1 kord nädalas pärast mootori (1.9 TD 66 kW ALH, Golf 4) käivitamist hakkab armatuuris immo tuli vilkuma ja jääb vilkuma, kuni mootori seiskan (st mootori töötamist tule vilkumine ei sega) ja uuesti käivitan. Seega muud probleemi ei ole, kui vaid, et tule vilkumine häirib. Veateateks näitab mingit "mootori käivitus blokeeritud immobilaiseri poolt".
Lugesin foorumist, et võimalikuks veaks on süüteluku antenni otste külmjooted või kehvad ühendused.
Kas see on ainukene võimalik viga ja kui palju on vaja lammutada, et antenni otsi üle tinutada?
Immo tuli vahel vilgub armatuuris, kuid mootor töötab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Immo tuli vahel vilgub armatuuris, kuid mootor töötab
Küsin konkreetselt, kas antenni otste ületinutamiseks tuleb plastik otste juurest ära kraapida?
Ja kuidas antenni süüteluku küljest kätte saab?
Tänud.
Ja kuidas antenni süüteluku küljest kätte saab?
Tänud.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Immo tuli vahel vilgub armatuuris, kuid mootor töötab
Kraapida tuleb ja nii on kindlam, et tulevikus probleeme poleks. See antenni võru tuleb sealt pealt vabalt ära. Pead vaid ta juhet veidi järgi andma, et üle luku otsa tuleks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Immo tuli vahel vilgub armatuuris, kuid mootor töötab
Kajuks mul ei õnnestunud antenni niisama lihtsalt kätte saada, kangutasin kruvikaga küll, kuid ülemäärast jõudu pelgasin rakendada, sest polnud tahtmist teda lõhkuda. Jäi mulje nagu peaks võti olema mingis asendis. R-asendit proovisin, kuid ka sellest polnud abi. Rohkem ei üritanud, sest otsustasin alloleva lahenduse kasuks.
Enne eelmise posti läkitamist painutasin veidi antenni pistiku klemme nii, et pistik veel külge läheb. Tegevuse mõte oli selles, et äkki sel juhul tekib mähise ja klemmide ühenduskohtadesse täiendav surve. Siiani on pidanud, pole rohkem tuld vilgutanud.
Kuid huvitav oli see, et mootori aju justkui ei nõudnudki käivitamiseks immo luba, sest mootor käivitus ja jäi käima ka lahtise antenni pistikuga, ainult mootori ajus ja kombis tekkisid vastavad veateated. Kas selle mootori aju saab lihviisiliselt nö immovabaks progeda või on tegu mingi joke-ga? Tegu niisiis 99. a jaanuar Golfiga
Enne eelmise posti läkitamist painutasin veidi antenni pistiku klemme nii, et pistik veel külge läheb. Tegevuse mõte oli selles, et äkki sel juhul tekib mähise ja klemmide ühenduskohtadesse täiendav surve. Siiani on pidanud, pole rohkem tuld vilgutanud.
Kuid huvitav oli see, et mootori aju justkui ei nõudnudki käivitamiseks immo luba, sest mootor käivitus ja jäi käima ka lahtise antenni pistikuga, ainult mootori ajus ja kombis tekkisid vastavad veateated. Kas selle mootori aju saab lihviisiliselt nö immovabaks progeda või on tegu mingi joke-ga? Tegu niisiis 99. a jaanuar Golfiga
Viimati muutis bora24, 19 Mai 2013, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Immo tuli vahel vilgub armatuuris, kuid mootor töötab
Mähi võti fooliumi sisse ja proovi siis käivitada. Kui käivitub on su auto mootoriaju immovaba.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus