Makk ei lülitu välja

Kõik auto audio, video/multimeediaga seoses.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

Tere, nimelt probleem selline, et kui võti eest ära võtta jääb makk käima, nagu polekski midagi, juhtmed on kõik õieti pandud (kollane,punane) Punaselt peaks siis vool ära kaduma, aga ei kao, sai proovitud igatpidi ja 12V jääb peale koguaeg mõlemale. Oskab keegi öelda milles probleem võib olla? Diagnostika veakoode ka ei näidanud.

Masinaks Passat 1.9TDI automaat 2002
Viimati muutis argo, 07 Dets 2012, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas rako »

Ma eeldan, et sul on siis aftermarketi makk mille sa ise installisid?
Süüdelukust tulev juhe mis on + kas selle oled üle vaadanud kas sealt kaob vool ära?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas raiku »

kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
viljandi mölamies

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

raiku kirjutas:kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
Jah juhe on kontrollitud, vool jääb peale, süüteluku põhi? Ise parandatav või mingit uut juppi vaja?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Nokia555 kirjutas:
raiku kirjutas:kui juhtmed õigesti ja lukust tulev vool ei katke, siis tegu peetis süüteluku põhjaga, kus lülitit tagasi ei lasta.
Jah juhe on kontrollitud, vool jääb peale, süüteluku põhi? Ise parandatav või mingit uut juppi vaja?
Vaja uus süüteluku põhi osta.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas raiku »

aga samas milleks nussitada? kasuta makil olevat ON/OFF nuppu ?
aga samas kui käed on otsas ja mitte saepurust tehtud siis süüteluku põhja vahetamine on kukepea. õpetused olid isegi siin kusagil foorumi sügavustes peidus ja kindlasti aitab ka guugel ja juutuub.
viljandi mölamies

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

raiku kirjutas:aga samas milleks nussitada? kasuta makil olevat ON/OFF nuppu ?
aga samas kui käed on otsas ja mitte saepurust tehtud siis süüteluku põhja vahetamine on kukepea. õpetused olid isegi siin kusagil foorumi sügavustes peidus ja kindlasti aitab ka guugel ja juutuub.
Probleem on selles, et see makk, mida ma kasutan, jääb nn standby-sse mis tarbib koledasti voolu 85ah aku imeb kotti 3 päevaga, kui on tehtud täislaadimine ja testitud aku peal.

http://www.pioneer.eu/eur/products/25/1 ... /page.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nüüd oleks vaja see asi lihtsalt fixida siis.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas rako »

No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
Jep asi kindlasti makis, ma olen nüüd mitu päeva või isegi nädal, võtnud seda punast juhet ära makilt järelt igakord, see mis peakski siis offi minema ja auto läheb koguaeg käima, aga kui oli järel, siis metsas, mõõtsime, siis näitas minu teada 0.5A tarbimist 0.3-0.5A vms.

golf2gt
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Nov 2012, 00:04
Asukoht:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas golf2gt »

rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
aga pole ju stand-by modes kui mõlemal juhtmel on toide peal. stand-by on siis kui vaid mälutoide on.
mingil golfil kunagi oli nii et süütelukupõhjal polnud häda miskit, vaid lukul endal oli viga, ei tulnud üles kui võti välja võtta

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

golf2gt kirjutas:
rako kirjutas:No siis pole makiga kõik korras, et nii tarbib. Hetkel euroopa liidu normide järgi peavad elektroonika seadmed tarbima stand-by modes 0 watti. Ja mitte ükski korras makk ( mis ka ei vasta normidele ) ei tarbi stand-by olekus niipalju, et aku tühjaks teeks.
Kuidas sa kindel saad olla, et asi on makis? Mul kunagi tegi seda nalja hoopis generaator.
aga pole ju stand-by modes kui mõlemal juhtmel on toide peal. stand-by on siis kui vaid mälutoide on.
mingil golfil kunagi oli nii et süütelukupõhjal polnud häda miskit, vaid lukul endal oli viga, ei tulnud üles kui võti välja võtta
Standby all mõtlesin, et lülitan maki ise "OFF"-i ja panen ekraani kinni, aga ta jääb tarbima ka siis.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui sa ta täiesti kinni paned, siis ta ei tohiks sul enam midagi tarbida.
Või kui on isegi väike tarbimine mälu poolelt, siis 0. midagi amprit ei ime akut kuidagi ööga tühjaks. Siis pigem ikkagi suurem tarbimine, kui teie mõõdetud. Kui muidu ei saa, siis võta lihtsalt tester, indikaator vms. ja vaata süüte välja keeramisel toite juhtmele peale tulevat voolu, kas katkeb või mitte.
Kõige lihtsam oleks sul siis ise sinna mingi lüliti vahele panna, voolu juhtmele, kuid mälu jääb sul ikkagi seda 0, midagi tarbima, kui sa selle ka ära katkestad, siis saad igal käivitusel uuesti setinguid muuta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

woody kirjutas:Kui sa ta täiesti kinni paned, siis ta ei tohiks sul enam midagi tarbida.
Või kui on isegi väike tarbimine mälu poolelt, siis 0. midagi amprit ei ime akut kuidagi ööga tühjaks. Siis pigem ikkagi suurem tarbimine, kui teie mõõdetud. Kui muidu ei saa, siis võta lihtsalt tester, indikaator vms. ja vaata süüte välja keeramisel toite juhtmele peale tulevat voolu, kas katkeb või mitte.
Kõige lihtsam oleks sul siis ise sinna mingi lüliti vahele panna, voolu juhtmele, kuid mälu jääb sul ikkagi seda 0, midagi tarbima, kui sa selle ka ära katkestad, siis saad igal käivitusel uuesti setinguid muuta.
Ma juba ennem kirjutasin, et me vaatasime ja vool ei katke ära, kui võtta võti välja, see makk tarbib päris kõvasti, kui isegi OFF-i panna nupust, ei ole tal midagi 0, kui oleks 0, siis poleks aku tühi, nüüd on juba pea nädal aega ööseks offi pandud makk ja juhe järelt ära, koguaeg läheb auto käima, enne seda oli vaja pea iga hommik laadida. Aga jep lüliti on juba vahel, kuniks saab asjad vahetatud.
Viimati muutis Nokia555, 06 Dets 2012, 23:13, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas rako »

Viska selle makiga lutsu ja võta uus makk. See on sul pekkis. Mitte ükski makk ei tarbi nii voolu kui ta korras on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

rako kirjutas:Viska selle makiga lutsu ja võta uus makk. See on sul pekkis. Mitte ükski makk ei tarbi nii voolu kui ta korras on.
Garantii on õnneks olemas :)

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Kas paigaldasid maki ise autosse ja kas ta on selles autos üldse kunagi normaalselt toiminud? Kuidas on antenn ühendatud? Seal maki passis on muide mitmeid hoiatusi kirjas, nii paigalduse kui kasutuse kohapealt, mis võivad aku tühjaks tõmmata.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

HawkHill kirjutas:Kas paigaldasid maki ise autosse ja kas ta on selles autos üldse kunagi normaalselt toiminud? Kuidas on antenn ühendatud? Seal maki passis on muide mitmeid hoiatusi kirjas, nii paigalduse kui kasutuse kohapealt, mis võivad aku tühjaks tõmmata.

Ei ikka elektroonik vaatas üle, ma tahtsin nii, et töötaks ilme võtmeta (ei teadnud, et imeb tühjaks) natuke aega hiljem hakkas jama, viskasime siis ümber ja oh imet, ei lülitagi enam välja ennast. Algselt arvasime, et aku imeb 1000rms-i tühjaks (kondekas pani segast) sai uus võetud ja ikka jama, siis nüüd tuleb välja, et makk ikka n****b, ma panin nüüd lüliti maki vahele ja teine nädal läheb auto ideaalselt tööle, makk ikka imeb kuidagi palju, ei tea miks.
Viimati muutis argo, 07 Dets 2012, 22:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Teatavasti süütevõtme eemaldamisel peab kaduma ühest toitejuhtmest vool. Kui seda ei juhtu, siis ei saagi makk ju välja lülituda. Ja kui mõlemal juhtmel on toide peal, siis ongi ilmselt standby reziim, isegi kui nupust välja lülitada, ning ka ootereziimile vastav voolutarbimine. Kui see elektroonik Sul seal midagi vähegi jagab, siis võtku makk välja , eemaldagu ka antenni ühendus ja andku toide peale ainult pideva plussi otsale ja massile, ning mõõtku siis ampermeetriga voolutarvet. Midagi on selles varasemas kirjelduses jama või ebatäpne.
Viimati muutis HawkHill, 07 Dets 2012, 23:17, muudetud 2 korda kokku.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

HawkHill kirjutas:Teatavasti süütevõtme eemaldamisel peab kaduma ühest toitejuhtmest vool. Kui seda ei juhtu, siis ei saagi makk ju välja lülituda. Ja kui mõlemal juhtmel on toide peal, siis ongi ilmselt standby reziim, isegi kui nupust välja lülitada, ning ka ootereziimile vastav voolutarbimine. Kui see elektroonik Sul seal midagi vähegi jagab, siis võtku makk välja , eemaldagu ka antenni ühendus ja andku toide peale ainult pideva plussi otsale ja massile, ning mõõtku siis ampermeetriga voolutarvet. Midagi on selles varasemas kirjelduses jama või ebatäpne.
No täpselt nii ongi, et vool jääb peale, pole midaig enam väga arutada, makk tarbib standby-s ja kogulugu, makil endal ka kirjas, et tarbib.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Sellel kas vool jääb toitejuhtmele peale või mitte, pole makiga vähimatki pistmist ja see ei näita maki kohta midagi. Vool peab ühes juhtmes võtme eemaldamisel katkema ka siis, kui makki üldse polegi.
Sinu jutu järgi (4 postitus) on pidevalt toide mõlemal juhtmel peal, olenemata võtme sees või väljas olekust.
Kuidas sa kujutad ette, et makk saab välja lülituda, kui toide ei katke, mis peaks maki viima väljalülitatud seisu?
Aga ok las ta olla siis.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

HawkHill kirjutas:Sellel kas vool jääb toitejuhtmele peale või mitte, pole makiga vähimatki pistmist ja see ei näita maki kohta midagi. Vool peab ühes juhtmes võtme eemaldamisel katkema ka siis, kui makki üldse polegi.
Sinu jutu järgi (4 postitus) on pidevalt toide mõlemal juhtmel peal, olenemata võtme sees või väljas olekust.
Kuidas sa kujutad ette, et makk saab välja lülituda, kui toide ei katke, mis peaks maki viima väljalülitatud seisu?
Aga ok las ta olla siis.
Ma ju rääkisingi, et vool jääb 2ele peale ja küsimus oli, et miks jääb kahele juhtmele vool peale, sellele sai juba ammu vastus, millest enam arusaada on? .D

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui sul vool peale jääb kahele otsale, siis on ikkagi lisakoormus sul endal auto elektris, ükski makk ei ole veel standby´s akut tühjaks imenud. Ka siis ei õnnestunud, kui auto 2 nädalat ühel kohal oli. Selle makiga võid ka siis juba arstile minna, kui see ise ka enam ei toimeta, nii nagu peab.
Ahjaa, standby´s on tarbimine ikkagi 0, midagi amprit! Sai kohe profilaktika mõttes endal ära mõõta.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas rako »

Just woody, seda ma ka üritasin väita.
Siin on probleeme suisa 2.
1 - et süüteluku põhi vms ära
2 - makk tarbib mida ei tohiks siiski teha

Ja ütle palun selle maki mark, nagu sa enne väitsid, et peabki tarbima ma ei usu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3327
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

rako kirjutas:Just woody, seda ma ka üritasin väita.
Siin on probleeme suisa 2.
1 - et süüteluku põhi vms ära
2 - makk tarbib mida ei tohiks siiski teha

Ja ütle palun selle maki mark, nagu sa enne väitsid, et peabki tarbima ma ei usu.

rako maki mudel on Pioneer AVH-2400BT. Mõtle, kuidas ma seda tean. :-)
Ja lisan juurde, et tegu on sellise taseme makiga, mis on tegelikult miniarvuti.
Igasugune vooluga mängimine ja mitte juhendi järgi paigaldus võib sellel viia täiesti ennustamatute anomaaliateni.
Rääkimata veel sellest, et autos olevad toitejuhtmed ei toimi nii kui peaks (manualis isegi hoiatus kirjas, et will drain the battery), või et näiteks sini-valge juhe on ühendatud mitte juhendi järgi.

HT27
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
Auto: Üks teine Vag
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HT27 »

Üldine reegel on selline,et kõik multimeedia raadiod ühendatakse läbi süüteluku,olenevalt mudelist tarbivad nad ka kinnises olekus rohkemal või vähemal määral voolu.

Suletud

Mine “Audio ja video”