Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Probleem siis järgmine, külmast peast läheb auto poolest pöördest käima, Kui mootor töösoe, siis käevitamis aeg on seal 2-3 sec. Diagnostika mingeid veakoode ei anna, targemad mehed räägivad et pump kulunud!?!? Kütuse filter on vahetatud. Auto on mul olnud pool aastat ja see viga on algusest peale olnud. Auto läbisõit on praegu umbes 367 000 km. Läbisõit on õige kuna soome registris. Sõidul ja tühipööretel ei anna millegi üle nurised, tõmmet on ja tühikäik ka ühtlane. Diagnostikas oli süüde ka õige!
Teine probleem on selline et kui mootor on juba suht töösoe ja lased näit. enne foori punasetule ajal autol veereda tühikäigul ja natuke pidurdada, siis mootor hakkab lõkerdama, ebaühtlaselt tööle ja nii kui auto seisma jääb, töötab mootor ühtlaselt edasi. See juhtub ainult siis kui auto veereb ja mootor töötab tühikäigul!? Algul kui ostsin selle auto, seda probleemi nii palju ei esinenud aga nüüd toimub see praktiliselt igakord kui kusagil seisma hakkan jääma.
Ehk kellelgi on aimu ja kogemust, millest need probleemid võivad tuleneda!?
Teine probleem on selline et kui mootor on juba suht töösoe ja lased näit. enne foori punasetule ajal autol veereda tühikäigul ja natuke pidurdada, siis mootor hakkab lõkerdama, ebaühtlaselt tööle ja nii kui auto seisma jääb, töötab mootor ühtlaselt edasi. See juhtub ainult siis kui auto veereb ja mootor töötab tühikäigul!? Algul kui ostsin selle auto, seda probleemi nii palju ei esinenud aga nüüd toimub see praktiliselt igakord kui kusagil seisma hakkan jääma.
Ehk kellelgi on aimu ja kogemust, millest need probleemid võivad tuleneda!?
Viimati muutis Andre0000, 07 Mai 2013, 22:10, muudetud 2 korda kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Soekäivituse viga on siin lahatud palju. Kasuta otsingut ja saad rohkem infi. http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... ft#p565326" onclick="window.open(this.href);return false; ja veel mitmed teised teemas. Omal sama jama... suvel, kui aega on pöördun kasutaja jyrisoo poole, et soekäivitus softi uuendada.
Ja see su kirjeldatud teine viga hakkas mul esinema eelmise aasta suvel. Sümptomid täpselt samad aga mitte koguaeg. Oleks ka huvitatud teada saama mis seda põhjustab.
Ja see su kirjeldatud teine viga hakkas mul esinema eelmise aasta suvel. Sümptomid täpselt samad aga mitte koguaeg. Oleks ka huvitatud teada saama mis seda põhjustab.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Lõkerdab kuidas?Kas pöörded kah muutuvad v ainult heli? Pakuks et DMF ja/või sidur. Endal läbi elatud,muidugi mul tegi aint pmt heli ja vibra keresse kah veidi. Tegi lõpuks pmt igakord kui vabaveeremise peale lastud sai. Nädal tagasi sai uus komplekt sisse(DMF,korv,ketas,survelaager) ja vaikus majas. Sain seda heli mingi aeg väljast kuulda,kui naine poes käis ja kodu hoovi veeres ja heli meenutas väljast hooratta oma. Salongis olles see heli nii väga kergelt kuulda polnudki,aga siiski. Juu siis hooratta ja väsinud siduri koostöö oli minu masinal(hooratas,ketas,survekas olid läbi mis läbi,vana korv tundub kah mitte just parimas seisus olevat.) Endal võttis jupp aega,enne kui sidurit/hooratast kahtlustama hakkasin. Mul tegi ka nii,et kui lasta korraks varba otsag pöördeid 1500 ligi ja siis kohe lahti lasta,siis tegi ka puterdamise moodi värki suts ennem tühipöörete peale jõudmist ja kerest käis kah läbi. Nüüd on need anomaaliad kadunud. Hoorattal näiteks oli minul vabakäik päris raske,kuigi vabakäik ise oli sama suur nagu uuel...hoorattas olev määre oli välja pääsenud ja sp enam ei leevendanud nii,nagu vaja ja määre rikkunud ka muud siduri osad.
Viimati muutis copilot, 08 Mai 2013, 00:08, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Ah jah,vb tundub esialgu,aga vist paranes veidi ka külm ja kuumkäivitus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
mis hinnaklassi see kogu kompott läks sul (DMF,korv,ketas,survelaager) ?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
350 EUR kanti olenevalt GBP-EUR kursist koos UPS iga ukseni kohale toomisega(DMF, korv, ketas, survelaager, installatsiooni määre, uued poldid). Sach toodang. Vahetus 125 EUR Viljandis.VWM kirjutas:mis hinnaklassi see kogu kompott läks sul (DMF,korv,ketas,survelaager) ?
Pidin saama eestist veidi odavamalt, kuid tol sai järsku varuosad otsa ja tellimine võtvat kuni kuu, ja pidin ikka välismaalt tellima et saaks ASAP vahetatud. Mujalt alla 500EUR ma kogu komplekti eest Eestis pakkumist ei saanud(komplekti, kus ikka DMF, mitte ühemassiline).
Ja töötab mootor ka veidi vaiksemalt ning sujuvamalt kohe kindlasti...seda ütles ka üks teine inimene, kes selle tehnika asjaga sina peal ja ennem vahetust mu autoga veidi sõitnud. Nagu ütlesin, vanal oli kahe massi vaheline vabakäik pmt sama, mis uuel, ainult kõvasti raskem kui uuel. Ja välja suretada on nüüd raskem motot, sest uus DMF teeb oma tööd, mida ta tegema peaks ja osalt ka mõeldud ja vana käitus juba peaaegu nagu ühemassiline.
Viimati muutis copilot, 08 Mai 2013, 09:29, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Terecopilot kirjutas:350 EUR kanti olenevalt GBP-EUR kursist koos UPS iga ukseni kohale toomisega(DMF, korv, ketas, survelaager, installatsiooni määre, uued poldid). Sach toodang. Vahetus 125 EUR Viljandis.VWM kirjutas:mis hinnaklassi see kogu kompott läks sul (DMF,korv,ketas,survelaager) ?
Pidin saama eestist veidi odavamalt, kuid tol sai järsku varuosad otsa ja tellimine võtvat kuni kuu, ja pidin ikka välismaalt tellima et saaks ASAP vahetatud. Mujalt alla 500EUR ma kogu komplekti eest Eestis pakkumist ei saanud(komplekti, kus ikka DMF, mitte ühemassiline).
Ja töötab mootor ka veidi vaiksemalt ning sujuvamalt kohe kindlasti...seda ütles ka üks teine inimene, kes selle tehnika asjaga sina peal ja ennem vahetust mu autoga veidi sõitnud. Nagu ütlesin, vanal oli kahe massi vaheline vabakäik pmt sama, mis uuel, ainult kõvasti raskem kui uuel. Ja välja suretada on nüüd raskem motot, sest uus DMF teeb oma tööd, mida ta tegema peaks ja osalt ka mõeldud ja vana käitus juba peaaegu nagu ühemassiline.
Oskad mingeid viiteid ka jagada või see 81kw hind? Ma hetkel otsin 110kw ARL jaoks. Ebayst leidsin mingi SMF komplekti 325-ga, aga müüja tagasiside on jube kahtlane. Eestist saaksin Valeo DMF komplekti 444 + survelaager ja see pidi ka omahind olema sisuliselt ja suure tõenäosusega peab bossidele seletama.
Delvis
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Täna nagunii sõbra juurde sildu regullima...vaatan mis kogemused tal nende remondga on olnud ja mida ta ise arvab. Aga hea teada umbaudset hinda.
Edit: Leidsin lugemist vääriva lingi : http://www.tdiblog.com/tdi-do-it-yourse ... n-between/" onclick="window.open(this.href);return false;
"An SMF, made out of a single cast piece of steel, has no moving pieces and cannot break or fail.
SMFs are also less expensive than DMFs. So for reasons of durability and cost, many TDI owners choose to swap to a single mass flywheel and matching clutch kit to avoid problems in the future."
Edit: Leidsin lugemist vääriva lingi : http://www.tdiblog.com/tdi-do-it-yourse ... n-between/" onclick="window.open(this.href);return false;
"An SMF, made out of a single cast piece of steel, has no moving pieces and cannot break or fail.
SMFs are also less expensive than DMFs. So for reasons of durability and cost, many TDI owners choose to swap to a single mass flywheel and matching clutch kit to avoid problems in the future."
Viimati muutis VWM, 08 Mai 2013, 10:34, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Suured tänud ...
Selle mootori lõkerdamisega tekib ikka selline vibra ka sisse ... eks ma olen ise ka olen mõelnud hooratta peale, aga lootuses et äkki ikka ei ole ... aga saab katsetama hakata ... paari kuu jooksul siis
Selle mootori lõkerdamisega tekib ikka selline vibra ka sisse ... eks ma olen ise ka olen mõelnud hooratta peale, aga lootuses et äkki ikka ei ole ... aga saab katsetama hakata ... paari kuu jooksul siis

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Olen seda juttu lugenud päris mitmest teemast, aga oh üllatust, kui see SMF kipub sul tühipööretel tegema kolinat, nagu manala teele minev DMF. Mina seda riski ei võtnud, et osta põrsast kotis, et kas see SMF komplekt teeb v ei tee mingit häält. Olen küllalt palju lugenud teemasid ja näinud youtube is videosid, kus SMF i peale vahetajad on saanud pettumuse osaliseks. Hoolimata ka siinsete osade kasutajate väidetest, et puuduvad IGASUGUSED helid, otsustasin jääda DMF i peale.VWM kirjutas:Täna nagunii sõbra juurde sildu regullima...vaatan mis kogemused tal nende remondga on olnud ja mida ta ise arvab. Aga hea teada umbaudset hinda.
Edit: Leidsin lugemist vääriva lingi : http://www.tdiblog.com/tdi-do-it-yourse ... n-between/" onclick="window.open(this.href);return false;
"An SMF, made out of a single cast piece of steel, has no moving pieces and cannot break or fail.
SMFs are also less expensive than DMFs. So for reasons of durability and cost, many TDI owners choose to swap to a single mass flywheel and matching clutch kit to avoid problems in the future."
Pealegi, arvestades keskmise bensuka ja minu 81kw diisli küttekulu ning aastast läbisõitu, siis võiksin seda kahemassilist vahetada iga aasta.
Viimati muutis copilot, 09 Mai 2013, 05:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
uurisin, et selle LUK komplekti saab kuskil 300 € eest ebayst kätte. Aga arvan, et ei hakka seda veel niisama vahetama...kuna erilist häält see veel ei tee ja seda lõkerdamist ka niipalju ei esine. Eks jääb tegemine tulevikku kui aega ja raha rohkem.....või kui laiali lendab 

VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
No minul pidas asi 4 aastat vastu ja kes teab kui kaua olnud peal eelmisel omanikul(endale tundus et tehasest saati peal teine). Vahetasin,sest hooratas hakkas üsna suurt vibra keresse tekitama tühipööretel,sidur võttis juba väga ülevalt ja madala pöörete ja kõrgema käiguga tegi samuti suht palju müra juba. Nüüd hea vaikne kiirendada ja kuulda ainult diiselmootori tärinat. Uue ja vana sõidumõnu vahe on ikka meeldivalt üllatav.
Ilmselt vaatasid sama LUK komplekti. Kuna seal mingeid parameetreid ja varuosa nr polnud ja üks vend ütles et sobib minu masinale ja teine vend samast firmast,et ei sobi,läksin kindla peale ja maksin veidi rohkem Sachi eest...aga kõvasti odavam kui Eesti banaanias ikkagi
Ilmselt vaatasid sama LUK komplekti. Kuna seal mingeid parameetreid ja varuosa nr polnud ja üks vend ütles et sobib minu masinale ja teine vend samast firmast,et ei sobi,läksin kindla peale ja maksin veidi rohkem Sachi eest...aga kõvasti odavam kui Eesti banaanias ikkagi

Viimati muutis copilot, 09 Mai 2013, 07:53, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Lisaks muule,arvan ma,et -c ligidal tekkiv mõne sekundine turtsumine saanud kah sellega lahenduse ja viga polegi kuskil küttesüsteemis.
Edit! Ja saan ka väita,et mootor ja kiirendus on erksamaks ja veidi paremaks läinud...lihtsalt lust on maanteel 3 ja 4 käik 3500 ja suts peale lasta...uute 1,5 jms bensukatega võrrivennad lihtsalt jäävad jalgu
Edit! Ja saan ka väita,et mootor ja kiirendus on erksamaks ja veidi paremaks läinud...lihtsalt lust on maanteel 3 ja 4 käik 3500 ja suts peale lasta...uute 1,5 jms bensukatega võrrivennad lihtsalt jäävad jalgu

Viimati muutis copilot, 09 Mai 2013, 08:06, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Mind vaevab ikka see küsimus et miks see lõkerdamine toimub ainult tühikäigul veeremise ajal, miks mitte ka siis kui auto seisab. Kui hooratas läbi kas siis ei peaks kohalt võttes sidurit lahti lastes hüppama hakkama, või siis rapsima kohalt minek ... kas hooratta seisukorda ei olegi siis muul viisil võimalik teada saada kui kõik lahti monteerida ... kui hooratta sees mingi määre on ja see sealt välja tulnud, kas mootori alt mineid tilkasi siis välja ei tule? Lihtsalt see et praegu kohalt minnes ei saa küll aru et midagi rapsiks ... aga tühikäigul on mootori vibra küll suuremaks tõrts läinud, natuke isegi häiriv juba.
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Kui auto veereb, siis mootori käiguühtlust ei korrigeerita. Pane diagnost taha ja vaata channel 13, seal on korrektsioonid näha, mis on lubatud +/- 2 mgr/stroke. Kui need ületavad juba 0,5, siis tuleks siiski silindrite kompressioonid üle mõõta ja /või pihustid kontrollida.
Võib olla, et mootor on saasnud soojusvahetisse kogunenud õlist litaka ja mõni keps on näiteks 0,5 mm lühem, mis on suht tüüpiline. Sel juhul tuleb kaas eemaldada, ja kolbide kõrgused üle ploki ära mõõta, mis peab olema vahemikus 0,9- 1,2. Ja erinevus mitte suurem kui 0,10. Kui seda viga pole, siis klappide tihedus kontrollida.
Samuti tuleb arvutiga vaadata, et tühikäigul näitaks pritsekoguseks 3- 5 mgr/ stroke, vastasel korral tuleb kütusepumba kaas õigesse asendisse panna. Ja loomilukult, et pritse ajastus oleks paigas.
Võib olla, et mootor on saasnud soojusvahetisse kogunenud õlist litaka ja mõni keps on näiteks 0,5 mm lühem, mis on suht tüüpiline. Sel juhul tuleb kaas eemaldada, ja kolbide kõrgused üle ploki ära mõõta, mis peab olema vahemikus 0,9- 1,2. Ja erinevus mitte suurem kui 0,10. Kui seda viga pole, siis klappide tihedus kontrollida.
Samuti tuleb arvutiga vaadata, et tühikäigul näitaks pritsekoguseks 3- 5 mgr/ stroke, vastasel korral tuleb kütusepumba kaas õigesse asendisse panna. Ja loomilukult, et pritse ajastus oleks paigas.
Viimati muutis bora24, 12 Mai 2013, 10:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Bora24. Kõik need asjad on kontrollitud:mootoril surved nagu uuel motol,pihusti näidud on parimas korras,pritse kogus paigas. Las keegi teine sõidab su masinaga ja laseb vabaveeremise peale ja ise väljas kuula. Seest ei saanud arugi,aga väljast oli kahemassilise kolin kuulda. Juu siis sidur vms ikkagi ei lahutanud seda asja nii nagu vaja,kuigi käik väljas jne ja andis inertsi ratastelt kahemassilisele edasi. Nagu ma ütlesin,peale siduri vahetust koos hoorattaga,on sellised anomaaliad kadunud...üks nendest oli just see,millest teema algataja kirjutab.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Kas sa kirjutasid vastuse Andre teise probleemi kohta või oma auto kohta? Siin käib ju ikka Andre teema lahkamine. Mina vastasin Andrele. Kas sa oled tema autot arvutiga vaadanud, kompressioone mõõtnud?
Andre kirjutas oma 1.-s postis:
Andre kirjutas oma 1.-s postis:
Teine probleem on selline et kui mootor on juba suht töösoe ja lased näit. enne foori punasetule ajal autol veereda tühikäigul ja natuke pidurdada, siis mootor hakkab lõkerdama, ebaühtlaselt tööle ja nii kui auto seisma jääb, töötab mootor ühtlaselt edasi. See juhtub ainult siis kui auto veereb ja mootor töötab tühikäigul!? Algul kui ostsin selle auto, seda probleemi nii palju ei esinenud aga nüüd toimub see praktiliselt igakord kui kusagil seisma hakkan jääma.
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Lootus on, et saab järgneva nädala jooksul diagnostika taha visata, eks saab siis neid andmeid kontrollida ...
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Nii ... Diagnost tehtud, näidud on parimas korras, nii pihustid kui süüde. Viimasel paaril päeval seda lõkerdamist ei ole väga palju esinenud. Eks saab edasi uurida 

Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Üldiselt pikk käivitus viitab kulunud pumba peale. Golf on suht tundlik ka aku ning starteri seisundile, kävituspöörded peavad olema viisakad.
Viimati muutis bora24, 16 Mai 2013, 21:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Teada tuntud probleem. Lahenduseks uus starter v nn soekäivitussofti muudatus.
Viimati muutis copilot, 18 Mai 2013, 09:04, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Kontrolli pumba kulumist kuuma pumpa veega jahutades.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Enda golf 4-jal sama viga (98a 81 kw), et tühikäigul veeredes mingihetk foori taga lõkerdab. lasin diislimeistris asja uurida, võeti pumba kaas maha ja tuli välja et kulunud teine. Uue hind 400-500 euri. Pole veel välja vahetanud. seega ei saa kindlalt võita et seal just viga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Noh alati on alternatiiv kasutatud pump. Endal kaks tükki selliseid üle, hinnavahe kuskil 3-4x.stern kirjutas:Enda golf 4-jal sama viga (98a 81 kw), et tühikäigul veeredes mingihetk foori taga lõkerdab. lasin diislimeistris asja uurida, võeti pumba kaas maha ja tuli välja et kulunud teine. Uue hind 400-500 euri. Pole veel välja vahetanud. seega ei saa kindlalt võita et seal just viga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Nüüd sai siis viimaks starter lahti võetud ja ära määritud. Tulemus on märkimisväärne, auto läheb paugust tööle isegi sooja mootoriga. Käevitus probleem on minu autol nüüd siis lahendatud
Nii et kellel sama probleem, võiks alustada siiski starterist. Kui sealt muutust ei tule, siis alles pumba kallale!
