Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Nojah, ma olen pea sada korda kirjutanud, et viga on selles et, et sooja mootoriga tahab aju pöördeid rohkem saada, et kutuse etteanne avataks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Inimesed vist ei loe teisi sarnaseid teemasid põhjalikult....korduvalt kirjutatud, et probleemi lahenduseks uus starter, mis suudab motot käivitamisel piisavalt kiiresti ringi ajada et aju avaks kütte etteande v softi parandus, et avataks kütte etteanne madalamate kävitamispöörete pealt kuuma motoga. Rääkides määrimisest, siis nagu aru saanud, siis pidi see olema ajutine lahendus, sest määrimine kulumist ei paranda ja probleem tuleb mingi aeg tagasigolfi_vend kirjutas:Nojah, ma olen pea sada korda kirjutanud, et viga on selles et, et sooja mootoriga tahab aju pöördeid rohkem saada, et kutuse etteanne avataks.

muutmata softi kaart:

muudetud softi kaart:

Loodetavasti pole probleemi antud kaartidelt selle nn vea välja lugemisega kellelgil

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf 4 `98 1.9 TDI 66kw sooja mootoriga pikk käevitus
Starteri veaks sel juhul on pukside ülemäärane kulumine nii, et ankur käib juba vastu staatoriplekke. Graafikutelt on näha, et käivituspöörded peavad soojalt olema üle 280 /min. Kui starter on korras ja käivituspöörded nigelad, tuleb asendada aku. Võib ka vastupidi, olenevalt prognoosist ja omaniku valmidusest lahendust otsida.
Kui starteri kordategemisel või aku vahetusel käivitumine ei parane, on pumba plunžripaar kulunud ja tuleb asendada või pump välja vahetada.
Kui starteri kordategemisel või aku vahetusel käivitumine ei parane, on pumba plunžripaar kulunud ja tuleb asendada või pump välja vahetada.