VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Santana GX5 2.0 85kw - 1984 MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 02 Mär 2011, 00:53

► Näita Spoilerit
Tervist,

Kõik on ilmselt antud isendiga kursis, et tegemist on Passati eelkäijaga ja ajalugu wikipediast kopeerida pole vaja siis.

Mõned faktid enda Santanast:

Mootor: 2.0 85kW R5, mehhaaniline pritsung.

Aastad 1984-1999 Saksamaal- keegi õnnelik sai ta endale uuest peast kunagi.
Aastal 1999 registreeriti Eestis, baseerus Võrumaal- keegi õnnelik sai seda masinat kõvasti hooldada.
Aastal 2006/2007 ostis mu vend ta endale igapäeva sõiduks. Põhiline probleem oli käivitumine sooja mootoriga. Muid juppe sai alates uuest akust kuni sillaosadeni rohkelt vahetatud (tol ajal ma neid asju veel ei teadnud).
Aastal 2008 august sai auto mulle. Alguses vaatasin küll sellise pilguga, et no mis selle risuga peale hakata, täiesti tavaline auto ju.

Juhtus aga nii, et hakkas see auto meeldima. Ja juba teadsingi, et tulevikus ootab masinat ees suurem remont. Samas ma ei teadnud autodest mitte midagi, see oli mu esimene isiklik sõiduauto. Sõitsin temaga umbes aasta aega, ning kuna auto kere ja veermik ei kannatanud enam kriitikat, siis leidsin tuttava, kes auto ette võttis ja intensiivravi osakonda viis. Tegemist siis sellise väikse kohaga Saaremaal nagu Kogula- Underground Kogula Garaaž (UKG) http://ukgaraaz.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Muuseas need pildid siin ülevalpool on 2009 suvest.

Enne seismajäämist: uus aku, uued küünlad ja juhtmed, kütusefilter, õlifilter, uued rehvid, spidomeetri tross, pidurivoolik, piduriklotsid, rattalaagrid, ühesõnaga suht tavaline hooldus.

Mis tal viga on?

KERE:
1) Tiiva servad ja ukse allääred on rängalt läbi roostetanud (aitäh Eesti talv). Keretööd kuluvad siin ära. Originaal värv on tumehall. Plaanis kas must, tumesinine või mõni muu värv. Auto on kriime täis nagu oleks romurallit sõitnud.
2) Tagumine stange sai kunagi laksu, väike kild on väljas. Ilmselt lasen Finishlines Tartus ära parandada, sest uut 84.a. isendile pole ja kasutatud stanged ei kannata kriitikat.
3) Esituled natuke vildakad; esiklaasis on ÜV kõlblik mõra, aga mind häirib; tagumine klaas või toonkile on kriimustatud. Ja üldse, kes need toonkiled sinna toppis?

VEERMIK: kõik puksid, amordid ja vedrud, ratta laagrid

MOOTOR: päris heas korras, aga siiski: hammasrihm, generaatori rihm, radikas on korrodeerunud, õhuvoolik, pritsepea vajab puhastamist.

MUUD: tag. el. akna mootorid, püsikiirusehoidja ei tööta mingil põhjusel, armatuuri valgustus (öösel oli mõnikord päris pime sõita), käsipidur ei toimi.

HIRM ON: et tulevikus tuleb siduri ja käigukastiga probleeme, sest talvel mõnikord madalatel pööretele ei vahetanud hästi 1.- 2. käigule.

Praeguseks olen soetanud: uued amordid ja vedrud, küljekarbid, esitiivad, tagumised tiiva ääred, küljepeeglid, kasutatud esiuksed, summuti täies pikkuses, piduriklotsid, keskkonsool, iluliistud ja igasugust muud pudi-padi, mida võikski loetlema jääda. Aga kõik oluline on hetkel juurde ostetud.

Viimased jupid tulid näiteks suvel Poolast, ilusad värsked esitiivad.

Kokkuvõttes: tööd on palju ning kindlasti leidub töökäigus veel mitmeid vigu.

Mõned 2010 talve pildid UKG-s:
► Näita Spoilerit
Eks ajajooksul täiendan, kui miskit uudist tuleb.

Ja kui kellelgi vedeleb: tagumised el. akna mootorid, radikat, tagumist stanget, esimest ja tagumist klaasi, originaalveljed (4x100; offset 32-38; keskauk 57) siis andke teada!

Samuti, kui keegi teab, siis rääkige selle auto püsikiiruse hoidjast, et kas see on seal ilujaoks või on võimalik seda töökorda saada?
Viimati muutis Maahärra, 30 Sept 2014, 19:09, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri reeglitele vastavaks
Brain Power is the new horsepower.

zorten22
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 03 Juul 2008, 12:30
Auto: VW Passat CL 1984 1.6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas zorten22 » 02 Mär 2011, 01:33

Ohooo, meeldiv et tuleb ka tiba teist masti sõidukeid juurde, mitte ainult uusi plönne ja Golfe. Vaat et HardiGTI Santana koopia. :D

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas kaarelsi » 02 Mär 2011, 09:03

Väga šefi varustusega isend. Kui katus on veel enam-vähem ühes tükis, siis on, kuhu keevitada. Käigukasti ja siduri koha pealt ära muretse- külmaga läheb õli lihtsalt mõnusaks moosiks kätte ja pead ükskõik millisel autol rahulikult käike vahetama (eriti esimesi kahte). Mis seal muud, kui jõudu tööle!
Helesinine rakett

HardiGTI
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
Telefon: 58005904
Auto: Jeep Commander
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas HardiGTI » 02 Mär 2011, 22:01

Väga vinge pereparaat, natuke parema varustusega, kui minu gx5, mul el aknad ja püsikas puuduvad. Kuigi passatil on mul püsikas olemas aga puudvad mõned vidinad, et töökorda saada. Mul on kere väljast poolt paremas olu korras aga nagu ikka selle generatsiooni tüüp viga ,et karbid ei taha põhja küljes püsida. Muidugi bena paagi poolne rattakoobas on ka seest poolt mäda. Muidu siga vinge ,et B2 id tuleb klubisse juurde. :)

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 03 Mär 2011, 12:39

HardiGTI kirjutas:Väga vinge pereparaat, natuke parema varustusega, kui minu gx5, mul el aknad ja püsikas puuduvad. Kuigi passatil on mul püsikas olemas aga puudvad mõned vidinad, et töökorda saada. Mul on kere väljast poolt paremas olu korras aga nagu ikka selle generatsiooni tüüp viga ,et karbid ei taha põhja küljes püsida. Muidugi bena paagi poolne rattakoobas on ka seest poolt mäda. Muidu siga vinge ,et B2 id tuleb klubisse juurde. :)

Need R5 Santanad on jah mitmes erinevas konfiguratsioonis ehitatud ja väga vähe leidub kahte või enamat identset R5 Santanat. Näiteks mõnel on lisaks püsikale, katuseluugile ja el. akendele ka tulede pesurid, mul viimaseid pole. Ei tea mis loogika alusel sakslased need autod kokku panid, aga võib olla mõni am. versioon R5 Quantum on koos kõigi tilu-liludega. Või siis Santana 2000 R5 mootoriga. Lisaks on neil veel ju monopritse ja mehhaaniline pritse, vist on nii, et enne 84 a. on monopritsung ja uuematel siis mehhaaniline.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 03 Mär 2011, 19:51

Kas kivikaitset on edaspidi mõtet panna külgedele? Mulle tundub praegu enda autot vaadates, et päevi näinud kivikaitse on asja hullemaks teinud kui ilma kivikaitseta, ehk et niiskus satub kivikaitse ja kere vahele ja hakkab roostetama. Eriti on näha seda ukse alläärtes, üleval kolmas pilt on ehe näide. Või on asi nii, et aegajalt peaks kulunud kivikaitset siis vahetama?
Brain Power is the new horsepower.

H3ndr1
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 11 Okt 2008, 15:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas H3ndr1 » 05 Mär 2011, 16:07

Tohoh, Santanasid kerkib kui seeni pärast vihma. Aga ainult positiivne.
Palju edu igatahes :wink:
Loodan , et ma ka varsti endaoma kallale jõuan :D

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 14 Mai 2013, 19:24

Üle kahe aasta on vist möödas sellest teemast ning tulemus vähese aja ja ressursside tõttu on järgmisel pildil näha - projekti taandareng pidi ka progress olema..
► Näita Spoilerit
Positiivne on aga see, et masin saab siiski uue elu sisse. Pildil transpordi eel Kuressaarest Tallinnasse. Hetkel tehakse autole juba põhja, küljekarpide ja tiivaservade keevitustöid.
► Näita Spoilerit
Kuna masin sai salongi vihma - istmed on hallitanud, ja uksed on läbiroostetanud, siis teab keegi öelda, kas minu autole sobivad kõikide Mk2 Passat/Santana istmed ja uksed?
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:45, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 23 Juul 2013, 21:59

Tallinn, Autostaap OÜ. Keretööd: põhja keevitus, uste keevitus ja eeltööd, uued karbid, värvimine. Rohkem pilte tulemas. Saaks veel istmed kuskilt, siis oleks super. Üldiselt jääb veel sisu ja veermik teha. Oot-oot... kus mu rahakott on... :O
► Näita Spoilerit
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:46, muudetud 2 korda kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 24 Juul 2013, 15:29

► Näita Spoilerit
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:46, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 24 Juul 2013, 16:13

Aijah, kui see kord valmis saab siis :)

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 24 Juul 2013, 17:16

Väga viisakas näeb välja, pole ühtegi halba sõna öelda. :)
Aga, paar küsimust siiski.
Kas sisu taastada ei anna? See on siiski ilus ja omamoodi sisu, kahju, kui hukka läks.
Ja kas välimuse poolest, mis plaanid on? Kas kõik originaal, või madaldus ja velg ka plaanis? :)
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 24 Juul 2013, 17:59

Tuunikala kirjutas:Väga viisakas näeb välja, pole ühtegi halba sõna öelda. :)
Aga, paar küsimust siiski.
Kas sisu taastada ei anna? See on siiski ilus ja omamoodi sisu, kahju, kui hukka läks.
Ja kas välimuse poolest, mis plaanid on? Kas kõik originaal, või madaldus ja velg ka plaanis? :)
Aitäh positiivsuse eest. Sisu komplekteerimine algab nädala lõpus, siis selgub täpsemalt, kuid salong on varasemalt mitmeid kuid vihma ja lund saanud (nagu siin ühel pildil näha). Tagumist originaal sofat on raske leida.

Prioriteet on auto soliidseks ja sõidukõlbulikuks saada. Suuremas osas originaal. Madaldus esialgu ei. Kui veermiku tööd tehtud ja tagumik häirivalt kõrge, siis mõtlen selle peale. Velje plaanid:

a) laiendatud plekkvelg, eeldab uut rehvijooksu
b) olemasolevad plekid saab hõbedaks värvida, hoiab liigseid kulusid kokku
c) originaalvelg

Kuid enne on veel rida muid muresid: näiteks katuseluugi tihend, sisu, veermik, sumbuti täispikkuses, oi tööd on nii palju :D
Brain Power is the new horsepower.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 24 Juul 2013, 23:20

Palju edu ja paksu rahakotti selle autoga! :)
Tore, et vanu korralike autosid ka klubisse juurde tekib :thumbup:

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 19 Aug 2013, 18:13

Nüüd sain teada, mis seisus veermik enne seisma jäämist ikkagi oli...
► Näita Spoilerit
Kuidas stangedest stanged said?
► Näita Spoilerit
Fööniks tõuseb tuhast, varsti-varsti...

Pilt

Tihendeid ja plastikuid on kaotsi läinud, see teeb pisut keerulisemaks, aga tuhat tänu kasutajale mart77 istmete jm juppide eest. Santanast teebki Santana pisiasjad: pehmed istmed, viis silindrit, el aknad, katuseluuk jms vidinad ning muidugi tohutult jamasid.. on selle autoga - pidevalt. :)
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:47, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 23 Aug 2013, 17:25

Peab ütlema, et Autostaabis tehakse ikka väga head tööd: ka sitast saab siiski sai:)

Praegu tõsisemad probleemid on kesklukk - enne seisma jäämist töötas, nüüd ainult juhiuks läheb lukku. Vaakumpumpadega käib see süsteem. Kellelgi kogemus, oskab ehk aidata?

Edasi uued (üliägedad) numbrialused ja nr märgid , mingisugusedki veljed tulevad, TÜV, keemilisse, vaha, klaasivahetus.

Pilti ka. Seda lihtsalt peab oma silmaga nägema.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:47, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

Mell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 06 Sept 2010, 09:05
Auto: Mazda GC
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Mell » 23 Aug 2013, 23:17

Ons see tõesti võimalik,et softphtel tõmmatud haljale plekile,küllap silmad väsind ja ei näita korralikult :D

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 24 Aug 2013, 07:48

Mell kirjutas:Ons see tõesti võimalik,et softphtel tõmmatud haljale plekile,küllap silmad väsind ja ei näita korralikult :D
Mis softphtel mis haljale plekile? :?:
Brain Power is the new horsepower.

raler
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 24 Sept 2009, 12:58
Auto: Vw passat b32 2.2 -87.a.
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas raler » 24 Aug 2013, 09:30

Mõeldud vast seda pilti, kus tagatiivale pahtlit on pandud. Kui tõesti haljale plekile on pahtel tõmmatud, siis igavene see pole. Hakkab mullitama ja läheb rooste.

Mell
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 06 Sept 2010, 09:05
Auto: Mazda GC
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas Mell » 24 Aug 2013, 20:42

MatthiasSantana kirjutas: Pilt
Sellise mulje justkui jätab,aga noh ega see plekitöö,ikka suhtkoht kapriisne,kes see ikka niiväga servservaga viitsib,või oskab keevitada,et pind veel enmv.sile ka jääks peale seda.Niikui uus vanasõna ütleb,pahtel matab ja värv katab :D Autu iseensest nitsevoo,soft muidu jh niikui käsn,imeb õhust niiskust enadsse ja sinna see jääb,juhul kui ei kuumuta infraga välja.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas TanelP » 24 Aug 2013, 22:55

kurjam kui kena
you know you are doing something right when the haters come out.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 27 Aug 2013, 13:43

Mell kirjutas:
MatthiasSantana kirjutas:
► Näita Spoilerit
Sellise mulje justkui jätab,aga noh ega see plekitöö,ikka suhtkoht kapriisne,kes see ikka niiväga servservaga viitsib,või oskab keevitada,et pind veel enmv.sile ka jääks peale seda.Niikui uus vanasõna ütleb,pahtel matab ja värv katab :D Autu iseensest nitsevoo,soft muidu jh niikui käsn,imeb õhust niiskust enadsse ja sinna see jääb,juhul kui ei kuumuta infraga välja.
See ei ole pahtel. Happe- või täitekrunt. Täpselt ei tea, aga krunt. Cheers.
Viimati muutis MatthiasSantana, 27 Aug 2013, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 27 Aug 2013, 14:16

Palun aidake katuseluugiga. Mis järjekorras siinid peale lähevad?

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=53&t=106371
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 29 Aug 2013, 10:35

Hea uudis on see, et katuseluuk on küljes, tuleb veel tihend leida. Tunnen kaasa inimestele, kes seda peale pidid panema, aga mis tehtud, see hästi tehtud:) Kui hästi läheb, siis on Santana lähipäevil taas tänavatel...kui just TÜV-is midagi ei leita - enihau, unistada ju võib :)
► Näita Spoilerit
Brain Power is the new horsepower.

MatthiasSantana
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 11 Jaan 2009, 19:07
Auto: VW Santana GX5
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Santana GX5 2.0 - 1984 - MatthiasSantana

Lugemata postitus Postitas MatthiasSantana » 30 Aug 2013, 20:08

Nii-nii nii. Aeg on Santana garaažist välja lükata ning ta uuesti "sõitma õpetada". Pidurid vajavad sissesõitmist, mootor sissenurrumist. Peab ikka selle 2.2T peale panema, ei taha teada, mis hääl sealt siis tuleb... :) Enihau, veljed, nagu näha, ei olegi veljed, vaid valged taldrikud - need tavalised ühekordseks kasutamiseks mõeldud toidunõud ... :)
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit

Kui chip-tuuningust ei piisa, siis kasutage tundlaid, mis annavad koguni 85kW - võimsam kui kunagi varem!
► Näita Spoilerit
Järgmisena rihmad ja rullikud, seda vilinat ei jõua ära kuulata, R5 ei kostu muidu salongi...
Brain Power is the new horsepower.

Vasta

Mine “Huviliste autod”