Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Mure siis selles et mootor hakkas mingi hetk lambist lonkama. Puhastasin küünlad mis on 6 kuud vanad ja vahetasin jagajakaane ning rootori. Asi paranes aga viga ära ei kadunud. Täna siis käima pannes toimis normaalselt ja siis mingi hetk hakkas sõitas kõvasti kinni pooma. Gaasipetaaliga mängides hakkas jälle toimima aga mitte kauaks. Kohati lihtsalt poos mootori kinni nagu küte või säde kaoks ära.
Olgu öeldud et vahetatud on bensiinifilter, küünlad, rootor, jagajakaas (bosch) ja küünlajuhtmed.

Kust võiksin veel viga otsida.
Viimati muutis HawkHill, 11 Jaan 2013, 14:54, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Kokkutulekutel näeme raisk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7979
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Võimalusel kontrolli veakoode - põhjuseid võib olla palju (süütepool, bens. pump, lambda, temp. andur jne).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

muks
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 06 Mai 2012, 22:40
Auto: Golf mk2 '90 & '91
Asukoht: Tallinn,Kristiine

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas muks »

Mul TÄPSELT sama teema Po18 :D mul nüüd ootab ees täpselt samade asjade vahetus ja eks siis ole näha :D aga ma vahetasin ka küünlad ja juhtmed suve lõpus ära ning siiamaani toimis normaalselt.

ingli [VW Bot: "Keel korda!"] monopritse raisk :D
Mulle meeldib madalal sõita kuna ma kardan kõrgust..
TEEME VARUOSAD OÜ / http://www.teeme.ee" onclick="window.open(this.href);return false; / E-R 09.00-18.00 Lisainfo saamisega ning küsimustega pöörduge minu poole :)

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Muks need monokad jah parajad peavalud. Esimene VW auto ja peavalu on 1.5 aasta jooksul olnud rohkem kui ämbriga. Veakoodi lugemisega see teema et seda vilgu koodi ei mõista hästi ja arvutit ligi ei lase. Võimalik et mul programm jamab.

Kas muidugi ei või olla viga lambdas et on selle ära tahmanud ja saab vale inffi? Küünlad tahmas mul ära enne jagajakaane ja rootori vahetust. Kui küünlad ära puhastasin ja soojaks töötas siis käis enamvähem.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Tõmba lambda pistik tagant ära ja proovi siis. Pole sellel monopritsel häda midagi. Igaljuhul kordades normaalsem kui karpa või meh pritse. Kui küünlad ära tahmab siis võib viga olla tempi anduris. Parku ei oskagi nüüd selles osas täpsemalt nii nõu anda aga võin anda vajadusel õiged takistused, mis peavad tulema andurist. Viimast sellepärast, et tean juba mitut juhust kust Forsist ostetud tempi andur on olnud vigane. Lambda andur põhjustab ka küünalde tahmamist. Kui võtad pistiku tagant, siis aju paneb keskmise koguse kütust ja ta peab sellega kindlasti töötama. Ei tohiks selle pärast longata. Monopritsel on ka tühikäigu klapp pea sees. Oleneb nüüd milline see lonkamine on...
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

NOTFAST kas lambda enda otsa ei võinud ära tahmata ja nüüd ei saa lambda korralikult inffi? Minuoma siis käimapannes lonkkab ja ei käi ühtlaselt. Sõites käivad sellised tuntavad jõnksud läbi nagu katkestaks bensiini või sädet. Kiirendades ei tunne midagi.
Kokkutulekutel näeme raisk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7979
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui käima pannes juba lonkab pole kindlasti lambda, kuna lambda vajab soojenemiseks teatud aega enne kui tööle hakkab. Tuntavad jõnksud viitavad ikka kõrgepinge probleemile. Vaata ega süütepool üle ei löö kuskilt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Proovi jagajat veidi vastupäeva keerata. Seejärel mine proovi kas veel jõnksutab.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Proovin homme keerata jagajat ja vaatan ka pooli üle. Täna vahetasin ära ka poolist jagajasse mineva juhtme. Vaatab kas sai korda või mitte. Olgu veel niipalju öeldud et jagajal endal on ka kerge loks sees.
Kokkutulekutel näeme raisk

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

MInu tänased saavutused siis. Hommikul auto käima pannes lonkas nii mis kole. Tagant tuli hirmsat bensiini haisu ja kaasi andes poos kinni ja kippus välja surema. Küünlad tahmas ära ja uue jagaja kontaktidki olid kuidagi tahmased juba. Ma ei tea kas sellel on mingi seos aga mootori töödates ühendasin lambda juhtme lahti nagu kasutaja NOTFAST soovitas ja asi paranes koheselt. Käis enamvähem ilusti ja pöördesse läks hästi. Eks ootan kui mootor maha jahtub siis lähen ja käivitan uuesti ning vaatan kas on asi selles või mitte.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Peaaegu kindel, et lambdaandur tuleb vahetada. Ta on küll kallis kuid bensiini hinna pealt teenid tasa.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Sõidan järgmine nädal mõned päevad nii et lambda juhe on lahti ja vaatan kuidas masin käitub. Kui siis kõik nii nagu peab siis tellin uue lambda ära ning vahetan ära.
Kokkutulekutel näeme raisk

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

No nii käisin just autot käivitamas ja tulemus on halb. Lambda juhe oli lahti ühendatud ja käima minnes törises imelikult. Loomulikult tagant tuli musta nii mis kole. Ühendasin juhtme tagasi ja mingit tulemust ei olnud. Ehk keegi viitsib visata siia nii andurite kui lambda näidud mida testriga mõõta saaks ja uurin homme mis näitavad.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Päris külmalt võibki ta nii teha. Muide mitme juhtmega sul lambda on? Neid on erinevaid.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Lambda on mul ühe juhtmega ja ma küll sõita ei proovinud aga tundub et peab ikka mingi 15 minutit ootama enne kui sõitta saab.
Kokkutulekutel näeme raisk

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

MInu vahepealsed saavutused siis. Peale lambda juhtme lahti ühendamist sai sõita päeva ja järgmisel hommikul oli taas vana probleem tagasi ehk lonkkas nii mis kole. Suure pressimise peale sai masin soojaks sõidetud õhtul enam ei saanud üldse sõitta. Käima pannes proovisin ka maha katkuda küünlajuhtmeid, kolm küünlajuhet maha võttes ükshaaval ei muutunud mootoris mitte midagi. Neljanda juhtme kui maha võtsin suri välja, tundub et töötab vaid ühe pütiga. Täna selgus et karteris on bensiini hais mis näitab seda et asi ei ole enam mootori sees hea.
Ei oska enam miskit teha sellega.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kui bensiin õli sisse satub, siis järelikult on küünaldega mingi jama, et ei sütti silindrites. Ka võimalik, et ujutab julmalt üle. Mis küünlad sul seal muidu on ja mitme elektroodiga? Ise soovitan NGK firma omasi.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Peal on NGK küünlad ja kolme elektrodiga. Ostetud sai need 6 kuud tagasi Forsist. Nu uputab üle jah miskipärast, miks ta seda teeb ei tea. Tagant tuleb jubedalt musta.
Kas peaksin proovima ehk küünlad ära vahetada? On spekuleeritud et ehk on silindri surved omadega õhtal ja sellest see lonkamine.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Ka see on võimalik kuid esialgu seda ei arvestaks veel. Esmalt oleks vaja siiski lambda korda saada. Seda näitab ka igasugune hiina diagnostikaseade.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

No mainin ära et kellal on 460 000 juba ja ehk räägid kas testriga ka seda võimalik mõõta ning mis peaksid numbrid olema. Lambda juhe on hetkel lahti ja käimine sellel mootoril on vägagi lonkkav. Pigem siis vahetaks küünlad ära ja vaataks kas on muutusi. muidugi ei taha enam sinna raha laduda alla niisama.
Kokkutulekutel näeme raisk

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas aht »

Mina prooviks teist monopritse pead, teise auto pealt.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Teist pritsepead ei ole hetkel kuskilt võtta. On küll teinud see pritsepeagi nalja ja hetkel vaatasin et Pihusti pistik on taas jääs.
Kokkutulekutel näeme raisk

ReijoK
Klubiline
Postitusi: 557
Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
Telefon: 53707175
Skype: r.kuusemae
Auto: Tiguan ´10, LT ´98
Asukoht: Tallinn, Stroomi
Tänanud: 1 kord

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas ReijoK »

Kuidas padja olukord....endal oli samalaadse vea põhjustajaks padi

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas Po18 »

Pritsungi padi/tald on vahetatud ka umbes 8 kuud tagasi.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Mure G2 1.8 66kw monopritsega.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

No pritse pea võid minu käest saada. Siiski teeks ennem selle lambda asja selgeks. Ka aju võib jamada jne. aga neid asju pole mõtet enne osta kui on selgem, et mis viga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”