VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas niinekas »

Vaatasin eelsüüteküünalde aega kaabliga ja avastasin et aeg on 0,00 ehk siis nagu aru saan ei soojenda küünlad ültse. Ei leidnud sellist kohta kus saaks aega muuta. Group 12 siis

/niinekas/
Viimati muutis HawkHill, 07 Dets 2012, 15:36, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
minu aeg on siin ümber saanud

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kas aju näeb ikka õiget mootori temperatuuri?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Eelsüüte aja pikkus on flashis sees. Samas palju hommikul külma oli? Aeg sõltub ka jahutusvedeliku temperatuurist.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Eelsüüte aja pikkus on flashis sees. Samas palju hommikul külma oli? Aeg sõltub ka jahutusvedeliku temperatuurist.
Just nii on, isegi kui väljas on -25c aga moto on juba töös olnud ja jahutusvedeliku temp üle 9c v 10c siis küünlaid järgi üldse ei lükatagi. Ilmselt näed niinekas tonti seal kus seda pole st vaevalt et sinu mainale sattunud mingi nn vigase flashiga aju kus eelsüüte küünalde hõõgumise aeg on panemata jäetud ennem kui masin tehasest välja veeres. Aga miks sa seda asja üldse uurid, kui küsida tohib? Kas läheb külmalt kehvasti käima v hoopis on kehv soekäivitus? :roll:
Viimati muutis copilot, 06 Dets 2012, 20:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas niinekas »

copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Eelsüüte aja pikkus on flashis sees. Samas palju hommikul külma oli? Aeg sõltub ka jahutusvedeliku temperatuurist.
Just nii on, isegi kui väljas on -25c aga moto on juba töös olnud ja jahutusvedeliku temp üle 9c v 10c siis küünlaid järgi üldse ei lükatagi. Ilmselt näed niinekas tonti seal kus seda pole st vaevalt et sinu mainale sattunud mingi nn vigase flashiga aju kus eelsüüte küünalde hõõgumise aeg on panemata jäetud ennem kui masin tehasest välja veeres. Aga miks sa seda asja üldse uurid, kui küsida tohib? Kas läheb külmalt kehvasti käima v hoopis on kehv soekäivitus? :roll:
See võib tõesti olla et näen tonti seal kus teda pole! :D :D Küsida võib ikka, vahel lihtsalt toksin googlisse mõne sõna. Nii ma sattusin ühele lehele kus oli kirjeltatud küünalde aja seadistus. Kui aega on ühendan juhtme järgi ja siis uurin mis seal leidub. Ja kuna mina selle juhendi järgi ei leidnud kuidas muuta aega nii ma küsin targematelt. :shock:

Info ise siin---> http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16618.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuidas eelsoojendus aeg on hõõgniidi laiendada.
Kui see on lihtsalt üle nulli, või külmem, mõned tdi on raske alustada.
Looduslik: 2x eelsoojendus on parem kui 1x kuma, kuid veelgi parem on 1x laiendatud eelsoojendus.
Tähelepanu: näited siin lehel on (tavaliselt) jaoks Golf-4.
Iga auto mark ja mudel, sageli mitmeid erinevaid mooduleid , number ja tähendus kanalite mooduleid.
Sa tõesti vaja teada, mida sa teed või saate teha palju hävitustööd.
Üle (väljas) temperatuuril umbes 9 kraadi (48 F) algab TDI ilma eelsoojendus ja see on (tavaliselt) trahvi, allpool seda temperatuuri hõõgküünlad appi. See on muidugi 9 kraadi pluss või miinus paar kraadi ja eelsoojendus aeg mõjutab õhurõhk, seda suurem on rõhk, seda lühem on kütmise aeg. Seetõttu peate enam eelsoojendus aega, kui te (kõrge) mägedes, isegi rohkem kui 9 kraadi.

Järgmised katsed viidi läbi üksnes ALH mootor ( vp = jaoturpump).
Hoiatus.
Loodan järgmise aitab, kui te külmkäivitus probleemid. Aga sa mõistad, et eelsoojendus aja ei ole ainus asi, mis mõjutab külmkäivitust. Kasutage seda muutmist ei võimalda teiste sisuliste küsimuste katmiseks. Kehv pumba ajastus mõjutab ka külmkäivitus ja mida tuleks vaadata enne teed eespool muutmist. Edu!
NB Kas need kohandused külma mootoriga, et muutmise tulemusena näha. Te saate muuta igal ajal, kuid te ei näe tulemusi, kuni mootor on külm. Kummaline, aga sa pead olema uus eelsoojendus aega näinud teises ekraanil kohe pärast olete teinud muutuse. Esmalt on vaja olla süüde välja ja sisse tagasi ja pane mootor moodul, et näha tulemust.
1. keera süüde
2. mine [Vali]
3. siis [01 - Engine]
4. logi sisse kood 12233
5. siis [kohandamine - 10]
6. mine kanal 12
7. Muuda kohanemise hulga "32768 (vaikimisi) mitmeks umbes 32700
8. [Test] & [Save] ja [Sule]
9. Lülitage süüde välja ja siis uuesti
10. mine tagasi [01 - Engine] sisse logida, minna kanalile 12 ja sa peaksid nüüd näha muutust teine ekraan: See väärtus on aeg sekundites, mille hõõgniit süttib.
Olen katsetanud erinevaid temperatuure ja see on see, mida ma leidsin:
Jahutusvedeliku temperatuur oli 7,2 C.
Normaalne eelsoojendus aeg on 1.1 sekundit:

Siis ma muutsin kohandamise väärtusega 32700 (samas jahutusvedeliku temperatuur).
Eelsoojendus aeg on nüüd 2,88 sekundit:

Ja lõpuks on mul kohandamine väärtus muutunud 32650.
Eelsoojendus aeg on nüüd 6,61 sekundit:

Ma arvan, et viimane muutus liiga palju. Sul on ainult paar sekundit, lõõmutamine aega, sest hõõgküünlad kuum väga kiiresti. Võimalik, et olete hõõgküünlad sel viisil tapab. Muidugi iga auto on erinev ja äkki saad samu väärtusi veidi erinev lõõmutamisaeg näha. Sa pead muutma nii, et auto saab sellest kasu. On ilmne, et esimene väärtus 32700 üritada näha, kui auto hakkab samuti. Kui ta ei ole hea algus siis reguleeri väärtus vähehaaval.
Selleks, et oleks võimalik võrrelda pildid on temperatuuril 13,5 C.
Eelsoojendus Kell on 0 (null) sekundit:

Ja kohandamine väärtus 32650 on eelsoojendus aega 2,57 sekundit:

Lõplik.
Mida sa pead tegema, on aru saada, millise temperatuuri autos on raske alustada ja reguleerida eelsoojendus aega sellel temperatuuril. Umbes 3 sekundi anniilimine aega sa vajad (enam), nii et kui teie auto on raske alustada 13,5 ° C (56 F), mis kohanemise maksumus umbes 32650. Kui auto sellel temperatuuril hea algus, kuid see on raske kell 7 ° C (45 F), mis kohanemise maksumus umbes 32700. Jällegi, kõik eespool nimetatud väärtused kehtivad minu auto ja auto võib ka nõuavad veidi erinevaid väärtusi. Ma elan peaaegu merepinna, nii et kui sa elad oluliselt kõrgem väärtused on erinev teile.
Hoiatus.
Loodan eespool aitab kui sul külmkäivitus probleemid. Aga sa mõistad, et eelsoojendus aja ei ole ainus asi, mis mõjutab külmkäivitust. Kasutage seda muutmist ei võimalda teiste sisuliste küsimuste katmiseks. Kehv pumba ajastus mõjutab ka külmkäivitus ja mida tuleks vaadata enne teed eespool muutmist. Edu!
Lahtiütlus.
Olen teinud seda minu enda auto ja see töötas hästi. Sa seda teha oma auto omal riisikol. Kui te puhuda oma hõõgküünlad, et omaenda tarbeks.
Seda lehekülge uuendati viimati 25. novembril 2005.
Allikas

________________________________________
Parandusi / täiendusi Otsi Allikad Hoiduge Disclaimer Copyright © 2002 - 2012 G. Speek VAG-COM kodu


/niinekas/
Viimati muutis niinekas, 06 Dets 2012, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
minu aeg on siin ümber saanud

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Olen katsetanud erinevaid temperatuure ja see on see, mida ma leidsin:
Jahutusvedeliku temperatuur oli 7,2 C.
Normaalne eelsoojendus aeg on 1.1 sekundit:
Ehk siis küsiks millise mootori temperatuuri juures sa seda kanalit vaatasid? ilmselt üle 9c v 10c??? Nagu see tsiteeritud näide mul sellest kehvast google tõlkest, siis näiteks 7,2c juures hoitakse järgi ainult 1.1 sec mis iganes sadistus ka seal tal oli...tehase seadistus ilmselt hoiab selle temperatuuri juures sutsu kauem järgi a la 5 sec vms. Kui juba seal 10c+ siis küünlaid pmt ei lükatagi järgi ja sp sa seal ka nägid ümmargust numbrit null. Lihtne ja loogiline. Kui masin on ka -20 v -25 juures pmt paugupill ja sama ka soekäivitusel, siis pole mõtet üle mõelda ja kui ka oleks jamad külmkäivitusel siis ilmselt oleks jama ka kuskil mujal(a la küünlad ise kutu, küünalde juhtmete viga jne jne) kui selles tehase poolt aju flashis paika pandud küünalde hõõgumise ajas
Viimati muutis copilot, 06 Dets 2012, 22:13, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ehk siis kui tahad huvi pärast vaadata, siis vaata seda näiteks hommikul kui mootor seisnud miinuste käes üle öö ning sa pole mootorit veel käima pannud st mootor pole saanud üles soojeneda kuidagi. :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas niinekas »

copilot kirjutas:Ehk siis kui tahad huvi pärast vaadata, siis vaata seda näiteks hommikul kui mootor seisnud miinuste käes üle öö ning sa pole mootorit veel käima pannud st mootor pole saanud üles soojeneda kuidagi. :wink:
Ja nii see on. Hommikul vaatasin auto seisis öö külmas garaaazis ja on ilusti 1,61s küünalad taga. Eile jah kütsin garaaazi ja auto oli siis soojas. Tänud vastuste eest!
Pilt

Küsiks veel seda: Glow statust mis need nr. seal tähendavad 01010000 ? kas seda et aind 2 küünalt töötavad eh siis esimesed 0101 ja viimased 0000 ei tööta? :wink: Anteeksi kui väga rumal küsimus. :mrgreen: :mrgreen:

/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Need on erinevatye olekute näitajad: temp lugemine preglow post glow jne...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: VW Touran`il eelsüüteküünalde aja pikendamine.

Lugemata postitus Postitas copilot »

00000000 = Waiting for Coolant Temperature
00000001 = Waiting for ECO Start Request
00010000 = Pre-Glow
01010000 = No Pre-Glow
10110000 = Post-Glow
11000000 = No Post-Glow
11110000 = Interim Glow
00110000 = Readiness Glowing
01110000 = Glow Start
10110001 = Waiting for Post-Glow
11010000 = No Post-Glow
11110001 = Waiting for Interim Glow
11111111 = Glowing OFF

Ehk siis hetke staatus on et eelsüüte küünlad on jah nn väljas...ilmselt hetkel kui sa süüte sisse lülitasid olid küünlad korraks sees ja ka see nr teine, aga selleks ajaks kui said antud blocki alla oli juba see samune kirjas olev eelhõõgumise aeg läbi ja küünlad välja lülitatud. Ehk said targemaks ;)
Viimati muutis copilot, 07 Dets 2012, 11:38, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”