Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kas on mingeid soovitusi, kuidas võiks sellise asja lahendada?
Proovisin metallist joonlauaga, kuid asjatundmatul tegijal nagu ma seda olen, on asi mõttetu -ei tea kus mida ja kuidas. Sai ka traadiga proovitud, et L kujuliseks painutatuna miskit seal ukse sees teha saaks.... aga asjata vaev.. ei mõistnud.. Seega abi, palun..
Auto on Tartus.
Proovisin metallist joonlauaga, kuid asjatundmatul tegijal nagu ma seda olen, on asi mõttetu -ei tea kus mida ja kuidas. Sai ka traadiga proovitud, et L kujuliseks painutatuna miskit seal ukse sees teha saaks.... aga asjata vaev.. ei mõistnud.. Seega abi, palun..
Auto on Tartus.
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 20:55, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri, teema poolitatud
Põhjus: Pealkiri, teema poolitatud
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Selle sama kõvera traadiga proovi pigem salongist uks lahti teha, kui sul akut ei ole pealgi, siis saad lihtsalt lingist tõmmates lahti seest.
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5675
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kui lukk safes (puldist lukku pandud), ei aita ükski konks, ei seest, ega väljast.woody kirjutas:Selle sama kõvera traadiga proovi pigem salongist uks lahti teha, kui sul akut ei ole pealgi, siis saad lihtsalt lingist tõmmates lahti seest.
Õngitse ära ukseklaasi alumine liist (pead selle kuidagi klaasi tihendist eraldama, need tehasest tegelt ühes tükis).
Nüüd on klaasi tagumise serva alt mingi nurga alt näha salongi poolse lukustusnupu varras, traadist konks taha ja ülesse. Kui aga nupp alla tagasi läheb, siis on lukk ikkagi safe modes ja siis ei aita ka sisemistest linkidest rebimine ega ka soovitatud nupu (puudub käed terved paketil) muljumine.
Kunagi olen uste painutamise teel isegi süütelukust võtme välja õngitsenud, kuid see lõppes lõpuks ikkagi värvitöödega ukseraamil ja ukse avas.
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 22:00, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kas kusagilt on leida ukse sisemuse jooniseid?
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Jussike, tean seda, kuid tal kongreetselt teema pealkirjas, vähemalt kasutajal failure mures, et Bora, millel pole akut ka peal? Kas ma olen siis ainuke, kes seda näeb?jussike kirjutas:Kui lukk safes (puldist lukku pandud), ei aita ükski konks, ei seest, ega väljast.woody kirjutas:Selle sama kõvera traadiga proovi pigem salongist uks lahti teha, kui sul akut ei ole pealgi, siis saad lihtsalt lingist tõmmates lahti seest.
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5675
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 581 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Mis see tühi aku või akuta olek siia puutub, ega see safe modet ära ei kaota, kui puldist eelnevalt lukku pandud.
Nüüd võiks kodanik vähe ise kah meile abi anda ja jutustada, kuidas ta ilma akuta uksed lukku pani.
Kui on ilma vooluta manuaalset lukku pandud, siis kuidas, teadupärast juhiust ei saa nii lukku panna, et nupp alla ja kinni, saab ainult kõrvalistuja ukse kaudu.
Kui on manuaalselt lukku pandud, siis võiks lugeda paar posti tagasi, kus kirjeldasin luku muukimist, kui ei ole Safe modet.
Natuke naljakas on samasse teemasse mitu korda ühte ja sama kirjutada.
Kui inime ei suuda lugeda, ei suuda ka mina läbi neti lukke avada.
Nüüd võiks kodanik vähe ise kah meile abi anda ja jutustada, kuidas ta ilma akuta uksed lukku pani.
Kui on ilma vooluta manuaalset lukku pandud, siis kuidas, teadupärast juhiust ei saa nii lukku panna, et nupp alla ja kinni, saab ainult kõrvalistuja ukse kaudu.
Kui on manuaalselt lukku pandud, siis võiks lugeda paar posti tagasi, kus kirjeldasin luku muukimist, kui ei ole Safe modet.
Natuke naljakas on samasse teemasse mitu korda ühte ja sama kirjutada.
Kui inime ei suuda lugeda, ei suuda ka mina läbi neti lukke avada.
Viimati muutis HawkHill, 02 Jaan 2013, 21:00, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Muide turvafirma Falck autouste avamise õpetus soovitab ukse ülaserva lahtipainutamiseks kasutada spetsiaalselt kummikotti, mis täis pumbatakse.
Arvan, et hädapärast saaks ka mõnda näiteks korvpalli palli ukseraami vahele toppides ja pumbates sellise surve tekitada, et uksele värvi kahjustamatta ülemisse serva tegutsemiseks piisav vahe tekitada.
Arvan, et hädapärast saaks ka mõnda näiteks korvpalli palli ukseraami vahele toppides ja pumbates sellise surve tekitada, et uksele värvi kahjustamatta ülemisse serva tegutsemiseks piisav vahe tekitada.
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kas altpoolt kapotiall ei näe mingit (genekas, starter) juhet, kuhu siis veitsa voolu surada ja nagu muiste uksed puldist avada?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Ei tea kas see nipp Bora-ga ei läheks läbi? http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ti+avamine" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kiire ülevaade asjadest, mida soovitati ja mis siis lõpuks sai:
Soovitused:
1) "Soovitati just külgpaneelil olev suunatuli maha kangutada ja sinna juhtmetesse voolu lasta.. olla tehtud sedasi"
2) "Toyotasse pääsesin kunagi sedasi, et sai lähenetud mootori alt ja sikutatud kapotitrossi."
3) "Traat ja/või vastav vahend...olen ise tegelikult,proovinud..."
4) "Parim lahendus..LUKUABI...mõni hetk ja kõik on valla..."
5) "seda küsimust tuleks esitada meie klientidele töö juures" (töökoht on mul aadressil Tartu, Turu 56)
6) "Suur haamer aitab alati." -seda ma ei arvestanud võimaliku variandina, kuna ei ole tahtmist lõhkuda miskit)
Tegevused, mis sai läbi viidud:
a) Kangutatud metallist joonlauaga (ilma igasuguste modifikatsioonideta joonlaud) ja jäiga traadiga aknavahelt ust, lootes, et miskit kobapeale juhtub. EI juhtunud
b) Juhipoolne külgmine suunatuli välja võetud ning akuga ühendatud. Selle külje suunatuled läksid põlema, kuid puldist signa maha ei tulnud.
c) Pika kruvikaga kapotti üritatud (pool) lahti saada -ka ei õnnestunud. Nüüd olid kõik isetegevuslikud mõtted otsas, kutsusime Lukuprofi -tema tegi
d) Survestatud õhkpadja ajas ukseääre vahele ja väikese sõrme jämeduse 5cm pikkuselt L-kujuliseks painutatud 'traadiga' üritas ust lingist avada. Nupp tuli küll üles, kuid kuna oli nn safe mode's siis lahti ei lukustanud.
e) Avas sama konksuga kapoti. Saime aku peale ja asi toimis jälle. Kuluks sedapuhku 35 raha.
Kuidas see kõik õnnestus sedasi? Plaan oli mõned kuud seisnud bemmi käima saada, millel aku koolenud (ei pea voolu sees). Sõber arvas heaks minu akut selleks kasutada. Arvas, et kuna selle bemmiga tuleks ringi sõita pisut, siis pani minu auto puldist lukku, kuna kedagi seda valvama ei jääks. Võttis siis aku maha ja lõi kapoti ka kinni.TEHTUD
siinkohal küsimus.. kas akus peaks hape (vedelik) sees loksuma.. või mitte -peaks olema 'kurguni täis'?
Soovitused:
1) "Soovitati just külgpaneelil olev suunatuli maha kangutada ja sinna juhtmetesse voolu lasta.. olla tehtud sedasi"
2) "Toyotasse pääsesin kunagi sedasi, et sai lähenetud mootori alt ja sikutatud kapotitrossi."
3) "Traat ja/või vastav vahend...olen ise tegelikult,proovinud..."
4) "Parim lahendus..LUKUABI...mõni hetk ja kõik on valla..."
5) "seda küsimust tuleks esitada meie klientidele töö juures" (töökoht on mul aadressil Tartu, Turu 56)
6) "Suur haamer aitab alati." -seda ma ei arvestanud võimaliku variandina, kuna ei ole tahtmist lõhkuda miskit)
Tegevused, mis sai läbi viidud:
a) Kangutatud metallist joonlauaga (ilma igasuguste modifikatsioonideta joonlaud) ja jäiga traadiga aknavahelt ust, lootes, et miskit kobapeale juhtub. EI juhtunud
b) Juhipoolne külgmine suunatuli välja võetud ning akuga ühendatud. Selle külje suunatuled läksid põlema, kuid puldist signa maha ei tulnud.
c) Pika kruvikaga kapotti üritatud (pool) lahti saada -ka ei õnnestunud. Nüüd olid kõik isetegevuslikud mõtted otsas, kutsusime Lukuprofi -tema tegi
d) Survestatud õhkpadja ajas ukseääre vahele ja väikese sõrme jämeduse 5cm pikkuselt L-kujuliseks painutatud 'traadiga' üritas ust lingist avada. Nupp tuli küll üles, kuid kuna oli nn safe mode's siis lahti ei lukustanud.
e) Avas sama konksuga kapoti. Saime aku peale ja asi toimis jälle. Kuluks sedapuhku 35 raha.
Kuidas see kõik õnnestus sedasi? Plaan oli mõned kuud seisnud bemmi käima saada, millel aku koolenud (ei pea voolu sees). Sõber arvas heaks minu akut selleks kasutada. Arvas, et kuna selle bemmiga tuleks ringi sõita pisut, siis pani minu auto puldist lukku, kuna kedagi seda valvama ei jääks. Võttis siis aku maha ja lõi kapoti ka kinni.TEHTUD

siinkohal küsimus.. kas akus peaks hape (vedelik) sees loksuma.. või mitte -peaks olema 'kurguni täis'?
Viimati muutis Failure, 03 Jaan 2013, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Osadel akudel on peal ka max ja min aga akud ikka kurguni täis ei pea olema.Failure kirjutas:siinkohal küsimus.. kas akus peaks hape (vedelik) sees loksuma.. või mitte -peaks olema 'kurguni täis'?
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
ja lisatakse destileeritud vett, mis vaheoeal on ära aurustunud. hapet pannakse kui on olnud leke (aku läinud ümber näiteks). kui on korkidega aku, siis on ka max-min märgitud. kas näiteks külje peale või on pütis taseme märgis.J.Aru kirjutas:Osadel akudel on peal ka max ja min aga akud ikka kurguni täis ei pea olema.Failure kirjutas:siinkohal küsimus.. kas akus peaks hape (vedelik) sees loksuma.. või mitte -peaks olema 'kurguni täis'?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kus sa seda lugenud oled, et võib lisada hapet/elektrolüüti???Tahad et keegi laseb endal silmad peast vms? Ainult ja Ainult destilleeritud vesi. Seda ütleb ka mul hetkel laual olev käivitusakude kasutusjuhend, mille sain kaasa uue akuga. Jah, pannakse juhul kui osa välja voolanud, kuid see tähedab ka vastavalt tihenduse mõõtmist jne...kui mingi suvaline, kel pole keemia tunnis käimisest miskit kahe kõrva vahele jäänud, hakkab puhast akus kasutatavt hapet lisama akusse, võib kogu see krempel tal vastu silmi lõpetada..lisaks sellele võib vales vahekorras ja koguses happe-vee segu lisamine muuta kontsentratsiooni liiga tugevaks v lahjaks ning põhjustada samuti hiljem probleeme. Lisaks sellele ei pruugi nn tühjaks jooksnud akut mingi happe lisamise teel samasse seisu äratada, nagu ta oli uuena sest osa seal olevast happest on juba sulfateerunud. Ja ilmselt on enamustel meie masinatel peal nn hooldusvabad akud mis on kõige õigem emexi kaubaks jätta ning peale panna uus aku, kontrollida aega ajalt laadimist ning pidevate lühikeste otse puhul ka laetust ning vajadusel aku laadijaga laadida, mis peaks tagama aku maksimaalse eluea. Kui midagi lisama hakata, siis peaks tegema seda keegi kes oskab, mitte et mingi suvaline vaanja hakkab tegema made in kuuri taga varianti...näiteks kasvõi aku kurguni täis valamine on üks esimesi vigu ning näitab täeliku teadmatust selle teema kohta.ounou kirjutas:ja lisatakse destileeritud vett, mis vaheoeal on ära aurustunud. hapet pannakse kui on olnud leke (aku läinud ümber näiteks). kui on korkidega aku, siis on ka max-min märgitud. kas näiteks külje peale või on pütis taseme märgis.J.Aru kirjutas:Osadel akudel on peal ka max ja min aga akud ikka kurguni täis ei pea olema.Failure kirjutas:siinkohal küsimus.. kas akus peaks hape (vedelik) sees loksuma.. või mitte -peaks olema 'kurguni täis'?
Viimati muutis copilot, 03 Jaan 2013, 17:51, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Suunatulele voolu andmine küll midagi ei muuda, parimal juhul pargile, aga see vist eeldaks ka näiteks mingeid automaattule lanedusi, et äkki kuidagi vool saaks "tagasi voolata". Siis vähemalt hea kui lukuabi sul aitas lahti meelitada. Tean et Tallinna mingis lukuabis vähemalt ühel G4-jal väänati küll juhiukse lukk puruks. Seal oli vahe selles, et auto käis ja võtmed olid ees. Eelnevalt uuriti minult küljeklaasi saadavust. Arvatavasti oleks see ikkagi odavam ja lihtsam olnud lõpuks, sest uut lukku oli ikka pärast vaja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Kusjuures mul ainult kõrvalistujapoolsel uksel lukk. Selles käib ka lukk niisama ringi- ei keera lahti. Mis viga ja mis selle parandamine/asendamine maksta võiks?dellu kirjutas:Suunatulele voolu andmine küll midagi ei muuda, parimal juhul pargile, aga see vist eeldaks ka näiteks mingeid automaattule lanedusi, et äkki kuidagi vool saaks "tagasi voolata". Siis vähemalt hea kui lukuabi sul aitas lahti meelitada. Tean et Tallinna mingis lukuabis vähemalt ühel G4-jal väänati küll juhiukse lukk puruks. Seal oli vahe selles, et auto käis ja võtmed olid ees. Eelnevalt uuriti minult küljeklaasi saadavust. Arvatavasti oleks see ikkagi odavam ja lihtsam olnud lõpuks, sest uut lukku oli ikka pärast vaja.
Viimati muutis Failure, 09 Jaan 2013, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
150 oli ehk eritellimus südamikule.
Aga osasid lukusid annab ka remontida, millel ainult see keel katki on, mis lülitit keerab.
Aga osasid lukusid annab ka remontida, millel ainult see keel katki on, mis lülitit keerab.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
- Auto: Golf III VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Emal oli sama jama, et aku oli tühi uksi lahti ei saanud. Isa tõstis auto tungrauaga üless ja andis geneka peale voolu teise aku pealt ja sai uksed lahti nii. Tegu oli škodaga aga äkki aitab nii 

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Boral uksed lukus, kapott kinni ja akut pole.
Ma ei oleks kindel et see eelkirjeldatud loo puhul hea on. Kui aku on maha võetud võivad klemmid olla vabalt vastu kere olla või omavahel koos. Tühja aku puhuk võib jah aidata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335