VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 07 Apr 2013, 22:38

Tere.
Olen samuti üle aasta juba ringi sõitnud oma Golfiga ja otsustasin lõpuks enne suve teema teha. Autoks on enda elu esimene Volkswagen, milleks sai uhke, sinine Golf II 10 Millionen variant. Ostetud sai eelmise aasta veebruaris siitsamast foorumist kasutaja "heigo" käest, mis oli ka täiesti juhuslikult tema nimi...
Ostes oli üpris õnnetu teine ja läks ikka mõni tund aega enne, kui käima jäi ja Elvast Tartu sai sõidetud. Hanges olemisest vaatamata hakkas kohe oma ilusa värvi ja korraliku kere ning sisu tõttu meeldima. Tuli koopasse ära vedada.
► Näita Spoilerit
Tänan tähelepanu eest!
Ats.
Viimati muutis Viljak, 03 Dets 2013, 20:19, muudetud 1 kord kokku.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas MartinR » 08 Apr 2013, 12:26

Tundub vägagi aus golf olema ning see tagumise amordi süsteem võttis küll muige näole.

heiko
Huviline
Postitusi: 704
Liitunud: 17 Aug 2007, 10:32
Telefon: 56111426
Skype: heiks21
Auto: Golf II
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas heiko » 08 Apr 2013, 12:28

Istmed on väga kenad. Roolivõim on ka juba päris korralik lisa sellel autol. jõudu ja edu autoga.
Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 16 Apr 2013, 19:11

Tere. Täna said suveveljed natuke värvi, lähipäevil ka lakikihi ja siis võib nad alla panna. Tagaluuk on ka põhimõtteliselt olemas ja ka sirge-sile kapott, kuid nad on mõlemad FLAIR-variandi värvi. Mis seal ikka. Ja eile hommikul käis ka DPD külas. Ilm on ka tip-top.
Ats.
Viimati muutis Viljak, 16 Apr 2013, 19:12, muudetud 1 kord kokku.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 29 Apr 2013, 18:43

.
Viimati muutis Viljak, 20 Sept 2018, 08:08, muudetud 1 kord kokku.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 29 Apr 2013, 18:51

► Näita Spoilerit
Viimati muutis Viljak, 03 Dets 2013, 20:20, muudetud 1 kord kokku.

v6savillem
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Juul 2012, 12:13
Telefon: +37256213618
Auto: Vw Golf II CL 1,8 66kW
Asukoht: Põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas v6savillem » 29 Apr 2013, 19:32

Täitsa tore golf. Mis aasta auto on? Minul on 1991. aasta oma ning uudiseks minu jaoks on see, et Teil on olemas roolivõim. Minu autol seda pole.

asionmaitses
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 19 Veebr 2012, 12:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas asionmaitses » 29 Apr 2013, 19:33

Need whitewall rehvid on selle värviga nagu rusikas silmaauku!

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Post » 29 Apr 2013, 20:04

Rehvituuning on omalooming?
Stuck in the 70's

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 30 Apr 2013, 18:40

v6savillem kirjutas:Täitsa tore golf. Mis aasta auto on? Minul on 1991. aasta oma ning uudiseks minu jaoks on see, et Teil on olemas roolivõim. Minu autol seda pole.
Aasta on 1988 ja ma arvan, et erimudeli pärast on tal roolivõim.
masinist kirjutas:Rehvituuning on omalooming?
Täielik omalooming. Hetkel kasutasin autovärvi, eks näis, kaua vastu peab. Kuna rehvil endal ringi peale ei olnud joonistatud, oli paras porno seda korralikku ringi peale saada.
Kui kellelgi on pakkuda näiteks VW või ATS cup veljekapsleid siis maksan raha.

v6savillem
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Juul 2012, 12:13
Telefon: +37256213618
Auto: Vw Golf II CL 1,8 66kW
Asukoht: Põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas v6savillem » 02 Mai 2013, 16:56

Kas auto on seisnud epa tehnikamaja parklas? Kui on, siis eelmine nädal mingi päev panin tähele.

volly
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 01 Juul 2010, 00:21
Auto: VW Golf 3 Cabrio 95
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas volly » 02 Mai 2013, 22:32

Väga hea näeb nende whitewall tuuning rehvidega välja, kahjuks see värv tavaliselt kaua ilus ei püsi...aga alati saab ju uuesti värvida :-)

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 03 Mai 2013, 14:47

Korra nädalas tuleb koolis käia seal jah, ning olen ka märganud, et Sul endal on puudu tagumise ukselingi kroomliist? Mul on neid üle, kui soovi on. Värviga on jah õnneks nii, et tuleb juba parandama hakata, kuna Ihaste kraater-küla on oma võtnud. Pole hullu, valget veel müüakse. Täna lähen uurin Sepa turu juures autopoodi, saab vast korralikud kapslid sealt.
Siiamaani on tagasiside väga positiivne olnud ja ise ka rahul. Vinge.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 19 Juun 2013, 07:16

Kui keegi on huvitatud Golfi praegusest (taand)arengust, võib sirvida tänast Tartu Postimeest. Damn.
Viimati muutis Viljak, 19 Juun 2013, 07:17, muudetud 1 kord kokku.

volly
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 01 Juul 2010, 00:21
Auto: VW Golf 3 Cabrio 95
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas volly » 19 Juun 2013, 22:05

Mulle ei hakanud küll midagi seoses sinu golfiga silma...

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Juun 2013, 22:11

volly kirjutas:Mulle ei hakanud küll midagi seoses sinu golfiga silma...
+1

cuum
Huviline
Postitusi: 191
Liitunud: 29 Juun 2010, 20:44
Auto: Vw Derby, Volvo S70
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas cuum » 19 Juun 2013, 22:43

Kui ei eksi siis oli see masin Tartus sillal ahelavariis viimasene. Kahju, et kena masin viga sai.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 20 Juun 2013, 10:50

Nii see kahjuks oli jah, väga si** koht Tartu linna liikluses ning ka kerge vihm ja nii ma Daciale sisse kündsingi...
► Näita Spoilerit
Aga ei ole hullu, jupid juba olemas peale stange ja stange raami, ning eeltööd pea valmis.
Viimati muutis Viljak, 03 Dets 2013, 20:21, muudetud 2 korda kokku.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 20 Juun 2013, 14:40

Taastamine läheb üpris nobedalt. Ainuke probleem on, et pole õigete nurkadega tiibu käepärast, mille järgi kuju paika ajada.

Gross
Huviline
Postitusi: 668
Liitunud: 31 Mär 2011, 13:11
Telefon: 55 80 321
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Gross » 20 Juun 2013, 14:53

minu lemmar katki, mhh... :?

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 21 Juun 2013, 00:34

Kella poole kahese seisuga lähen homme juba Golfiga tööle. Enne värvimise võimalust sai vähe lollusi ka tehtud aga see on ajutine.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 28 Juun 2013, 17:43

Teere. Kuna jaanidega ning töö vahel ei ole aega olnud, on Golf samas seisus, mis nädal tagasi. Järgmine nädal loodan ära värvida.
► Näita Spoilerit
Ning kuna inimesed on nii ilusad ja head, on ka ustele mõni parkla mõlgike ja kriips juurde tekkinud.
Mootori kohta ei ole väga midagi halba öelda enam, natuke küll külmalt turtsub, kuid eks ta ole vana ka juba.
Viimati muutis Viljak, 03 Dets 2013, 20:18, muudetud 1 kord kokku.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Po18 » 28 Juun 2013, 19:20

Jätan ka märgi maha ja edu selle haruldusega. Täna kuulsin uudist et VW tehas sai maha 30 miljoni golfiga nii et siis taas üks uus erimudel
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
Kerx
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Kerx » 28 Juun 2013, 19:35

Mitu korda linnavahel silmanud. Whitewall meeldib
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.

Viljak
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
Auto: Golf II "10 Millionen"
Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf II "10 Millionen" 1.8 66kw - Viljak

Lugemata postitus Postitas Viljak » 23 Aug 2013, 16:54

Pole pikalt midagi kirjutanud siia. Enamus juba teab, et matsu tagajärjed on likvideeritud ja Golf on parem, kui varem. Tagant järele võib öelda, et ega ma tegelikult tahtsingi sirget kapotti ja musta stanget aga kas just nii ekstreemsel moel...

Suvepäevade nädalavahetus kujunes minul isklikult pikaks. 5 päeva pikaks. Kogu reis tuli 600 km ja marsruut oli Tartu-Kohila-Paunküla-Tapa-Käsmu-Rakvere-Haljala-Tartu ja Golf pidas ilusti vastu. Paagitäie peale tuli 760 km, mis teeb keskmiseks 6,8l/100km mis on sellele autole väga hea.

Paunkülla sõites käis raam korra asfaldilainetel vastu maad ära, kuid esmapilgul midagi ei muutunud. Alles Haljalast Tartu sõites hakkas 5. käik ära kaduma. Pidi natuke hoogsamalt sisse panema käigu. Tartus selgus, et käiguhoovastiku väike plastikust kont oli ühe muna juurest katki. Pole hullu, 4 euri ja vahetatud.

Proovides selgus, et viies käik on täiesti kadunud. Uuesti kapoti alla vaadates nägin, et käiguvalitsi otsas olevat muna ei ole enam seal, kus ta olema peaks. Pole hullu, 5 euri ja vahetatud, kuigi pukse ei antud kaasa ja ei tabanud ka küsida, kuna neid ei olnud ka enne.

Järgmine päev kuue ajal tööle sõites avastasin, et mul on järel 3 käiku (are you fucking kidding me?). Õnneks saab linnas 1.,3. ja rallikäiguga ilusti hakkama. Natuke nuputamist ja selgus, et käigukangi varda otsas asuv käiguvalitsi juhtkauss(?) on arvatavasti nihkunud ja asi puht füüsiliselt ei ulatu enam 5. käiguni. Pole hullu, saab ka sellest veast lahti kohe varsti. Kes linnas ikka 5. kasutab?

Lisaks sellele läks summuti pooleks ja tekkis harukordne võimalus see asendada korralikuga, kus on ka kat vahel.

Ei tea, ei viitsi rohkem kirjutada, sest korra ma juba selle sama jutu kirja panin pikemal kujul ning see haihtus õhku. Ja Forss pannakse ka tunni pärast kinni, niiet aega ka enam ei ole.

Pilti kah
Pilt

Vanasõna: Vanale Golfile ära uusi juppe külge pane.

Vasta

Mine “Huviliste autod”