G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
stoneface17
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda

G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas stoneface17 »

Tere! Ükspäev avastasin, et salongi puhur töötab vaid 4- astmel. Vanu teemasid otsides, kahtlustaks , et asi kas reostaadis või klemmid nupu all mustad. Kas on veel kellelgi mõtteid? Kust kaudu sellele reostaadile ligi pääseb ja kas võib seal tegu olla termokaitse läbi minekuga? Teine asi - avastasin ka, et istmesoojendus ei tööta. Kas neil kahel probroobleemil võib omavahel seos olla? Igaks juhuks küsin ka kohe ära, kuidas istme kütte kehale ligi pääsen?

stoneface17
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda

Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas stoneface17 »

stoneface17 kirjutas:Tere! Ükspäev avastasin, et salongi puhur töötab vaid 4- astmel. Vanu teemasid otsides, kahtlustaks , et asi kas reostaadis või klemmid nupu all mustad. Kas on veel kellelgi mõtteid? Kust kaudu sellele reostaadile ligi pääseb ja kas võib seal tegu olla termokaitse läbi minekuga? Teine asi - avastasin ka, et istmesoojendus ei tööta. Kas neil kahel probroobleemil võib omavahel seos olla? Igaks juhuks küsin ka kohe ära, kuidas istme kütte kehale ligi pääsen?
Täpsustuseks veel, et auto ilma konditsioneerita.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Mulle nagu mulje jäänud, et see oli rohkem G3 teema. Reostaat oli minuarust ventika mootori juures mingi kaane küljes (võimalik et ka koos mootoriga). Ühesõnaga keera kindalaegas maha ja sealt tagant peaks juba nägema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

stoneface17
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda

Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas stoneface17 »

dellu kirjutas:Mulle nagu mulje jäänud, et see oli rohkem G3 teema. Reostaat oli minuarust ventika mootori juures mingi kaane küljes (võimalik et ka koos mootoriga). Ühesõnaga keera kindalaegas maha ja sealt tagant peaks juba nägema.
Sedap jah, et seda infi leidsin just G3 kohta. Mõtlesingi, et äkki keegi oskab öelda, et kas G4 kohta võiks sama jutt mingis osas käia. Kahjuks praegu suht külm, et ei julge seda plastikut umbropsu lammutama hakata, ennem, kui midagi tarka siit teada saan :)

stoneface17
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 25 Veebr 2010, 19:29
Auto: Skoda Rapid 1,2 TSI 77kw 2013a.
Asukoht: Jõhvi
Tänatud: 2 korda

Re: G4 salongi puhur ja istmesoojendus

Lugemata postitus Postitas stoneface17 »

Sai eile auto elektriku juures uurimas käidud ja arvas samuti, et reostaadil termokaitse läbi. Oskab keegi ehk kohe öelda, millise temp. taluvusega kaitse seal käib?

Vasta

Mine “Elektroonika”