Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
hommikust kõigile, kas kedagi foorumis on kes oskaks aidata golf 4-l põlevast airbagi tulest lahti saada mingi mõistliku tasu eest? Muidu sellise kollase tulega ülevaatusest ilmselt läbi ei saa.
Endal pole selleks ei vahendeid ega kohta, et asjaga tegeleda kuigi välismaisest foorumist sai isegi näha mingit juhendit kus tüüp mingi takistid istme all olevate juhtmete vahele pani, et seda airbagi tuld ei põleks.
Veakoodid ise:
01218 - Side airbag squib circuit, passenger side (Too high impedance)
01217 - Side airbag squib circuit, driver side (Too high impedance)
Võimalik et juhipoolne kaob ära ise veakoodide kustutamisega, kuid kõrvalistuja poolne jääb ikkagi peale - varem proovitud.
Asukoht: Tallinn (paar korda kuus võin sattuda ka jõhvi)
Endal pole selleks ei vahendeid ega kohta, et asjaga tegeleda kuigi välismaisest foorumist sai isegi näha mingit juhendit kus tüüp mingi takistid istme all olevate juhtmete vahele pani, et seda airbagi tuld ei põleks.
Veakoodid ise:
01218 - Side airbag squib circuit, passenger side (Too high impedance)
01217 - Side airbag squib circuit, driver side (Too high impedance)
Võimalik et juhipoolne kaob ära ise veakoodide kustutamisega, kuid kõrvalistuja poolne jääb ikkagi peale - varem proovitud.
Asukoht: Tallinn (paar korda kuus võin sattuda ka jõhvi)
Viimati muutis Nighty, 10 Sept 2013, 07:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Märgi ära ka oma asukoht.
Turvavarustus tuleks ikka korda teha.
Turvavarustus tuleks ikka korda teha.
Br.
Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Kindlam oleks asi ikka äkki korda teha.Leidsin sellise teema, kus vahetatakse ka istmepatja (piltidega)(http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... id-answers
või siis terve iste vahetada kuna istmeid peaks liikvel olema küllaltki palju.
või siis terve iste vahetada kuna istmeid peaks liikvel olema küllaltki palju.
Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Keda huvitab, siis sain asja korda tehtud, ühel istmel oli pistiku juurest ühendus ära oksüdeerunud ja teisel istmel oli eelmine omanik mingi faking takisti pannud seal kuskile vahele, mis isegi korralikult ei töötanud.
Probleemi kõrvaldamine läks maksma ~76 eur
Probleemi kõrvaldamine läks maksma ~76 eur
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Vot vot....järjekordne masin, millel on turvavarustust üritatud petta takistite jms jamaga ning autot ostes seda sulle ei mainitud....mitte, et korras turvavarustusega masinaga võiks hulljulgem olla, kuid niisama neid patjasid ikkagi peale ei panda. Tore et asja korda said....sisuliselt tänapäeval kasutatud vanemat masinat ostes tuleks ka turvavarustust kontrollida, et kas kõik padjad on kinni/olemas ja kas pole kuskil mingeid takisteid vahel.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Airbagi tuli armatuuris - istmepadjad
Tuleks-oleks-saaks-võtaks ehk tingiv tegevus, mis tähendab ja eeldab teadmiste+oskuste+töövahendite ressursi olemasolu. Neid emulaatoreid ja takisteid osatakse juba nii paigaldada, et selle tuvastamiseks on üle keskmise elektroonika alast pädevust vaja, sest moodulite sees tehtud manipuleeringuid ei suuda tuvastada ka korraliku autoalase kutsetunnistusega mehhaanik/autoelektrik.
See on kindlasti mõttekoht ja point on muidugi õige ning see lõhnab teisest otsast ka võimaliku äriidee järgi, kus turvavarustuse inpektsiooni järgi väljastatakse akteering spetsiaalselt turvavarustuse kontrollile sertifitseeritud (pädevuse tunnistusega) spetsialisti poolt. Kindlustused ja pangad rahulduvad täna nii OE kui isehakanud autofirmade aktidega (seda eelkõige auto hinna ja jääkväärtust taga ajades) ning nagu juba märgitud osatakse kõiki ehk ka neid töökodasid hõlpsalt lollitada.
See on kindlasti mõttekoht ja point on muidugi õige ning see lõhnab teisest otsast ka võimaliku äriidee järgi, kus turvavarustuse inpektsiooni järgi väljastatakse akteering spetsiaalselt turvavarustuse kontrollile sertifitseeritud (pädevuse tunnistusega) spetsialisti poolt. Kindlustused ja pangad rahulduvad täna nii OE kui isehakanud autofirmade aktidega (seda eelkõige auto hinna ja jääkväärtust taga ajades) ning nagu juba märgitud osatakse kõiki ehk ka neid töökodasid hõlpsalt lollitada.
copilot kirjutas:... Tore et asja korda said....sisuliselt tänapäeval kasutatud vanemat masinat ostes tuleks ka turvavarustust kontrollida, et kas kõik padjad on kinni/olemas ja kas pole kuskil mingeid takisteid vahel.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012