G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Tere! Ükspäev avastasin, et salongi puhur töötab vaid 4- astmel. Vanu teemasid otsides, kahtlustaks , et asi kas reostaadis või klemmid nupu all mustad. Kas on veel kellelgi mõtteid? Kust kaudu sellele reostaadile ligi pääseb ja kas võib seal tegu olla termokaitse läbi minekuga? Teine asi - avastasin ka, et istmesoojendus ei tööta. Kas neil kahel probroobleemil võib omavahel seos olla? Igaks juhuks küsin ka kohe ära, kuidas istme kütte kehale ligi pääsen?
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Täpsustuseks veel, et auto ilma konditsioneerita.stoneface17 kirjutas:Tere! Ükspäev avastasin, et salongi puhur töötab vaid 4- astmel. Vanu teemasid otsides, kahtlustaks , et asi kas reostaadis või klemmid nupu all mustad. Kas on veel kellelgi mõtteid? Kust kaudu sellele reostaadile ligi pääseb ja kas võib seal tegu olla termokaitse läbi minekuga? Teine asi - avastasin ka, et istmesoojendus ei tööta. Kas neil kahel probroobleemil võib omavahel seos olla? Igaks juhuks küsin ka kohe ära, kuidas istme kütte kehale ligi pääsen?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Mulle nagu mulje jäänud, et see oli rohkem G3 teema. Reostaat oli minuarust ventika mootori juures mingi kaane küljes (võimalik et ka koos mootoriga). Ühesõnaga keera kindalaegas maha ja sealt tagant peaks juba nägema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Sedap jah, et seda infi leidsin just G3 kohta. Mõtlesingi, et äkki keegi oskab öelda, et kas G4 kohta võiks sama jutt mingis osas käia. Kahjuks praegu suht külm, et ei julge seda plastikut umbropsu lammutama hakata, ennem, kui midagi tarka siit teada saandellu kirjutas:Mulle nagu mulje jäänud, et see oli rohkem G3 teema. Reostaat oli minuarust ventika mootori juures mingi kaane küljes (võimalik et ka koos mootoriga). Ühesõnaga keera kindalaegas maha ja sealt tagant peaks juba nägema.

-
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
- Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus
Sai eile auto elektriku juures uurimas käidud ja arvas samuti, et reostaadil termokaitse läbi. Oskab keegi ehk kohe öelda, millise temp. taluvusega kaitse seal käib?