Maanteel sõites tõuseb temp 80ni. Kui arvestada, et 100km/h tuul radikasse puhub ja vent täiskiirusel pöörleb, ega siis vist ei läheks ka 87C termostaadiga temp 90ni?
Igatahes, küsiks nõu, et kas tasuks esimesena üle vaadata, see jahutusvedeliku temp andur ja ära vahetada, siiski üle 2x soodsam kui termostaati minna vahetama

Või võib seal veel mingeid "vigu" olla, miks vent nii käitub?
Samuti huvitaks, kus on ventilaatori kaitse, kaitsme nr 23, mille peal on kondi ja vendi märk, selle ma eemaldasin, aga vent küll vaikseks ei jäänud.
Tekkis ka mõte, et mingi asi on õhtale läinud ja vent on kuidagi sunniga otse tööle pandud. Samas autol on täielik hooldusajalugu ja muidu hästi hoitud, imelik kui selline lahendus oleks nüüd ühele ventilaatorile tehtud.
Samas oskab ehk mõni targem öelda, kas BMW OBD2 kaabel, kui arvutisse installida VAG diagnostika programm, töötab VAG masinatel?
Tänud asjalike vastuste eest!