K: Golf 3 1,6 ABU Säde kadunud! OK! LUKKU
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Varuosakoodid
Kuni 1993 mudeliaastani (kaasa arvatud):
032 906 026 A
032 997 026 X
Alates mudeliaastast 1994:
032 906 026 E
032 906 026 G
032 997 026 AX
032 906 026 A
032 997 026 X
Alates mudeliaastast 1994:
032 906 026 E
032 906 026 G
032 997 026 AX
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud? Palun aju katsetuseks
Minu aju kood on 032 906 026 E
Võtsin aju auto küljest ära, et kontrollida kas pistiku klemmid pole oksüdeerunud, kuid need olid täiesti korras. Sain infot volkari esindusest, et arvatavasti ajus mingi külmjoode vm on kutu. Seega ootan pakkumisi ajule, esialgu katsetamiseks.
Võtsin aju auto küljest ära, et kontrollida kas pistiku klemmid pole oksüdeerunud, kuid need olid täiesti korras. Sain infot volkari esindusest, et arvatavasti ajus mingi külmjoode vm on kutu. Seega ootan pakkumisi ajule, esialgu katsetamiseks.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud? Palun aju katsetuseks
032 906 026 G Mul selline pakkuda.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud? Palun aju katsetuseks
Mida need tähed seal koodu lõpus tähendavad, mis vahe on E ja G ?Priidik333 kirjutas:032 906 026 G Mul selline pakkuda.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud? Palun aju katsetuseks
Päris asjaliku tabelini jõudsin netis kogemata, ehk läheb kellelgi veel vaja.
http://www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis EliteSoldier, 23 Nov 2012, 18:21, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?"Uue" vana katsetus kä
hetkel on peal siis katsetuseks humanitaarabi korras saadud aju. Panin külge läks käima. Käisin sõitmas, tulin tagasi panin 10 min pärast uuesti käima siis proovisin uuesti ja kolmandal korral läks ka käima kuid suri jala pealt ära ja enam käima ei lähe, ehk siis sama jama jätkub...:S
väike update... mis massijuhe on kapoti paremal nurgas esiklaasi juures. Üks ots ühendub kapoti hinge külge ja teine ots jookseb mutri alla tiiva küljes ja siis kaob edasi seat kuskile kere vahele. igatahes, ma avastasin et see juhe oli isolatsiooni seest katki. Võtsin aku juhtmed maha, tegin uue ühenduse ja auto läks käima soojast peast.
Ikkagi tegemist oli kokkusattumusega. Auto endiselt ei käivitu... ja see juhe on ühendatud löögi anduriga mis on armatuuri all juhi pool, ümmargune lapakas. See siis sulgeb magnetklapi pihustis avarii korral, et tulekahju ei tekiks.
väike update... mis massijuhe on kapoti paremal nurgas esiklaasi juures. Üks ots ühendub kapoti hinge külge ja teine ots jookseb mutri alla tiiva küljes ja siis kaob edasi seat kuskile kere vahele. igatahes, ma avastasin et see juhe oli isolatsiooni seest katki. Võtsin aku juhtmed maha, tegin uue ühenduse ja auto läks käima soojast peast.
Ikkagi tegemist oli kokkusattumusega. Auto endiselt ei käivitu... ja see juhe on ühendatud löögi anduriga mis on armatuuri all juhi pool, ümmargune lapakas. See siis sulgeb magnetklapi pihustis avarii korral, et tulekahju ei tekiks.
Viimati muutis EliteSoldier, 24 Nov 2012, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Aju vahetus ei aidanud
Kas temp andur saab olla nii pees, et auto üldse ei käivitu soojalt? minumeelest, kui ta on vigane siis külmalt peaks ta pöörded ülesse lööma ju
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
Tõmba siis soojalt pistik tagant, näed ära, kas on selles viga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
Tegin siis seda, mootori töö muutus ühtlasemaks, panin külge hakkas podisema. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mul testril patakad ka tühjad ja uusi pole, muidu tahtsin temp anduri tkituse ära mõõta, oleks teada saanud.golfi_vend kirjutas:Tõmba siis soojalt pistik tagant, näed ära, kas on selles viga.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
Ürita veel diag kaabel taha saada, seal peab kirjas olema mootori töö temp.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
praegu läks poolest pöördest käima külmalt. Pidin natuke eest ära ajama.golfi_vend kirjutas:Ürita veel diag kaabel taha saada, seal peab kirjas olema mootori töö temp.
saan teisipäeval diagi teha.
Viimati muutis argo, 24 Nov 2012, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
Pakun vahelduseks teooriat... kas võib olla, et mingil põhjusel ei tule pritsepeale voolu sisse kui soe on...ma võtan täna pritse kaane maha ja uurin mis seisus see on seal. pritsel on pistik, et mismoodi selle testimine oleks võimalik... ilma testrita, sest pole hetkel töötavat testrit. Ainuke viis on kui kaas maas siis püüda käivitada ja vaadata kas pritsest üldse kütet tuleb, on mul õigus?
teiseks tahan veel kontrollida kas igal potil ja ja süütepoolist on säde olemas...mina panustan, et sädet ei ole
teiseks tahan veel kontrollida kas igal potil ja ja süütepoolist on säde olemas...mina panustan, et sädet ei ole

Viimati muutis EliteSoldier, 25 Nov 2012, 10:18, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU aju surnud?Ei oska enam viga otsi
kontrollisin lambdat külmalt käies võtsin tagant ära ja mootori hääl ega käitumine ei muutunud ja ei muutunud ka sooja mootoriga. Nüüd proovisin sooja mootoriga temp anduri lahti ühendada ja ei muutunud midagi ka.
Sai katsetatud sellist asja, et kui jälle soojast peast jamas, siis võtsin pritse kaane maha ja andsime starterit...pihustist tuleb kütust, seega pihusti probleem see ei saa olla. enne seda kontrollisime sädet, aga säded ei olnud üldsegi, täpselt nagu ennustasin. Ehk siis kaob impulss kuskile ahelasse ära, järgmiseks esmaspäeval lasen testriga mõõta ajust süütepooli mineva pistiku, kas sealt tuleb miskit välja, kui ei siis peab kojameeste plastiku kõik maha kiskuma ja hakkama tervet juhtme kimpu träkkima, seal peab olema sel juhul mingi katkestus? samas, kui oleks katkestus või vigastus juhtmes, siis ju külmalt ei tohiks ka auto käima minna :S
teine teooria, kas vigane temp andur võib anda ajule sellist nässus signaali, et aju ei väljastagi süüteimpulssi süütepoolile?
Sai katsetatud sellist asja, et kui jälle soojast peast jamas, siis võtsin pritse kaane maha ja andsime starterit...pihustist tuleb kütust, seega pihusti probleem see ei saa olla. enne seda kontrollisime sädet, aga säded ei olnud üldsegi, täpselt nagu ennustasin. Ehk siis kaob impulss kuskile ahelasse ära, järgmiseks esmaspäeval lasen testriga mõõta ajust süütepooli mineva pistiku, kas sealt tuleb miskit välja, kui ei siis peab kojameeste plastiku kõik maha kiskuma ja hakkama tervet juhtme kimpu träkkima, seal peab olema sel juhul mingi katkestus? samas, kui oleks katkestus või vigastus juhtmes, siis ju külmalt ei tohiks ka auto käima minna :S
teine teooria, kas vigane temp andur võib anda ajule sellist nässus signaali, et aju ei väljastagi süüteimpulssi süütepoolile?
Viimati muutis EliteSoldier, 25 Nov 2012, 14:00, muudetud 2 korda kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: K: Golf 3 1,6 55kw ABU Säde kadunud! Tulemus!
Autoelektrik hakkas siis masinat molekulideks tõmbama, kuid mõtles, et enne ikka igaks juhuks kontrollib är mu "uue" süütepooli, ja tuli välja eet see oli praaktoodang, mis kestis 2 päeva.
pandi uus süütepool ja vana jagaja peale tagasi, sest uut ei saanud rohkem keerata, aukusid tuleks pikemaks viilida, siis saab. Kogu probleem oleks lahenenud tegelikult 25€. Kuna aga inimloomus on selline ja ei taha kohe mitte uskuda, et mingi asi nii kiirelt katki läheb siis tänu sellele kulus mul raha 145€. Vähemalt on nüüd mul uus terviklik jagaja, koos impulssanduriga olemas, mida vajadusel kasutada ning ka tagavaraks aju. Diagnostika oli täiesti puhas leht, mitte ühtegi viga, isegi universaal lambda kestab juba viies aasta 
Lõpuks siis iva: alati eelda ka kõige lihtsama vea võimalust ja välista see enne, olenemata kõigest. Olgu asi paar päeva tagasi vahetatud või mitte. Sellega säästab hulga raha
Suur suur tänu kõigile kaasamõtlejatele ja abistajatele!!!


Lõpuks siis iva: alati eelda ka kõige lihtsama vea võimalust ja välista see enne, olenemata kõigest. Olgu asi paar päeva tagasi vahetatud või mitte. Sellega säästab hulga raha

Suur suur tänu kõigile kaasamõtlejatele ja abistajatele!!!
Viimati muutis EliteSoldier, 29 Nov 2012, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]