Vw uus diisel mootor - 200000km!
Moderaator: etnies858
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Vw uus diisel mootor - 200000km!
Mölleris räägiti siis, et uus golf 7 mis nüüd välja tuli on väga huvitav auto. Iseenesest ilus ja mugav auto, elektroonikat metsikult ning mis põhiline - uued diislid jälle! Nüüd siis on tegemist nn " 200 000 km " mootoritega. Mootorid on niivõrd kokkuhoidlikult tehtud, et näiteks nukkvõlli eraldi vahetada ei saa, kui siis ainult koos plokikaanega. Teisalt on selle mootori hülsid(silindrid) nii õhukesed, et remont 2 "kit"i naad vastu ei pea. Igaljuhul tuju teeb heaks muidugi minek, kütusekulu ja kuna mootoris on sees 2 tasakaalustus võlli, siis ka peaaegu et hääletu - mootori müra on olematu!
Igatahes ootan arvamusi siia, mida arvad Sina sellest mootorist ja mis on sinu ootused uutelt volkaritelt? Ma arvan, et moded/adminid ei ole vastu, kui arutame ju uue DIISEL mootori kohta? Alafoorum on õige, teemaga ühtib ilusti.
Lisaks tekkis ka üks küsimus, nimelt mainiti seal, et auto kõik osad on jaotatud nagu mooduliteks..? Ehk seletab keegi mis need täpsemalt tähendavad?
E1:typo
e2: Golf 7, Jetta mai tea mitmes ja ka Passat b7 on siis arvatavasti samade mootoritega.
Igatahes ootan arvamusi siia, mida arvad Sina sellest mootorist ja mis on sinu ootused uutelt volkaritelt? Ma arvan, et moded/adminid ei ole vastu, kui arutame ju uue DIISEL mootori kohta? Alafoorum on õige, teemaga ühtib ilusti.
Lisaks tekkis ka üks küsimus, nimelt mainiti seal, et auto kõik osad on jaotatud nagu mooduliteks..? Ehk seletab keegi mis need täpsemalt tähendavad?
E1:typo
e2: Golf 7, Jetta mai tea mitmes ja ka Passat b7 on siis arvatavasti samade mootoritega.
Viimati muutis Siim, 12 Jaan 2013, 21:15, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Panen siia märgi maha,endajaokski huvitav arutelu !
Aga kuidas selline info sinuni jõudis,käisid kohapeal nagu aru saan ?
Miks ei küsinud siis selle moodulsüsteemi kohta ?
Aga kuidas selline info sinuni jõudis,käisid kohapeal nagu aru saan ?
Miks ei küsinud siis selle moodulsüsteemi kohta ?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Põhimõtteliselt käisin jah kohapeal. Nimelt hetkel on praktika, aga sai puht huvist käidud kursavenna "töö juures". Rääkisime seal nendest, ning lihtsalt ei old aimugi küsida seda, lihtsalt pärast tuli alles mõttesse. Ilus auto, võttis ila jooksma. Mugav, nagu mainisin oli ka.fatedog kirjutas:Panen siia märgi maha,endajaokski huvitav arutelu !
Aga kuidas selline info sinuni jõudis,käisid kohapeal nagu aru saan ?
Miks ei küsinud siis selle moodulsüsteemi kohta ?
Igatahes suur viga, et ise praktikale möllerisse ei läinud. Aga noh, järgmine kord lähen.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
No ma väga loodan, et vähemalt uuel autol kerimine oluliselt raskendatud on. Muidu ei julgegi enam tulevikus sellist masinat kasutatud peast osta Jama muidugi, et neil eluiga nii lühike ja remont (ilmselt siis) päris kirves.
Raketimustriga istmed
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Siim kirjutas:nukkvõlli eraldi vahetada ei saa, kui siis ainult koos plokikaanega.
Eks seesama asi tähendabki, et moodulsysteem. Nagu majadki mikimaal, pannakse moodulitest kokku ja asi vask ehk siis seinad on yhes tykis juba ja ehitaja mure on seinad oma vahel yhendada.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Pilt kah moodulsüsteemist:
Infoallikas:
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... 2/MQB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Infoallikas:
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... 2/MQB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 13 Jaan 2013, 16:59, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Ahhaa, jaa jaa. Päris huvitav. Lisaks tuli meelde, et õli varrast sel mootoril pole ja õlipump toimib hammasrihma alt(kui nüüd täpselt aru sain). Aga rihm jookseb õli sees.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
G7-me elulugu pole veel viitsinud uurida.
Kuid VW UP!-i kohta kuulsin ühe müügimehe käest moka otsast, et selle elueaks olla Hansud 10a. prognoosind, huvitav mis siis 12a-sest kere garantiist saab?
Kuid VW UP!-i kohta kuulsin ühe müügimehe käest moka otsast, et selle elueaks olla Hansud 10a. prognoosind, huvitav mis siis 12a-sest kere garantiist saab?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Tsingi kihti vähemaks mis muud...jussike kirjutas:G7-me elulugu pole veel viitsinud uurida.
Kuid VW UP!-i kohta kuulsin ühe müügimehe käest moka otsast, et selle elueaks olla Hansud 10a. prognoosind, huvitav mis siis 12a-sest kere garantiist saab?
Tundub, et plaanis on kogu auto modulaarsüsteemile viia:
Üks video ka sellest:
https://www.youtube.com/watch?v=EWl5iFc50Aw[/video]
Viimati muutis HawkHill, 12 Jaan 2013, 23:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 682
- Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
- Telefon: 56987433
- Auto: VW G6 Variant
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Ma arvasingi, et lõpuks midagi sellist tuleb. Igasugune upgrade jms on siis pmst ju välistatud? Nõmedad vw insenerid...
lasku siis autohind ka sellevõrra alla. Tegemist siis ju nö öko autoga polegi mõeldud kauemaks kui mõni aasta.
lasku siis autohind ka sellevõrra alla. Tegemist siis ju nö öko autoga polegi mõeldud kauemaks kui mõni aasta.
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Piktor kirjutas:Ma arvasingi, et lõpuks midagi sellist tuleb. Igasugune upgrade jms on siis pmst ju välistatud? Nõmedad vw insenerid...
lasku siis autohind ka sellevõrra alla. Tegemist siis ju nö öko autoga polegi mõeldud kauemaks kui mõni aasta.
Eks elektriautodega vaja sammu pidada siin tarbimisyhiskonnas
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
ETKA-st uurides ei ole päris nii. Nagu ülevalpool toodud TSI joonisel välja toodud, on nukkvõllid eraldi moodulina. Lisaks on mootoriplokk ja plokikaas eraldi jupid.Siim kirjutas:Mölleris räägiti siis, et uus golf 7 mis nüüd välja tuli on väga huvitav auto. Iseenesest ilus ja mugav auto, elektroonikat metsikult ning mis põhiline - uued diislid jälle! Nüüd siis on tegemist nn " 200 000 km " mootoritega. Mootorid on niivõrd kokkuhoidlikult tehtud, et näiteks nukkvõlli eraldi vahetada ei saa, kui siis ainult koos plokikaanega.
Kõigi uute "põhimootorite" 1.2 TSI, 1.4 TSI ja 2.0 TDI nukkvõllide moodulid maksavad ~700€, plokikaaned ise ~1400€.
Uutest autodest ilmselt Skoda Octavia ja SEAT Leon on samade mootoritega. Passat B7 ja Jetta 2011+ tõenäoliselt hetkel veel ei ole.
Jällegi ETKA näitab, et õlivarras on kõigil uutel motodel olemas. 1.6TDI ja 2.0 TDI õlipump käib eraldi hammasrihma alt. 1.2 TSI ja 1.4 TSI puhul paistab, et õlipumpa käitatakse otse väntvõlli pealt.Siim kirjutas:Ahhaa, jaa jaa. Päris huvitav. Lisaks tuli meelde, et õli varrast sel mootoril pole ja õlipump toimib hammasrihma alt(kui nüüd täpselt aru sain). Aga rihm jookseb õli sees.
Viimati muutis siLc, 13 Jaan 2013, 15:59, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Seda nukkvõlli moodulit nähes tuli meelde, et samamoodi nukkvõll oli ühes Golf 4 1.4 mootoril. Vahetusvõimalust ei tea.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Samas on see puhas lollus kui diisel saab 200 000 pealt otsa ja ebareaalne kah nagu...siis võiks öelda kes ostab firma autoks volkari siis 2-5 aastaga pole sealt midagi võtta kui number ja ämber...Natukene ebarealne
www.zigmet.eu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3325
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Nagu seal minu eelpool viidatud infoallika leheküljelt lugeda võib, siis kogu moodul süsteemi põhiline pluss on tootmiskulude kokkuhoid. Lisaks sellele eespool kirjeldatud diisemootorile saab erinevate mootorite sama asetuse ja kandeelementide tõttu kerge vaevaga paigaldada sama moodulkere peale põhimõtteliselt täiesti erinevaid mootoreid:
bensiini-, diisel-, gaasi-, hübriid- ja elektrimootoreid.
Kui nüüd natuke edasi mõelda, siis juhul kui ka auto kere on moodulsüsteemis tehtud ja selle eespool manitud diiselmootori eluiga 200000 km läbi peaks saama, siis oleks päris tore võtta "riiulist" vana kere peale jälle uus mootor või miks ka mitte näiteks uus elektrimootor. Lõpuks oleks nii mõeldud ka natuke keskkonnasäästlikkuse peale ja jääksid ära mõttetud materjalide ümbertöötlemised uute autode tootmisel. Tootja jaoks oleks veel lisaplussina see, et olles korra Volkswageni ostnud, siis omanikud edaspidi muudkui "upgrade'ks" (uuendaks) seda ja ei tahaks enam teisi marke vaadatagi.
Liiga hea, et olla tõsi? Eks aeg näitab, kuhu selle moodulsüsteemiga lõpuks välja jõutakse...
bensiini-, diisel-, gaasi-, hübriid- ja elektrimootoreid.
Kui nüüd natuke edasi mõelda, siis juhul kui ka auto kere on moodulsüsteemis tehtud ja selle eespool manitud diiselmootori eluiga 200000 km läbi peaks saama, siis oleks päris tore võtta "riiulist" vana kere peale jälle uus mootor või miks ka mitte näiteks uus elektrimootor. Lõpuks oleks nii mõeldud ka natuke keskkonnasäästlikkuse peale ja jääksid ära mõttetud materjalide ümbertöötlemised uute autode tootmisel. Tootja jaoks oleks veel lisaplussina see, et olles korra Volkswageni ostnud, siis omanikud edaspidi muudkui "upgrade'ks" (uuendaks) seda ja ei tahaks enam teisi marke vaadatagi.
Liiga hea, et olla tõsi? Eks aeg näitab, kuhu selle moodulsüsteemiga lõpuks välja jõutakse...
Viimati muutis HawkHill, 21 Jaan 2013, 03:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Nagu aru saan siis kere on ka moodul süsteemil põhinev,kuidas siis sellel turvalisusega lood on ?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Turvalisuse kohta öelda ei oska, aga polost saab tourani teha küll jah. ja Golfist jetta jne, nagu aru sain Põhi pidi sama olema enamustel. Päris touraegi, phaetonit ega amaroki vist ei saafatedog kirjutas:Nagu aru saan siis kere on ka moodul süsteemil põhinev,kuidas siis sellel turvalisusega lood on ?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Paned tiba oma väidetega puuse.
Polo ja touran pole mitte kuidagi muudpidi seotud kui tootja järgi.
Teadupärast on siiski Touran golfi baasil.
Ära levita siin alaa "naised saunas rääkisid juttu"
Polo ja touran pole mitte kuidagi muudpidi seotud kui tootja järgi.
Teadupärast on siiski Touran golfi baasil.
Ära levita siin alaa "naised saunas rääkisid juttu"
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Eks see moodulsüsteem on mõeldud tootmise paindlikumaks muutmiseks, ei tahaks hästi uskuda et keegi hakkab 4...6 a. pärast oma autol mootorit või käigukasti ringi vahetama (või rääkimata sellest et luukpärast universaali ehitama vms.). Asjal oleks jumet ehk siis, kui uue komponendi eest ei pea täishinda maksma ja tehas võtab su vana agregaadi tagasi, maksad vaid mingi vaheraha. Kuidas selline ümberehitus toimiks veel liisingautode puhul, mille omanik on keegi finantsasutus mitte sa ise? Eks enamus inimesi vahetab oma auto välja vahemikus 5...10 a. (või vahest veel varem, mõni teeb seda juba garantiiaja lõppedes) - eks need ajad, kus auto osteti eluksajaks ja pärandati isalt pojale on möödas, ei kesta need plastmassist liisingautod, mis tänavaid ummistavad, kahjuks nii kaua.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Mis te arvate siin tõsimeeli, moodul süsteem on see, et tahan sõidan täna bensiini Golfiga, tõstan garaazis jupid ümber ja homme juba diisel Passatiga.
Ega see mingi ulmefilm pole.
Moodul süsteem tähendab seda, et autode kandmikere, mootori/kasti süsteem tehakse sama platformiga autodel ühesugune.
Erinevatel platformidel kasutatakse ka nn valmis mooduleid, mida liidetakse siis omavahel vastavalt kere pikkuse/tüübile/uste arvule.
Nt esosa moodul (A-piilar ja sellest eespool olev osa ) tuleb kõikidel mudelitel identne, mille külge poogitakse siis mida parasjagu klient tellib golf/jetta/tiguan.......
Terve VAG konsern saab kasutada idenstet kandmik moodulit sama klassi auto juures, erineb ainult väliskest (see on keevitatud/liimitud/needitud kandmikuga kokku ja seda enam muuta ei saa).
Kujutage ette seda rahalist kokku hoidu kui nt kümnele erinevale mudelile/margile saab paigaldada identseid varuosi. See teeb autod ja varuosad odavamaks, kuna neid ei pea enam igale mudelile eraldi välja töötama.
Ja see 200000 eluiga on ka nagu lapse lalin, kui hammasrihma alles 240000 pealt alles kontrollima peab kas on vaja vahetada.
Ega see mingi ulmefilm pole.
Moodul süsteem tähendab seda, et autode kandmikere, mootori/kasti süsteem tehakse sama platformiga autodel ühesugune.
Erinevatel platformidel kasutatakse ka nn valmis mooduleid, mida liidetakse siis omavahel vastavalt kere pikkuse/tüübile/uste arvule.
Nt esosa moodul (A-piilar ja sellest eespool olev osa ) tuleb kõikidel mudelitel identne, mille külge poogitakse siis mida parasjagu klient tellib golf/jetta/tiguan.......
Terve VAG konsern saab kasutada idenstet kandmik moodulit sama klassi auto juures, erineb ainult väliskest (see on keevitatud/liimitud/needitud kandmikuga kokku ja seda enam muuta ei saa).
Kujutage ette seda rahalist kokku hoidu kui nt kümnele erinevale mudelile/margile saab paigaldada identseid varuosi. See teeb autod ja varuosad odavamaks, kuna neid ei pea enam igale mudelile eraldi välja töötama.
Ja see 200000 eluiga on ka nagu lapse lalin, kui hammasrihma alles 240000 pealt alles kontrollima peab kas on vaja vahetada.
Viimati muutis jussike, 22 Jaan 2013, 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Naiivne oleks arvata,et uus mudel eelmistest vähem turvaline oleks. Ega seda Lego tehases ei tehta.fatedog kirjutas:Nagu aru saan siis kere on ka moodul süsteemil põhinev,kuidas siis sellel turvalisusega lood on ?
Marerjalid on kõrgeima karastus astmega, nii saab nende paksust ja kaalu vähendada. Paljud turva elemendid pole enam stantsitud, vaid valatud teras. Samas on mõnede detailide jäikust löögi leevendamise jaoks vähendatud. Nt poolraam jookseb kergemini "lõõtsa" imedes salongi osa inertsi endasse.
Nt A.piilari deformatsiooni puhul üle 3mm tuleb see tervenisti välja vahetada, venitamine ja jätkamine on keelatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
http://lhv.delfi.ee/news/4683964?locale=et" onclick="window.open(this.href);return false;
Siit saate täpsemalt selle moodul süsteemi kohta.
Siit saate täpsemalt selle moodul süsteemi kohta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Vw uus diisel mootor - 200000km!
Siin räägitakse , et ei ole enam vahet mis kütusel mootor põhineb , otsa saab see kahesaja pealt nii või naa .
Ja et 5-10 aasta vanustel autodel on juba kehvemad mootorid peal . Palju õnne uute autode omanikele , või isegi 10a vanuste markide omanikele
No jaa tsi juba on pekkis ja vaevlev mootor .
Mul hakkab vana varsti jala tööl käima , praegu uhatakse see paarsada tuhat mõne aastaga läbi
Omale vaatan riiulisse ühe 1,9 TDI 66 või 81 kw isendi nii 2-3 sadatuhat läbisõiduga , nendega saab julgelt 7 sajani välja sõita
Viimati muutis ryan, 23 Aug 2016, 12:35, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!