirjutas:Vabandust aga seda 100 ja 200 ml teemat võidakse jahuda mitu lehekülge ja targemaks ei sa keegiarvestame ikka natuke auto vanust ka.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külmkäivitus halb!
Suht öko ju. Mul hetkel 5.2 sajale. 95a passatil. Ja igapäevaselt pealinnas sõidud. Kuigi Tartuvaim-u mainitud veebilehel näitab kombineeritud kütusekulu 6.5L sajale.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
Cato kirjutas:Suht öko ju. Mul hetkel 5.2 sajale. 95a passatil. Ja igapäevaselt pealinnas sõidud. Kuigi Tartuvaim-u mainitud veebilehel näitab kombineeritud kütusekulu 6.5L sajale.
nuh aga nagu aru saan siis sul 55kw??? minu 41kw G2 diisel kah üle 5l/100km kohta pealinnas ei rüübanud ja seda suht tallamisega(pidi ikka tallama et vähegi edasi läheks).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külmkäivitus halb!
Jah, saad õigesti aru. See 55kw ja turboga, nii et kiirendab ka normaalselt. Hetkel peaeesmärk, et saaks ökolt ringi liikuda. Muidu vagunit ei ostakski.
Üldiselt, oled enamvähem õigel teel, oma mõtetega. Muidugi isegi uuematel ja võimsamatel passatitel on mnt-tee kütusekulu ala 4.5 sajale.
Üldiselt, oled enamvähem õigel teel, oma mõtetega. Muidugi isegi uuematel ja võimsamatel passatitel on mnt-tee kütusekulu ala 4.5 sajale.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivitus halb!
jah, aga eks mida uuem seda täpsemalt on kütuse pritse reguleeritud seoses uute lahenduste kasutusele võtuga ja sealt see ükonoomsus tulebki mis sest et vb üle 100kw aiste vahel...pmt on võimalik näiteks korraliku ja hea tuuninguga tõsta moto kw, kuid samas jätta samaks v isegi vähendada sutsu kütuse kulu vs stock seades a la mängides veidi pritse ajastusega vms teades oma sõidustiili. tegelikult head ja professionaalsed tuunijad ütlevad et nn tehase tuuning on porno st saab paremini.
Viimati muutis copilot, 25 Nov 2012, 15:02, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
ristokkk
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Külmkäivitus halb!
Mul pooled kiirendused pedaal põhjascopilot kirjutas:Cato kirjutas:Suht öko ju. Mul hetkel 5.2 sajale. 95a passatil. Ja igapäevaselt pealinnas sõidud. Kuigi Tartuvaim-u mainitud veebilehel näitab kombineeritud kütusekulu 6.5L sajale.
nuh aga nagu aru saan siis sul 55kw??? minu 41kw G2 diisel kah üle 5l/100km kohta pealinnas ei rüübanud ja seda suht tallamisega(pidi ikka tallama et vähegi edasi läheks).mida võimsam seda rohkem võtab sest ega õhust ja armastusest see lisa kw ei tule. ja 6.5 linnaväliselt pole kah probleemne saada kui liikuda nii et kellelegi jalgu ei jäeks ja sutsu erksamaltki
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
so0da
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: Külmkäivitus halb!
Teematan vähe!
Sai siis vahepeal Eestis käidud,lasin arvuti sappa panna, üeldi,et süüde grammi varajane , peab praar kraadi tagasi keerema aga seal üeldi ,et lase pihustid üle kontrollida algul nii igaksjuhuks. lasin siis pihustid ära stendida ja t6epolest , kutt kes kontrollis ütles ,et üks pihusti siriseb , (see pihusti mis juhtmega on ). naks,käisin hankisin uued tihendid ja pihusti otsa(sama koodiga otsa polnd, anti siis üks ots mis pidi käima sellele pihustile, forsist) mees kes stendis puhasta korralikult kõik pesad ära ja ladus pihustid peale tagasi ja puhastas brake cleaneriga kõik ära ümbertringi .lootsin et kõivitsu probleem lahendatud aga ei paar päeva hiljem kui tahtsin minna süüdet sättima tahtis jälle käiamist hommiku .ühesõnaga jäi süüde keeramata kuna vana tahtsi ise näha seda hommikust käivitust aga aega mul enam polnd ,et autot sinna jätta.Täna avastasin et sama pihusti millel ots vahetati on ümbert märg,tahaks teada kas peab uuesti laiali lamutama hakkama või võib vähe pingutada seda polti mis hoiab pihustit kinni
Sai siis vahepeal Eestis käidud,lasin arvuti sappa panna, üeldi,et süüde grammi varajane , peab praar kraadi tagasi keerema aga seal üeldi ,et lase pihustid üle kontrollida algul nii igaksjuhuks. lasin siis pihustid ära stendida ja t6epolest , kutt kes kontrollis ütles ,et üks pihusti siriseb , (see pihusti mis juhtmega on ). naks,käisin hankisin uued tihendid ja pihusti otsa(sama koodiga otsa polnd, anti siis üks ots mis pidi käima sellele pihustile, forsist) mees kes stendis puhasta korralikult kõik pesad ära ja ladus pihustid peale tagasi ja puhastas brake cleaneriga kõik ära ümbertringi .lootsin et kõivitsu probleem lahendatud aga ei paar päeva hiljem kui tahtsin minna süüdet sättima tahtis jälle käiamist hommiku .ühesõnaga jäi süüde keeramata kuna vana tahtsi ise näha seda hommikust käivitust aga aega mul enam polnd ,et autot sinna jätta.Täna avastasin et sama pihusti millel ots vahetati on ümbert märg,tahaks teada kas peab uuesti laiali lamutama hakkama või võib vähe pingutada seda polti mis hoiab pihustit kinni

