Ajusse need igatahes ei lähe.Juhtmete järgi sain enam vähem aru,et see 2Pin-ine pistik on süütepoolide jaoks.Üks juhe on kolmele ja teine juhe teisele kolmele poolile.Aga küsimus ongi selline,et kas need lähevad salongi kaitsmekarpi?Teoorias peaks need relee ja kaitsmega olema varustatud?Pluss osad juhtmed veel mis leidsin,olid ntx õlirõhu oma ja pihustite omad.Järsku mõnel pädevamal elektrikul aega,ja viitsiks tulla üle vaadata ja natuke nõu anda,mida tegema peaks?Asun ise TLN-s Kristiine kandis
VW 3.2 süütepoolide toide?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
Kahvel
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
VW 3.2 süütepoolide toide?
Nii,tekkis mõned tõrked elektriala peal oma mootori vahetusel.Mul on kolm pistikut,mis on läbi lõigatud ning ma ei oska öelda,kuhu need minna võiks.



Ajusse need igatahes ei lähe.Juhtmete järgi sain enam vähem aru,et see 2Pin-ine pistik on süütepoolide jaoks.Üks juhe on kolmele ja teine juhe teisele kolmele poolile.Aga küsimus ongi selline,et kas need lähevad salongi kaitsmekarpi?Teoorias peaks need relee ja kaitsmega olema varustatud?Pluss osad juhtmed veel mis leidsin,olid ntx õlirõhu oma ja pihustite omad.Järsku mõnel pädevamal elektrikul aega,ja viitsiks tulla üle vaadata ja natuke nõu anda,mida tegema peaks?Asun ise TLN-s Kristiine kandis
Ajusse need igatahes ei lähe.Juhtmete järgi sain enam vähem aru,et see 2Pin-ine pistik on süütepoolide jaoks.Üks juhe on kolmele ja teine juhe teisele kolmele poolile.Aga küsimus ongi selline,et kas need lähevad salongi kaitsmekarpi?Teoorias peaks need relee ja kaitsmega olema varustatud?Pluss osad juhtmed veel mis leidsin,olid ntx õlirõhu oma ja pihustite omad.Järsku mõnel pädevamal elektrikul aega,ja viitsiks tulla üle vaadata ja natuke nõu anda,mida tegema peaks?Asun ise TLN-s Kristiine kandis
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
dellu
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Loll mõte, aga näiteks skeemide järgi ei oleks targem teha?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
Kahvel
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
elsa mul olemas ja skeme jälginud,aga jääb arusaamatuks kuhu need j6uavad.skeeme ei oska ka k6ige paremini veel lugeda muidugi 
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5741
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Aitajale oleks abiks kui ütleksid mis masina pealt tehnika pärit. Mootori kood, aasta......
Ilmselget pole tegu G3-ga.
Ilmselget pole tegu G3-ga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
Kahvel
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Vabandust,minu viga.Mootor pärineb VW Phaeton,aasta 2004 ning mootor 3.2 177kw AYT.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Poolidel on 4-klemmiga pistikud, värvid võiksid olla sellised aga Phaetonil võivad erineda, järjekord vast ei muutu:
1. pruun/punasega = mass
2. pruun = mass
3. must/punasega = toide, juhtmestikus värv muutub must/lillaga
4. erinevad värvid = signaal ajust
Kõikidel süütepoolidel on individuaalne signaal ajust,kaks kõikidele poolidele ühist massi ja üks ühine toide (must/lillaga). Toide tuleb suuremast ovaalsest 2-pin pistikust (R32 oli seal ainult 1-pin sees ja juhe must/lillaga). Multimeetriga saad välja mõõta milline juhe kõikidel poolidel ühine ja kuhu ta pistikus jõuab. Pistikust edasi rändas ta releesse K46 "Engine Control Relay", peal on nr 428. Releele tuleb kaks toidet 10A ja 15A kaitsetega ning juhitakse ajuga. Golf 4 asub ta kapoti all väikeses mustas karbikeses kus asub ka SAI relee: http://mit.edu/dennis/www/vw/images/rel ... x-open.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pildil olevad pistikud:
1. Kui see 14-pin pistik on ühe otsaga selle osa mootori juhtmestiku küljes kus on ka poolide ja pihustite juhtmestik, siis selle pistiku kaudu käivad põhiliselt pihustite toide, veepumba toide, armatuuri minevad mootori ja käigukasti andurite signaalid.
2 Suurem 2-pin pistik võiks juhtme värvide ja mõõdu poolest olla SAI mootori toitepistik. Samas kui sa väidad et 3+3 pooli juhtmed tulevad sinna siis ilmselt ongi seesama sul poolide toite pistik, lihtsalt on mingil põhjusel kahes osas toide toodud.
3. Üle jäänud suurema pistiku kohta ei oska hetkel kommenteerida. Kui välja mõõdaksid kuhu selle juhtmed mootoriga seonduvate andurite või seadete küljes jõuavad siis teise poole osas saaksin aidata.
Soovitan sul selle ELSA asemel hankida 2007 või uuem autodata ja sealt 2004 aasta 2.8 golf 4 aju juhtmestiku skeemi vaadata. Seal ilusti näidatud kõik need asjad, ainult vahepistikuid ei ole toodud.
1. pruun/punasega = mass
2. pruun = mass
3. must/punasega = toide, juhtmestikus värv muutub must/lillaga
4. erinevad värvid = signaal ajust
Kõikidel süütepoolidel on individuaalne signaal ajust,kaks kõikidele poolidele ühist massi ja üks ühine toide (must/lillaga). Toide tuleb suuremast ovaalsest 2-pin pistikust (R32 oli seal ainult 1-pin sees ja juhe must/lillaga). Multimeetriga saad välja mõõta milline juhe kõikidel poolidel ühine ja kuhu ta pistikus jõuab. Pistikust edasi rändas ta releesse K46 "Engine Control Relay", peal on nr 428. Releele tuleb kaks toidet 10A ja 15A kaitsetega ning juhitakse ajuga. Golf 4 asub ta kapoti all väikeses mustas karbikeses kus asub ka SAI relee: http://mit.edu/dennis/www/vw/images/rel ... x-open.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pildil olevad pistikud:
1. Kui see 14-pin pistik on ühe otsaga selle osa mootori juhtmestiku küljes kus on ka poolide ja pihustite juhtmestik, siis selle pistiku kaudu käivad põhiliselt pihustite toide, veepumba toide, armatuuri minevad mootori ja käigukasti andurite signaalid.
2 Suurem 2-pin pistik võiks juhtme värvide ja mõõdu poolest olla SAI mootori toitepistik. Samas kui sa väidad et 3+3 pooli juhtmed tulevad sinna siis ilmselt ongi seesama sul poolide toite pistik, lihtsalt on mingil põhjusel kahes osas toide toodud.
3. Üle jäänud suurema pistiku kohta ei oska hetkel kommenteerida. Kui välja mõõdaksid kuhu selle juhtmed mootoriga seonduvate andurite või seadete küljes jõuavad siis teise poole osas saaksin aidata.
Soovitan sul selle ELSA asemel hankida 2007 või uuem autodata ja sealt 2004 aasta 2.8 golf 4 aju juhtmestiku skeemi vaadata. Seal ilusti näidatud kõik need asjad, ainult vahepistikuid ei ole toodud.
-
kaido83
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 12 Sept 2007, 19:46
- Telefon: 56950138
- Auto: VW Transporter syncro T3, MK2 2,8 24v vrt 4motion, Gaz 66 ja teised.
- Asukoht: Tartumaa
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Autodatas kus juhtmete värvid muutuvad on ka need pistikud teatud tingmärgiga märgistatud.
-
Kahvel
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänatud: 4 korda
Re: VW 3.2 süütepoolide toide?
Vaikselt juba juhatasite mind õigele teele,nüüd sain pildi selgeks ja homme hakkan kohe asjaga tegelema.Tänud kõigile!
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

