Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Nighty
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Aug 2013, 23:15
Auto: vw golf 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas Nighty »

hommikust kõigile, kas kedagi foorumis on kes oskaks aidata golf 4-l põlevast airbagi tulest lahti saada mingi mõistliku tasu eest? Muidu sellise kollase tulega ülevaatusest ilmselt läbi ei saa.
Endal pole selleks ei vahendeid ega kohta, et asjaga tegeleda kuigi välismaisest foorumist sai isegi näha mingit juhendit kus tüüp mingi takistid istme all olevate juhtmete vahele pani, et seda airbagi tuld ei põleks.

Veakoodid ise:
01218 - Side airbag squib circuit, passenger side (Too high impedance)
01217 - Side airbag squib circuit, driver side (Too high impedance)

Võimalik et juhipoolne kaob ära ise veakoodide kustutamisega, kuid kõrvalistuja poolne jääb ikkagi peale - varem proovitud.

Asukoht: Tallinn (paar korda kuus võin sattuda ka jõhvi)
Viimati muutis Nighty, 10 Sept 2013, 07:26, muudetud 1 kord kokku.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Märgi ära ka oma asukoht.
Turvavarustus tuleks ikka korda teha.
Br.

Nighty
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Aug 2013, 23:15
Auto: vw golf 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas Nighty »

Teema on endiselt aktiivne :)

pokkar
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Okt 2010, 15:22
Auto: g4
Asukoht:

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas pokkar »

Kindlam oleks asi ikka äkki korda teha.Leidsin sellise teema, kus vahetatakse ka istmepatja (piltidega)(http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... id-answers
või siis terve iste vahetada kuna istmeid peaks liikvel olema küllaltki palju.

Nighty
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Aug 2013, 23:15
Auto: vw golf 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas Nighty »

Keda huvitab, siis sain asja korda tehtud, ühel istmel oli pistiku juurest ühendus ära oksüdeerunud ja teisel istmel oli eelmine omanik mingi faking takisti pannud seal kuskile vahele, mis isegi korralikult ei töötanud.
Probleemi kõrvaldamine läks maksma ~76 eur

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vot vot....järjekordne masin, millel on turvavarustust üritatud petta takistite jms jamaga ning autot ostes seda sulle ei mainitud....mitte, et korras turvavarustusega masinaga võiks hulljulgem olla, kuid niisama neid patjasid ikkagi peale ei panda. Tore et asja korda said....sisuliselt tänapäeval kasutatud vanemat masinat ostes tuleks ka turvavarustust kontrollida, et kas kõik padjad on kinni/olemas ja kas pole kuskil mingeid takisteid vahel.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Tuleks-oleks-saaks-võtaks ehk tingiv tegevus, mis tähendab ja eeldab teadmiste+oskuste+töövahendite ressursi olemasolu. Neid emulaatoreid ja takisteid osatakse juba nii paigaldada, et selle tuvastamiseks on üle keskmise elektroonika alast pädevust vaja, sest moodulite sees tehtud manipuleeringuid ei suuda tuvastada ka korraliku autoalase kutsetunnistusega mehhaanik/autoelektrik.
See on kindlasti mõttekoht ja point on muidugi õige ning see lõhnab teisest otsast ka võimaliku äriidee järgi, kus turvavarustuse inpektsiooni järgi väljastatakse akteering spetsiaalselt turvavarustuse kontrollile sertifitseeritud (pädevuse tunnistusega) spetsialisti poolt. Kindlustused ja pangad rahulduvad täna nii OE kui isehakanud autofirmade aktidega (seda eelkõige auto hinna ja jääkväärtust taga ajades) ning nagu juba märgitud osatakse kõiki ehk ka neid töökodasid hõlpsalt lollitada.
copilot kirjutas:... Tore et asja korda said....sisuliselt tänapäeval kasutatud vanemat masinat ostes tuleks ka turvavarustust kontrollida, et kas kõik padjad on kinni/olemas ja kas pole kuskil mingeid takisteid vahel.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Vasta

Mine “Elektroonika”