Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Tervist.
Sai omandatud 92. aasta G3, 1.8 ning 66 KW mootoriga. Esimese nädalaga on tekkinud paar probleemi, mille kohta tahaksin küsida. Ise suhteliselt väga autovõhik.
1. Külmaga käivitumine ja külma mootoriga sõitmine - Praeguse külmaga läheb käima küll ning sõidab ka, kuid käima läheb üldiselt teise katsega, st, et võtit keerates esimese korraga mootor korralikult ei käivitu (korra nagu hakkab minema, aga pärast sekundit või kahte ei taha siiski). Uuesti võtit keerates läheb aga tööle.
Külma mootoriga sõites autol erilist jõudu ei ole ning auto kergelt tõrgub. Pärast umbes viite kilomeetrit, kui mootor soojem juba on, töötab mootor laitmatult.
2. Kütusekulu - Linnas umbes 20 sajale, maanteel 7 ja pool. Et lühikeste otsega ning külma mootoriga rohkem läheb, on arusaadav. Aga praegu läheb minu arvates liiga palju? Ei ole just eriti raske jalaga ka. Jällegi, kui 10 km tühjas linnas sõita, siis lõpuks langeb kompuutri järgi kulu umbes 15-ne peale, aga lühematel otstel läheb julgelt 20 ära.
Mida peaksin esimese asjana ette võtma? Vabandan võhiklikkuse pärast.
Sai omandatud 92. aasta G3, 1.8 ning 66 KW mootoriga. Esimese nädalaga on tekkinud paar probleemi, mille kohta tahaksin küsida. Ise suhteliselt väga autovõhik.
1. Külmaga käivitumine ja külma mootoriga sõitmine - Praeguse külmaga läheb käima küll ning sõidab ka, kuid käima läheb üldiselt teise katsega, st, et võtit keerates esimese korraga mootor korralikult ei käivitu (korra nagu hakkab minema, aga pärast sekundit või kahte ei taha siiski). Uuesti võtit keerates läheb aga tööle.
Külma mootoriga sõites autol erilist jõudu ei ole ning auto kergelt tõrgub. Pärast umbes viite kilomeetrit, kui mootor soojem juba on, töötab mootor laitmatult.
2. Kütusekulu - Linnas umbes 20 sajale, maanteel 7 ja pool. Et lühikeste otsega ning külma mootoriga rohkem läheb, on arusaadav. Aga praegu läheb minu arvates liiga palju? Ei ole just eriti raske jalaga ka. Jällegi, kui 10 km tühjas linnas sõita, siis lõpuks langeb kompuutri järgi kulu umbes 15-ne peale, aga lühematel otstel läheb julgelt 20 ära.
Mida peaksin esimese asjana ette võtma? Vabandan võhiklikkuse pärast.
Viimati muutis HawkHill, 17 Dets 2012, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Põhjus: Lisatud kategooria
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Kui käima paned siis enne sóitma hakkamist lase mingi 5 minutit kindlasti käia kohapeal, saad kütte kulu madalamaks, enda autol ka selliste 1-2km otsadega 14-15 sajale, nüüd külmaga lasen 6-7 minutit käia enne sóitma hakkamist ja saab 10 sajale hakkama 1-2 km otsadega, pikemalt linnas ringi sóites 8 sajale, jalg ka väheke raske.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Minu omal oli hommikune kohene mittekäivitumine tingitud otsa saanud temp. andurist, kus ajul anti vale info temp.-i kohta. Aga kui käima läheb, kas pöörded on natuke kõrgemad nagu peaks külma mootoriga olema? Ja kui ajul vale inf mootori temp-i kohta, pole ime ka 20L 100-le.
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Okei, kas kutu temp. anduriga 20L sajale pole mingi probleem? Sest kompuutrist välitempi ei näita ja ma eeldan, et temp andur seega läbi.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Välistemperatuuri ja mootori temperatuuri jaoks on erinevad andurid.kahvel33 kirjutas:Sest kompuutrist välitempi ei näita ja ma eeldan, et temp andur seega läbi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7979
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
Kas see 20/sajale on ikka reaalne kulu või ainult kompuutri näit? Kompuuter käivitub näidust 99,9/sajale ja hakkab sealtmaalt langema, ega see näit külma otsaga eriti alla ei jõuagi kukkuda. Reaalsusele vastavaid numbreid hakkab kompuuter näitama ikka töösooja mootori korral, külmast peast ongi see näit paras ulme. Võid ka sõidu ajal kompu näidu ära nullida, saad kiiremini reaalse näidu kätte. Kui tehn. ülevaatuselt gaasidega ilusti läbi saad, ei tohiks autol midagi viga olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Probleem G3 1.8 66 kw mootoriga
GTI kirjutas:Kas see 20/sajale on ikka reaalne kulu või ainult kompuutri näit? Kompuuter käivitub näidust 99,9/sajale ja hakkab sealtmaalt langema, ega see näit külma otsaga eriti alla ei jõuagi kukkuda. Reaalsusele vastavaid numbreid hakkab kompuuter näitama ikka töösooja mootori korral, külmast peast ongi see näit paras ulme. Võid ka sõidu ajal kompu näidu ära nullida, saad kiiremini reaalse näidu kätte. Kui tehn. ülevaatuselt gaasidega ilusti läbi saad, ei tohiks autol midagi viga olla.
Eks ta tegelikkuses pikema aja jooksul ikkagi langeb ka alla 20L/sajale, aga mitte liiga palju. Ning TÜV-st gaaside pärast läbi ei saaks.