Sharanil müra õhufiltris

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ja GTI, hea tähelepanek...teinekord võib tõesti olla enneaegse kulumise põhjuseks ka mingi muu probleem a la sõidustiil v millegist muust ebapiisava määrimise puudumine. See, et PD nukad(vähemalt originaalid) on pmt plastiliinist on ammu teada ja juba vale õli kasutamine sööb nad ruttu ära, kuid vanakoolikas peaks olema ikka selles osas pommikindel ja pole küll kuskilt aru saanud, et see oleks neil nn massiline probleem. Ja sa ei tea kuidas hooldavad masinaid teised....hooletuid koonerdajaid v siis lihtsalt teadmatusest tulenevaid enneaegsed kulumised on ilmselt suurem enamus nendest. Ja arvestades veel seda, et kui auto ikka kümme v üle kümne aasta vana, siis tol ajajärgul ei pruukinud see kütte kvaliteet kah nii hea olla ning 15tkm välba puhul pole nukkade varajasem kulumine ime....kui juba TDI mootoriga auto kasutusjuhend ütleb et kõrge väävlisisaldusega kütte puhul tuleks vahetada õli ja õlifilter kõvasti ennem 10tkm....vist oli 7000tkm vms käigus(täpselt ei mäleta).
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas anti555 »

copilot kirjutas:Vot ei tea....kui inimesed sõidavad vanakooli diislitega korralikult hooldades 500 000tkm +, siis tekib mul paratamatult küsimusi kui kellelgil a la 300 000tkm vms peal nukad kutud. Mis on auto reaalne läbisõit on anti? Ja mis mootorist konkreetselt jutt?
Vot realset läbisõitu ei oska kuidagi öelda sisu oli tal mega korralik kellal oli ~300tkm ja no linnas ei läind 5 elus sisse pigem käis 1-2 liiga kõrgele.Tegu oli 1.9tdi 81kw.Aga nuka müügi poolest on võibolla 6pd 1 tdi võibolla sellise vahega läheb et kõvasti pd kasuks ikka Aga noh otsest pole vahet nukk maksab umbes 100€ alega saab 80€ nii et pole hullu hüdrokad ka juurde 4-5€tükk
Viimati muutis anti555, 19 Juun 2013, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas copilot »

Üks asi kah veel....kui see auto saksast v mujalt euroopa riigist kunagi toodud, siis tõenöoliselt keritud. Minul kah kelladel 300tkm ja kopikad peal....peale saksa autos käiku selgus et reaalne ls 80-100tkm suurem ja sp ütlengi et minu 81kw sel selja taga vähemalt 400tkm, mitte see mis kelladel on. Aga keritakse ka 200tkm+....kogemus ühel tuttaval 2004 2.0PD passatiga....nüüdseks peal juba uus(kasutatud) mootor :thumbup:
Viimati muutis copilot, 19 Juun 2013, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Tean ühte pisikest 2000a. diisel volkarit, millel on 500 000 maha keritud tegelik läbisõit on 700 000 km. ja käib päris hästi veel.

KeitoK
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:07
Auto: Sharan
Asukoht:

Re: Sharanil müra õhufiltris

Lugemata postitus Postitas KeitoK »

Nukkvõll korralil. Sooni pole. Küünega tõmmates kuhugi kinni ei jäänd. Endiselt löriseb ja otsin abi.
Diagnostis viga ei näitand. Süüde paigas.

Vasta

Mine “Diislid”