Tunne oma auto kapotialust

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 02 Juun 2013, 18:51

Alustan siis teemaga mille Stollu välja pakkus.
► Näita Spoilerit
Mina tegin Passat B5-e 1.9TDI 81kw AFN kapotialusest pilte ja proovisin ära märkida enamus asju.
Kollasega on andurid, oranžiga on kütusesüsteem, rohelisega filtrid
Pilt
Pilt
Pilt
See pilt on tehtud mootori tagant (kuus pilti allpool on näha EGR solenoid klappi, selle klapi all asuvadki need küünlad)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kaks pihustit on pildilt puudu.
Pilt
Ühel eelsüüte küünlal on piip maha tõmmatud, et paremini näha oleks. Üks eelsüüteküünal ja kaks pihustit ei jäänud pildile.
Pilt
Pilt
See pilt on tehtud jahutusvedeliku anuma alt.
Pilt
Pilt
Pilt

Loodan, et on kõikide asjade asukohad arusaadavad. Kõik ettepanekud ja teiste mootorite kapotialused on oodatud. :)
Viimati muutis argo, 04 Juun 2013, 19:46, muudetud 9 korda kokku.
Põhjus: Kleeps.
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
KadriGTI

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma aut kapotialust

Lugemata postitus Postitas Stollu » 02 Juun 2013, 19:00

tubli , jagasid noodi hästi lahti :)

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 02 Juun 2013, 19:41

Õlijahuti asemel on soojusvaheti. See ajab ka talvel õli justnimelt soojaks, et paks õli võimalikult vähe mootorit kahjustaks. Õlijahuti on ikka õli radiaator, mis on osadel mudelitel radika ees.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 02 Juun 2013, 20:33

NOTFAST kirjutas:Õlijahuti asemel on soojusvaheti. See ajab ka talvel õli justnimelt soojaks, et paks õli võimalikult vähe mootorit kahjustaks. Õlijahuti on ikka õli radiaator, mis on osadel mudelitel radika ees.
Viga parandatud, tänud! :thumbup:

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas VWM » 02 Juun 2013, 20:49

Netis ringlev pilt ALH mootorist, millel inglise keeles enamik asju välja toodud
Pilt
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas copilot » 02 Juun 2013, 22:03

Õli radiaator? Sry mu lolli küsimust,passat AFN vb veidi tiba teine mootor kui G4 mootor,aga mingit õli radiaatorit küll kuskil pole minu teada. Tehke mulle puust ja punaseks. Kas räägid passati erinevatest mudelitest v üleüldiselt? V passati TDI motod nii erinevad G4 omadest? Ei ole enda boradel tähele pannud eraldi õli voolikuid v torusid kuskile radiaatorisse minevat,rääkimata nn eraldi radiaatorist. Kui nii ikka on,siis kummardan alandlikult teie ees.

V sa lihtsalt tahtsid natuke terminite kallal norida,mida J.Aru kasutas? Antud juhul sõna soojusvaheti ei anna mulle küll mitte mingit infot st mille soojusvaheti ja sp nimetatakse teda õlijahutiks,kuigi talvel töötab vastupid jah st pmt on tegu soojusvahetiga.

Edit! Isegi etkas on ta nimetuseg "Oil cooler". Nii et J.Aru,sinu termin oli igati korrektne ja sõna "soojusvaheti" võib mõnda eksitada ning tekitada kûsimuse, et kus on siis õlijahuti!
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 00:59, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas elias » 02 Juun 2013, 22:55

Mis see IAT on?

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1489
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Jurmola » 02 Juun 2013, 23:11

Intake Air Temperature ehk sisselaske temperatuuri andur ehk?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 00:51

Täpsustaks,et antud sensor(IAT) on ka pmt MAP andur....õigemini rohkem ongi ta tuntud MAP anduri nime alla ja osade jaoks võib see IAT natuke segadust tekitada.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 03 Juun 2013, 09:42

copilot kirjutas:Õli radiaator? Sry mu lolli küsimust,passat AFN vb veidi tiba teine mootor kui G4 mootor,aga mingit õli radiaatorit küll kuskil pole minu teada. Tehke mulle puust ja punaseks. Kas räägid passati erinevatest mudelitest v üleüldiselt? V passati TDI motod nii erinevad G4 omadest? Ei ole enda boradel tähele pannud eraldi õli voolikuid v torusid kuskile radiaatorisse minevat,rääkimata nn eraldi radiaatorist. Kui nii ikka on,siis kummardan alandlikult teie ees.

V sa lihtsalt tahtsid natuke terminite kallal norida,mida J.Aru kasutas? Antud juhul sõna soojusvaheti ei anna mulle küll mitte mingit infot st mille soojusvaheti ja sp nimetatakse teda õlijahutiks,kuigi talvel töötab vastupid jah st pmt on tegu soojusvahetiga.

Edit! Isegi etkas on ta nimetuseg "Oil cooler". Nii et J.Aru,sinu termin oli igati korrektne ja sõna "soojusvaheti" võib mõnda eksitada ning tekitada kûsimuse, et kus on siis õlijahuti!
Õliradika osas rääkisin üleüldiselt. Enamus volksudel neid pole. Asjadest tuleb ikka rääkida nende tööpõhimõtte järgi. Siis on kõigile arusaadav. Samas võhikul pole ka väljendist MAP Või IAT, mingit kasu. See on siiski maakeeles õhulugeja. Alles oli lühikestes küsimustes teema, et mis on MFA. Et selliseid ei tekiks, oleks õigem need siiski maakeelde panna. Ok, et volksu inimene saab aru aga näiteks bemmi või mersu pealt tulnu ei saa neist lühenditest aru. Samas näiteks küsisin sellel tavel samuti õlijahuti ülemist tihendit Fixusest ja küsiti kas mõtlen soojusvaheti tihendit! Selle soojusvaheti tihendi nime all sain just selle.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 13:45

To NOTFAST: Vb oli neil fixuses see tihend lihtsalt sellise nime all. Jah, oma tööpõhimõttelt ta pmt soojusvaheti, kuid ETKA, VAG ametlik varuosakataloog, nimetab teda õlijahutiks, sest peaeesmärk on tal ikkagi õli jahutamine. Ma ei tea, mis programmi fixus kasutas ja vb tahtis kohalik müüja härra/preili tarka panna, kuid on ta ikkagi tuntud õlijahuti nime all ja mitte isegi õli soojusvaheti nime all vms. Kui ma oleks võhik, siis minul tekiks ilmselt ennem küsimus sõna "soojusvaheti" peale, kui termini "õlijahuti" peale. Samuti on EGR cooler ju pmt nn soojusvaheti...talvel aitab jahustusvedelikul veidi kiiremini soojeneda ja töösooja mootoriga aitab väljalaske gaase maha jahutada ning see viimane ongi tema peaeesmärk ning EGR cooleri nime all tuntud ta ka on(kaasa arvatud ETKAS). Mis nüüd hakkame vag inseneride poolt pandud ametlike nimetusi ümber tegema ja vett sogama? Küllap on sellised nimetused ikka pandud nende peaeesmärgi järgi, et kõik oleks üheselt arusaadav ka kohalikule lollile vaanjale, kes täpselt ei tea, mis asi on näiteks soojusvaheti.

Edasi sellest G4 motost....pildil arutelu alla sattunud nr 12 all olev andur IAT, ei ole kohe kindlasti MAF ehk õhulugeja andur - see on pildil nr 4 all. Tegu ikkagi turbo rõhu anduriga, millesse on sisse ehitataud ka sissevõetava õhu temperatuuri andur. Inglise keelne laialt levinud lühend siis MAP ehk "Manifold Absolute Pressure" ja ei saagi aru, miks see välismaine tegelane, kes selle pildi kokku pannud, IAT nime alla pannud, sest tekitab kindlasti mitmes võhikus küsimuse, kus on siis turbo rõhu andur ja tõepoolest ei teatagi vb mida see IAT tähendada võib. Ma usun, et ajad midagi siin segamini selles MAF(mitte MFA) ja MAP osas.

Ja bemmivendadele ja teistele VAG peale tulijatele.....just teile need pildid ongi :thumbup: Ei tea ka mina bemmi kapoti all olevate osade juppide tootjapoolsetest nimedest midagi....kuigi minu arusaama järgi on näiteks välismaistes foorumites bemmide ja teiste turbomootoritega autodel neid turborõhu andurid MAP lühendi all ja nii ka mitmete muude asjadega, ja vaevalt, et keegi teine peale VW foorumi kasutajate, välismaist lugemismaterjali ei sirvi. :problem:
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 14:00, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas rako » 03 Juun 2013, 15:02

Tubli! Selline asi peaks olema kleeps.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 15:29

Ja nüüd bensuka fanatid....kapoti alla pilte klõpsutama ja arvutis asjadele seletused juurde....saan mina loll kah mõne asja kohapeal vb veidi targemaks, sest bensiinimootor pole senini minu pärusmaa olnud - liiga keeruline ja jonnakas tundub :problem: . Aga kunagi ei tea. Siis hea, kui ühtteist materjali võtta on. :roll:
Viimati muutis copilot, 03 Juun 2013, 15:29, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Juun 2013, 18:20

Kas mitte õhulugejas endas temp andurit pole? Ma ei viitsi hetkel alla ka joosta ja vaatama minna, kas mul on pistikus 4 või 5 juhet. Küll aga on see võimalus olemas.

MAP anduris on temp andur juhul, kui seal 4 või enam juhet.(+, - Temp signaal, rõhu signaal)

EDIT: Vaatasin skeeme, ikka jah temp andur on peale intercoolerit, mis iseenesest vägagi mõistlik ja õhulugejaga temperatuuri ei mõõdeta.
Tegelikult on ikkagi IAT ja MAP kaks eraldi andurit, mis on paigutatud ühte korpusesse.

Ju siis kasutatakse MAF temperatuuri uutel ökoliikuritel miskise kokkuhoiu saavutamiseks või SDI mootoritel.
Viimati muutis R36, 03 Juun 2013, 18:27, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Juun 2013, 19:13

golfi_vend kirjutas:Kas mitte õhulugejas endas temp andurit pole? Ma ei viitsi hetkel alla ka joosta ja vaatama minna, kas mul on pistikus 4 või 5 juhet. Küll aga on see võimalus olemas.

MAP anduris on temp andur juhul, kui seal 4 või enam juhet.(+, - Temp signaal, rõhu signaal)

EDIT: Vaatasin skeeme, ikka jah temp andur on peale intercoolerit, mis iseenesest vägagi mõistlik ja õhulugejaga temperatuuri ei mõõdeta.
Tegelikult on ikkagi IAT ja MAP kaks eraldi andurit, mis on paigutatud ühte korpusesse.

Ju siis kasutatakse MAF temperatuuri uutel ökoliikuritel miskise kokkuhoiu saavutamiseks või SDI mootoritel.
JAh, pmt tegu nn "2 in 1" anduriga. Ja miks peale vahejahutit ja ennem sisselaske kollet....eks ikka selle pärast, et diisel arvestab küttekoguseid ja pritse ajastust elektrooniliselt kontrollides kuigi palju ka sisse võetava õhu temperatuuriga ja kõige täpsema mõõtmistulemuse saab ikkagi vahetult ennem mootorisse minekut. Peale turbo poolt õhu kokku surumist toimub kuigi palju ka õhu soojenemine.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 04 Juun 2013, 18:18

Tegin natuke ringi oma jooniseid ja panin mõne juurde. Kui viitsite võite üle vaadata kas sai kõik õigesti. :)
Ehk võiks selle teema kleepsuks teha :?: :roll:
Viimati muutis J.Aru, 04 Juun 2013, 18:18, muudetud 1 kord kokku.

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas astrolaab » 04 Nov 2013, 22:59

Loodan,et mu küsimus sobib siia-kus on õlirõhu andur? Miks küsin-vastus selline et soetasin omale VW Passat Variandi 1,9Tdi syncro B5.Vahetasin täna õli ja uut filtrit külge keerates märkasin üksikut lahtist musta värvi pistikut.Tuli samast pundist millest läheb pistik õli-vee soojusvaheti peal olevasse andurisse.Roomasin igate pidi auto all ja peal aga kohta ma sellele pistikule ei leidnud.Kuna ma õliga möllasin siis miskipärast tekkis lambist uitmõte et äkki see on õlirõhuanduri pistik.Uus õli sees keerasin süüte sisse ja kõik lambikesed süttisi ja siis kustusid(k.a. õlikannu märk)Põlema jäi ainult laadimise puudumist tähistav märk,kas nii peabki olema et rõhutuli kah ära kustub?Siiamaani on kõikidel omanduses olnud masinatel(ka 88.a. pensu passatil)õlituli põlema jäänud.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Nov 2013, 07:39

astrolaab kirjutas:Loodan,et mu küsimus sobib siia-kus on õlirõhu andur? Miks küsin-vastus selline et soetasin omale VW Passat Variandi 1,9Tdi syncro B5.Vahetasin täna õli ja uut filtrit külge keerates märkasin üksikut lahtist musta värvi pistikut.Tuli samast pundist millest läheb pistik õli-vee soojusvaheti peal olevasse andurisse.Roomasin igate pidi auto all ja peal aga kohta ma sellele pistikule ei leidnud.Kuna ma õliga möllasin siis miskipärast tekkis lambist uitmõte et äkki see on õlirõhuanduri pistik.Uus õli sees keerasin süüte sisse ja kõik lambikesed süttisi ja siis kustusid(k.a. õlikannu märk)Põlema jäi ainult laadimise puudumist tähistav märk,kas nii peabki olema et rõhutuli kah ära kustub?Siiamaani on kõikidel omanduses olnud masinatel(ka 88.a. pensu passatil)õlituli põlema jäänud.
Kustuvadki ülejäänud tuled ära peale laadimise tule peale 4-5 sekundit (ka õlirõhu tuli). Üks õlirõhu andur asub tal õlifiltri jala peal, vaata kas seal juhe küljes.

astrolaab
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas astrolaab » 05 Nov 2013, 09:09

Tänud saab vaadatud.

golfrace
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 30 Apr 2013, 14:21
Auto: Audi A4 b8 2.7/140, Golf 3 Variant 1,8/55 1996, Audi 90 (USA) 2,8/128 1993
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas golfrace » 12 Nov 2013, 23:08

Oskab keegi öelda kus asub Mk3 Variant 1.8l karterituulutusvoolik ja klapp???

Novavosh
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Okt 2013, 13:48
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Novavosh » 11 Dets 2013, 09:15

Keegi oskab 1.9 96kw mootorist ka samasuguse lihtsa skeemi siia teha?

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Stollu » 09 Veebr 2014, 16:28

Teema natuke soiku jäänud , teen siis endapoolt ka väikse copy paste kritselduse.

1.8T Golf MK4/Bora
ARZ , AUM , AUQ

Pilt
Pilt

1 - Active charcoal filter solenoid valve 1 -N80-
2 - Hall sender 2 -G163-
3 - Connector
Black for Lambda probe -G39- and Lambda probe heating -Z19-.
Right on underside of vehicle.
6-pin
Engine code ARZ
4-pin
4 - 4-pin connector
q For Lambda probe after catalytic converter -G130-
and Lambda probe heating -Z19-, brown.
q Right on underside of vehicle.
5 - Engine control unit
(Motronic control unit -J220-).
6 - Ignition coil 1 with output stage -N70-
ignition coil 2 with output stage -N127-
ignition coil 3 with output stage -N291-
ignition coil 4 with output stage -N292-
7 - Charge pressure control solenoid valve -N75-
8 - Air mass meter -G70-
9 - Vacuum pump for brakes -V192-
q Only engine code AUM.
q Only vehicles with automatic gearbox.
q On subframe.
10 - Secondary air pump relay -J299-
11 - Clutch pedal switch -F36-, brake light switch -F-
and brake pedal switch -F47-
12 - Coolant temperature sender -G62-
13 - Injector, cylinder 1 -N30- to injector, cylinder 4 -N33-
14 - Inlet camshaft control valve 1 -N205-
q Only engine codes AUM and AUQ.
15 - Fuel pressure regulator
16 - Engine speed sender -G28-
17 - Knock sensor 2 -G66-
18 - Turbocharger divert air valve -N249-
19 - 3-pin connector
q Brown for knock sensor 1 -G61-.
q Black for knock sensor 2 -G66-.
q Grey for engine speed sender -G28-.
q Only engine code ARZ.
20 - Secondary air pump motor -V101-
21 - Secondary air inlet valve -N112-
22 - Knock sensor 1 -G61-
23 - Power steering pressure switch -F88-
24 - Intake air temperature sender -G42-
25 - Throttle valve module -J338-
26 - Charge air pressure sender -G31-
Viimati muutis Stollu, 09 Veebr 2014, 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Stollu selle postituse eest:
KadriGTI

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Stollu » 01 Mai 2014, 14:15

Power Steering Pressure Switch - 1J0919081
Mida ja kuidas see peaks tööle käivituma , tulukene armatuuris midagi ?

Andur oli tagant ära , Roolivõimuõli sai sõidetud nulli..aga ei midagi..niisama vahele topitud ?

Pilt
Viimati muutis Stollu, 01 Mai 2014, 14:31, muudetud 2 korda kokku.

qwewq
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 08 Mär 2010, 12:35
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas qwewq » 01 Mai 2014, 19:24

Stollu kirjutas:Power Steering Pressure Switch - 1J0919081
Mida ja kuidas see peaks tööle käivituma , tulukene armatuuris midagi ?

Andur oli tagant ära , Roolivõimuõli sai sõidetud nulli..aga ei midagi..niisama vahele topitud ?
► Näita Spoilerit
Selle mõte peaks olema see, et kui tühikäigul rooli keerad siis tõstab veidi põõrdeid, et oleks lihtsam keerata.
Viimati muutis argo, 01 Mai 2014, 23:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: img spoiler

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Tunne oma auto kapotialust

Lugemata postitus Postitas Stollu » 01 Mai 2014, 20:00

Tänud , tõepoolest annab märku kui rõhk suureneb ehk rattad lõppu keerates tekib mootorile koormus ja andur annab teada , et nüüd tuleks natuke pöördeid juurde anda et mootor välja ei sureks , isegi reguleerib kliimapumpa , et hoida ühtlaselt mootorit töös kui ma nüüd õieti välja lugesin seda ingliskeeles.

Vasta

Mine “Mootor”