Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Nojah, ma olen pea sada korda kirjutanud, et viga on selles et, et sooja mootoriga tahab aju pöördeid rohkem saada, et kutuse etteanne avataks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Nojah, ma olen pea sada korda kirjutanud, et viga on selles et, et sooja mootoriga tahab aju pöördeid rohkem saada, et kutuse etteanne avataks.
Inimesed vist ei loe teisi sarnaseid teemasid põhjalikult....korduvalt kirjutatud, et probleemi lahenduseks uus starter, mis suudab motot käivitamisel piisavalt kiiresti ringi ajada et aju avaks kütte etteande v softi parandus, et avataks kütte etteanne madalamate kävitamispöörete pealt kuuma motoga. Rääkides määrimisest, siis nagu aru saanud, siis pidi see olema ajutine lahendus, sest määrimine kulumist ei paranda ja probleem tuleb mingi aeg tagasi :roll:

muutmata softi kaart:
Pilt

muudetud softi kaart:
Pilt

Loodetavasti pole probleemi antud kaartidelt selle nn vea välja lugemisega kellelgil :idea:
Diesel Power KEEPS ME GOING

bora24
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Okt 2012, 20:44
Asukoht:

Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus

Lugemata postitus Postitas bora24 »

Starteri veaks sel juhul on pukside ülemäärane kulumine nii, et ankur käib juba vastu staatoriplekke. Graafikutelt on näha, et käivituspöörded peavad soojalt olema üle 280 /min. Kui starter on korras ja käivituspöörded nigelad, tuleb asendada aku. Võib ka vastupidi, olenevalt prognoosist ja omaniku valmidusest lahendust otsida.

Kui starteri kordategemisel või aku vahetusel käivitumine ei parane, on pumba plunžripaar kulunud ja tuleb asendada või pump välja vahetada.

Vasta

Mine “Diislid”