Turbo sobivus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo sobivus?
Passat b5.5 1.9tdi 74kw, mootorikood avb. Turbo kood on 028145702R.
Ostsin "97" 1.9Tdi 81kw a4-ja pealt turbo, koodiga 028145702C.
Küsimus on et kas see turbo hakkab normaalselt tööle ka mu auto peal, äkki keegi oskab öelda!? turbodel veel peal ka et üks on vnt 17 ja teine vnt 15.
Ostsin "97" 1.9Tdi 81kw a4-ja pealt turbo, koodiga 028145702C.
Küsimus on et kas see turbo hakkab normaalselt tööle ka mu auto peal, äkki keegi oskab öelda!? turbodel veel peal ka et üks on vnt 17 ja teine vnt 15.
Viimati muutis homer121, 12 Mär 2013, 18:24, muudetud 2 korda kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus?
Eeldan et sinu 74kw motol originaalis vnt 17?
Viimati muutis copilot, 12 Mär 2013, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo sobivus?
Jah nii on. kas vnt 15 ei hakka toimetama?copilot kirjutas:Eeldan et sinu 74kw motol originaalis vnt 17?
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus?
Ikkagi tahab saada see 74kw VNT 17 turbot. Ilmselt saad panna ka VNT 15, kuid kuna tegu väiksema ning veidi teise karakteistikaga turboga kui VNT 17, siis vaja ka ajule vastavat remapi turbo juhtimise osas et see turbo ka kestaks. Kui ei eksi, siis VNT 17 on pandud ka veidi suuremat rõhku puhuma(muidugi 74kw puhul vb mitte, sest 81kw puhul toidab seda väga hästi VNT 15), kuid geomeetria juhtimine jms vajab ilmselt muutmist. Samuti ei oska öelda kuidas kinnitused on st kas üks ühele istub mootori külge? 
näevad nad täpselt samasugused välja ja kas ka tehnilised mõõtmed st sissevõtu ava ja välja puhutava õhu ava sama suured jne?

näevad nad täpselt samasugused välja ja kas ka tehnilised mõõtmed st sissevõtu ava ja välja puhutava õhu ava sama suured jne?
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2013, 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo sobivus?
Sai nüüd turbo ära vahetatud ja kõik toimib.
Viimati muutis homer121, 03 Apr 2013, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
Re: Turbo sobivus?
Pikilõtk puudus, ristilõtk minimaalne(näppudega liigutades vaevu tunda).J.Aru kirjutas:Kas turbo võllil lõtku ei ole?
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus?
Kui ma ei eksi,siis esimesi vnt turbosid nimetati mingil põhjusel algul ka vnt 15 turbodeks ja sp ka vb sul 1:1 sobis hoolimata teisest sildist turbol..vnt 17 ikkagi muidu suurem kui vnt 15 ja ajul ka nende juhtimiseks veidi teiste parameetritega kaardid.
Aga rääkides sellest õlist siis kas see eelmisest turbost ei ole seal jahutusradikas? Ning teine asi,miks see õli sealt üldse välja lekkinud? Tähendab sisuliselt et sealt on rõhuleke ja rõhulekked üks põhjuseid miks turbod enneaegselt kuluvad ja vb eelmise turbo surma põhjus just seal?
Aga rääkides sellest õlist siis kas see eelmisest turbost ei ole seal jahutusradikas? Ning teine asi,miks see õli sealt üldse välja lekkinud? Tähendab sisuliselt et sealt on rõhuleke ja rõhulekked üks põhjuseid miks turbod enneaegselt kuluvad ja vb eelmise turbo surma põhjus just seal?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo sobivus?
Õli ei ole eelmisest sest sai kõik läbi pestud lõdvikud ja cooler, aga kas võib ka karterituulutus põhjustada seda? Kütusekulu on hetkel suuremaks läinud selle turboga, järelikult selle turbo juhtimise tõttu!copilot kirjutas:Kui ma ei eksi,siis esimesi vnt turbosid nimetati mingil põhjusel algul ka vnt 15 turbodeks ja sp ka vb sul 1:1 sobis hoolimata teisest sildist turbol..vnt 17 ikkagi muidu suurem kui vnt 15 ja ajul ka nende juhtimiseks veidi teiste parameetritega kaardid.
Aga rääkides sellest õlist siis kas see eelmisest turbost ei ole seal jahutusradikas? Ning teine asi,miks see õli sealt üldse välja lekkinud? Tähendab sisuliselt et sealt on rõhuleke ja rõhulekked üks põhjuseid miks turbod enneaegselt kuluvad ja vb eelmise turbo surma põhjus just seal?
Viimati muutis homer121, 17 Mär 2013, 16:06, muudetud 1 kord kokku.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus?
on ülse teada, miks eelmine laiali lendas? ja kui kindel et see uus(kasutatud) kah ikka tibin tobin korras oli ja mingit jama ei müüdud? Palju õli kulub nüüd? Suitseb kah?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo sobivus?
homer121 kirjutas:Korras, ajas vist ikka eelmist välja.copilot kirjutas:Kui ma ei eksi,siis esimesi vnt turbosid nimetati mingil põhjusel algul ka vnt 15 turbodeks ja sp ka vb sul 1:1 sobis hoolimata teisest sildist turbol..vnt 17 ikkagi muidu suurem kui vnt 15 ja ajul ka nende juhtimiseks veidi teiste parameetritega kaardid.
Aga rääkides sellest õlist siis kas see eelmisest turbost ei ole seal jahutusradikas? Ning teine asi,miks see õli sealt üldse välja lekkinud? Tähendab sisuliselt et sealt on rõhuleke ja rõhulekked üks põhjuseid miks turbod enneaegselt kuluvad ja vb eelmise turbo surma põhjus just seal?
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!