dellu kirjutas:See lüliti ei maksa ju suurt midagi sinna. Tavaliselt on seal 4 juhtmega lüliti. Ehk kaks ahelat, üks on NO ja teine NC (ehk üks avatud ja teine suletud ahel) ja kui pidurit vajutada siis mõlemad muutuvad. Seega lüliti enda kontroll peaks ka imelihtne ju olema. Ühte 4st peab + peale tulema ja teisest välja minema. Teine ahel peaks olema ajule kontrolliks või midagi sellist (püsikas jne). Tulesid põletabki see esimene kirjeldatud. Muidugi esimese asjana tasuks kaitse üle vaadata. Kui sealt asja ei saa võiks tõesti juba skeeme vaja minna.
Tänud nõuande eest. Kaitse on korras ja see konn näeb ka välja nagu uus (seepärast kahtlesingi, et just see vigane on). Ma ise ei jaga auto elektrikaladesse puutuvast mõhkugi ja minu aeg on väga piiratud (tööga),seepärast usaldasin autot näppima inimese,kelllel vähemalt vajalik mõõteriist olemas- tema ei saanud ka sellest konnast aru- see käitus just nii nagu Sa kirjeldasid, et vahepeal oli vool ja siis mitte vmt
Kui väidad, et konn on vigane siis torman seda ostma- usun ka, et see ei tohiks kuigi palju maksta ehk ning loodetavasti on selle vahetusest siis abi

Kas see vidin tuleks soetada vin koodi põhiselt?
PS. Kui keegi veel teaks nüüd öelda kuidas on selle lüliti nimetus rootsi või inglise keeles siis oleks lausa väga hästi
Head.
'Terv. 47kW