.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünalde väljalülitamine
just vastupidine probleem seal aga loe läbi http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95994" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Eelsüüteküünalde väljalülitamine
.
Viimati muutis Puman, 23 Juun 2017, 14:19, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünalde väljalülitamine
Kui soojalt liiga kaua taga on, siis on ehk viga temp anduris st aju näeb kogu aeg et moto on külm? Pmt kui teed nn külmkäivitust talvel siis hoiabki aju küünlaid vahelduva eduga tükk aega järgi moto töö ajal et veidi diisli põlemise protsessi kergendada. V on viga ehk relees? Mingi põhjus peab siin ju olema sellele anomaaliale ja mingite lülitite jms asjade vahele ehitamine on nn petu variant...sama pmt mis probleemi puhul kus hoitakse liiga vähe küünlaid järgi. Kuigi ma ei tea AAZ motost suht midagi st kas tal ikka on mingi aju mis seda asja reguleerib v siis lihtsalt ahel kuidagi releedega nii et vastavalt temperatuurile hoitakse v ei hoita küünlaid järgi.Puman kirjutas:See teema ammu loetud ja selle pealkiri mind teemat tegema ajendaskiaga kahjuks ei seostu nende uuemate kosmosetehnoloogiliste Volkarite elektroonika kuidagi minu vana ja lihtsa masuudipressi taskulambitasemel elektriga

Viimati muutis copilot, 04 Dets 2012, 13:56, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING